wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    27 lentes jong

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Bah, weer een naar bericht. Het bedrijf waar ik werk moet bezuinigen en ik ben er als laatste bij gekomen. Grote kans dat ik binnenkort (snel) weg moet.
    Lulhannessen. Dit is wel het laatste wat ik erbij kan hebben nu.
    Maargoed. Hun verlies. Ik kan er NU niet echt mee zitten (maar dat komt wel binnenkort)..

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Amare: Nouuuu wat een domme fout van het ziekenhuis zeg, het komt allemaal zo nauw kijken qua timing, eenmaal de pegnyl gezet, dan kan je niet meer terug. dat moeten zij toch weten! Gelukkig komt het toch goed, maar af en toe denk ik dat het ziekenhuis vergeet dat ze met mensen werken en niet met nummertjes..

@Nina: ik ben 28 jaar!
    Vervelend he die pregnyl, de eerste keer dat ik hem zelf zette hadden ze me de naald voor in spierweefsel gegeven, die kon ik dus helemaal niet zelf zetten dus deed het in mn buikvet.. nouuuuu bloeden als een rund. Normaal zetten ze het bij mij in het ziekenhuis en dan in een spier, vroeger altijd bilspier en tegenwoordig in mijn bovenarm. Niet fijn maar ben wel blij dat ze het daar doen.
    He maar wat kl*te zeg van je baan! Ga je vast iets anders zoeken? En wat deed je voor werk? Zou het voor jullie een reden zijn om tijdelijk te stoppen met de mmm of niet?

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Lw, nee dat zou voor ons geen reden zijn. We hebben beiden nog nooit een vast contract gehad (ml is ermee bezig) maar wij zijn echt in een rottijd terecht gekomen als starters haha. Ga zeker nu al rondkijken maar er is zo weinig. Daarbij heb ik een communicatie achtergrond dus dat is ook zo lekker breed! Het fijne van mijn huidige baan, is dat ik alles vanuit huis zo. En da's een enorme luxe, dat weet ik, maar werkt voor mij heel erg prettig!
    Maargoed, komt vast wel weer goed maar voor mijn gevoel kan ik mijn energie nu niet in alles tegelijk steken haha.

En jeetje wat een verhaal over die naald haha. Kan me voorstellen dat dat enorm ging bloeden. Wat dat betreft hadden ze beter de naalden die standaard bij de Menopur zitten kunnen leveren. Dat gaat zo ongelooflijk soepel.

Werken jullie allemaal fulltime?

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Nina: Ahhh gelukkig! Een tweede was toen wij ervoor gingen absoluut niet handig, maa we wisten hoe lang het kon duren en dat het met de eerste goed is gekomen. Wij zijn dus ook (semi-)starters en onze beginsituatie verre van ideaal. Maar nu rima op de rails dus een tweede overleven we zeker en willen we heel graag!
    Mijn vriend werkt fulltime, door de reistijd is hij wel elke dag van 07.00-18.45 weg, maar over een tijdje kan hij 1 dag vanuit huis werken en gaat hij veel naar klanten, dit betekend de ene keer lekker dichtbij, en de andere keer gewoon weer 12uur lang van huis.
    Zelf werk ik 3/4 dagen in de week, waarvan 1 in het weekend. Doe nog een deeltijd studie op HBO niveau dus dat is wel pittig, maar als alles voorspoedig verloopt ben ik in februari klaar ermee!

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Uhhhh, eind van de middag nog een test gedaan en waar t streepje gister en vanmorgen nog erg licht en turen was, is hij nu opeens net zo donker als 2 dagen geleden? :O

Nu wordt het dus echt nagelbijten de komende dagen..

7. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Oh wat spannend! ! Mogen we meekijken??

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhhhh LW wat spannendddd! Ik duim voor je!

9. Amare

Amare Niet meer actief

Ooh volgens mij ben ik de oudste van de klas haha.
    Ik ben van mijn laatste dagen als twintiger aan het genieten.

@Nina, Balen van je baan zeg, misschien gaan ze wel met natuurlijk verloop bezuinigen? Tot wanneer loopt jouw contract?

@Butterflypassion, toch ook maar een nieuwe naam, soms is het voor sommige toch iets makkelijker te googlen he.

@LW85, whaa spannend! Ik gok op een tweeling! Wat zou dat mooi zijn zeg dat het nu gelukt zou zijn!

Hier is de rust weer wat terug gekomen, morgen na de IUI gaan we lekker uit eten. Als we er dan in bed geen feestje meer van mogen maken dan maar op die manier!

10. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @LW85 ik heb je testjes gezien in je andere forum, spannend hoor!! Ik ben zó benieuwd naar de test van vandaag. Het ziet er zeker hoopvol uit!

@Nina wat balen zeg van je baan! Hopelijk kan je tóch gewoon blijven werken waar je nu werkt. Is toch wel erg lekker dat het vooral van uit huis kan.

@Amare fijn dat de rust weer is wedergekeerd. Héél veel succes vanmiddag bij de IUI. Hopelijk is dit het zetje wat jullie nodig hebben en hebben jullie over 2 weken een mooue test. Ja die naam, wat je zegt wil niet gegoogeld worden, of als hier toevallig iemand mee schrijft uit mijn omgeving zou ik ook niet zo handig vinden als ik dan herkend wordt. Je hebt toch dingen die je misschien hier wel bespreekt waaraan mensen me zullen herkennen.

Ik werk fulltime. Wel al afspraken staan dat als er kinderen komen ik 3 dagen ga werken. Nu alleen in de ziektewet door gedoe op het werk, mede mbt de mmm. Ik heb een vast contract dat is wel prettig in deze tijd.

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Amare succes vanmiddag! En geniet van jullie welverdiende etentje erna!

Bedankt voor het meekijken naar de testjes meiden! Vanmorgen met de eerste urine was hij oom weer heel duidelijk! Pregnyl is nu 11 dagen geleden en ben 10 dpo... t wordt wel heel spannend nu.

12. mybook1990

mybook1990 Actief lid

28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,
    Nou gister dus de poli gebeld over de plotseling ontstane menstruatie (en niet een beetje bloedverlies) tijdens het gonal f prikken. Zowel de assistente reageerde al met , dat klopt niet en na overleg, werd ik terug gebeld en vond de gynaecoloog het ook vreemd(meer wist ze er niet over te zeggen). Omdat het gister al de 3e dag menstruatie was, moest ik gewoon door gaan met prikken en blijft de echo voor donderdag ochtend staan, zodat ze kan kijken of de prikken uberhaupt iets doen en wat dan? dus ja even afwachten tot donderdag.
    Wat ik wel merk is dat ik nu wel flink schommel in emoties, of het door de menstruatie komt of door de prikken geen idee. al 3 nachten telkens wakker, boos/huilend wakker door vage dromen. En overdag ook de nodige buien dat ik opeens wil gillen en slaan weet ik het. Totaal niet gewend. (loopt ook allemaal tegelijk hier, de dag van de echo, is de begrafenis van mijn man zijn oma, ja die ga ik niet redden kwa tijd ivm echo en daarna ook longarts afspraken, ook belangrijk. Ook zou de hele dag voor mij te zwaar zijn daar lichamelijk bij te zijn, maar wil wel mijn man steunen-heb die oma zelf maar 1x gezien op onze trouwdag en man mijn kwam er alleen als kind vooral veel over de vloer- maar nu dus 8.50 echo, 9,50longfunctie 10.10longarts en dan moet ik het redden om rond half 12 bij de uitvaartdienst te zijn).

@Cdokter balen geen groei. Ik ga ook voor jou duimen op wat positief nieuws a.s. donderdag
    @Butterflypasion dat idee met de sokjes is echt super schattig. mijn man laat ook vaak weten van als het zover is (maar ook afgelopen jaar) van als je test doe het dan in het weekend. En andere moment zegt hij ik hoor het dan savonds wel als ik thuis kom.
    @secret angel: dat korte lontje merk ik nu hier ook heel duidelijk
    @Nina wat spannend vrijdag :) ik duim voor je mee... en dat me je baan, klinkt niet fijn, komt nooit gelegen.
    @Lw85 Hopen dat die dikke streep blijft staan
    @Amara jeetje wat een gedoe zeg, zeker met zo'n belangrijk iets mag ze wel dubbel checken voor ze wat toezeggen.succes met de iui

@naamsveranderingen: ik heb wel voor een ''onopvallende naam'' gekozen, maar zet volgens mij mijn eigen naam ook vaak onder de berichten. Ben er denk ik gewoon ''open'' in, maarja ik begin ook pas net laten we maar zeggen. Ook op fb heb ik gewoon openbaar laten weten dat we bij de gyn lopen en dat ''prikles'''begon enzo..

Mijn leeftijd : 26

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ga lekker vanaf morgen testen en kijken hoe het afloopt (en hopelijk weer oploopt).. :p
    Ik heb vanmiddag en pruttelende darmen en last van winderigheid. Gelukkig ben ik alleen thuis :D

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Mybook: pfff hoop dat je donderdag duidleijkheid hebt. Raar dat je niet langs mocht komen, maar gelukkig is het al bijna donderdag.

@Amare: Hoe was je iui? En nu lekker uit eten? :D daar ben ik wel jaloers op!

@ex-jamie: Hoe is t bij jou, kan je nog rustig afwachten tot morgen? Nog 1 nachtje!!!

@Nina: groot gelijk! Heb je nog testen ligen? De wonfdo testen zijn echt heel fijn en niet duur. Zijn zelfde als kruidvat 2 voor 5 allen omgerekend 2 voor 3 euro dan :p je kunt ze bestellen bij zwanger&kids. Hahaha hier ook die darmen de afgelopen dagen, succes ermee :p

@all: Hier echt een beetje het besef dat de kans groot is dat het raak is.. Vannacht veel buikpijn, buikpijn die ik herken van de eerste 7 weken bij de zwangerschap van mijn zoontje, drukkende pijn met steken en kramp, maar anders dan bij menstruatie.
    Had vandaag een zakje autodrop gekocht en vond het opeens zo vies.
    Na de test van vanmorgen was mijn test van vanmiddag nog duidelijker! Echt een duidelijk positieve test, dit kan niet van de pregnyl zijn na al die lichte testen van afgelopen dagen.

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Yessssss LW voorzichtig gefeliciteerd dan maar!
    Hopelijk de rest ook snel een positieve test. Aangezien ik zondag nog Pregnyl heb gespoten zijn alle testen nu nog niet betrouwbaar helaas.
    Verder heb ik dus rommelende darmen en mijn avondeten smaakte me niet echt. Niet dat het vies was, maar ik vond er gewoon geen smaak aan zitten? M'n energiereep smaakte ook een beetje muffig.

16. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Wauw LW85 dan ga ik je nu toch echt feliciteren, dus bij deze: GEFELICITEERD!! Ik had al zo een goed gevoel bij jou. Jaaa en nu is het nog spannend hoeveel zijn het er?? Zo ontzettend gaaf dat het zo mag zijn, en dat je nu (er van uit gaande dat alles goed gaat natuurlijk) niet naar het Erasmus hoeft!!!

@Amare is alles goed gegaan vandaag? En lekker uit eten geweest met je mannetje?

@mybook pff die dagen tot donderdag zullen wel lang duren. Ik hoop dat donderdag wat meer duidelijkheid komt. Ik zou je emoties wel even bespreken hoor, zo heftig. Heb je het gevoel dat het is sinds je de gonal prikt?

@Nina ja ik begrijp je helemaal. Lekker doen meid als jij je daar goed bij voelt! Dan weet je als ze weer oplopen in ieder geval zeker dat het door een zwangerschap komt.

Hier, ik voel nog steeds niks. Ja af en toe steekjes of dingen in mn buik, maar zijn denk eerder mn darmen en zeker niet mn baarmoeder oid. Ik durf bijna niet te testen morgen omdat ik heel erg het gevoel heb dat het uitloopt op een teleurstelling. Maarja we gaan het wel doen, anders heb ik daar morgen middag spijt van. Als het dan negatief is kan ik in ieder geval al wat nieuw maandverband in slaan, dat is bijna op en had ik nog niet aangevuld voor het geval dat.

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @ BP mocht je morgen ook officieel testen?
    Niet de moed opgeven hoor!

Trouwens LW, heb je al bedacht wat je tegen de gyn gaat zeggen hahaha?? :p

18. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @BP: bij mijn zoontje testte ik pas op 12dpo positief hoor! Eerder niet eens een tuurstreepje. Ik duim voor jullie!

@Nina: neeeee dat is de volgende stressfactor, vertellen datvwe voor de 2e leer de raad niet hebben opgevolgd en ik dus weer zwanger ben...

Hebben julllie tips?

19. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @Nina nee morgen ochtend ben ik pas 11,5 dpo

@LW85 hihi ja dat is wel een dingetje he? Ja mn tip die ik ondertussen al een pagina of 15 terug denk had gegeven hihi. Ah wat GOED dat je me dat zegt over de testen bij je zoontje. Dat geeft me weer wat hoop.

20. Amare

Amare Niet meer actief

@BP en Nina, spannend zeg, morgen testen voor jullie! Ben erg benieuwd wat de uitslag mag zijn!
    Hopelijk is het niet smaken van eten een teken Nina 😉.

@LW85, zag net je test in het andere topic, je kunt er volgens mij niet meer om heen hè 😃. En dan straks de grote vraag: hoeveel?!
    Tja en die gynaecoloog maak je maar wat wijs hoor😜. Vroeg aan man ook wat wij zouden doen in zo n situatie, maar hij had precies hetzelfde gedaan.

Wat gek hè, dat je zo kunt meeleven met mensen die je niet kent.
    Vandaag dus de IUI gehad, 1,2mlj zaadcellen. Ze deden alsof we de hoofdprijs in handen hadden, maar stiekem weten we ook wel dat dat niet zo heel veel is. Ze hebben gelijk nog even moet in gepraat dat de eerste IUI bijna nooit slaagt.
    We zijn een beetje bang dat ze bij mijn man wat over het hoofd zien en dat het zaad misschien wel eens slechter is dan we al dachten.
    Nu wat kramp en met m'n tokkiepak op de bank.

Deel Deze Pagina