wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel!

Hmmm.. voordat ik naar bed ga, ga ik altijd eerst nog even naar de wc. Bij het afvegen zag wat heel licht oranje bloed.. nu ben ik bang dat doordat ik vanaf vrijdag ineens van 225 naar 75 menopur ben gegaan, mijn bms alweer los laat... vanmorgen op de echo was het ook nog maar 6,1 en vorige week 6,9...

We hebben toch nog maar geklust.. maar in de wetenschap dat het moet, het beetje bloed en de reductie in je achterhoofd, was het geen groot feest.. (sorry)
    Want stel dat het bloed niks is, dan zijn we er toch voor gegaan en kunnen we ons niks verwijten. Maar eerlijk gezegd ben ik er bang voor... hopelijk niet weer 6,5 week voor niets gespoten!

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ah dat is niet te hopen rieketje. Ben benieuwd?!

Ja dat is hier ook hoor, zo rond het moment de de follikel groot genoeg is en de pregnyl gezet is, nou er is dan echt niks meer aan. Het is dan inderdaad een moetje en daar balen we steeds meer van. Maar ja, alles voor het goede doel!

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou nou, ik weet niet meer wat ik van m'n lichaam moet vinden.

Volgens de arts is de cyste weg en was er nu een follikel te zien van 12mm. Ik mocht of afwachten en maandag terug komen om te kijken of ie uit zichzelf gegroeid is of nog wel beginnen met spuiten en dan wel maandag terug komen.
    Heb gekozen om te gaan spuiten. Wel maar met 100 IE omdat er anders weer een grote kans is dat er teveel gaan groeien.

Ik heb er toch m'n twijfels bij hoor, of het niet gewoon de cyste was. Maar de arts was heel stellig dat het om een follikel ging.
    We zullen het zien maandag.

4. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Nou rieketje hopen op het beste! Hoe is de reductie gegaan?

Ik had het zelfde gedaan Shally! hopelijk is het idd een follikel! maar even afwachten....

En ja dat moetje .... inderdaad.... tis niet leuk meer op deze manier... maar alles voor een kleintje(L)!

Ik kreeg vandaag en telefoontje vanuit t ziekenhuis, ze hebben toch besloten om me vanaf volgende cyclus over te zetten naar de menopur, morgen de uitleg en daarna afwachten tot wanneer ik ongesteld word.... Ik ben super blij dat ze verder willen gaan! Alleen t wachten bevalt me niet haha :p maar daar zit niks anders op

5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey sasiej waarom moest/wilde jij ook weer over naar menopur?

Ik wil zelf misschien ook over naar menopur omdat mijn bms echt super dun blijft (meestal tussen de 5 en 6) terwijl hij met clomid echt wel eens 9 is geweest, maar toen wilden de eitjes niet.

en rieketje hoe ging he? hopelijk geen bloedverlies meer gehad?

Shally hopelijk heeft de arts gelijk! (maar ik weet als geen ander dat als je iets in je hoofd hebt dat je het anders voelt dat dat toch niet prettig is)

Hier een flinke ongi lek door alles heen :O. Heb het gevoel dat er toch iets heeft gezeten. voelde me ook echt zwanger... maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen. ik ben dinsdag (cd 2) weer begonnen met spuiten en nu maandag (cd 8) weer voor fm.

6. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo dames,

Meelanor, omdat ik bij de gonal-f vrijwel geen eitjes aanmaak of 1tje of helemaal niks terwijl de bms wel goed is:p! Dus hopen dat het bij de menopur anders gaat zijn.
    wat vervelend dat je bent gaan menstrueren:(! misschien is het inderdaad wel iets geweest:(!

xxx

7. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shally, ik had denk ik hetzelfde gedaan, al is het maar om de follikel goed te laten rijpen.

Sasiej, fijn dat je menopur mag gaan spuiten!! Ik hoop dat je dan wel follikels krijgt. Bij mij werkt het iig wel.

Melanor, shit he dat ongesteld zijn. Snap er af en toe ook helemaal niks van!

Nou hier gaat het niet zo goed.. reductie verliep goed, wel wat pijn gehad. 'S avonds heb ik veel bloed verloren. Leek als of ik ongesteld was. Gisteren licht bloedverlies en vandaag ook nog.. doordat ik de avond na de reductie zoveel bloed verloor hebben wij niet meer geklust.
    Ik heb er totaal geen goed gevoel bij en denk dan ook dat het deze ronde niet is gelukt..de kans is zeer klein. als ik maandag nog bloedverlies heb ga ik zkhuis bellen. Gebruik nu nog wel progesteron.. zit er behoorlijk doorheen. Toch niet weer 6,5 week gespoten en reductie voor jan l*l?!?!?!

8. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    He Rieketje dikke knuffel van hieruit!
    Dat zou te gek voor woorden zijn dat alles voor niets geweest is bah wat is het toch oneerlijk allemaal!

vraag me ook vaak af waarom het net bij mij zo is... hebben jullie dat nooit....
    klink misschien heel egoïstisch, maar van mijn hele vrienden groep ben ik altijd degene geweest die het vroegst kinderen wilde en sowieso degene die het liefste kinderen zou willen.... en dan zie je maar... dat zit er misschien nooit in.... terwijl andere al een mooi gezinnetje gesticht hebben:(... gun t ze ook hoor dat bedoel ik er niet mee maar toch ik wil ook haha:p

9. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Meelanor, hoe gaat het nu? Ongi al minder?
    Succes morgen!

Rieketje, het zit jou ook niet mee he. Hoe gaat het? Nog steeds bloedverlies? Hopelijk is het niet voor niks geweest al die weken spuiten.

Sasiej, ja dat gevoel heb ik heel vaak. Gelukkig gaat het me goed af om het van me af te zetten en alleen maar positief te denken.

Ik heb een hobby waar ik heel veel mee bezig ben en waardoor ik goed m'n gedachtes kan verzetten. Heerlijk!!

Morgen mag ik weer voor een echo. Ben benieuwd of er wat gegroeid is en hopelijk niet teveel.

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Waarom heb ik ook 9 van de 10 keer gelijk :(

Het was de cyste nog, want er was niks gegroeid. Naast de cyste was wel een follikel aan het groeien maar nog niet echt om over te spreken.

Nu moet ik donderdag weer terug. Blijf 100 Ie spuiten en dat kan eventueel donderdag opgehoogd worden.

11. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    pff Shally zie je maar weer....
    Nu hopen dat de follikels wel nog gaan groeien en je niet meer eenheden hoeft te gaan spuiten!

Vrijdag is mijn afspraak niet doorgegaan ik mag nu woensdag terug voor de uitleg....
    Ik heb wel enorm veel pijn gehad aan mijn rechter eierstok vannacht.... misschien dat ik dan toch een eisprong gehad heb:O???

Hoe is t met de rest van jullie dames?

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    #412 meelanor, 20 okt 2014
    Laatst bewerkt: 20 okt 2014
    aahhh balen shally ja je kent je lichaam vaak beter dam de artsen. jij kunt een schatting maken op basis wat je voelt en ziet. de arts alleen wat hij ziet.

@sasiej waarom ging je afspraak niet door? en ik duim dat het een eisprong is!

@rieketje hoe is het met het bloeden gegaan?

vandaag weer fm gehad op cd 8 2 eitjes van 12 (1 links 1 rechts) dus opzich hartstikke netjes voor cd 8. Maar ik blijf t gevoel houden dat ik weeeeer ongi moet worden. .. ach ja we gaan t zien

13. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmz.. ik krijg geen mailtjes meer dat er iemand iets geschreven heeft.. dacht laat ik eens kijken en ja hoor.. er staan nieuwe berichten.

Meelanor, echt zo'n vervelend gevoel he, dat je elke keer denkt dat je ongi wordt.. maar 2 follikels is prachtig!! Wie weet eind deze week of volgende week al een nieuwe kans voor jullie! Dat zou mooi zijn!

Sasiej, ook ik heb dat gevoel wel eens. Vooral wanneer mensen er zo makkelijk over denken en dan ook nog eens binnen een maand zwanger zijn.. kan ook verschrikkelijk kwaad worden als mensen ongewenst zwanger worden en/of wanneer ze een kind gewoon ergens dumpen. Maar van de week bedacht ik me.. de loterij wordt vaak gewonnen door mensen die al genoeg geld hebben. Misschien rara vergelijking maar dat is ook zo 'oneerlijk'.

Shally, balen zeg dat de cyste er nog zit. Dat maakt verder niet uit? Gelukkig mag je nog doorspuiten! Succes bij de volgende echo!

Unbelievablee, hoe gaat het met jou? Hebben jullie het al een beetje een plekje kunnen geven?

Hier vrijdag, zaterdag en zondag nog licht bloedverlies.. vandaag gelukkig niks meer. Maar goed, de kans dat het is gelukt is heel heel klein..

Liefs

14. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoi hoi,

Sorry ik lees laatste week alleen maar met jullie mee, reageer even niet zoveel. Wil jullie wel allemaal volgen!!!
    wij gaan over 2 weken weer beginnen met provera.. ik ga morgen Denk ik bellen voor een afspraak.
    Ja we hebben het een heel mooi plekje kunnen geven. Hrt heeft alleen even wat tijd nodig. Ik kannog steeds niet ppaardrijden :(. Heb nog pijn in mijn buik!
    Over 2 weken ga ik weer volop mee kletsen! Komende 2 weken lees ik alles mee en duim ik hard voor jullie!!

liefs x xx

15. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo dames:),

Meelanor, mijn afspraak was niet door gegaan wegens prive-reden van de arts, het kon natuurlijk ook wel een week wachten want ik kan toch nog niet beginnen met spuiten dus zoveel maakt t niet uit:)!
    Wat goed zeg van die 2 follikels! Ik ga er vanuit dat het goed gaat komen en dat je niet ongesteld wordt!

Rieketje:haha ja dat is ook wel zo, maar bij beiden heb ik het geluk niet;)! Wat fijn dat het bloeden gestopt is! Ook voor jou ga ik duimen!

unbelieveble: ik kan me voorstellen dat het lichamelijk ook niet zo 1,2,3 over is. En je moet je alle tijd geven die je nodig hebt! xxx

16. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Hoi meiden,

Een aantal weken geleden heb ik met jullie mee geschreven. Daarna ben ik er opeens mee gestopt omdat het allemaal tegen zat en even geen zin meer had in dat hele mmm gedoe. Ik dacht als ik het van me afzet heb ik er minder last van, maar niets is minder waar. Als jullie het goed vinden schrijf ik weer mee. Bedankt Sas :)!

Bij jullie is er ook nog niet veel geluk geweest de afgelopen tijd zo te lezen. Wat vervelend allemaal zeg. Unbelieveblee, erg heftig, succes met de verwerking.

Hoe zit het trouwens met de dieetpogingen haha. Ik weeg nu eindelijk onder de 78, maar moet nog 5kg kwijt. Ik ben nu 4 kg in 3 weken afgevallen door minder te snoepen en mijn avondeten te halveren. In het weekend mag ik van mezelf alles eten wat ik wil. Ik sport thuis 3x in de week. Buikspueroefeningen, met gewichren etc. Mijn vriend helpt me hiermee, anders had ik allang opgegeven.

17. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hee Sandra,

van harte welkom terug op het forum:)!

uhm haha dieetpogingen staat momenteel op een laag pitje, ik let wel op het eten, maar sporten zit er op het moment niet in.... dit omdat ik heel veel avonddiensten heb en ik me er overdag echt niet toe kan zetten hahaha:p.

ik ben vandaag terug geweest en heb uitleg gekregen over de menopur... ik ben benieuwd haha dus nu weer wachten op een menstruatie of over 20dagen weer beginnen met de provera:(!

hoe gaat t met de rest van jullie dames?

Liefs Saskia

18. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat je weer mee kletst Sandra!

Hier weinig te melden. Ontzettend druk op het werk.. in 4 dagen al 40 uur gewerkt. Morgen nog een dag en dan lekker weekend! Op zich ook wel lekker. Hoef nu ook even niet naar het ziekenhuis en ben er ook niet echt mee bezig.
    Inmiddels op 7 dpo..

19. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Hoi Sandra, welkom terug!

Rieketje, wat doe je voor werk?

Sasiej, hopelijk gaat het goed met de menopur.

Ik ben weer voor een meting geweest en word er niet echt vrolijk van. Cyste was weer gegroeid maar verder nog geen follikels. Ik moest bloed prikken want er was een mogelijkheid dat er een eitje in de cyste aan het groeien was. Dit was niet het geval. Moet nu ophogen naar 125 en maandag weer terug.

Heb al wel voor mezelf besloten dat als er maandag nog niks te zien is en de cyste wel weer gegroeid is, ik met deze ronde ga stoppen en om provera ga vragen.

Het kan echt niet normaal gaan heb ik het idee.:(

20. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Jeetje Sas, jij moet ook een hoop geduld hebben. Komt hopenlijk vast snel goed :). Bestaat er ook een kans dat je op ivf over mag, kan stappen?

Rieteke, wat een lange dagen maak jij zeg! Ben je de weekenden wel vrij?

Shally, zit je ook niet mee zeg. Hoop dat je maandag positief nieuws krijgt.

Ik heb dinsdag een kijkoperatie om te kijken of ik endometriose heb. Ben benieuwd. Zou fijn zijn als de oorzaak gevonden is..

Deel Deze Pagina