wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje123456

bloempje123456 Actief lid

13 dec 2016
    136
    0
    16
    Ohhh Mybook! Wat een mooie test ook!! Je mag het geloof ik wel gaan geloven hoor! Gefeliciteerd!!

Ik ga kijken of het lukt om mn test in te voeren.. Aangezien ik me in het afgelopen 1,5 jaar sufgetest heb, heb ik van die goedkope prullen ;)

Bijgevoegde bestanden:

• file-1.jpg
      file-1.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,3 KB
      Weergaven:
      2
  2. bloempje123456

13 dec 2016
    136
    0
    16
    Ohja, als antwoord op je vraag.. Ik denk dat je NOD als 4 weken telt, onafhankelijk van de periode voor je eisprong..

3. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Waauw gefeliciteerd dames!! Kijk, dat is eens goed nieuws zo vlak voor het weekend 😃

Mybook wat ontzettend fijn om te lezen dat deze test nu donkerder is dan dat hij in november geweest is, dat geeft toch hele goede hoop. Menstruatie kramp achtig gevoel had ik ook rond week 4 tm 6. Bij ons in het ziekenhuis rekende ze vanaf eerste dag menstruatie, ongeacht hoe lang je had gespoten. Ze stellen dat dan weer bij bij de termijn echo. Persoonlijk vind ik dat een beetje stom.. Dus ik rekende vanaf 2 dagen na pregnyl + 2 weken (de gemiddelde 14 dagen voor de eisprong).😆 lekker eigenwijs haha. Bij de termijn echo bleek ik inderdaad beter in de buurt dan het ziekenhuis.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    JAHAAAAA JOEPIE WAT GOED! Positieve testen!
    WOEEEHOEEEEEEE 😱🙈🥂🍰❤️🍰🍼
    Van harte dames! Super gefeliciteerd!

5. Amare

Amare Niet meer actief

Wauw wat een goed nieuws!!!
    Gefeliciteerd meiden!

6. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Gefeliciteerd dames!! Ga er met volle teugen van genieten!

7. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wauw dames wat goed! Heerlijk dat positieve nieuws!!!!

@hier, een onwijze baaldag. Dinsdag voor de 1e fm geweest, toen follikel van 13 mm. Vandaag terug en ik hoopte dit weekend pregnyl te mogen zetten. Niks was minder waar. 1 follikel van 14 mm. Die andere is dus ws weggegaan en dit een andere. Zucht, nu maandag weer terug. Dinsdag aangegeven dat ik met temperaturen zie dat mijn eitje pas 3 a 4 dagen na de pregnyl springt. Kon volgens de arts niet. Met de kerst hadden ze aangeven de periode naar mijn eisprong beter te monitoren, maar dat is ook nog steeds niet gebeurd. Zij wil nu bloed laten prikken op het moment dat zij denkt dat m'n eisprong is geweest. Maar volgens mij is er altijd progesteron in je bloed. Dus ik begrijp niet hoe ze dat wil 'bewijzen'. Kortom ik ben best gefrustreerd.

@nina, wat leuk dat je al een kinderwagen hebt gekocht! Dat maakt het gelijk echter hè? En wat een fijne reactie op je werk. Fijn dat ik er zo naast zat.

@Amare, hoe is het met jou?

8. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Wauwww!!!! Gefeliciteerd dames! Ben echt heel blij voor jullie!! Woeehoee, geniet er lekker van!!

9. bloempje123456

13 dec 2016
    136
    0
    16
    Dankjewel dames!! 😊 Het is nog steeds heel onwerkelijk, morgen ga ik voor de zekerheid nog even een testje doen. Ook willen we het morgen onze ouders gaan vertellen, heel vroeg, maar als het niet goed gaat vertellen we het ze toch ook. Ze weten ook nog niets van dit hele traject, dus hoop dat ze niet te hard gaan schrikken en hopelijk vergeten ze dat snel weer door het goede nieuws.

@SA, shit die klote baaldagen.. 😔 Hopelijk morgen beter nieuws!

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @ SA:.hipelijk heb je maandag meer duidelijkheid. Ik had ook een keer een follikel die 'bleef hangen' en daarna weg was. Dat was dus ook geen goede blijkbaar, want later had ik er wél eentje die doorgroeide. Erg frustrerend, maar mijn gyn noemde alles daarbinnen een 'beweeglijk fluide' geheel ;). De ene dag kan er een mooie klaar zitten, terwijl er de volgende dag een andere follikel dominant kan worden.
    Pin je niet te veel vast op je baaldag, want wie weet heb jij begin volgende week een prachtig ei van superieure kwaliteit!!!

11. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Mybook weet je al iets meer??

12. mybook1990

mybook1990 Actief lid

28 sep 2016
    148
    13
    18
    NULL
    NULL
    haai dames, nou daar komt het antwoord....niet..*mag ik even gillen* nog steeds onduidelijkheid/onzekerheid..
    Vorige week maandag was hcg(59), vrijdag ervoor 19,dus mooi gestegen. Nu 1 week later hcg 108;Dus ja eigenlijk te weinig gestegen(zou normaal per 2 dagen moeten verdubbelen en is na 1 week dus nog niet volledig verdubbeld) dusja optie 1: normaal gesproken, bereidt je voor op een nieuwe miskraam. Die optie blijft zeker met dit lage hcg gehalte en moet ik rekening mee blijven houden, helaas..
    optie 2: mijn slijmvlies is dus opeens wel veel dikker van 4mm naar 9mm gegaan, onder invloed van mijn eigen hormonen/hcg stijging dus..maar er is 0,0 iets te zien met inwendige echo geen vruchtzakje niks.
    gerekend vanaf mijn 1edag laatste menstruatie(of ontrekkingsbloeding)zou ik rond de 6 weken moeten zitten. volgens eigen berekening op 5,5 week(gerekend vanaf dag eisprong) maarja aangezien ik ook pas veel later hcg ging aanmaken. is de eisprong misschien ook later geweest en de innesteling ook heel laat. Dus het kan ook zijn zegt de arts optie 2dus, dat ikveeeeeeel minder ver in de zwangerschap zit dan gedacht, doordat mijn lichaam heel traag reageert(late eisprong/late innesteling/trage hcg aanmaak). en dat er daarom dus nog niks zichtbaar is, het hcg wel stijg, maar heel langzaam, zoals in een pril begin en bms ook dus dikker is.

Dus kortom ik weet nog niks. ja nu volgende week donderdag ochtend weer hcg prikken en smiddags uitslag..en dus nog een kans...

Of ik moet in tussentijds hevig gaan bloeden dan bellen. en uitgangs echo..dus weer een missed abortion. maar dan heeft de gyn al aan gegeven. ligt het niet aan de eicel of sperma, want zodra ik een eisprong opwek, ben ik beide keren tot nu toe direct zwanger geworden..en dan beide keren afbreken rondzelfde periode, op zo'n jonge leeftijd(net 27), met wel een goede eisprong/bevruchting eigenlijk. dat klopt niet.dan gaat er iets miss. mogelijk in de áanleg. en moet manlief een volgende keer ook mee om wss. dan op gesprek, daarna bloed te prikken en dingen na te kijken.ze had het over bloedstolling enz. (dus zal wel iets met aanleg genen zijn). maargoed zover zijn we nog niet. ik hoop nog steeds dat mijn lichaam gewoon heeeeel traag reageert, maar bereidt me ondertussen ook voor op weer een vroege miskraam en een nieuw/verder traject...

13. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een onzekere tijd weer zeg! Bah... had zo erg op goed nieuws gehoopt voor je. Hopelijk zet het toch goed door en krijg je volgende week donderdag alsnog goed nieuws. Dus dat de eisprong dan gewoon veeel later geweest is dan gedacht. Wel fijn dat de gyn anders erkent dat er verder onderzocht moet worden. Maarja.. tegelijkertijd ook wel heel erg spannend denk ik. Meid mn duimen draaien overuren voor je, veel sterkte aankomende 1,5 week weer. Die zullen ongetwijfeld zenuwslopend en véél te traag gaan. Dikke knuffel!

14. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    My Book, Wat vervelend allemaal.. Ik hoop echt voor je dat het toch goed voor je uitpakt. Duidelijkheid is af en toe zo fijn!

@ Bloempje: ik zou het ook niet kunnen verzwijgen denk:) Mijn ouders weten wel dat wij met een traject bezig zijn, dus ze vragen er ook wel eens naar:) Ik denk dat je ouders wel even zullen schrikken maar dat ze reuze blij zijn voor jullie!

Afgelopen zaterdagmiddag heb ik de pregnyl mogen zetten. Helaas gisteren een blaasontsteking gekregen. Tot zaterdag zit ik vast aan de antibiotica, wel zou daarna pas de innesteling plaatsvinden. Ik ben alleen zo bang dat de antibiotica en de blaasontsteking een innesteling of het eitje tegenwerken..

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zou ik me niet té druk om maken. Want waarschijnlijk heb je wel een kuur gekregen die je mag gebruiken tijdens het zwanger worden / zijn, toch?
    Buiten het feit om dat het misschien nu niet zo comfortabel is voor je, worden blaasontstekingsklachten door de kuur vaak heel snel verlicht!
    Het zorgt er in elk geval níet voor dat je níet zwanger kunt worden ;)

@ Mybook: jeeeeeeeeeeeeetje wat spannend allemaal. Hopelijk écht snel meer duidelijkheid! :)

16. bloempje123456

13 dec 2016
    136
    0
    16
    @ Mybook, ahh, wat een onzekerheid weer! Ik ga voor je duimen! Hoop zo dat het toch goed afloopt voor je!

@ Fozzie, ik zou me er ook niet al te druk over maken. Weet degene die het voorgeschreven heeft dat je met deze behandelingen bezig bent?

Onze ouders hebben we zondag het goede nieuws vertelt en over het traject. Ze waren allemaal super blij en konden zich ook goed voorstellen dat we ze niet eerder van het traject verteld hebben. Ze hadden verder ook echt helemaal niets in de gaten gehad.
    Ik moet zeggen dat ik het zelf wel nog heel spannend vind en er nog niet zomaar op durf te vertrouwen dat deze ellende nu voorbij is. Ik hoop dat de komende 2 weken voorbij vliegen en we snel meer zekerheid krijgen door de echo.

17. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Dankjewel dames:)
    Ik heb inderdaad wel een kuurtje gekregen die mag bij een eventuele zwangerschap, maar ik heb ook gehoord dat een blaasontsteking wel een innesteling in de weg kan staan, omdat je lichaam veel energie gaat steken in het herstellen daarvan.

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Of je redeneert andersom: je lichaam is druk met het tegengaan van de infectie, waardoor het zich niet (negatief) gaat bemoeien met een innesteling ;)

Ik ben van 5 - 10 dpo ook niet fit geweest. Keelpijn, hoest en verkouden!

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier trouwens vandaag een afspraak bij de gynaecoloog gehad vanwege te lage schildklierwaarden. Waarden waren laag maar niet schrikbarend laag. Wel in de gaten houden! Moet over 4 weken weer prikken op t4 en tsh.

Ook nog even gekeken naar de mini en ze heeft een heeeeeeeeeeeele onzekere voorspelling gedaan qua geslacht (kindje lag er niet goed voor want was onwijs aan het bewegen en lag met de rug naar ons toe), maar ze dácht een jongetje te zien. MAAR: we mochten ons daar niet op vast pinnen haha!

20. bloempje123456

13 dec 2016
    136
    0
    16
    Dames, komt jullie dit bekend voor? Ik had vanmorgen bij het afvegen na mijn toiletbezoek enkele druppeltjes helder rood bloed op mn papiertje.. Ik maak me nu niet direct zorgen, maar weet ook niet of dit nu normaal is.
    Ben ook even verder op onderzoek gegaan met een toiletpapiertje, maar kan verder geen spoortje bloed ontdekken.. Ben nu 4,5 week zwanger, zou het nog van de innesteling kunnen zijn?

Deel Deze Pagina