Hallo dames, Shally, ja haha ik hoop het ook. Ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt en de cyste heeft plaats gemaakt voor een mooie follikel! Rieketje, boh idd lange dagen, maar straks lekker genieten van je welverdiende weekend! Sandra, haha ja geduld begint langzaamaan op te raken hoor! ivf is nog ver weg.... eerst nog spuiten zonder iui, daarna spuiten met iui en dan pas ivf.... dus helaas nog een lange weg te gaan..... Ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden maar hoop niet dat het endometriose is!
heey dames. Hier goed nieuws na 1.5 jaar aanmodderen lijkt het erop dat we nu de goede dosering hebben gevonden! had vandaag 1 eitje van 18 mm dus net pregnyl gezet en heel netjes vandaag cd 12 dus cd 14 eisprong. 😊 verder zijn we nu heeel druk aan t klussen want 15dec moeten we ons huis uit en over naar t nieuwe huis. Zin in! Maar moet nog steeds wel genoeg gebeuren. @Sandrabk fijn om weer wat van je te horen hopelijk snel en oorzaak zodat je ook weet hoe te behandelen. @rieketje rustig aan he ach ja werk leid gelukkig wel lekker af! sorry dames ben de komende weken erg druk na 15 dec zal ik wat beter reageren. ondertussen lees ik nog wel mee hoor.
Wat een lang traject Sas. Hopelijk hoeft het zover niet te komen en komt het geluk je ook (snel) een keer toe. Goed om te lezen Meelanor. Drukke tijd voor jullie. Veel succes met verhuizen en wie weet komt er door alle stress en drukte een beebje uit voort .
Jeetje shally, dat schiet zo ook niet echt op! Ik werk trouwens als leidinggevende bij een plantenkwekerij.. Wauw meelanor, zo snel alweer de volgende kans! Super! Even goed jullie best doen! Voor straks succes met verhuizen en een mooi nieuw begin! Sandra, succes volgende week! Hopelijk vinden ze de oorzaak en kunnen ze een behandelplan opstellen. Sasiej, zie je het zitten om straks menopur te gaan spuiten? Goed weekend allemaal!
succes met verbouwen/verhuizen Meelanor, wie weet wat er uit voort vloeit! en wauw wat goed en fijn dat er eindelijk een juiste dosering gevonden is hihi Sandra ja laten we het hopen vind t bij ons allemaal tijd worden hihi Rieketje, ik weet t niet haha ik hoop gewoon dat het gaat werken, maar weer andere hormonen zie ik in mijn lichaam ook niet zitten.... ben net aan de gonal f gewend haha fijn weekend lieverds!!!!
Meelanor, dat is fijn, een juiste dosering. Succes met alles! Ik heb weer een dip weekend en dat is lang geleden. Net even lekker flink gehuild en dat lucht op. Misschien is het een combi van alles. En dat het deze cyclus niet echt opschiet met die cyste enz, vorig jaar was ik zwanger rond deze tijd en zou bijna uitgerekend zijn als m'n laatste zwangerschap geen miskraam was geworden, en ik word donderdag 30. Pff.. En ik ga niet meer zeggen met oud op nieuw, dit gaat ons jaar worden want dat zeg ik al 2 jaar. Nou dat was weer even m'n geklaag. Haha.
Is allemaal heftig he Shally! Is niet niets om al zolang in het mmm traject te zitten en iedere keer weer die teleurstellingen. Ik hoop dat je donderdag een leuke vrjaardag krijgt en misschien wordt 2014 alsnog jullie jaar! Dikke digi knuffel
Dankjewel Sandra! Ben vanmorgen weer voor een echo geweest en wederom nog niks te zien behalve die cyste. Die is gelukkig niet gegroeid dus we gaan gewoon verder met spuiten. Donderdag weer terug. Hij had het erover dat m'n eierstok moeilijk te stimuleren is of er groeien heel veel eitjes of helemaal niks en daarom rustig aan opbouwen. Wat een klets, ik heb nog maar 1x 3 eitjes gehad die tegelijk groeiden, voor de rest altijd maar 1 en spuit toch alweer bijna een jaar 150. Hij zei ook dat soms de enige manier ivf nog is omdat je dan wel veel eitjes moet hebben. Het is het ene oor in gegaan en het andere uit hoor. Wat ik wel fijn vond om te horen is dat ik geduld moet hebben en we net zolang doorgaan tot er een mooie follikel groeit! Daar houd ik me dan maar aan vast. Ik wijt het gewoon aan de vorige cyclus, met de 3 follikels. Als dat allemaal was goed gegaan had het nu niet zolang hoeven duren.
Shally gelukkig is de cyste niet gegroeid. Sta je negatief in het idee om voor ivf te gaan? Hopenlijkis het niet nodig. Hoeveel rondes iui hebben jullie nu gehad? Vandaag de kijkoperatie gehad. Volgende week de uitslag. Waren geen verklevingen, wel bloedvaten die mogelijk duiden op een lichte vorm van endometriose. Gelukkig mogen we deze maand wel weer voor een terugplaatsing gaan.
hallo allemaal, van deze kant weinig te melden.... nog niet ongesteld dus nog steeds aan het wachten... Sandra, wat fijn dat er geen verklevingen zijn! echt super! Hopen dat deze ronde goed gaat komen! Shally wat vervelend! lekker huilen doet altijd goed! wel fijn dat de cyste niet gegroeid is! Nou dan maar afwachten en wachten op een mooie follikel! succes dames xxx
Sandra, voorlopig wil ik nog geen ivf doen. Maar daar is eerder nog helemaal geen sprake van geweest want we doen ook nog maar oi. Gelukkig is de operatie achter de rug en mogen jullie toch voor een terugplaatsing gaan. Doe het maar lekker rustig aan!
Wat fijn nieuws sandra! Shally, vervelend dat het nog niet wil vlotten met de follikel. Gelukkig groeit de cyste niet. Beetje raar dat ze over ivf beginnen vind ik.. ik heb al wel geleerd dat je moet doen wat voor jullie goed voelt en niet wat het ziekenhuis verzint. Hier gisteravond al een veeg bloed, vanochtend weer, dus denk helaas pindakaas. Nog even afwachten totdat het helemaal door is gezet..
aaaaaahhh rieketje neee Ik hoop t niet hoor. .. hup ei sla je er doorheen! wisten jullie dat ze vroeger max 450 mochten spuiten? Er zal wel een goede reden zijn dat we nu maar Max 225 spuiten maar omdat jij zelf geen hormonen aanmaakt kunnen ze dan geen uitzondering maken? (Nog even los van t feit of je dat dan ook wel wil is natuurlijk helemaal pittig)
Ze willen bij mij eventueel een uitzondering maken, omdat menopur het enige is wat bij mij (zou kunnen) werkt. Maar tot nu toe slaat het wel aan maar duurt gewoon lang en het jammere is dat er nu al 3 van de 4x teveel follikels groeiden. Maar omdat ik telkens zo lang moet spuiten breken ze de cyclus niet af maar doen ze reductie. Dat is behoorlijk zwaar. Ook omdat je dan eigenlijk de avond na de reductie nog moet klussen terwijl je dan nog pijn hebt en soms nog wat bloed verliest.... bah kl*te mmm!!!! Ik twijfel ook enorm of ik niet even een pauze in moet lassen, helaas staan gevoel en verstand weer eens loodrecht op elkaar..
Hieper de piep hoera voor Shally!! Van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag! Ben je goed verwend? Vriendlief en ik hebben besloten om een pauze in te lassen. Vandaag heb ik wel een uur lang gehuild op mijn werk(schaamde me kapot) maar ik kan gewoon niet stoppen met huilen. De mmm sloopt mij helemaal. Even niet 2x per week naar het ziekenhuis en zo heeft mijn buik ook even de tijd om te herstellen van al de prikken. Maandag mijn eerste gesprek bij de psycholoog. Op dit moment weet ik nog niet of ik 2 weken, 4 weken of misschien wel pas na oud en nieuw weer met een nieuwe ronde start... Ik blijf jullie volgen en mee kletsen, maar zal wat minder te melden hebben. Liefs!
Rieketje, bedankt! M'n vriend en ik hadden onze verjaardag al in augustus gevierd dus heb er nu niet veel aan gedaan. Ben samen met m'n 2ling zus wezen winkelen. Was super gezellig! M'n vriend had wel een erg leuk cadeau! Ik mag een reis uitkiezen.. Of naar Amerika of Venetië of een cruise. Gelijk heb je meid, dat je een pauze in last. Zoals jij je nu voelt, voelde ik me in juli. Het zal je echt helpen hoor, praten met een psycholoog. En even niet spuiten en lekker jezelf zijn, zonder hormonen. Het zal je hopelijk echt goed doen. Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en er is eindelijk iets san het groeien. Moet ophogen naar 137,5 en maandag terug.
hey rieketje Ja ik kan me heel goed voorstellen dat je even er jezelf wil zijn. Die hormonen moeten uiteindelijk een nieuw leven maken, maar maken je nu kapot. hopelijk helpt t praten met een psycholoog. vind het wel super dat je die stap genoemen hebt! shally gefeliciteerd! En dat is Nog eens een super cadeau. Hier nog steeds druk met t huis. Het is steeds verder af . dinsdag komt de laaste externe partij en dan is t voornamelijk schuren en verven en schuren haha. Heb bedacht dat ik in totaal straks bijna meer als 100x en deur kant heb geverft... hebben echt asociaal Veel deuren... van de week ook nog de plinten en de verwarming en dan zijn we toch echt ver klaar 1 dec kunnen we zeker over! En hier heb ik ook een soort van rust. door de verbouwing hebben we t druk en ik mag van mezelf niet berekenen of bedenken hoeveel dpo ik zit (een op een of andere manier lukt dat ) heb deze ronde toch t gevoel dat t niet raak is Door de stress etc (gevoel had ik al voor eisprong) maar dat zou ik nu ook niet zo'n ramp vinden hopelijk voor feb zwanger vanaf dan ga ik weer een nieuwe drempel bedenken
Shally nog gefeliciteerd !!en wat een gaaf cadeau zeg!wauw... Riekertje; verstandig dat je naar je gevoel luisterde en even een pauze inlast.. en even met een psycholoog gaan praten is ook verstandig.. ga ik ook doen! Heb dinsdag mijn doorverwijzing bij de huisarts gekregen. Succes meis en hou je rustig *knuffel!!!* Meelanor; wauw wat knap van jou! Wat je gevoel zegt wil niks zeggen.. naar ik zal er niet over praten anders ga je alsnog berekenen hahaha!! Praten erover als je het weet . Fijn hè dat klussen! Lekker verstand op 0 en schilderen! (Schuren en etc). Succes!! Hier alles rustig aan.. morgen naar het zh! Heel veel zin in.. ook wel spannend.. heb het idee dat er wat gebeurd in mijn buik maar kan niet plaatsen wat.. heb van die rare afscheiding wat ik ook heb als mijn eitjes groeien Door de spuiten? We zullen het morgen zien! Ik ben klaar voor een nieuwe start laat maar zeggen! Fijn weekend allemaal!! Liefs xxx
Hoi dames, Ik ga er toch even tussen uit.. heb me veel te groot gehouden. De gyn begon erover dat het wel erg snel was om weer te beginnen omdat het wel een "rouwproces " is.. ik heb besloten om eerst even met een psycholoog te praten en dan verder gaan . En als ik nou uit mezelf ongesteld word ga ik zoiezo ge woon beginnen.. dat vind ik dan toch en teken! Maar dat zien we dan wel.. ik ga ook even proberen om er niet zo erg mee bezig te zijn, dus ben misschien even wat minder aanwezig op het forum. Hoe dijn ik het hier ook vind!!! Ik ben op het moment gewoon even ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.. ik ben mezelf gewoon niet. Ik lieg gewoon tegen mijn vriendinnen als ik zeg dat het goed gaat met me.. maar ik wilde het jullie even vertellen. Ik hoop als ik terug kom hier dat ik heel veel positieve verhalen mag zien!!!! Liefs xxxx!