Mybook1990 Ja woensdag is de menstruatie gekomen vandaag baar ziekenhuis geweest Ze zagen mischien een poliep dat houden ze in de gaten Toen straks de eerste spuit weer gezet Vondt het best wel weer eng Maar ging goed
Een hele poos niet meegeschreven ivm meelezers, maar wil nu toch graag met jullie delen dat ik inmiddels 12 weken zwanger ben. Magisch en onwerkelijk, voelt nog steeds alsof ik meerdere keren naar het ziekenhuis moet en savonds moet spuiten.
@mybook1990 heb inderdaad 17 mei de operatie.. en nu eigenlijk even niks. Het is iedere keer alles of niks en dat werkt niet 1 dag 2 eitjes die gewoon mooi zijn. Voor de rest alleen maar kleintjes en binnen 24 uur stonden er meer dan 12... Erg frustrerend.
JAAAAA gefeliciteerd!!!! Ooh ik hoopte het al zo erg na je laatste bericht. Dit doet me goed om te lezen zeg @mybook1990 hier alles helemaal goed. Aanstaande dinsdag alweer 30 weken zwanger, het gaat zo snel! Nog 3,5 week werken en dan lekker van mn verlof genieten. Aan alle dames die nog druk bezig zijn met spuiten: ik volg het topic nog steeds op de voet, en leef erg met jullie mee. Feather ik hoop dat de operatie voor jou het gewenste resultaat geeft. Wat een drama van 1 of 2 naar 12 iedere keer.. Mybook ik hoop dat de pregnyl ondersteuning gewoon de oplossing gaat zijn voor jullie.
haai dames, Hier vanochtend weer een FM gehad. slijmvlies van 3,5 na 5,5 (mm? weet nooit precies 0,34 en 0,55 iets). normaal gaat dat richting eisprong na 6/7 bij mij en bij zwangerschap 9/10 mm denk ik... en eitjes vanaf vrijdag (1,2 cm) nu naar 1,5/1,6cm, yes! Dus net als het goed is de laatste gonal f spuit gezet(dit keer al op dag 10 van prikken, mega snel voor mij). en als het goed is morgen om 8.00uur bij echo akkoord voor de pregnyl zetten als die net nog ietsje meer gegroeid is. Vanmiddag zou assitente even met mijn eigen gyn overleggen voor de bloedstolling die geprikt moest worden voor ik weer hcg zou spuiten en over de 3 dagen na eisprong lage dosis pregnyl spuiten..en dat doorgeven aan de arts waar ik morgen de echo bij heb. @cdokter is een poliep het zelfde als een cyste? wel fijn dat ze in de gaten houden, maar je toch wel mag starten weer. Hier was het ook erg wennen na 11 weken geen spuit in me buik te hebben gezet. 2x ook echt dat ik prikte en niet verder durfde te duwen omdat 1e aanraking al zeer deed en plekje er naast ging dan wel goed. Spuit telkens ene dag links andere dag rechts. @Amare whahahahahahha geweldig. Gefeliciteerd meid en ook al 12 weken wauwie. @Featherr balen meid hopen dat de operatie daarna verbetering geeft en weer wat hoop @ButterflyPassion wow jeetje wat gaat dat inderdaad snel zeg...hihi morgen als het goed is pregnyl zetten,spannend. en tegen de tijd dat ik mag testen vandeze ronde. moeten ook de uitslagen bloedstoling/genen/chromosomen ong .binnen zijn. ben benieuwd
Wat fijn mybook dat deze ronde zo lekker snel gaat! Hopelijk morgen inderdaad pregnyl, en anders vast overmorgen . Ja spannend hoor die uitslagen! Wordt dubbel spannend voor jullie over iets meer dan 2 weken.
Mijbook1990 Ja mag gewoon starten Nee is anders als een cyste. Ja lastig dat spuiten maar went wel weer zaterdag weer naar het ziekenhuis. Hopen dat je morgen de pregnyl mag zetten en dan 2 weken in spanning zitten dat vindt ik altijd het lastiger Test altijd wel of de ovitrelle uit me lichaam is
Nou dames'' verassing'' hier. Vanochtend om 8.00 uur echo. Gister eitje 15/16mm en 2 kleintjes ernaast..Dus gisteravond nog 1x gonal75 en vanochtend na echo dan pregnyl. mocht nog ietsje groeien van gyn.. Kom ik bij de Echo..uhh ja hij moet links zitten 1 grote en 2 kleintjes. die arts nog keer kijken. nou ik zie wel een hoop kleintjes, zowel links of rechst ,maar zeker geen grote van 15/16mm .. Echt heel apart(ook omdat er vrijdag ook al 1 was van 11/12mm); maruh ja waarschijnlijk dus dan gisteravond ofzo spontaan een eigen eisprong gehad....ja en nu; ze zegt as soon als posible aan de slag(gyn1 die echo deed). Gyn2(daarna in spreekkamer die mij het meeste ziet en vervolg bepaald) zei dat vanavond ook nog prima was-niet dat ik mijn man hoefde te bellen uit zn werk te komen ofzo. Vind het zelf erg gek/onwerkelijk allemaal. Ik denk het eitje leeft toch meestal na eisprong 12-24uur? Stel dat het gister middag al is gesprongen of gister vroeg in de avond; dan ben ik toch vanavond te laat....of ''overleeft'' zo'n eitje toch langer... sorry lang verhaal maar moet het even van me af typen-gaat altijd wel iets gek hier)... en dat die nu gisterochtend 15/16mm was; zegt ze dat kan ook gewoon, is niet perse te klein en miss. in loop vd dag nog wat verder gegroeid wat ze verwachtte gister al....Gelukkig zondag ochtend al ''geklust'' als soort extra ''kansje'' dat er alvast wat klaar lag voor de ''race''idee;dus denk dat dat maar goed ook is geweest. Dus ipv pregnyl zetten voor eisprong, lijkt mijn lichaam het toch zelf overgenomen te hebben(ook dit keer al snellere eicel groei dan vorige rondes)... Wel pregnyl 1500 mee voor op dag 5&10 na eisprong. dus a.s. zaterdag en 5dagen later, voor ondersteuning; dat het slijmvlies miss. langer intact gehouden worden en niet te vroeg afgebroken. En over een week progesteron prikken, zodat ze daaraan kunnen zien of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad. Dus weer gek en spannend allemaal. En het bloedstollingtesten, was gezegd begin mei; en ik dacht voor hcg weer gespoten werd enz.; maar ging er dus om 6weken, nadat het lichaam het laatste beetje van de miskraam heeft opgeruimd. en dat was pas 18 april.Dus kan pas eind mei getest worden..(wat ik weer gek vind,want dan ben ik misschien weer zwanger, maar goed;miss. gaat het dit keer gewoon goed en is die test ook niet nodig meer)...
Ik lees nog steeds mee al ben ik wat stil haha. Allereerst; JAAHAAA AMARE JOEPIE!! Van harte meid. Hoopte er stiekem al op. En mybook wat spannend voor jou! Fijn van de pregnyl! Houd ons op de hoogte. Hier alles oké. Afgezien van mijn rugpijn en ribbenpijn. Heb in jan gekneusde ribben gehad wat sinds de zestiende week ong weer opspeelt maar nu soms ondraaglijk wordt en doortrekt richting rug. Gisteren ha geweest maar die kan niet zo veel doen. Ik hoop verschrikkelijk dat het niet erger wordt want mijn werk lijdt er een beetje onder. Afgezien daarvan gaat alles prima. Eind juli ga ik alweer met verlof (serieus het is al mei). Bp wat ga jij snel! Fijn dat alles goed gaat! Hoe is het met LW?
Hey dame.s Hoe gaat het met jullie? Vanmorgen weer echo gehad Heb gelukkig geen poliep Follikels niet veel gegroeid woensdag weer terug komen.
@cdokter vandaag weer een echo toch? ben benieuwd of er wat gegroeid is nu . Wat spuit je nu aan dosering? Hier maandag progesteron geprikt, 7 dagen na de vermoedelijke eisprong(vorige ma. ei te zien 15/16mm, en dinsdag op echo verdwenen). en net gebeld door poly voor uitslag. volgens arts inderdaad een eispron gehad, waarde was 21,6..(zelf had ik ergens gelezen dat het tussen 20-30 moest zitten week na eisprong,dus tis wel net op het randje naar mijn idee). iemand ervaring mee? ja en nu afwachten, na de vermoederlijke eisprong meer dan 12u later pas ''geklust'', maar wel 1,5 dag ervoor (uit voorzorg al haha, maar goed ook, en ze zeggen toch 3dagen voor eisprong tot 12u na eisprong vruchtbaar)dus spannend. Morgen de 2e pregnyl 1500spuit ter ondersteuning(uitstel afbreken slijmvlies).. anders had ik na het weekend mogen testen, nu pas eind volgende week(volgens mij bleef het 5-7dagen na 1500 pregnyl spuit nog in je lichaam,dus kans op vals positief;iemand hier toevallig nog ervaring mee? @Nina Sanders jij had ook pregnyl 1500 ondersteuning toch, wanneer mocht jij testen na de laatste spuit? ook week erna?
Mybook1990 Ja vandaag weer echo Er is een follikel aan het groeien zit nu op elf plus zei ze vanmorgen. Moet zaterdag weer komen Ik spuit 112.5 menopur Spannend hoop dat je volgende week goed nieuws op de forum zet zal voor je duimen
@mybook1990 ja klopt. Een week na de derde spuit werd ik vaak ongesteld maar grofweg mocht ik altijd 16 dagen na de pregnyl 5000 testen! Heb nl wel eens op 12dpo nog vals posi getest. Wat spannend zeg! Mijn duimen draaien voor je!
thanks voor je reactie.... hier dit keer natuurlijk een plotseling eigen eisprong gehad dus geen pregnyl 5000(toen ik alleen die had was het na 10 dagen uit het lichaam en mocht ik dacht 14 testen,maar tot nu toe telkens pa 3/4 dagen na testdatum een posi.test of laatste keer op dag 17 pas bloedwaarde 19 hcg).... maar nu dus op 1mei(makkelijk tellen) mijn vermoedelijker eisprong gehad. 5 dagen er na op 6mei(spuit 1500pregnyl) en 10 dagen erna (gister 11 mei) spuit 2 van 1500 pregnyl... dus ong. 18 mei kom ik dan uit. ben heel benieuwd. als ik het sommetje aanhield met elke dag halveren zou het zijn 11mei 1500; 12mei.750.; 13mei 375;14mei 185; 15 mei 95; 16mei 50; 17 mei 25. 18 mei 13 (even grof berekend)...dus als hij dan positief zou zijn, zou het van eigen hcg moeten zijn...en zo niet dan het weekend testen. spannend allemaal hier weer.. wel al paar dagen echt soort ongi buikpijn gevoel, vanochtend echt mega buikkramp(maar heb ik vaker ,maar was tijd weg), en voor mijn doen wat verhoging ( ik temp verder niet),, ook warm/grieperig gevoel... @cdokter het begin is er dus
Ha meiden, even een update van mijn kant. Gisterochtend zijn heel snel en onverwachts de jongens geboren! Ze heten Nino en Mick en wegen 1895 en 1795 gram. Het was een bizarre razendsnelle stortbevalling die net op tijd was voor een van de jongens. Ik begin het nu pas te beseffen maar gelukkig doen ze het voor hun termijn en hun gewichten erg goed! Ze liggen nu op de couveuseafdeling, Nino in een gewoon wiegje, Mick ivm zijn slechte start in een couveuse aan monitor en infuus. Maar wat doen ze het al goed! Ik ben nog een beetje van de kaart, maar voel me al een stuk beter dan gister en vannacht.
@LW85 wahhahahahaa geweldig, wat een heerlijk nieuws om de dag mee te beginnen. Gefeliciteerd met de geboorte van je/jullie 2 boys...leuke namen nu even alles laten bezinken en dan vol op genieten xxx
LW wat fijn en onverwachts nieuws! Van harte gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat jullie overdonderd zijn maar geniet ervan! Dikke knuffels!