wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vandaag wordt mijn 24e spuit.
    Maandag heb ik weer een fm. Ik heb er dan 27 achtereenvolgend opzitten.
    Ik spuit ook soms om en om, maar ik heb een sterke voorkeur voor links haha.

2. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @mybook he wat balen dat je ongie is doorgebroken. Hopelijk deze ronde weer goede follikel groei en dan dus ook raak! Hoe voel je je nu?

@mamasimone spannend he, ik zit nu ook 2 dagen voor nod. Wanneer ga jij testen?

@Nina ik vind je een topper. Al zo lang spuiten en dan nog zo een positieve instelling.

Hier.. ben ik een beetje stil op het forum. Ik moet zeggen deze laatste wacht week voelt zwaar, heel zwaar. Vandaar dat ik ook even niet zoveel reageer.

Het voelt gewoon dat ik tussen hoop en vrees in zit. Ik voel van alles, maar tegelijkertijd denk ik: nee joh je beeld het je maar in! Ik draag nu een bh van een cupmaat groter die ik ooit verkeerd gekocht heb. Deze zit nu beter.. en toch denk ik: ik loop gewoon al maanden in de verkeerde bh's. Ik durf niet te hopen, ben zo bang voor een teleurstelling. Vorige ronde had ik rond deze tijd duidelijk bruin verlies (15 dagen na pregnyl). Vanochtend nog niets gespot... maar ik voel zo een raar gevoel in mn onderbuik. Niet als menstruatiekrampen maar anders ik kan het niet beschrijven. Ik ben zo bang om naar de wc te gaan de spanning is zo hoog! Hoe langer mn bruinverlies weg blijft hoe meer ik een kortsluiting heb in mn hoofd: tussen hoop en vrees in. Ik ga echt pas zaterdag testen, dan is mn nod. Op zaterdag ben ik gewoon thuis dus bij een teleurstelling kan ik het gewoon thuis verwerken en bij goed nieuws heb ik de hele dag om het te vieren met mn mannetje.

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @ BP, thanks! Ik probeer idd positief te blijven, ik heb het gevoel dat ik niet anders kan zeg maar. Alsof het voortkomt uit een beetje zelfbescherming. Niemand heeft iets aan een negatieve instelling van mij: daar gaat m'n ei niet echt harder van groeien ofzo ;). Al moet ik soms wel zeggen dat het niet altijd makkelijk is. Deze ronde voelt ook echt 'ver weg', alsof ik er met een afstandje naar kijk. Komt door die tegenvallende fm-en telkens.

Ik snap je gevoel wel. Maar het kan echt alle kanten op. Ik hoop absoluut dat het raak is voor jullie en jullie dit weekend wat te vieren hebben die Pregnyl is zo'n bitch! Niet alleen doet het spuiten zeer, ook laat het je echt zwanger voelen soms (denk ik, want ik ben het nooit geweest ;)). Vorige ronde voelde ik ook andere soort krampen, had ik echt vollere borsten (ml viel het op), meer hoofdpijn, een betere reuk, heel erg trek, gevoelige tepels en borsten en vermoeidheid. En ik werd heel erg ongesteld haha.
    MAAR IK HOOP GEWOON DAT HET RAAK IS en ik volgende week een turbo ei heb die zo ongelofelijk aanwezig en levensvatbaar is, dat hij wel bevrucht MOET worden. Zo. Dat dus. :D:D

4. Amare

Amare Niet meer actief

@mybook, hoe gaat het met je?? Had gehoopt dat dit dé ronde zou zijn voor jullie.

@mamasimone, wat leuk, trouwen!! Heb je je jurk al? En nog verbouwen ook, jullie hebben het maar druk haha. Wel een fijne afleiding denk ik?

@nina jeetje 27 dagen spuiten, dat is wel heel veel. En ik maar bokken met m'n 14 dagen zonder resultaat. Maar zitten jouw fm niet ver uit elkaar? Zeker als je moet ophogen.

@BP ik hoop zo dat het raak is voor jullie, maar eerst die helse wachtweek nog 😔. Heb je wel een beetje afleiding?

Hier, morgen fm meting 3, tussen de eerste en de tweede zat 1 mm verschil. Overigens wel 2 eitjes weer deze keer. Heb tussendoor nog een telefonische afspraak met de gynaecoloog gehad (niet m'n eigenste) en dat was echt frustratie op en top.
    De belafspraak was voor tussen de middag....... Ik werd 17.45 uur gebeld.
    Ik heb steeds meer bijwerkingen van de Menopur: tja, dat hoort erbij. Vervolgens was het de vraag of ik moest ophogen, zei hij dat hij dat niet nodig vond, want ik had een mooi eitje van 16,5mm.
    Was hij mijn oude gegevens aan het kijken, want m'n eitje was die ochtend toch echt 11,5mm.
    Ik ben voor hen toch echt een nummer.

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Spannend Amare, ik duim voor je. Er zat bij mij nu een week tussen de metingen. Aankomende maandag is het ook een week na de laatste meting weer. We gaan het zien. Ben benieuwd wat ik moet gaan doen als het weer niet voldoende is.. Zal wel weer bloed prikken en ophogen zijn. Dat doe ik tegenwoordig wekelijks! 😎

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En jeeje. Slaap jij nooit? 😂 Ikzelf ben overigens alweer op. Even snel ontbijten en hop, even sporten en mijn hoofd leegmaken voordat ik aan het werk ga (achter de laptop kruip)

7. Mamasimone

15 okt 2016
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    @butterflypasision.. oehh spannend zeg. Ik heb maandag mijn nod dus ... ma jij morgen😀 en dat heb heb ik ook tussen hoop en vrees leven. Daar leef ik allang in maar toch probeer ik het beetje los te laten want het heeft geen zin om je maar iedere maand gek te maken.. dat zie ik wel nu na 3 jaar.

8. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @Amare ik duim voor een positieve FM vandaag! Hoeveel IE spuit je nu ook alweer? Wat vervelend dat ze pas zo laat belden en dan ook nog de verkeerde gegevens hebben. Ik ben weer 6 uur per dag aan het werk gelukkig dus genoeg afleiding. Nog maar 1 dagje wachten tot de testdag voor mij nu! Is de week toch stiekem wel hard gegaan

@Nina thnx! Ik hoop ook voor zo een ei voor jou hihi

@mamasimone nee gek maken heeft zeker geen zin. Maar net als je je voorneemt dat niet te doen... kreeg ik dus allerlei symptomen. Maar jij ook al bijna je nod spannend zeg! Ga je ook maandag dan testen?

Hier... Ja morgen dus nod, en testdag. Ik zou bijna zeggen als ik nu niet zwanger ben dan weet ik het niet meer haha. Nee ik weet dat het nog alle kanten op kan hoor ik blijf realistisch, maar ik voel me zó anders.. even de dingen op een rijtje:
    -Vanaf 8 dpo (10 dagen na pregnyl) begonnen mn borsten te groeien. Een hele cupmaat al en mn borsten passen vandaag echt duidelijk beter in die grotere bh dan gister.
    - tepels groter en roder (grootte is makkelijk te meten omdat de staafjes van mn piercings ineens wel erg kort lijken)
    - rare krampjes en gevoelens in mn onder buik en rug, maar wel anders dan menstruatiekrampen
    -sinds vandaag weeig
    - afscheiding is 3 dagen droog geweest, vandaag doorzichtig glibberig en wit door elkaar. Nog geen spoortje bruin of roze te bekennen.

Ja misschien zijn het voortekenen van een menstruatie ik weet het niet.. Maar heb me zo nog nooit gevoeld. Ik laat het jullie morgen weten! Hopelijk geen teleurstelling. .. 😯

9. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wat spannend Butterflypassion! Ik ga heel hard voor je duimen voor morgen.

En mamasimone, voor jou begint het nu ook op te schieten zeg! Leuk dat jullie gaan trouwen. Hebben jullie al een datum? En idd gen je al een jurk? Wil je zwanger trouwen (als dat zo uitkomt?) Ik was 34 weken zwanger toen ik trouwde. Was heel bijzonder vond ik. De ambtenaar heeft zijn verhaal tegen de baby gehouden, was zooooo mooi. Maar wel lastig met jurken uitzoeken en vermaken 😉. En een feest hebben we 's avonds niet gedaan. Heerlijk al die voorbereidingen. Veel plezier! En ook nog verbouwen, druk hoor! Moet er veel gebeuren?

@Nina, balen hè als het zo lang duurt. Ik herken het helemaal. Ik heb de gyneacoloog uiteindelijk bijna gezoend toen mijn eitje wel goed was qua grootte. Ik duim dat voor jou maandag ook zo is.

Hier nog rustig, zit nu 5dpo. Ben wel in en in moe, maar dat komt denk ik van de Utrogestan. Goor spul zeg. En steeds een soort krampjes onderin. Hebben jullie dat ook? Mijn test was vanmorgrn echt een tuurstreepje, dus ik verwacht dat hij dan morgen helemaal wit is. Ik hoop dat ik het dan vol kan houden tot volgende week zaterdag. Tenminste dan is het 14 dagen geleden dat ik de pregnyl heb gezet. Wst voor instructies krijgen jullie daarvoor? Mijn gyn was nogal wazig daarover.

10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @amare, jeetje dat is wel slecht zeg. Dan zijn ze al laat en dan ook nog verkeerd. Lees dan eerst even je dossier. Dat kan nooit veel moeite zijn. Balen dat je zoveel last hebt van de bijwerkingen. Misschien een idee om te vragen of je evt over mag op de Gonal F? Hoe groot was je eitje vandaag?

11. mybook1990

mybook1990 Actief lid

28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    kort berichtje vanaf hier: ben even ''afwezig''. Gister weer begonnen met spuiten gonal f75, maar ben wat grieperig ofzo(gister ook griepprik gehad) en me hoofd staat even bij andere dingen, familie omstandigheden(opa van me man ligt heel slecht, is gevraagd of wij vanavond nog willen komen voor het te laat is). zodra hier alles gekalmeerd is en ik zelf weer wat opgeknapt, kom ik weer in de lucht. Succes allemaal lady's xxx

12. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte Mybook!

13. Amare

Amare Niet meer actief

@nina, lang leven de nachtdiensten, helaas is er dan op zp bijna niemand wakker 😜. Pff nog tot maandag wachten. Ben je niet zenuwachtig? Heb je het er al met je gynaecoloog over gehad hoe lang ze dit willen proberen of dat ze al een duidelijk plan voor je hebben.

@mamasimone, denk je dat je eerder gaat testen of kun je volhouden tot maandag?

@BP, nog 1 dag, wat spannend zeg!!

@SA vies he, die Utrogestan!! Kijk er nu al weer naar uit (niet).
    Ik krijg met de IUI te horen dat ik pas 2,5 week na de IUI mag testen, dat is dus bijna 3 weken na Pregnyl. Jammer dat daar niet duidelijk over is, maar als ie morgen al wit is, kun je 14 dagen na Pregnyl wel testen denk ik.

@mybook heel veel sterkte.

Hier vanmiddag fm gehad, 1 eitje verdwenen en de andere kreeg ze met moeite op 15 mm gemeten. Ze wilde mij niet meer terug laten komen en gelijk een IUI inplannen, maar ik heb aangegeven het wel fijn te vinden nog een keer terug te mogen komen om zeker te weten dat hij écht voldoende is gegroeid. Dus zondag terug, als het goed is 's avonds Pregnyl en volgende week IUI.

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhh ik duim voor je! Ik heb vanavond een klein dipje. Het duurt allemaal zo lang en ik vraag me echt af waarom ik in godsnaam deze ronde nog hormonen spuit want ik heb het gevoel dat het toch niet goed komt, wat ik ook doe. Ik heb mezelf 30 minuten gegeven om dit zielige gevoel vast te houden, daarna back to reality! 😣😣😣
    Maar verder gaat alles wel oke..... prikken ging prima. Maar alles voelt nu eventjes heel ver weg. Hopelijk morgen weer m'n positieve energie!

15. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Dames ik ga later op jullie reageren maar wilde dit even met jullie delen. Ik kan het niet geloven...

IK BEN ZWANGER!!!😨😃

16. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    😁😁😁😁😁 yesss gefeliciteerd!!!

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Yessssss gefeliciteerd!!!!
    Joepieeeeee 🎁🎉 en nou genieten!

18. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @mybook veel sterkte

@Amare ja je eigen gevoel goed blijven volgen hoor! Fijn dat je morgen toch nog voor een FM mag. Had ik ook liever gehad hoor, met aan 15mm en dan maar hopen dat hij doorgegroeid is zou ik ook niet prettig vinden. Ik ben benieuwd!

@Nina hoe is het vandaag met je meid?

En dankjulliewel dames, ik kan het nog steeds niet geloven...😊

19. Amare

Amare Niet meer actief

Wauw BP gefeliciteerd!! Wat een super nieuws!!

@ Nina,vergeet niet dat je soms ook even boos en verdrietig mag zijn! En zeker in onze situatie. En nu helemaal nu je al zo lang aan het spuiten bent.

Hoe doen jullie het met je zorgverzekering? Ik zit te twijfelen om een pakket hoger te gaan, maar stel dat we niet zwanger worden, dan betaal een jaar lang te veel voor niets.

20. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wauw Butterflypassion, gefeliciteerd!! Schitterende testen zeg. Ik had een goed gevoel bij je. Hoe reageerde je vriend? Lekker gaan genieten zeg!

Deel Deze Pagina