wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwekkie77

kwekkie77 Lid

18 jun 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies ;),

Het spuiten gisteren is in het ziekenhuis gedaan, tijdens de prikinstructie waarbij ik zelf de spuit heb gezet. Ging me best goed af al zeg ik het zelf maar manlief vond achteraf dat ik de vloeistof te snel erin spoot haha.

Vanaf vandaag in de avond spuiten (maar besloten als vaste tijd na het eten te doen). Bijwerking had ik wel meteen: hoofdpijn. Later kreeg ik een beetje last van een licht gevoel in mijn hoofd en veel gapen. Verder alles prima.

Nu de pil afmaken (nog 7 stuks) en wachten tot ik ongesteld wordt en dan weer bellen. Dan - als ik het allemaal goed heb begrepen - starten met Gonal F.

Hoe gaat het verder met iedereen???
    Succes!!!

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wow roerei, dat is snel. Dus jij zit al op het wachtbankje. Succes!!

Kwekkie77, succes met alles. De uitleg en het prikken was wel duidelijk?

Ik ben gisteren geweest voor een eerste fm deze ronde. Er was nog niet veel te zien helaas, wat eitjes betreft. Er was wel iets anders te zien in mijn baarmoeder en ze kon niet verklaren wat. Bloed moeten prikken op progesteron en hcg maar er is niks uit gekomen dus mocht verder gaan met spuiten. Maandag weer terug en heb dan gelijk een uitstrijkje :s..

3. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Roerei:wat goed! Ik duim voor je!
    Kwekkie: spannend allemaal he!

Oei Shally wat vreemd! Hopen dat t allemaal
    Goed is!

Ik was vandaag weer naar t ziekenhuis ( vandaag 9e dag met spuiten)! Maar helaas wederom nog geen enkele groei te zien:(! Maandag maar weer terug:(!

4. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thank shally en sasiej, het is echt heel snel gegaan en ik had dit ook niet verwacht. Scheelt denk ik dat ik altijd wel een goede natuurlijke cyclus heb gehad van 29 dgn. Ik hoop zo dat het nu met de 1e keer IUI gewoon raak is. Vind dat wachten echt vre-se-lijk....

@ shally, wat vreemd dat ze niet kunnen traceren wat er in je baarmoeder is... wel fijn dat je gewoon door mocht gaan met spuiten! Ik hoop dat je maandag mooie gegroeide eitjes hebt!

@sasiej, jouw lichaam gaat dit weekend vast ook zorgen voor mooie gegroeide eitjes! Vind je het spuiten meevallen?

Doen jullie trouwens ook IUI?

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nee ik doe nog ovulatie inductie.

6. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hoi Roerei,

Dankje, laten we t hopen:)!
    Nee helaas geen iui bij mij:( wij moesten het met "spontaan vrijen"
    doen... Haha ik zei ook tegen dr... Nou dr is niks spontaans meer aan hoor:p!
    Dit is omdat ze met een studie bezig zijn om te kijken wat beter werkt en uiteraard wat t goedkoopste is! Geef mij maar liever met iui hoor, dan heb ik nog een idee dat er iets gebeurd:p!

Ja hoor t spuiten valt me mee, het went hahaha maar ik heb wel een enorm opgezette blauwe buik:(... Maarja dat hebbem we dr maar voor over!
    Groetjes Saskia

7. kwekkie77

kwekkie77 Lid

18 jun 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies,

Goedemorgen allemaal, het spuiten valt me op zich best mee. In eerste instantie voordat het weer moet zie ik er wel tegenop maar als ik het uiteindelijk gedaan heb valt het allemaal best mee.. De uitleg was prima vanuit het ziekenhuis.

De enige bijwerking die ik nu van de decapeptyl heb is dat ik ongeveer een half uur na het spuiten ontzettend begin te gapen en dat houdt zo'n 2 uur aan. Verder mag ik niet klagen.

Ik moet nu wachten tot ik ongesteld wordt en dan afspraak voor echo waarna ik met Gonal F ga beginnen 175 eh is er voorgeschreven.

We wachten geduldig af. Wij zijn overigens bezig voor een ICSI in combi met een PESA, eerste poging.

Iedereen heel veel succes!!

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Vandaag dag 11 wbt spuiten en er was nog niks te zien. Ze dacht dat ik al een eisprong had gehad maar bleek niet zo te zijn. Donderdag weer terug. Verwacht niet dat de 150 IE nog iets gaat doen bij mij.

9. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo dames,

Kwekkie, heel veel succes! en geduld met het wachten hihi

@Shally: Bij mij na ook 11 dagen spuiten ( vanavond moet ik de 12e) ook nog steeds geen groei:|, maar ik blijf hoop houden, woensdag mag ik weer terug!
    Soms heb je door de hormonen idd het idee dat de eisprong allang geweest is, maar de laatste tijd houdt mn lichaam me sowieso enorm voor de gek met al die extra hormonen:(!
    Succes meid, ik hoop dat ze snel gaan groeien!

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Jij ook succes!

Ik dacht oog wel dat er al groei was omdat ik best wel wat voelde. Maar ik ben ook al vaker voor de gek gehouden door mijn lijf. Soms zie ik het zo somber in :(

11. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Ik mag/moet morgen weer beginnen met spuiten, cetrotide en gonal-f 150eh. En dan woensdag eerst alleen cetrotide en dan FM meting om te kijken of ik dan ook weer gonal-f moet spuiten. Ik verwacht het nog wel. Pff durf het nog steeds niet om mezelf te spuiten, maar manlief doet het met 'liefde' haha

12. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hoi Shally,

Dat begrijp ik heel goed! Ik word er ook echt gek van en sommige dagen wil ik het liefst de hele dag depressief in bed blijven liggen....:(

Ik vind het ook heel oneerlijk als ik zie dat iedereen om me heen kindjes krijgt en het bij ons maar niet lukt:(

Ik hoop met je mee dat ze toch nog even gaan groeien! Moet je woensdag ook weer terug?

Groetjes Saskia

13. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hoi Turngirl,

sorry ik zag jou berichtje nu pas:p anders had ik daar ook wel al op gereageerd:)!

Haha ja dat denk ik dat je man het met liefde doet:p die van mij ook maar dat gaat niet gebeuren :)!

hopelijk komt het voor jou ook snel!

Groetjes Saskia

14. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Turngirl, succes! Wat is cetrotide? Heb er nog nooit van gehoord.

Sasiej, nee moet donderdag terug.

15. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Cetrotide is om je eigen eispronghormoon stil te leggen. Dit wordt later met de pregnyl opgewekt. Ik doe icsi/mnc en volgens mij hoor je daar alleen maar de cetrotide bij. Is totaal geen fijne injectie...

16. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    De eerste stap is overwonnen, gonal-f spuit ik intussen zelf. De cetrotide durf ik nog niet aan, die is pijnlijk ;)

17. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hoi Turngirl,

Goed bezig! eerste angst is overwonnen:)!

Ik was vandaag weer voor de echo en wederom helemaal niets gegroeid :'(! het enige wat een beetje gegroeid was was het baarmoederslijmvlies, maar geen enkel eitje:(....

vrijdag terug en als er dan niets is wederom stoppen:(

Groetjes Saskia

18. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Saskia, dat zou balen zijn als je weer stoppen moet. Bij mij gaat het erg traag nu, vorige cyclus ook. Tov maandag was het blaasje maar 1mm gegroeid... Balen, nu 14mm. Vrijdag weer heen.

19. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Knap van je turngirl!!
    Moet je die andere spuit ook elke dag zetten?

Sasiej, balen meid. Hoeveel spuit je nu? Ik vrees er ook voor morgen, dat er niks gegroeid is.

20. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo dames,

Turngirl: al is t langzaam er groeit in ieder geval iets, dus alles is mogelijk nog 5mm en hij mag:)!dus ik ga voor je duimen!'!

Shally: ja echt balen, kon wel janken vanochtend! En t ergste vind ik altijd nog dat de echo wordt gedaan op de kraamafdeling waar alle gelukkige kersverse ouders zijn... Ik gun t ze van harte maar na dat nieuws word je hier echt niet vrolijk van!
    Ik hoop t wel voor je zeg! Dat er iets gegroeid is!
    Ik heb nu 112,5eenheden. 1e cyclus 75eh zonder reactie 2e cyclus 112,5eh met na 12 dagen spuiten een eitje van 19mm bij 21mm en nu met 112,5 na 10dagen spuiten nog niet eens 1 mm gegroeid:(!

Deel Deze Pagina