@ Amare. Wel balen nu rust, maar hopelijk geeft het jullie ook écht even rust doordat jullie even niet met de mmm bezig hoeven te zijn. Hopelijk brengt 2017 jullie snel een mooie en gezonde zwangerschap.
Hoi allemaal. Hier gaat alles goed. Tot op heden geen druppel bloed, vandaag ben ik 12dpo. Ik ben zojuist de tijd aan het overbruggen want ben aan het wachten in de gate! Boooorrriinngggg! 🙄 Ik heb nog steeds geen symptomen. Had van de week wel eventjes licht gevoelige tepels maar sinds 2 dagen is dat weg en is mijn verkoudheid ook sterk aan het afnemen. Alleen m'n neus is nog een beetje dicht maar verder prima. Juist omdat ik níets voel heb ik bijna het idee dat het gewoon niet raak kán zijn. Heb overigens ook helemaal geen testdrang, al word ik natuurlijk wel nieuwsgierig. Ik twijfel of ik in Rome wil testen. Ik ga met kerst wél een glas wijn drinken denk ik, maar ik houd het dan bij eentje. Ik weet niet, ik heb een heel bleu gevoel bij alles. Leuke echo BP! Hoe voel jij je verder?
@Bloempje, hoe was je uitgangsecho? Hoe laat ga je de eerste spuit zetten? Ik ken puregon alleen van naam. Is het ook een pen? @Lw, wat super dat alles goed gaat met de twee kleintjes. Blijft toch knap hoeveel ze kunnen zien op zo'n echo. Gelijk gaan shoppen? Of wacht je tot de 20 weken echo? Had je zelf een voorgevoel? @butterflypassion, gaaf om je kleintje zo te zien groeien! En twee dagen cadeau, lekker! Amare, hè wat balen dat je nu al ongesteld bent geworden! Even rust is misschien ook wel even lekker. Wijntje met kerst? @nina, goede vlucht gehad? Hele fijne vakantie! Geniet er lekker van. En je maakt het lekker spannend! Hier was vanmorgen 1 eitje van 16mm te zien. Wat ben ik blij dat ik opgehoogd heb. De arts vroeg of ik voor 2 dagen nog had. Nee dus. 87.5 toch? Vroeg hij. Eh nee, ik zit inmiddels al op 112.5, dus daar kwam ik goed mee weg. Wel slordig dat hij de verhoging van 87.5 naar 100 ook niet mee had gekregen. Ook kunnen ze nu door de kerst weer niet goed kijken naar de timing van mijn eisprong. Dus nu vanavond en morgen nog gonal. Dan 1e kerstdag pregnyl en dan 2e kerstdag aan ons huiswerk 😂 hopelijk hebben we daar nog puf voor met al dat eten 🙈. Ik twijfel alleen nog wanneer ik begin met de utro. Want mijn eisprong is meestal niet gelijk 36 uur na de pregnyl maar later. Ik weet niet wat te vroeg beginnen kan 'veroorzaken'. In de 1e ronde is er een week na mijn eisprong bloed geprikt voor progesteron. Ik vroeg de arts die toen belde met de uitslag, hoeveel van de verhoging komt door de utrogestan? Dat wist ze niet precies, maar dat kon nooit veel zijn. Vandaag weer gevraagd (deze man heeft meer ervaring en opleiding) en die gaf als antwoord: alles. Prikken op progesteron is zinloos. Zucht... Ik twijfelde al aan die vrouwelijke arts, maar die hoef ik nu helemaal niet meer. Vind het ook wel raar dat ik met deze toch al hoge dosis steeds maar 1 eitje krijg.... Iemand daar ideeën over?
@nina, fijne vakantie!! @SA, fijn dat er een eitje is! Op welke dag van je cyclus zit je nu? En waar is de Utro voor? Ik denk dat Puregon hetzelfde als Gonal F is. Mijn uitgangsecho was goed, mag zelfs vandaag al starten met spuiten. Ik zit nu op dag 2. Ik zet hem om 18.00 uur.. 1e en 2e kerstdag bij ouders en de schoonouders maar stiekem op t toilet. 🙈 Die zijn namelijk niet op de hoogte van dit hele gebeuren.. Lady's fijne kerstdagen allemaal!! 🎄 Xx
Fijne kerst allemaal! @Nina, hoe is het in Rome? En heb je nog getest? @Bloempje, lukte het met spuiten? Zo te zien ziet puregon er idd hetzelfde uit als gonal. Al lijkt het op het plaatje alsof je zelf de ampul kan verwisselen. Dat kan bij de gonal niet. Vanmorgen de pregnyl gezet. Morgenavond weer aan de slag. Ben benieuwd wanneer m'n eisprong dit keer zal zijn.
Nee nee nog niet getest en ik ga denk wachten tot dinsdag! 😉 voel me wel een beetje opgeblazen maar ik denk dat het door de utro komt..
SA, spannend dus! Veel plzr vnvnd😉 Ik kan idd zelf de ampul verwisselen, verder gewoon een prikpen die ik in mn buik zet. Het spuiten gaat gelukkig goed! Valt echt reuze mee! Zelfs stiekem op t toilet bij mn schoonouders🙈 Eindelijk geen opvliegers meer en voel me emotioneel ook iets stabieler dan met de clomid. 💪🏻Heb wel echt een opgeblazen buik, diarree en af en toe misselijk. Twijfel of t een griepje is of bijwerkingen.. komt dit jullie bekend voor? T kerstdiner kan t natuurlijk ook nog zijn, hahaha! 🙈 @Nina, spannend!! Hoop dat je met heel mooi nieuws 2017 kunt beginnen!!
@Bloempje, fijn dat het zo goed gaat! Opgeblazen en diarree herken ik wel hoor. Ik ben ook stabieler dan met de clomid. Alleen met de hogere dosering komt dat wel weer een beetje terug 😣. Heeft iedereen het naar zijn zin met kerst? Hier hele gezellige dagen 😊
Hoi allemaal. Hier net thuis. Goede vlucht gehad en gelijk daarna door naar de appie en kruidvat. Ik ben gewoon flabbergasted en weet even niet wat me overkomt! 😱😱 Ik heb 1 test gedaan, de andere doe ik morgen..
JAAAAAA ik hoopte het al zo erg!!! Heb het niet gezegd, maar had al een goed gevoel bij je deze ronde. Gefeliciteerd meid, wat een geweldig kerstcadeautje 😙 ben zóó blij voor je. Hopelijk is het een plakkertje 😄 Hoe was het verder in Rome??
Thanks meid! We zijn zojuist thuis gekomen. Snel naar de appie en KV en dus gelijk getest. Rome was erg leuk en ben toch blij dat ik gewacht heb met testen tot thuiskomst. Ik zit nog heel erg in de ontkenningsmodus. Ik gelóóf het gewoon niet! De andere test uit de verpakking ga ik morgenvroeg doen. Echt zó bizar! Wij zijn beiden in shock. Echt waar haha! Morgenvroeg ga ik de poli bellen en de utrogestan kwestie aankaarten. No way dat ik hier zomaar mee wil / ga stoppen! Ahhhhh en ergens word ik ook heel erg angstig van die test haha! Ik weet niet. Ik voel van alles door elkaar!
JAAAAAAA AA!!! Vandaag al meerdere gekeken omdat ik zooooo benieuwd was. Gefeliciteerd! En wat een mooie gelijk. Wat een mooi kerstcadeautje! Geniet er lekker van.
Wauw, Nina wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd!!! Idd wat een mooi kerstcadeautje!! Geniet ervan!!! ❤️
Dankjulliewel meiden! (L) Hoe gaat het met jullie? Nog leuke dingen gedaan met kerst of aankomend weekend plannen (of juist niet, dat kan natuurlijk ook)?
Dankjewel SA! Ja gister een mooie mijlpaal bereikt, dat voelt heel goed. Wij hebben lekker gegeten met familie Nina. Mm man heeft 2 dagen in de keuken gestaan (vind ie leuk), nou mij niet gezien haha. Maar het was gezellig. Aankomend weekend oud en nieuw vieren met mn man zijn kinderen. We gaan sjoelen en andere spelletjes doen. En dan om 12 uur toasten met een glaasje jip en janneke champagne haha. Misschien maak ik ook nog wat leuke mocktails, is toch wat feestelijker dan een gewoon sapje😉 Ga jij nog wat doen met oud en nieuw?
Wij houden het gewoon rustig. Oud en nieuw bij mijn schoonouders en de dag ervoor gaan we uiteten. Vandaag trouwens poli gebeld. Ik heb 24-01 de eerste echo, dan ben ik volgens eigen berekeningen 8w2d. Maar niets geen bloed prikken? Een paar k2v5 testen die enorm traag doorlopen overtuigen me niet echt hoor.. 😖 (Zou ik de huisarts kunnen vragen om bloed prikken?) Moet trouwens voor nu tot aan de eerste echo (!!) VIER utro bollen blijven gebruiken. Wat ik nu ook doe dus.. ze kwam er zelf mee.. das wel erg veel? Ben in elk geval erg opgelucht!