wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Groot he.. maar dat balletje laat maar zeggen onder aan mijn hand dat is het vruchtzakje geloof ik.. was ook flexibel laat maar zeggen. Ik heb het helemaal geïnspecteerd "haha".

Aaaah wat een leuke naam!! Is het een raskat of huis tuin en keuken kat? Wij hadden een huis tuin en keuken kat in ons vorige huis. Tommie, een echte rode kater.. haha! Druk... pffff, uiteindelijk heb ik hem verhuisd naar een paardenstal. Hij mocht niet naar buiten van ons, daar kreeg hij stress van en van de stress kreeg hij blaas gruis. We waren bijna 300 euro lichter.. op de boerderij had hij het super! Alleen was ie na een half jaar nirt meer te vinden helaas.
    wauw jij hebt een droombaas... wat voor behandeling zijn ze nu bij jou aan het doen? Sorry ben het even kwijt!

Liefs xxx

2. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knap hoor!! Ik weet niet of ik dat zou kunnen.. en zo'n afscheid. Ontzettend knap!

Goed dat je het beste voor je kat hebt gekozen. Jammer dat hij na een half jaar weg was..

Het is een raskat (selkirk rex golden tabby straigt hair) echt een mooi beestje!

Ik doe ovulatie inductie, maar mijn hypofyse werkt niet en dus maak ik van mezelf geen hormonen aan (geen fsh, lh, progesteron enz)
    Ben nu alweer 6,5 week aan het spuiten.

3. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Oohh sat zijn idd mooie katten!! Heb jij er een foto van ben wel nieuwschierig hihi!
    woow... zo lang alweer aan het spuiten.. heb je al verschillende artsen geprobeerd? ( andere kliniek). Naja, als je hormoon huishouding gewoon een grote rommel is dan doet iedere arts denk ik hetzelfde? Heffie zeg.. knap dat je dat kan!!

ja ik ben altijd nieuwschierig over alles.. ook over wat er uit mijn lichaam komt. Het was eruit gekomen, ik was geschrokken, het vruchtje( en aanhangsel?) In de zeef gelegt en naar bed gegaan. In bed werd ik nieuwschierig. .. terug naar de badkamer gelopen en het helemaal gewassen. Dat balletje, heel flexibel. . Zit als ik het goed heb het vruchtje in. Ik zag later dat als jedat openmaakt je het vvruchtje echt kon zien. Maar dat durfde ik dan ook weer niet.. wij hebben er allebei geen spijt van dat we er goed naar hebben gekeken.
    Al bij al... je bent sterker dan je zelf denkt! Onthoud dat allemaal goed! Ik heb vandaag tegen mezelf gezecht sat ik het goed doe zoals ik het doe.. moeten jullie ook allemaal doen!

Liefs xxx

4. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Echt knap hoor unbelieveble! mooi zeg!

ja zij zeggen dat het onzin is om door te spuiten... het zou geen nut meer hebben (waarom heb ik niet gevraagd, ik ga er altijd van uit dat hun gelijk hebben:p)

Rieketje: Menopur kan ik sowieso nu nog niet mee starten... ik doe aan een of andere studie mee met gonal-f en ovitrelle... waardoor ik dit eerst een tijd moet doen.... pffff ik word er gewoon niet goed van... emotioneel ben ik momenteel echt een wrak.. gewoon omdat ik denk dat het nooit meer gaat lukken... terwijl ik heb geen reden om zo te denken want we hebben nog een aantal kansen.... ik word gewoon moe van alles en iedereen op t moment haha:p

sorry ik laat even alles eruit:p dan is mijn frustratie ook weer minder :p

Ik vind het gewoon zo oneerlijk dat wij dit moeten doorstaan terwijl ik sommige mensen zie die al 3 kinderen afgenomen hebben gekregen en door blijven gaan tot ze er een mogen houden ( nooit dus...) begrijp gewoon niet waarom zulke mensen super vruchtbaar zijn en wij niet....

5. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Unbelievablee, ik zal proberen een foto te plaatsen. Geen idee hoe dat werkt maar ik kijk wel even. We zitten nog steeds in hetzelfde ziekenhuis. Het enige hormoon wat zou kunnen werken is menopur of hormoonpompje. Hormoonpompje sloeg niet aan. Menopur werkt bij mij ook heel traag en pas bij hoge dosering, op zich niet gek omdat ik zelf niks heb.. vaak erg lang spuiten (zie onderschrift) Als het eenmaal werkt heb ik meestal teveel follikels waardoor ze er een aantal weg moeten prikken..

Sasiej erg herkenbaar!! Ik denk dat dat ook heel normaal is.. is echt intensief die verrekte mmm en dan nog die vervelende hormonsters!! Die maken het ook niet echt makkelijk. Gewoon eruit gooien daar zijn wij toch voor?! Om elkaar te helpen/steunen.

6. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    kater selkirk rex.jpg

7. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Aaaaah wat een leukerd riekertje!!! Mag je trots op zijn hihi!

Er hoeft maar 1x een super ei te zijn he hihi! Die dag komt!!!

Liefs xxx

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ahh wat een schatje Rieketje.

9. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa daar gaan we weer.. reductie nummer 3!

Net terug van het ziekenhuis en helaas zitten er nog teveel follikels. Moet nu gelijk pregnyl spuiten en morgen ochtend gaan ze weer een paar follikels wegprikken...

10. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    aah wat een schatje Rieketje!
    pff meen je niet het houdt ook niet op he:|!
    Heel veel succes morgen!

ik kom net terug van mijn afspraak. Ze gaan me nu misschien bespreken in het fertiliteitsoverleg en kijken of er iets anders kan.... maar ze verwachten dat de artsen zeggen dat ik nog even door moet gaan met gonal-f en ovitrelle. Maar goed ze gaat vragen of het mag met menopur:)! ik ga in elk geval voor mezelf duimen hahaha
    Zijn dit dezelfde soort spuiten als de gonal f? of moet je ze zelf nog klaarmaken?

11. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet hoe gonal f eruit ziet, maar menopur moet je zelf een ampul poeder met een ampul water oplossen. In het begin even wennen, maar stelt uiteindelijk niks voor..

12. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    gonal-f is net als een insuline spuit het zit allemaal al in zo'n pen en dan moet je alleen draaien voor de eenheden die je nodig hebt.

is het een grote naald bij de menopur?

13. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Menopur moet je zelf klaar maken. Als je eenmaal de handigheid erin hebt is het wel makkelijk hoor.

14. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt een opzuignaald die is groot, daarmee meng je de vloeistof met poeder. Vervolgens verwissel je de naald. De spuitnaald is klein en dun.

als je meer vragen hebt dan hoor ik wel!

15. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Super dank jullie dames!
    Ik neem aan dat je die klaar moet maken net voordat je hem gaat zetten toch? Dat wordt natuurlijk wel wat lastiger met het op het werk doen:|

16. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    De arts gaf bij mij trouwens aan dat utrogestan nog geen optie voor me was omdat het eerste gedeelte van mijn cyclus al een drama was:}, tweede gedeelte gingen we heen kijken als het eerste deel in orde was

17. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ja die maak je klaar en daarna zet je m meteen.

Je mengt de vloeistof en poeder en dan kan het zijn dat je de andere helft de volgende dag gebruikt. Die bewaar je dan in de koelkast.

Als je menopur gaat spuiten zou ik in het ziekenhuis vragen om een breker om de ampullen mee te breken. Veel makkelijker dan telkens te lopen klooien met een keukenpapiertje of gaasje. Je kan m telkens hergebruiken.

Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis, even kijken of de cyste weg is en ik weer mag beginnen met spuiten.

18. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt het echt zo gedaan. Als wij bij vrienden gingen eten of een dagje weg, nam ik alle spulletjes mee in een brillenkoker. Dan ga ik meestal naar de wc en maak daar gauw de spuit klaar, zo gepiept!

Suc6 morgen shally, ik hoop dat de cyste weg is en je weer aan een nieuwe ronde mag beginnen!!

Ik heb nu al een beetje de kriebels voor de reductie.. gelukkig moet ik er morgen al om 7.45 zijn.. dan ben ik er weer vanaf!

Slaap lekker!!

19. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Succes rieketje!

20. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Succes Riekertje! ! Ik reageer op de rest al ik ff rustig zit.. vandaag weer begonnen met werken!

Liefs xxx

Deel Deze Pagina