Ik moet t lijstje eens tevoorschijn halen. Maar krijg hem niet zo snel gevondenZou iedereen nog eens opwillen schrijven waar je in de cyclus zit en waar je mee bezig bent en wanneer je evt nod of behandel datum is?
Shally, jij hebt wat te doen komend weekend haha. Is jouw omgevind ook op de hoogte dat jullie in het mmm fase zitten? Ik hoorde een maand geleden van een collega dat ze in verwachting is van een tweeling. Ze durfde het nieuws niet te vertellen aan mij , zo stom, en iedere keer als ik haar zie vraag ik naar de zwangerschap, toon in interesse maar durft ze niks aan mij te vragen. Heb zelfs het gevoel dat ze me een beetje ontloopt. Dat vind ik eigenlijk best zielig...mensen weten er niet altijd goed mee om te gaan zeg maar. Shally, ik hoop echt dat jij snel tegen je collega's kan zeggen dat je zwanger bent. Hoe leuk zou dat zijn! Meelanor, leuk en handig, een lijstje. Ik doe icsi, vierde terugplaatsing as maandag, nod 19 nov. Nu nog twee cryo's over. Als deze mislukken, kriijg ik een operatie ivm endometriose. Sas, jij krijgt wel laat te horen of je mag blijven of niet. Vervelend zeg die onzekerheid! Fijn weekend allemaal en Shally in het bijzonder hihi.
Haha bedankt Sandra. Maar veel plezier beleven we er niet meet aan hoor als het een moetje is.. maar goed, we proberen er het beste van te maken. Mijn omgeving is wel op de hoogte dat we in de mmm zitten. Helaas merk ik het bij mn collega's ook dat ze er niet naar durven te vragen of me ontwijken. Jammet maar zit er niet echt mee. Ik snap het ook wel hoor..en zelf vraag ik ook niet aan dr zwangere collega's hoe het gaat. Dan hoor ik ze toch alleen maar klagen. Succes maandag sandra! Mijn gegevens voor het lijstje, oi, gisteren pregnyl en dan zeker vrijdagbover 2 weken nod? Of zal ik zaterdag aanhouden?
Sandra succes morgen! Shally, ongeveer 36 uur na de pregnyl is je eisprong en dan daar 14 dagen bij optellen is je NOD. Hou er wel rekening mee dat de utrogestan je menstruatie uit kan stellen.. Hoe is het met de rest van de dames?
hallo dames, Sandra hoe was het gegaan? Shally was spannend allemaal zeg! Ja idd ik ken t dat mensen het niet meer durven te vertellen.... Ik ben vandaag geweest en ik mag starten met de provera, wel nog even een zwangerschapstestje doen... maarja dat zal toch negatief zijn, maar voor de goede orde toch maar even doen! Dus dadelijk na 10 dagen ongesteld worden en dan tussen de 3e en 5e dag beginnen met de menopur voor de rest zag alles er rustig uit en was het bms goed dun. Ja Sandra is idd vervelend dat ik het zo laat pas te horen krijg maar volgens mij mogen ze officieel op de laatste dag zelfs nog zeggen dat ik de dag erna niet meer hoef te komen.... helaas kunnen we tegenwoordig allang blij zijn dat we werk hebben gezien de bezuinigingen... wordt er volgend jaar allemaal niet beter op! Hoe gaat t met jullie allemaal dames? fijn weekend gehad?
Sas, en is er nog een wonder gebeurd met testen? Gisteren de tp gehad. 1 cryo had het niet overleefd dus de laatste is teruggeplaatst. Hoop zo dat het raak is anders beginnen we weer van voor af aan. Over 8 dagen (ruim gerekend) is mijn nod, weet dan wel of het raak is.
Nee helaas gisteren begonnen met de provera! en nu alweer heel misselijk getsie! Het is zo'n troep he die provera... doof gevoel in mijn hoofd misselijk hoofdpijn.... maarja even 10daagjes volhouden... heb nu gelukkig wel de halve dosering omdat ik anders altijd zo erg ga menstrueren dat ik het huis niet uit kan... hopen dat dit deze keer beter is! wat fijn dat er 1tje teruggeplaatst kon worden! ik ga duimen voor je Sandra
Ik hoop het ook voor je Sas. Effe nog een weekje doorbijten. Shally hoe gaat het bij jou? Meelanor en Rieteke met jullie alles goed?
Met mij gaat het wel hoor. Ik heb alleen wat last van bijwerkingen en dat vind ik best irritant. Zo heb ik enorme pijnlijke borsten en sinds een paar dagen erg misselijk 's morgens. Ik weet dat het er allemaal bij hoort met die medicijnen en hoop maar dat het niet voor niks is geweest en ik volgende week positief test. Dan maakt het me niet uit dat ik veel misselijk ben! Ik vraag me wel steeds af of ik wel een eisprong heb gehad ww t heb nog steeds dagelijks steekjes in m'n buik. Laat het maar snel volgende week zijn. Pff.. Hoe gaat het met jou Sandra?
Spannend Shally, wanneer ga jij testen? Succes de komende dagen. Hoop dat je niet nog meer kwaaltjes krijgt! Ik duim voor een positieve test voor je volgende week! Ik ga volgende week dinsdag testen als ik nog niet ongi ben geworden. Hier gaat het goed, beetje misselijk, af en toe buik en lage rugpijn. Heb dit alleen wel vaker gehad en toen was het niet raak. Hopen maar dat het deze keer anders is.
Dat heb ik ook Sandra, buikpijn wn rugpijn. Maar dat zegt bij mij nog niks, veel te vroeg. Als ik volgende week duizelig ga worden dan durf ik er in te heloven dat het wel eens raak kan zijn. Hoewel dat ook helemaal niet hoeft want geen 1 zwangerschap is hetzelfde. Ik ga volgende week vrijdag of zaterdag testen. Denk dat het vrijdag wordt. Zou dat dan kunnen, 15 dagen na pregnyl en 14 na eisprong? Of kan ik beter nog een dag wachten?
Van mn arts moet ik eigenlijk maar 10 dagen de utro gebruiken, dus dan zou ik maandag moeten stoppen maar ik ga door tot ik ga testen. Vind ik een fijner idee en heb toch genoeg in de kast liggen
Haha wat erg, ik schaam me enorm maar ik moest huilen tijdens de scène dat Lorena in gtst allerlei herinneringen ophaalde en daarna afscheid nam van Jef en Laura. Ik kan sowieso wel om het minste en geringste huilen maar dit gaat toch wel erg ver. Hihi.
ach Shally, je hoeft je niet te schamen hoor ik denk dat we allemaal wel zo'n onzinnige huilbuien hebben is alleen maar fijn dat het eruit komt toch! ik hoop echt dat het raak is .... zo lastig dat we door die medicatie alle symptomen krijgen terwijl er vaak niets is.... lastig te onderscheiden op deze manier! Hoe gaat t met de rest van de dames?
Hallo allemaal, misschien een stomme vraag maar heeft iemand van jullie de verzekering lopen via het zilverenkruis? en worden jullie hormoonbehandelingen hierbij vergoed? xxx
Ik zit bij cz en hier wordt alles vergoed. Shally lekker janken haha. Spannend volgende week zaterdag..
hihi ja ik ook bij cz Sandra. ik had vorig jaar zilveren kruis en toen werd alleen het goedkoopste merk van alles vergoed dus mocht ik geen gonal-f gebruiken.... maar omdat deze dingen nu via het ziekenhuis lopen is dit misschien anders.... Het zou mij namelijk wel flink schelen als ik het collectief zou doen, de verzekering maar dit is alleen bij zilveren kruis dat dit kan dus vandaar mijn vraag of iemand van jullie ervaring hiermee heeft xxx
Shally, heel herkenbaar dat huilen! Ook een van de fijne bijwerkingen van utrogestan.. ik moest zelfs huilen toen er een land verloor op het wk en bij holand got talent haha ik vond de bijwerkingen van utro altijd erg vervelend want het zijn ook bijwerkingen die op begin zwangerschap lijken. (Moe, misselijk, buikpijn, zere borsten enz) succes nog even tot de test!! De rest van de meiden ook succes!! Ik lees wel alles, maar reageer niet zo veel op het moment. Ik merk dat ik er nog behoorlijk veel mee bezig ben ondanks onze pauze.. ik heb totaal geen energie meer.. als ik opsta denk ik al.. pfff ik kan niet meer.. psycholoog heeft tot nu toe geen effect. Ben pas 2x geweest en was kennismaking. Succes lieve meiden!
Ik zit ook bij cz en heel soms kreeg ik een rekening van het ziekenhuis wat ik voor een deel moest betalen maar dat omdat m'n eigen risico nog niet op was. Zo kreeg ik gisteren ook een rekening van cz en daar stond het chromosomenonderzoek op..800 euro. Ben ik blij dat het meeste vergoed is.