wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasimone

15 okt 2016
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooohhh butterflypassion super😀😀 heerlijk weer beetje hoop erbij. Ik moet maandag ongesteld worden dus nog even spannenddd.. mijn vriend Vind min borsten opeens een stuk voller maar dat zal wel van de hormonen zijn ofzo. @mybook1990 sterkte en neem je tijd.

2. Mamasimone

15 okt 2016
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Secret angel en butterflypassion en amare... maandag ochtend zal ik testen als het nog niet is doorgebroken ik had gisteren heel even een soort van menstruatiepijn maar vandaag niks meer. We hadden ons vandaag eten besteld en ik nam een hap van een taco broodje en het werd me enorm slecht. Heel raar. En jaa de jurk heb ik al een strakke zeemeerminnen jurk ik zal inderdaad zwanger trouwen ala wij dat geschenk mogen krijgen heet dat.. we trouwen op 1 juli 2017. Ik maakte me wel druk over de jurk maar mijn naaister zei dat dat helemaal niet hoefde dus ben al een beetje gerustgesteld. Wij gaan de kamer van mijn dochter helema vernieuwen en van ons zodat de baby kamer ook snel klaar zal zijn. De zolder word ook een kamer. Vandaag zijn we lekker gaan shoppen voor nieuwe boxspring enzo... wou vandaag eigenlijk testen gaAn kopen maar dacht neeeeee stop want dit zal dan mijn 1000000 test zijn ij 3 jaar hahaha. En ik moet zeggen dat ik er deze x niet zoveel moeite mee heb om te wachten omdat we nu ij dit traject zitten. Maar mijn gevoel zegt dat het deze maand niet raak is ondanks me grotere borsten en misselijk na een hapje taco. Haha.

3. Mamasimone

15 okt 2016
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Butterflypassion heb je ook geen ongie gevoel? Velen zeggen dat ze menen dat hun menstruatie ieder moment kon komen. Echt superrrr proficiat 😙

4. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @Amare dankjewel!! De zorgverzekering moet ik nog uitzoeken, ik heb eigenlijk altijd alleen het basis pakket. Lastig he de keuze. Niet wetende of je zwanger wordt.... Ik zei ook al tegen mn man dat ik wel heel blij ben dat ik nu zwanger ben, zodat we de zorgverzekering er op af kunnen stemmen. Ben zo benieuwd naar je FM vandaag

@SA dankjewel, wat leuk om te horen dat je een goed gevoel had bij mij deze maand. Hopelijk volgen jullie allemaal snel!! Mijn man is ook zo enorm blij. Hij wilde gelijk dat ik op marktplaats voor meubeltjes in de baby kamer ging kijken haha. Lekker gekkie.

@mamasimone dankjewel! jaa het is echt super ik bevat het nog steeds niet. Ik ben keihard voor je aan het duimen hoor! Ja ik had vanaf donderdag (2 dagen voor nod) krampen in mn onderrug en buik, wel iets anders dan ongiegevoel. Maar was dus bang om naar het toilet te gaan donderdag en vrijdag want ik was zo bang dat het inderdaad van een menstruatie was. Als je nu zwanger bent dan trouw je heel hoog zwanger! Spannend hoor!

5. Mamasimone

15 okt 2016
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa ben echt blij voor je. Ik zie dat weer als een sprankel hoop voor me zelf en ook mis voor de andere dames. Maar ik had toch 1 vraag ik heb normaal een cycles van 29 dagen mijn eerste ongesteldheid dag was op 12-10 nu is mijn eisprong eerder opgewekt en die heb ik gehad op 23-10 dus als ik daar 14 dagen erbij tel zou mijn ongie moeten komen nu toch? Dus ik heb een vervroegde cycles deze maand?

6. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Fijn dat het je hoop geeft, ik hoop de andere dames ook. Ja klopt! Je LF is altijd ongeveer gelijk dus als je normaal 14 dagen na je ei ongesteld werd dan nu ook. Dus als je ei iets eerder is dan is je cyclus ook wat korter. Spannend zeg nog 1 dag totdat je mag testen!

7. Mamasimone

15 okt 2016
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouu kon het niet laten haha toch getest maar spier wit dus deze ronde is het al niet.

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Echt tof BP! Heb je de eerste echo al gepland? 😃
    Hier morgen de fm. Ik vrees een beetje.. Ik merk eigenlijk niets van de ophoging.. Niet meer slijm oid. Dat had ik de allereerste keer ook niet, maar de vorige keer wel.. Pfff. Ik weet het gewoon niet 😔

9. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hè jammer Mamasimone.

@butterflypassion, wat heerlijk dat hij gelijk voor meubeltjes gaat kijken! Hier ook een aantal leuke dingen op mp gekocht. Het ledikantje al zelfs voordat ik zwanger was. Erg hè? Heeft vervolgens bijna nooit in gelegen, ze vond het verschrikkelijk.

Hier ineens zin in wijn. Nou dat heb ik niet vaak. (Lees eigenlijk nooit 😂), dus zo maar eens kijken of het smaakt. Wel stom dat ik er ook gelijk wat achter zoek. Maar ik blijf zen..... nog een week. En morgen bloedprikken voor progesteron.

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja lekker wijn! Ik heb ook een lekker glas ingeschonken! Proost! ;)
    Progesteron prikken doen ze hier eigenlijk niet. Tenminste, bij het hormoonspuiten niet (wel bij de Clomid). Ik ga eens morgen vragen hoe dat zit..

11. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    We bleken helemaal geen wijn meer in huis te hebben 😣. Maar Proost hoor meid! Geniet jij dan ook even voor mij? 😉
    Ik vraag me af hoeveel ze er van kunnen aflezen bij mij in combinatie met de Utrogestan. Ook morgen maar even vragen. Hoe laat mag jij?

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    10.30 haha. Ja ik zal voor ons beiden genieten. Ml en ik hebben beiden een drukke week gehad en elkaar weinig gesproken. Dan zijn de weekenden en avonden met een wijntje gewoon genieten. Gelukkig gaat hij morgen mee naar de fm. Dat wil hij zelf ook graag ☺️
    Mocht jij kiezen, utro of Pregnyl? Ik wel en koos dus voor drie x Pregnyl. Nu weer want beviel me echt prima! Geen enorm vervelende bijwerkingen. Vond vollere borsten en een goede nachtrust wel prima eigenlijk haha 😜

13. Amare

Amare Niet meer actief

Succes vandaag Nina!!

14. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoe was je Fm Nina? Nee ik mocht niet kiezen, misschien volgende keer even aankaarten of dat een optie is. Ik zit nu in de wachtkamer voor het bloedprikken. Er waren er 'maar' 30 voor me. Wel maar gelijk geprobeerd nieuwe medicijnen aan te vragen zodat ik daar niet ook nog een keer los voor terug moet. Maar het schijnt erg druk te zijn. Dus maar hopen dat het lukt.

15. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Goh ik denk het zelf prikken toch helpt. Was nu veel minder zenuwachtig voor het bloedprikken. Niet dat het nu fijn was, maar gelukkig ook niet onwijs vervelend. Recept was er ook snel en zelfs bij de apotheek ging het snel. Op zich wel bijzonder dat ik het nu zo meegekregen heb. Want als deze ronde raak is, hebben ze het voor niks uitgeschreven. En blijkbaar ook weer geen uitgangsecho. Hoe is het verder met iedereen? Leuk weekend gehad?

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou, eigenlijk wéér een beetje hetzelfde verhaal, verdorie! Ik had en echo bij een andere fa blijkbaar (??), misschien miscommunicatie toen ik de afspraak telefonisch maakte.. Maar was gelukkig een vrouw en ze was erg aardig.

Maar, weer weinig activiteit. Eitje was gegroeid van 10 naar 12,5 mm dus het is íets. Mijn bms was gegroeid van 5,5 naar 7,7 mm dus dat is wel mooi! Weer bloed laten prikken MAAR: ik hoef niet op te hogen want mijn bloedwaarden waren niet te laag. Dezelfde dosering aanhouden (mooi wel wat ik de spuit nu vol zuig tot 1.0 i.p.v. 0.9 ;)) en do terug komen. Heel mager nieuws maar het is íets.

MAAR: nu moet ik do terugkomen bij een mannelijke gyn want mijn eigen fa is er niet en de vrouw van vandaag ook niet.
    OH MY GOD. Daar moet ik toch echt wel even doorheen mentaal ;). Ik wil niet dat er een vreemde man naar mijn eierstokken gluurt met zo'n groot ding vol glijmiddel. Het is meer omdat ik hem nog niet ken :), maargoed ik overleef het wel. Het is tenslotte zijn werk.

Hopen jullie met me mee?

17. mybook1990

mybook1990 Actief lid

28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    butterfly gefeliciteerd. en dames ik meot ook wat zeggen kom er net achter heb alleen nog maar mijn man gebeld. sta te huilen. weet het niet. maar net ook een positieve test. had witte test op zat, toen ma avond erna ook negatief.di 1 nov. ongesteld geworden. heel lichtjes. 3 dagen wel helder bloed verlies. toen oud bloed max 3x24uur geduurd toen klaar.. maar dus 3nov. gestart weer met gonal f prikken(dit geeft na mijn weten geen positieve test). maar ik blijf misselijk, vandaag echt veel maagzuur weer. dus ik dacht net er ligt er nog 1 waag het erop. en binnen de 3 min. 2e streep... weet even niet waar ik het moet zoeken en of ik echt blij moet zijn. man gebeld. of hij morgen eerder van werk weg kan. 3u echo spoedplekje. en vanavond geen gonal f prikken.... weet niet hoe ik foto moet plaatsen. maar hij is echt het zelfde als butterfly. ook action test. als man zo thuis komt auto in en na de kruidvat dan wil ik nog een test halen en evt. ook een duurdere. krudivat 2voor 5 en 1 die aan geeft heovel weken. dan zou ik op 5 weken al moeten zitten volgens mij(3 weken na pregnyl) 17 of 18 okt. gezet. ben even van slag.

18. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Whaaaaa wauw! Dat zou zo mooi zijn! Hopelijk ook de andere testen positief en morgen mooie echo! Ik duim heel hard voor je, wat een mooi nieuws!!

19. mybook1990

mybook1990 Actief lid

28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    oke lieve vriendinnetjes op het forum(dat zijn jullie inmiddels wel een beetje virtueel geworden).
    Hierbij dus de foto.
    even hoe het dus is gegaan:
    1e poging OI eigenlijk (voel me bijna beetje schuldig tegenover wie al langer bezig is). Nouja uhmmm di(18okt) follikel goedgekeurd 20mm,pregnyl gezet om 9.00(de zondag ervoor 16e en dag na spuit 19e en 20e ''geklust''). Daarna ook niet meer,dus het is ook toen''gebeurd''. ik mocht na 14dagen testen.(op dag 10 getest,was pregnyl eruit, helemaal wit) toen ma op dinsdag(dag 14ongeveer na pregnyl zetten) ook wit. (van 23e tot 26e extreme buikkrampen pds, misschien nu wel erger doro hormonen) en die middag dinsdag 1 nov. licht roze afscheiding en savonds zettte het echt door in helder rood bloed.3dagen precies 3x24uur bloedverlies gehad en toen zakte het af,wel heel veel slijmdraden er ook bij,maar minder buikkramp dan keer ervoor(opgewekt door de gonal f toen ik net begon)...maar dus 3nov. gestart met gonal f 75ie(3e cyclus dag dus), afgesproken met poli. test was wit en bloedverlies kwam door....
    van het weekend dus heerlijk gebakken zalm en sushi op en filet american(oei joej) want het mocht. maar het zat me niet lekker, soort gevoel zei nog tegen me man van zul je net zien, je hoort wel is dat je ongsteld wordt, maar toch zwanger ben. Vandaag weer veel maagbranden/maagzuur. En van het weekend met broek aan trekken,, steeg de vraag al in me op van donderdag(Dan had ik echo,fm 1e) even vragen of je buik licht kan opzetten door het prikken. Toch soort gevoel vanmiddag van, ik heb nog 1 test. ik doe het gewoon. en ja hor na 3 min. toch echt een streep(action test,roze dop). poli gyn gebeld van wat nu(ja stoppen met gonal f en morgen spoed afspraakje om 3uur). man gebeld van help, beetje in paniek,en of hij mee kon (uiteindelijk ga ik morgen gewoon alleen na de afspraak, het is te druk op het werk). en bij thuiskomst van manlief gelijk na de kruidvat geraced, 2voor5 gehaald en zo dure als die ook positief was van clear bleu hoeveel weken. nouja uhm zie hier het resultaat. kan het nog niet echt beseffen. ook door toch op de verwachte datum bloedverlies enzo(maar heb wel is gehoord als hcg dan nog laag is, dat menstrautie door komt) nou stel lange innestel tijd 9dagen(2dagen na pregnyl) dus, totaal 11. en dan op dag 13/14 getest. heeft het eitje net nog niet genoeg hcg aangemaakt waarschijnlijk. :) kan het echt nog niet beseffen. Morgen hoor ik meer hoe en wat...en dan duimen dat het er daadwerkelijk nog zit en blijft zitten... we zijn er vrij ''nuchter'' nog onder, stel dat het wel mis gaat. weten we dat ik in ieder geval het eitje kan laten groeien, dat de eisprong werkt en dat man mijn zijn zaadjes,zich kunnen samenvoegen met eicel en dat het kan innestelen, dat zijn al onwijs veel positieve stappen.

(wel beetje dubbel gevoel. me moeder gelijk gebeld; en zusje, die belde mij of ik toevallig ongesteld moest worden,vanwege haar buikpijn, altijd met hormoon periodes voelen wij elkaar aan als de ander ongi moest worden.. alleen schoon familie vandaag slechtnieuws gesprek gehad omtrent mijn man zn opa,dus daar wachten we nog even mee met het zeggen, ook tot we zelf wat meer weten, maar wel dubbel dagje dan weer eigenlijk)

Ik ga later weer reageren op iedereen, hoofd is nu beetje op hol met gedachtes.

Bijgevoegde bestanden:

20. Amare

Amare Niet meer actief

Wauw wat goed, wat een positieve testen ineens! Gefeliciteerd!!

@SA waar ergens zit je in je cyclus? Nog een week wachten toch?
    @Nina wat vindt je er zelf van dat je niet op hoeft te hogen?
    Tja en die mannen ja, daar heb ik me ook wel even overheen moeten zetten. Ik had bij mijn hysteroscopie voor het eerst een mannelijke gynaecoloog, zeiden ze aan de telefoon nog dat ik me niet druk hoefde te maken, want het was een leuke, jonge arts.
    Juist ja, dat wilde ik ook weten voor hij tussen m'n benen dook.
    Uiteindelijk is ie wel een blijvertje geworden 😂, nu mijn vaste gynaecoloog.

Deel Deze Pagina