wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

Nee, ook nog geen menstruatie, maar de Utrogestan kan dat ook weer uit stellen. Vandaag ook echt kramp, dus verwacht het wel in de komende dagen.
    Ik snap je gevoel heel erg, je hebt er zo veel moeite voor gedaan en bij hun lukt het zo. En dan kan je waarschijnlijk niet eens van het tante zijn genieten.

@BP, succes en veel plezier 😉 Daarna helaas weer die twee lange weken.

@nina, hoe gaat het met jou?

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier gaat alles goed. Ik heb 37,5 gesproten vandaag ipv 25. Meer durfde ik niet en vond ik niet verstandig. Dit kleine zetje kan geen kwaad lijkt me. Gisteren wel gewoon 25 gespoten en morgen tsja, ik weet niet. Waarschijnlijk iets ertussenin 😝

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Amare: Oh wacht je gebruikt ook Utro, maar dan wordt je toch sowieso niet ongesteld tenzij je bent gestopt ermee? Tegen mij werd gezegd 15 dagen na de pregnyl een test doen, negatief dan stoppen met utro en dan wordt je na een paar dagen ongesteld, bij positief doorgaan en een afspraak maken op de poli..

4. Amare

Amare Niet meer actief

Ik heb voor 14 dagen Utrogestan meegekregen, deze moest ik op maken of ermee stoppen zodra de menstruatie er door kwam.
    Werd ik niet ongesteld dan mocht ik vanaf vrijdag een test doen.

5. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Ik probeer later te reageren op de andere berichtjes. Eerst even een ego berichtje. Vandaag geen groei te zien. Ik zit nu op cd 17 en het grootste eitje is nog steeds 14mm. De andere kant kwam op 11 uit, was 12 maar ik kan me ook voorstellen dat dat anders meten is. Maandag weer terug 😣.

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhhh kop op! Moet je doorspuiten met dezelfde dosering? Ik had dinsdag ook een tegenvallende fm. Follikel (er zat er ook echt maar 1 haha) was op cd10 nog maar 10 mm :$;). Het is niet eens zeker of hij doorgroeit. Morgen (dat is cd 13) terug. Als hij dan niet gegroeid is, hogen we de dosering op.. :x
    Balen meid, maar verlies niet de moed!!!Bewaren

7. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @amare, wanneer was/ben je ook al weer jarig? Want dan wil ik je natuurlijk even feliciteren met je verjaardag.

@mybook, wat goed dat je de pregnyl mocht zetten! Wat een groeispurt zeg.

@Lw, ik wil je heel veel succes wensen voor morgen. Ik duim heel hard voor je dat ze beiden goed gegroeid zijn. Verwachten ze al een hartje te kunnen zien of is dat nog te vroeg? *lees net dat dat wel de hoop is*
    Wat ontzettend moeilijk dat je schoonzus nu ook zwanger is. Hopelijk bevalt ze eerder of later, zodat jullie de verjaardag niet hoeven te delen. Misschien kun je nu juist wel meer genieten van je neefje of nichtje, doordat jullie baby's in dezelfde fase zullen zitten. Probeer nog niet te ver vooruit te kijken. Straks ben je nu je energie aan het 'verspillen' aan problemen die er straks misschien niet zijn. Maar dat is wel makkelijk gezegd van de zijlijn 😉 ik bedoel het goed.

@butterflypassion, wat goed dat jij ook al pregnyl mocht zetten. En wat een perfecte timing van je cyclus zo. Hopelijk gelijk de laatste 😉.

@nina, ik weet niet of ik zo durven te verhogen. De gyneacoloog durfde het nu niet aan omdat er teveel kleintjes dan misschien mee gaan doen. Dan wacht ik liever een paar dagen, dan dat ik straks weer alles moet afbreken. Maar dat zetje wat jij hebt gegeven kan vast geen kwaad. Wat heb je vanavond gezet? Hoe laat mag je morgen? Hopelijk nu wel een leuke uitslag. Dank je wel voor je opbeurende woorden. Inmiddels ga ik weer vrolijk verder naar maandag 😉.

Sjonge spannende dag morgen met al die echo's en misschien de test van Amare. Ik duim me suf en kom morgen vaak kijken.

8. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @Amare vandaag ben je jarig toch?! Van harte gefeliciteerd meid! Hopelijk toch nog met het aller mooiste cadeau ooit vandaag.

@LW85 veel succes bij de echo meid! Laat je even weten hoe het was?

@ Nina succes bij de FM, hopelijk is er een mooie groeiende follikel te zien. Spannend hoor.

@ Secret Angel wat balen dat je eitjes stil blijven staan. Zitten er veel kleintjes bij die eventueel door kunnen groeien? De vorige ronde is mn ei van 13mm 4 dagen stil blijven staan, na ophoging groeide hij door. Ik kreeg wel 2 dagen na de ophoging alweer de volgende FM om inderdaad te kijken of er niet te veel gebeurde. Naja misschien is er maandag toch nog iets gebeurd, en anders kan er eventueel dan altijd nog opgehoogd worden toch?! En ja hopelijk inderdaad de laatste cyclus voor mij!

Hier nu officieel op het wachtbankje. Veel eipijnen gehad afgelopen dagen en veel vruchtbaar slijm. Voldoende intiem geweest volgens mij dus nou, we gaan het zien over 2 weken. Ik test minimaal pas zaterdag 5 nov. Uitgaande van mn laatste LF is dat namelijk echt mn NOD.

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Spannend allemaal en BP, ik duim voor je.

Amare, vandaag ben je jarig toch? Van harte gefeliciteerd meid!

Hier net terug van de FM. Op zich niet helemaal wat ik had gehoopt, maar er is in elk geval wel activiteit. Het duurt deze ronde gewoon iets langer.
    Eitje was doorgegroeid van 10 naar 13,5 mm en bms dorgegroeid van 4 naar 5 mm. Op zich wel passen bij mijn follikel. Ik moet de komende dagen doorspuiten in dezelfde dosering (fa wilde niet ophogen omdat dan de kans op meerdere follikels zou toenemen). De dosis zou vandaag alleen verhoogd worden indien er geen groei zou zijn geweest. Ik heb besloten om niet méér te gaan spuiten maar om gewoon netjes de voorgeschreven dosering aan te houden. :)
    Net ook met ml gepraat en die heeft gevraagd of het voor mezelf niet fijner zou zijn (en dus ook voor ons) als ik er gewoon iets relaxter 'losser' mee omga. Ja natuurlijk, maar als je iets zo graag wil, hoe kun je dan zó veel geduld telkens opbrengen enzo. Ik zei nog zoiets van 'ja nouja, we zijn niet allmaal zo onverschillig..' :) Dat vond ie niet zo leuk :p en dat was ook wel wat flauw.

Maar op zich, er zit activiteit in dus dat is positief. Dinsdag 9.20 weer terug en dan hopelijk een mooi resultaat van 1 rijp ei. We moesten het komend weekend wel gewoon gezellig blijven maken ;)
    Vanavond gaan we lekker even er tussenuit, samen uiteten om gewoon eens fijn bij te praten en lol te hebben. Dat zetten we dit weekend door want morgen gaan we naar een concert! :D:D Héél erg veel zin in, dit soort dingen doen me goed tussendoor.
    Bewaren

10. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Nina fijn dat de follikel gegroeid was. Hopelijk maandag nog iets groter en dat dan de pregnyl in zicht komt. Ja het iets losser mee om gaan. Lastig he? Bij mij heeft het ook even geduurd voordat ik dat kon. Totdat ik besefte dat het niet uit maakt of je nou héél internet afzoekt naar eventuele symptomen of niet. Of dat je continue denkt aan de hormonen spuiten en zal er nou wel of niet iets groeien. De uitkomst zal hetzelfde zijn. Ik merk dat ik het steeds meer los kan laten, nu heb ik zelfs niet eens afgeteld naar de FMen. Was voor mij een hele stap. En ik voel me zó goed nu, relaxed. Ik heb me ook voorgenomen niet te gaan tellen hoeveel dpo ik ben. Het eerstvolgende weekend dat mn man zn kinderen er niet zijn, dan is het mn nod. Ik hoop tot die tijd ook echt het even helemaal los te kunnen laten.

Fijn dat jullie lekker uit eten zijn, zó belangrijk om dat soort dingen te blijven doen in deze spannende tijd. Heel veel plezier gewenst en ook morgen bij het concert.

11. Mamasimone

15 okt 2016
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dames was een een paar dagen afwezig. Wij hadden afgelopen vrijdag de fm en ik had 1 mooie van 19.8 mm dus ik mocht vrijdag de ovitrelle spuiten. Ik kon het niet laten en had een test de ochtend erop gedaan en ja hoor positief. Jammer dat het maar voor even is. Ik zou vandaag mijn ei krijgen en heb sinds 3 uurtjes behoorlijke menstruatiepijn of iets in die richting. We hebben gister en vandaag dan ook nog geklust mijn man heeft middagdiensten dus vandaar voor die na zijn werk ging. Mijn borsten doen ook behoorlijk pijn sinds vandaag🙈. En om me heen weer 2 zwangerschappen aangekondigd dan baal ik weer als een stekker natuurlijk. Hoe gaat het verder met de dames hier?

12. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Het is stil hier. Van het weekend wel steeds even hier gespiekt, maar nog geen nieuws van Amare en LW zag ik.

@butterflypassion, ik mocht niet opgehoogd worden omdat ze bang waren dat er andere mee gingen doen. Dus ik gok dat ze vandaag ook niet zullen ophogen.
    Spannend hoor dat wachtbankje. Ik hoop dat ik snel bij je mag aansluiten.

@nina, lekker gegeten? En was je concert leuk? Naar welk concert ben je geweest? Hopelijk is je ei morgen mooi gegroeid.

@mamasimone, wat fijn dat je de pregnyl mocht zetten. Jij ook al op het wachtbankje dus. Jammer hè dat die twee streepjes nu niet tellen. Ga je testen tot de pregnyl er uit is?

Vrijdag heerlijk sushi gaan eten. En gisteren heerlijk door het bos gewandeld en afgesloten met poffertjes. Nu in de wachtkamer en hopen dat mijn eitjes nu goed zijn. Pfffff. ... wat een spanning. Kan niet goed zijn voor een mens. Hoe is het met de rest? Leuk weekend gehad allemaal?

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Haa!
    Hier weinig nieuws. Lekker gegeten en concert was leuk. Echt fijn om af en toe leuke dingen te blijven doen en er even samen tussenuit te gaan.
    @ mamasimone: fijn dat de ovitrelle erin zit. En nu afwachten haha.
    @ SA: wanneer is jouw volgende fm?

Ik heb zelf weinig gevoel bij deze ronde. Ik denk dat er weer heel weinig activiteit is. Heb ook totaal geen (vruchtbaar) slijm ofzo. De vorige keer had ik dat wel. Nu wil dat natuurlijk niet álles zeggen.
    Sowieso gaan ze bij mij niet ophogen (ook niet een volgende ronde hoger beginnen) omdat ze het risico op meerdere follikels te groot vinden. Dan denk ik wel, 'omdat ik slechts 1x overstimulatie had?' maargoed, de vorige keer ging 25IE ook super en deze ronde dus een stuk langzamer. Vanavond zet ik nl alweer mijn 14e menopur.. Hopelijk deze week dan eindelijk een keer de pregnyl! ;)

14. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hier weer geen groei...zucht... nu toch ophogen naar 87,5. Maar er zitten er een aantal heel dicht bij elkaar. Dus ben bang dat ze dan allemaal mee gaan doen en ik volgende keer te horen krijg dat ik niks mag doen omdat het er teveel zijn. Donderdag weer terug en kijken hoe het dan is.

Wat vervelend dat ze nu zo 'voorzichtig' zijn Nina.

15. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @mama simone wat fijn dat je de ovitrelle mocht zetten! Zitten we samen op het eeuwen langdurige wachtbankje hihi.

@ SA wat balen zeg weer geen groei. Was de grootste nog steeds 14mm? En wat zat er nog meer? Hopelijk donderdag Max 2 gegroeid.

@Nina wanneer heb je ook alweer je FM? Wel jammer dat ze zó enorm voorzichtig zijn bij jullie. Ik vond je vorige overstimulatie ook niet zo heel schokkend. Ik heb volgens mij wel eerder gezegd dat met die eitjes ze hier wel pregnyl zetten. Jij hebt wel aangegeven echt geen meerling té willen dus dan is de extra voorzichtigheid denk wel goed hoor meid. Persoonlijk zou ik een tweeling niet erg vinden, alleen wel extra spannend tijdens de zwangerschap.

Hier verveel ik me dood op het wachtbankje hihi. Merk dat ik het vervelend vind dat ik er nu niks meer aan kan doen behalve wachten. Als je sluit heb je toch het gevoel dat je iets doet. Mn man was gister zo lief. We lagen in bed al een kwartier, ik viel bijna in slaap vraagt mn man ineens: wanneer mag je nou testen (had ik al een paar keer gezegd). Dus ik zeg over twee weken lieverd. Zegt ie jeetje zo lang... wel fijn om te weten dat hij écht de dagen mee af telt.

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Balen SA: hou de moed erin. Ik heb deze ronde ook luie eierstokken ;). Maar we geven niet op hoor, komt vast allemaal goed! Ik duim voor je donderdag!

Ik vind ze idd ook extreem voorzichtig. Weet ook niet zo goed waarom en waar dat vandaan komt. Misschien omdat we pas 1 echte kans hebben gehad? Als ik het voor het zeggen heb, dan wil ik idd écht géén meerling. Maar als het toch zo is, dan zijn we er natuurlijk hartstikke blij mee. Maarja, straks spuit ik per cyclus 20 dagen ofzo voordat er 1 mooi follikel zit. Dan gaan de zwangerschapskansen wel omlaag per jaar. Aan de andere kant heb ik eigenlijk nog steeds wel het vertrouwen in de arts en mijn lichaam dus ik weet niet.. Heb er een beetje gemengde gevoelens bij. Mijn verstand zegt 'komt wel goed ze weten wat ze doen' maar mijn gevoel zegt 'OPHOGEN DIE HANDEL HOPPA GELIJK EEN HELE AMPUL ERIN JASSEN..' :p;)
    Ben dus benieuwd naar morgen, dan heb ik de fm. Bij géén groei ben ik écht geneigd zelf te gaan ophogen.Bewaren

17. Amare

Amare Niet meer actief

Hoi dames,

Eindelijk weer even tijd en bekwaam om te reageren.
    Bedankt voor jullie felicitaties! Ik ben getrakteerd om een heerlijke griep met bijbehorende menstruatie.
    Oftewel, de eerste spuit gaat er weer in vanavond!

@Nina, ik snap de vraag van je man, maar soms vraag ik me af of onze mannen begrijpen dat het heel moeilijk is om iets los te laten als je 2/3 van je cyclus injecties moet zetten. En die momenten lekker samen zijn zoals uit eten lijken ineens nog fijner te voelen dan voorheen hè?
    Jammer dat de eitjes even niet meewerken en ze ook niet willen ophogen. Succes morgen!

@BP, wat lief van je man zeg! En wat duren die weken lang hè?

@ SA oei spannend zeg dat ophogen, zeker als er meerdere eitjes zitten. Zou je het risico aandurven als je meerdere eitjes hebt en een verbod krijgt?

@mamasimone succes de komende weken!! Hopelijk vliegen ze voorbij met een mooi resultaat!

@LW85, hoe is je echo gegaan? Hoop zo dat je twee mooie kloppende hartjes hebt gezien!!

18. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ha meiden, iedereen dus weer een nieuwe ronde?

Hopelijk zit het allemaal mee aankomende tijd!

Hier vrijdag 2 kloppende hartjes gezien! Vanaf nu ga ik ongeveer elke week een echo krijgen, vrijdag staat er weer 1 gepland.
    De vruchtjes verschillen wel enorm, er zit ruim een week verschil tussen. Vrijdag meette ze bij de grootste 6 weken en 3 dagen, terwijl ik volgens eigen berekening/pregnyl/follikelmetingen echt pas 5 weken en 5 dagen kon zijn.
    Maargoed, dit kan altijd nog veranderen!

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    LW, wat goed. Gefeliciteerd! en fijn dat je hebt gezien dat het allemaal goed zit. Hoe voel je je verder? Echt fijn!

Hier net terug van een wederom tegenvallende fm. Mijn follikel was niet gegroeid, helemaal niets. Blijven steken op 13,5 mm. Echt stom. Mijn bms was wel ietsje gegroeid, die was nu 6 mm. Aan de dunne kant, maar wel passend bij de follikelgroei en op zich niet dramatisch dun. De FA wilde mijn bloed even laten prikken en a.d.h.v. de uitslag bepalen wat we nu gaan doen. Er zijn 2 mogelijkheden:

1. Mijn oestradiol is aan de lage kant. In dat geval is het onwaarschijnlijk dat hij nog goed door gaat groeien of verder gaat ontwikkelen. Dan gaan we de dosis een tikkie ophogen :)D) en dan hoef ik waarschijnlijk pas in de loop van volgende week weer terug, omdat we dan gaan mikken op nieuwe follikelgroei.

2. Mijn oestradiol is aan de hoge kant. In dat geval is het goed mogelijk dat hij toch nog goed door gaat groeien en dat de stagnatie zich weer kan herstellen. In dat geval blijven we op de huidige dosering (25IE) en moet ik waarschijnlijk komende vrijdag weer terug.

Ik weet niet echt wat nu mijn voorkeur heeft. Ik ben bijna geneigd om te zeggen scenario 1... :cool::cool:
    Vanmiddag hoor ik de uitslag en word ik teruggebeld.BewarenBewarenBewaren

20. Amare

Amare Niet meer actief

Pfoe ik zou ook hopen op optie 1, bij de andere blijft de onzekerheid.

Deel Deze Pagina