Nou ik ben geweest voor een echo. Omdat ik geen goede eisprong heb gehad zonde de pregnyl heb heb ik een lichte menstruatie. Ook was er helaas een cyste te zien. Er zat nog wel wat bloed in m'n baarmoeder dus kan nog wel iets gaan bloeden maar waarschijnlijk niet veel. Verder was m'n bms al aan het slinken. Het was 10 en nu 5. De cyste was ook al raar van vorm dus de dokter verwacht dat ie vanzelf wel weg gaat. Nu moet ik volgende week donderdag terug en als ie dan geslonken is mag ik weer beginnen met spuiten. En dan hoop ik toch wel dat het weer normaal is en geen gekke dingen meer.
Aaah n klinkt opzich wel positief toch? Volgende week kannje gewoon beginnenn met spuiten . Hadden onze moeders ons hormonengedoe niet gewoon goed kunnen maken? Haha.. hoop het voor je!! Liefs xxx
Haha ja beetje jammer. Zit het bij jullie in de familie? Mijn zus zit ook in de mmm en m'n 2ling zus heeft ook even in de mmm gezeten. Is er mee gestopt en werd spontaan zwanger. Mijn moeder had ook moeite met zwanger worden en liep ook in het ziekenhuis. Dus had het wel een beetje verwacht. Hoe gaat het met je unbelievablee?
aah wat erg unbelieveble, bah wat een naar nieuws! een dikke knuffel voor jou! En wat een mooi gebaar Shally dat je het vruchtje begraven hebt, ik zou het ook niet hebben kunnen doorspoelen! het is toch iets van jullie saampjes(L)! Bij ons zit het niet in de familie, mijn moeder was bij ons beiden al de eerste keer gewoon zwanger.... Wat stom van die cyste Shally hopelijk mag je snel weer beginnen Ik mag morgen weer..... hopen dat er nu wel een eitje is En unbelieveble jij moet echt niet gaan wachten of er iemand is die je komt vervangen jij hebt je vrije tijd en rust hard nodig! Ze zorgen maar voor iemand anders dat is niet jou probleem!
Jeetje wat een verhalen zeg! Ik krijg er kippenvel van! Heel veel sterkte! Ik ben net voor een echo geweest en het is weer feest!! 9 follikels tussen de 9 en 13mm en één van 14mm! Het is weer alles of niks.. nu proberen te remmen door 75ie te spuiten. Moet ovulatietesten doen en als hij morgen positief is (wat ik niet verwacht) dan hebben we pech want zondag waren er geen artsen beschikbaar voor een punctie. Als ik zondag positief test, gelijk pregnyl en maandag bellen voor een punctie.. bah. Wanneer test negatief blijft (wat ik verwacht) dan maandagochtend echo! Inmiddels aanbeland op cyclusdag 43..
hey meiden wat een berichten allemaal de laatste dagen. Ik wil iedereen die er behoefte aan heeft een dikke digitale knuffel geven. Ik duim zo hard dat alles snel een keer mee gaat werken. 1. fatsoenlijke cyclus lengte 2. Mooie goede eisprong 3. Goede luteale fase 4. goede innesteling en tot slot 5 en plakkertje die gezond en gelukkig te wereld mag komen en blijven! Voor de meeste vrouwen is dit vanzelf sprekend. Maar niet voor ons wij moeten knokken voor wat we echt graag willen. .. meiden echt diep respect voor iedereen in de mmm. Ik hoop vanaf nu dat we alleen maar bergop gaan en dat we het diepste dal hebben gehad.
wauw Meelanor, dat klopt gewoon precies wat je zegt.... helaas is het niet vanzelfsprekend bij sommigen... en dat vergeten veel mensen vaak! ik mag over 1,5uur weer voor een echo dus ik ben benieuwd... hoop echt dat er eindelijk iets te zien is.....
Hoi meiden, Het is vannacht gebeurd, ik voel me zo leeg.. ik ben niet meer zwanger. Het is zo raar. En het deed zo veel pijn!!! Vannacht om kwart voor 3 werd ik wakker, met hevige buikpijn, ik wist nirt hoe ik liggen moest, hoe ik ademen moest, hoe ik... rond half 4 was het zo ver. we gaan straks naar het bos, en we gaan het een mooi plekje geven ♡. Het zou toch onze eerste zijn. Ik heb gisteren een tattoo laten zetten. Ik zat er al heel erg lang over te twijfelen.. maar ik vond dat ik het nu had verdient! Op mijn voet: Keep your head up, keep your ♡ strong. na donderdag de 16e zal ik me weer aansluiten bij jullie. Ik ga de komende dagen even proberen om alles te beseffen en te verwerken. Ik ben heel erg blij met jullie lieve berichtjes die we al hebben gehad! Doet ons echt goed. Liefs xxx
Ik ben net terug van de echo eindelijk is er iets gegroeid.... 9.8 bij 11.2 en 10,9 bij 12.1 en het bms was 10mm dus er is vooruitgang. hopen dat het nu de goede kant op gaat... maandag weer terug...
Unbelievablee, wat erg! Mooi gebaar om naar het bos te gaan. Prachtige tekst als tattoo!! Sterkte en doe lekker rustig aan!! Dikke knuffel! Meelanor, prachtig verwoord!! Precies zoals het is! Heb je al een test gedaan?? Sasiej, wat fijn dat er weer follikels zijn!! Hoop dat ze doorzetten! Hier vanochtend gelukkig nog geen positieve ovulatietest!! Vanavond nog een testje doen.. hopelijk blijft die negatief!! Verder 'druk' met onze jonge eerste kitten. Die hebben we gisteravond opgehaald. Hij is nog erg bang en het is voor ons allemaal nieuw, dus wel spannend. Maar ook een hele fijne afleiding!!
hey meiden, @unbelievable. Ik ben "blij" voor je dat het vanzelf is gekomen. Het is lekker bij jullie thuis geboren (zo noem ik t maar). Het is al moeilijk genoeg! mooi dat jullie naar t bos zijn gegaan en de tekst van je tattoo vind ik ook sterk. hopelijk haal je er kracht uit. Ik doe helaas ook ff mee aan de niet zo leuke berichtjes. ..wij gaan voor de tweede kans. zaterdag 14 dpo getest en spierwit. Vandaag flink wat roze en bruinverlies met flink wat krampen. hopelijk zet het snel Door dan ben ik er ook weer snel vanaf een kunnen we Door sasiej nou jij bent echt een mooi bedje aan t maken. hopelijk straks ook een mooi eitje rieketje aaaaahhhwww een kitten zoooo leuk he! Hoe heb je hem/haar genoemd?
Hoihoi, Dankjewel allemaal. Ik kom donderdag terug op het forum en dan ga ik weer echt mee kletsen met jullie! We zijn uit eindelijk niet naar het bos gegaan. We wilde het dicht bij ons hebben. We zijn naar het tuincentrum gegaan en daar een plant gekocht. Thuis hebben we 4 mooie hoge potten in de tuin. Samen hebben we daar 1 van leeggehaald en het ( zonder dat we het wisten) precies 12 uur erna begraven. Het was zo mooi. Marco borsato op de achtergrond. Het begon te regenen... en toen we daarna weer even gingen kijken scheen de zon! Het was zo raar. We hebben elkaar even goed kunnen troosten. verder heb ik nog erg veel buikpijn en rugpijn. Ik ga morgen waarschijnlijk niet werken, vind het nirt fijn om op het werk erg veel bloed te verliezen. En ik kan niet naar de toilet wanneer het moet! ( baas werkt veel boven en sta dan alleen in de zaak). Vandaag alles van me af geschreven en ga morgen een mooie doos zoeken om alles van deze 'korte' zwangerschap in op te bergen en het op zolder een plekje te geven. ik heb foto's gemaakt van het vruchtje.. het was echt groot! De (volgens mij) placenta en al zat er aan vast! Ik ga het donderdag denk ik aan de gyn de foto's laten zien denk ik. Ik ben heeel erg blij dat ik het heb kunnen zien. Als hier iemand misschien een foto zou willen zien ( ik weet niet of jullie dat zouden willen, maar ik ben daar heel open in) kun je het zeggen. Dan zou ik een foto kunnen uploaden in een album op mijn profiel. Sorry, ik wilde het nog even kwijt. liefs xxx en tot donderdag!!!
Unbelievablee, wat een mooi afscheid! Bizat hoe groot het al was he. Waarschijnlijk komt het inderdaad doordat het met vruchtzak en al eruit gekomen is. Was bij mij ook. Gelijk heb je dat je niet gaat werken. Laat eerst dit maar eens goed verwerken. Ik was bij de 2e miskraam grwoon gaan werken en daar heb ik echt spijt van.. ik liep gewoon leeg. Maar durfde niet thuis te blijven omdat ik al een paar dagrn was thuis gebleven. Meelanor, wat jammer dat je negatief getest heb. Hooelijk de volgende ronde wel goed nieuws! Sassiej, jeej wat goed! Laat ze maar lekker doorgroeien. Rieketje, echt bijzonder hoeveel eitjes jij hebt zeg. Je reageert er te goed op joh! Leuk een kitten! Is ie inmiddels al wat gewend bij jullie?
hey unbelievable ohhh das ook mooi dicht bij huis. En ik ben inderdaad best "nieuwsgierig" naar hoe je kleine al gegroeid was. Hier nu wel goed nieuws! ons huis is verkocht 😊 Nog wel tekenen Enzo maar ze hebben Ja gezegt! Zo blij! Ik ben er namelijk altijd van overtuigd geweest dat wanneer we klaar zijn met de verbouwing en verhuizing dat ik zwanger wordt😊 zou t prima vinden!
Hallo dames, Rieketje wat leuk een kitten! wij hebben ook 2 katjes (nouja een poes en een kater)! hoe heet die van jou? Meelanor, wat jammer van de negatieve test, maar op naar de volgende ronde! En wat goed dat jullie het huis verkocht hebben! Gefeliciteerd hiermee! Unbelieveble, Ook zeker niet doen hoor als je je nog niet goed genoeg voelt! Wel mooi zo'n afscheid! heb je goed gedaan meis! Shally, idd zonde dat je weer te vroeg begonnen was het is ook allemaal niet niks he wat een gez**k allemaal.... Het is ons allemaal niet gegund deze maand volgends mij.... Ik kom zojuist terug uit het ziekenhuis follikel wederom gekrompen, dag 20 van het spuiten van 112,5eh en nu moet ik stoppen .... volgende cyclus beter was het antwoord... ik kon haar wel iets aandoen! Nu dus weer afwachten en terug mocht ik zelf gaan menstrueren ( wat niet gebeurd, vraag me af waarom ze dat alsmaar blijven denken) Al denk ik dat ik morgen ga bellen om misschien niet toch eerst even een afspraak te plannen voordat we zolang moeten wachten... ben het wachten zat ik wacht inmiddels al 4 jaar dat vind ik wel lang genoeg.... sorry voor mijn frustratie haha
Hoi dames, Sasiej; huh? Mag jij niet door spuiten totdat je een goed ei hebt? Zolang je geen goed ei hebt, dus geen eisprong krijgt, kan je ook niet gaan menstrueren... ik snap dat je haar wel iets aan kon doen! Apart zeg! Meelanor; gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Dat zou wel mooi zijn als het nu gaat gebeuren! Vandaag zit jij op cd 3 zie ik? Dus beginnen met spuiten?! Succea deze ronde!! Shally; ja echt bizar.. kan best goed naar de fotos kijken eigenlijk.. ook aan de gyn laten zien, het was het vruchtje met alles eraan vast. Dit was niet mijn eigen gyn. Daar ga ik over 3 weken weerheen om weer te starten! Vandaag ben ik naar een "spoed spreekuur" geweest omdat ik verging van de pijn voor se 3e nacht achter elkaar. Maar alles was mooi schoon! Alleen nog een vbeetje slijmvlies. Riekertje; aaaaaahhh heb je een foto van je kitten? Ik ben echt een dierenmens hahaha! Hoe heet hij/zij? ik zal hier een foto van "ons wondertje" bijvoegen. Als dat lukt... ga nu poging 10000doen haha! Liefs xxx
Unbelievablee, echt even de tijd voor jezelf nemen hoor! Meelanor, van harte gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Jammer dat het deze ronde niet gelukt is. Hopelijk krijgen jullie snel de volgende kans!! Sasiej, zo verschrikkelijk balen he!! Kan je niet vragen of je menopur mag gaan spuiten? Is vaak ook betere kwaliteit follikels zegt men.. ik snap heel goed dat je gefrustreerd bent!! Onze kitten heet Jake!! Hij was behoorlijk bang maar komt nu langzaam los. Hij kwam net naar me toe en ik kon hem al lekker kroelen. Hij ging knorren en rollen. Begon net ook al met speeltjes te apelen.. echt zoooo leuk!! Vanochtend echo gehad.. links nog 1 grote follikel, rechts nog 4 tussen de 11 en 14mm.. woensdag terug en hopen dat die kleintjes zich koest gaan houden.. anders waarschijnlijk vrijdag reductie. . Vandaag was weer mijn eerste werkdag na 2 weken vakantie. Ik heb gelijk gesprek met mijn baas gehad van wel anderhalf uur.. ik moet aangeven als het mij te veel is en hij begrijpt het allemaal.. hij vond het geen probleem dat ik overdag naar psych ga, ondanks dat ik ook zo'n 2x per week naar ziekenhuis moet. Ik moest aan mezelf denken en niet alles in mijn vrije tijd plannen want dan moest ik tijd voor mezelf nemen. Ik heb echt een lieve baas!!