wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik snap je helemaal u believablee. Goed van je dat je even stopt. Sterkte met alles!

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat een sterke vrouwen zijn jullie allemaal!

3. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Rieteke, super heftig allemaal. Goed dat je even een pauze neemt. Even weer helemaal tot 'rust' komen. Daarna weer met veel energie verder!

Shally, beetje laat maar alsnog gefeliciteerd!wat een leuk cadeau zeg een reis :)! Weet je al waar je heen wilt?

Haha Meelanor, idd een goede afleiding die verbouwing. Kan me voor hierna geen groter project bedenken. Toch maar voor feb zwanger worden dan :).

Unbelieveblee, heel veel sterkte meid! Ook jij hebt denk ik een goede beslissing genomen. We maken allemaal wat mee he meiden. Knuffel voor iedereen!

4. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Shally, wat goed dat er weer groei was. Wanneer moet je weer naar het zkh?

Sas, hoe gaat het met je?

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Dankjewel voor de felicitaties!

Waarschijnlijk wordt het Amerika, wil ik al heel lang een keer heen.

Maandag moet ik weer terug naar het ziekenhuis. Heb eerst een begrafenis en daarna als een speer naar het ziekenhuis. Heb het expres al laat in de middag gezet.

6. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo allemaal,

sorry dat ik de laatste week niet meegekletst heb maar ik heb echt een super shit week achter de rug!
    van crematie tot ziek zijn tot allerlei gedoe op het werk tot alles eigenlijk bah vind t gewoon niet leuk meer:( wordt allemaal te veel en dan ben ik momenteel niet eens bezig met spuiten of wat dan ook... het lijkt alsof ik in een neerwaartse spiraal zit en er niet uit kom....

Rieketje en unbelieveble goede keuze hoor! alles wanneer jullie er weer klaar voor zijn maar eerst aan jullie zelf denken!!!

Shally een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd! wauw wat sjiek zeg naar amerika!

Meelanor, echt fijn al je idd afleiding hebt!

Sandra, hoe is het met jou?

7. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Leuk Amerika! Dat wordt vast een top vakantie!
    Sas, soms heb je van die dagen dat echt alles tegen zit en je denkt:' waar heb ik dat aan verdiend'. Echt super vervelend. Ik hoop dat je er snel uitkomt en het beter gaat op je werk.
    Wat een begrafeenissen allemaal zeg. Lijkt wel of dat altiijd tegen het einde van het jaar, als de feestdagen eraan komen, een piek in zit.

Shally veel succes morgen zowel op de uitvaart als in het zkh!

Sas, kop op meid! Je bent een kanjer!

Hier nog aan het wachten op een positieve ovutest.

8. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    He Shally hoe was het gegaan vandaag?

idd Sandra, het weer doet er ook flink aan mee hoor! vooral voor de oudere mensen vaak hetgeen waardoor ze helaas weg moeten vallen:(! bah wat een rotweek... allemaal beloftes waar niets van komt bah wat kan ik slecht tegen onrechtvaardigheid!

moet ook nog een afspraak in het ziekenhuis maken maar ook daar heb ik geen zin in.... haha als ik het typ denk ik mens stel je niet zo aan:p

9. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Er was een follikel te zien van 13 mm en woensdag weer terug. Hopelijk groeit ie mooi zodat ik woensdag de pregnyl kan zetten. Ik ben er weer een beetje klaar mee al die bezoekjes aan het ziekenhuis.En nu moet ik woensdag en dat is net m'n werkdag. M'n bazin heeft laatst weer in de vergadering geopperd om alles buiten werktijd te plannen..ik weet wel dat dit niet te plannen is en dat ik er schijt aan moet hebben maar dat kan ik dan weer niet.

10. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Jeetje zeg, die bazen mogen ook weleens wat meer begrip tonen zeg, of je het al niet lastig genoeg hebt. Wel fijn dat de follikel al lekker groeit :)!

Belofte maakt schuld! Ben het helemaal met je een Sas :)!

11. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Shally, dat de follikel nu groeit! Hopelijk deze week pregnyl ..

Ik heb vanmiddag de intake gehad bij de psych.. nog niet echt ergens diep op ingegaan, alleen veel over mijn verleden enz..nu moet ik nadenken wat ik met de therapie wil bereiken. Best lastig om zoiets duidelijk te formuleren. Als het piekeren maar minder wordt want ik word gek van mezelf.
    Ik voel me vaak enorm schuldig dat het maar niet lukt en dat ligt aan mij..

12. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Rieteke, misschien is het een goed doel om wat zekerder te worden, zodat je minder gaat piekeren en jezelf niet de schuld geeft dat het niet lukt. Jij kan er niets aan doen. Je hebt er zelf niet om gevraagd. Makkelijk gezegd van mij, maar hoop echt dat de therapie je gaat helpen. Moet je kijken wat je allemaal al hebt gedaan in dit traject, super knap. Je bent een kanjer!
    Dikke digi knuf

13. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief van je sandra!
    Ik vind ons allemaal toppertjes! Moet je kijken wat wij er allemaal voor over hebben om onze wens uit te laten komen..
    Alleen kun je er de ene dag beter mee leven dan de andere dag.

14. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    hallo dames,

idd stuk voor stuk zijn we kanjers:)! hihi al klopt het wat je zegt Rieketje, de ene dag kun je dit denken de andere dag zit je er weer helemaal doorheen:(!

jip Sandra vind ik ook dat belofte schuld maakt maar helaas in de maatschappij van tegenwoordig is dit vaak niet meer het geval.... beloftes doen maar niet waarmaken en dan ook nog niets kunnen zeggen omdat je anders sowieso weet dat je het kunt vergeten qua contract verlenging krijgen:|!

Wat fijn van de follikel Shally ik ga voor je duimen!
    Ik moet volgende week donderdag weer, dan krijg ik weer de provera en gaan we weer starten... heb alleen de hele tijd zo'n steken in mijn linker eierstok... hoop niet dat dit weer een cyste is:|!

Fijne dag nog, ik ga maar eens naar mijn werk toe

xxxx

15. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Sas, wanneer krijg je te horen of je contract wordt verlengd?
    O nee, niet te hopen dat het weer een cyste is :(! Spannend dan morgen. Hoop in ieder geval dat je weer mag starten met provera.

Shally, is de follikel weer gegroeid?

Ik heb vandaag een posi ovulatietest. Over 5 dagen de terugplaatsing :)!

16. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Jahh eindelijk, de follikel is gegroeid. Vanavond nog een keer gonal spuiten en morgenochtend de pregny, dus dan vrijdagavond de eisprong.
    En nu een hele stomme vraag hoor want loop nu al een tijdje in de mmm maat wanneer kunnen we nu het beste gemeenschap hebben?

En de dokter die ik vanmorgen had zei dat ik vrijdag al met utrogestan moet beginnen maar dat is toch veel te vroeg? Heb dan mn eisprong nog niet gehad.

Morgen bel ik maar even mm behandelend arts.

17. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo allemaal.

uhm... het loopt tm 31-01 dus denk dat ik eind december iets te horen moet krijgen.
    ik moet trouwens volgende week maandag ipv volgende week donderdag naar het ziekenhuis haha:p! Dus ben benieuwd!

wat goed Shally! fijn om te horen dat het niet mislukt is deze maand:)!
    Uhm de gyn zegt altijd tegen ons dat we gemeenschap moeten hebben als de spuit gezet is ( ik moet hem altijd 's avonds zetten) en de 2 dagen erna. Ook heb ik gehoofd dat je eigenlijk de dag ervoor ook gemeenschap zou moeten hebben.
    Maar iedere arts zegt iets anders, sommige zeggen dat er altijd een dag tussen moet zitten voor de rijping van de spermacellen. Dus wat nu daadwerkelijk klopt is de vraag;)!

xxx

18. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed Sandra! Heel veel succes!

Sasiej, spannend volgende week! Hopelijk is alles goed en mag je weer starten.

Shally, wauw, weer een kans! Over het beste moment zijn de meningen verdeeld.. het beste is om de dag ivm kwaliteit sperma, maar ons is ook gezegd de avond van de pregnyl en de avond erna.. dus eigenlijk voor de eisprong. Zaad blijft langer leven (tot wel 4 dagen) en het heeft een paar uur nodig om op de plek van bestemming te komen. Je eitje blijft maar zo'n 12 uur leven dus na de eisprong is kans al kleiner.. succes!

19. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Spannend hier weer meiden t lijkt voor een aantal van ons toch weer even wat beter te worden 😊 Ik heb dinsdag mijn nod maar weet bijna zeker dat t niets is. Maar heel gek ik vind t niet echt heel erg als dat zo is. krijg t Nog druk zat ivm verhuizen.

20. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik heb nog even het ziekenhuis gebeld vanmorgen en moet zaterdag beginnen mey de utro. Ben benieuwd. Ik was super zenuwachtig om de pregyl klaar te maken. Het was alweer een tijdje geleden dat ik dar gedaa heb maar alles is goed gegaan!

Owja, gisteren weer gehoord dat een collega zwanger is. Ondanks dat ik al een vetmoeden had blijft het klote om zulk nieuws te horen.

Deel Deze Pagina