Featherr, Ik hoop dat je nu beter reageert op de Gonal F en dat het deze keer niet zoveel zijn, zodat je wel de pregnyl mag zetten. Bloempje, Spannend! Maar het zal wel allemaal goed zitten hoor, mijn zus had er ook zoveel last van,en zij heeft ook gewoon een gezonde dochter gekregen Ik moet eigenlijk wachten tot het weekend ik zit nu op 11 dagen na de pregnyl, maar ik krijg sinds vandaag ook weer veel buikpijn, dus ik verwacht binnenkort of morgen wel weer wat bruin verlies te hebben. Meestal verlies ik op dag 12 al wat bruin bloed.. SA wanneer kan jij testen?
Jeetje bloempje en mybook, wat zullen jullie in spanning hebben gezeten en mybook nog zitten. Fijn dat het bij jou goed is bloempje, fijn dat je alvast jullie guppie hebt mogen bewonderen. Mybook sterkte nog even, hopelijk heb jij morgen ook een gerustellende echo. Feather, wat raar dat zoveel van zulke grote eitjes niet gesprongen zijn. Ik kan het me bijna niet voorstellen. Maar als je bms al zo dun is kun je wel beginnen. Nu een lagere dosering? @fozzie, wil je morgen al gaan testen of wacht je nog even? Ik ben nu 6dpo en wil op 24-3 testen.
@Mybook, heb je de echo al gehad? @ Fozzie, spannend! Ga voor je duimen!! Ik had 15 dagen na mn Pregnyl getest en was ervan overtuig dat ik gewoon ongesteld ging worden, dezelfde symptomen als altijd.. Maar niet dus
bij gyn. dus geweest. maar helaas; moet me voorbereiden/afwachten op nieuwe vroeg miskraam/missed abortion Kut als je voorgevoel klopt, maarja... op echo is ook nog niks te zien. Er zit wat, dat het hcg aan maakt; maar niet groot genoeg/zichtbaar dus. dus ook geen idee of het in baarmoeder zit of in eierstok. maar voor nu geen gevaar,want wat er zit is er klein. en wordt wss. door het lichaam zelf opgelost, zodra die door krijgt dat wat er zit niet levensvatbaar is of wordt. nu gewoon wachten tot het stopt met hcg afscheiden, zodat lichaam het seintje krijgt dat het het moet afstoten... kan snel gaan, kan een lange weg worden. je kan t wel opwekken met tabletten of als het zichtbaar was op echo ofverkeerd eplek curretage; maar beste is het lichaam het op laten lossen...dus hoop nu ergens maar dat het snel klaar is zeg maar, dat het echt afgerond is. nu is het alleen maar afwachten wanneer... Aan de hand van slijmvliesdat nog zo dun is, niet gegroeid ook, hcg laag en ook niet vlot stijgend. is wat er zit gewoon geen goede zwangerschap en gaat hoe dan ook afgebroken worden, alleen nu is de vraag wanneer mijn lichaam dat signaal op pikt... pas als ik ben gaan bloeden (opletten bij veel buikpijn dan wel bellen) en het hcg weer helemaal weg is kunnen we verder kijken. en dan zal zoiezo een bloedonderrzoek(volgens mij op stolling,genen/chromosomen bij beide volgen).. voor nu even kut, maarja weet nu wel zeker waar we aan toe zijn... en hoop maar dat t niet al te lang duurt voor dit moeilijke wachten voorbij is.. xxx
Ahhh, neee Mybook... Wat verschrikkelijk... Had zo op goed nieuws voor je gehoopt.. Heel veel sterkte meis.. xxx
Ohhh my book.. wat erg.. sterkte ermee Ik heb vandaag wel weer bruinig slijm verloren, meestal dus op 12 dagen na pregnyl en dan blijft het af en toe bruin verlies tot ik echt ongesteld wordt. Ik hoop nog steeds wel, maar denk toch ondanks jullie lieve reacties negatief over deze ronde..
Lieve mybook, wat verschrikkelijk dat je dit nu weer moet meemaken en dat je nu moet afwachten. Ik hoop voor je dat het snel op gang komt, en vooral dat snel duidelijk wordt waarom het nu al 2x op dezelfde manier mis is gegaan. Sterkte meid, dikke knuffel.
Ahhhhh mybook wat rot! 😓 Ik had zó gehoopt voor je op ander nieuws. Hopelijk komen jullie er snel achter wat er steeds (en wannéér) mis gaat, zodat jullie ook gericht naar een oplossing kunnen zoeken. Hopelijk kun je het snel achter je laten! Niet leuk! 💐
Wat naar MyBook Heel veel sterkte, hopelijk lost het zich vanzelf op en hoef je niet daar ook nog eens over in te zitten. @Nina: Hoelaat heb je vandaag je echo?
goedemorgen dames, vroeg wakker vandaag hier door buikpijn en gelijk bij na toilet gaat bloed verlies, dus mijn lichaam heeft eindelijk het signaal gehad dat het niet goed zit. Ben ergens wel blij dat het zo snel toch op gang komt, dat het geen lange wachtweken worden voor niets zeg maar. Nu wachten tot het ''doorzet'' en hopen niet op te veel buikpijn(dan moest ik bellen, voor nu gewoon lichte menstruatie krampjes).Morgen ochtend HCG prikken zo vroeg mogelijk en tussen 11-1tel. uitslag gyn;dus verwacht dat hcg dan al aan het dalen is en dan gelijk doorgeven dat vandaag het bloeden ook is begonnen. Wat ik had begrepen(ook van vorige keer) is pas weer met de nieuwe ''ronde''beginnen als het hcg uit mijn lichaam is; als is het dit keer even benieuwd hoe/wat ivm bloedtesten die ze wil gaan doen dan. @all: dank jullie voor jullie berichtjes, doet me goed. @Butterfly en @nina : hihi het staat wel leuk jullie berichtjes onder elkaar met een roze & een blauwe banner @fozzie: hoe is het bij jou nu? heeft het bruinig slijm/bloedverlies doorgezet tot menstruatie of toch al kunnen testen? nu 14dagen na pregnyl toch? of wacht je af tot 14dagen na eisprong? @Bloem : wat spannend wachten deze week tot een nieuwe echo. En dat gevoel van roze wolk, ben ik ook al snel vanaf gestapt, hier is het nu na de 2e keer echt een soort zelfbeschermingsstand al geworden. maar heb het er ook met mijn man over, die heeft zoiezo zoiets pas als ik het in me handen ooit heb, dan geloof ik het; maar we zijn het er beide over eens dat als je er eenmaal aan begint, welk traject ook met zwanger worden dat je vanaf dan nooit meer ''onbezorgd'' leeft zoals daarvoor hihi. Eerst de spanning van het zwanger worden, daarna toch de hele zwangerschap ook afwachten welke periode je ook al zwanger bent en daarna als het kindje ter wereld is, zal je ook momenten houden om je zorgen te maken, voor het kleine wonder waar jij de verantwoordelijkheid over heb. Het enige wat wel zo is, is wat mijn man zei; als het eenmaal ter wereld is heb je meer ''invloed'' op het welzijn, ben jij verantwoordelijk ervoor en kan je ingrijpen als er iets mis zou gaan of de verantwoordelijkheid overdragen aan een arts. Als je nog zwanger bent, kan je verder helemaal niets en is het je lichaam die keuze's voor jou maakt. Dus ja zeker herkenbaar. @Feather: het spuiten zonder eisprong komt me bekend voor, alleen groeide bij mij de eitjes dan ook niet of zat er niks.omdat ik geen eisprong/eigroei of bloeding cyclus heb van mezelf blijkbaar. is het hier hier ook aan het begin gewoon maar in het wilde weg beginnen met spuiten geweest. Succes met deze nieuwe spuitronde en hopen dat pregnyl dan iets moois doet @secret: ik duim weer voor je mee in deze wachtweken; dat zelfbescherming gevoel herkende ik ook veel meer deze ronde. ps.(offtopic) jullie hebben (bijna) allemaal banners en tekst onder berichtjes:waar kan je dit plaatsen/aanpassen: ik kom er nog steeds niet uit hihi.
Nou mybook.. hoe vervelend ook, je kan hierna wel weer verder. Ik ben zelf ook vandaag ongesteld geworden Dinsdag weer beginnen met spuiten. Als het goed is de laatste maand voor ovulatieinductie.
Mybook, allereerst een hele dikke digiknuffel. Meis het zit jullie echt niet mee. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit weer een plekje te geven. Dat je lichaam het signaal toch nu al heeft opgepakt scheelt in het ellendige afwachten. Laat je goed verzorgen en neem niet teveel hooi op je vork. Ik ben de vorige keer 'gewoon' gaan werken en lichamelijk ging dat net. Maar voor het psychische had ik beter thuis kunnen blijven. Doe vooral wat je gevoel je ingeeft. Hopelijk is je waarde morgen al gedaald. Ik denk aan je.