wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    haha precies Shally,
    Ik denk dat ik toch maar gewoon veilig bij CZ blijf:)!

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Sandra, jij gaat morgen testen toch?

Succes en hoop op goed nieuws!

Ik zit op dag 12 na pregnyl en tot nu toe werkt de utro wel want ben nog niet ongesteld geworden. Hopelijk blijft m'n ongi nog even weg. En ik ben nu al zenuwachtig voor vrijdag als ik ga testen. Ik ben zo bang voor weer een teleurstelling.

3. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Ja ik ga morgen idd testen, nog niet ongi geworden dus hoop zo dat het raak is! Zal me in ieder geval een hoop injecties schelen.
    Sally, duim voor je vrijdag! Spannend meid! Hoop echt dat je een keer geluk hebt!

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou ik heb te vroeg geroepen hoor. Ben toch al ongesteld aan het worden:(

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Toch is er nog hoop want ik heb geen bloed verlies meer en ook nog geen krampen ofzo. Gisteravond bij het inbrengen van de utro raakte ik iets wat ook erg gevoelig was. Dus denk dat daar het bloedverlies van kwam.

En sandra????

6. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sandra en shally, ik duim voor jullie! Hopelijk allebei een mooie knaltest deze week!
    Liefs

7. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    O gelukkig Shally. Hoop echt zo op een mooie test voor je vrijdag!
    Bedankt Rieteke.
    Hier vanmorgen op nod negatief getest, nog niet ongi. Vorige keer bij miskraam ook pas een positieve test op wachtdag 12. Vandaag wachtdag 9. Hoop dat het er nog in zit. Hou jullie op de hoogte.
    Shally, pittig weer he die onzekerheid en dat je steeds van alles voelt en denkt..

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik ben maar gestopt met de utro want heb telkens bloedverlies bij het afvegen.
    Morgen even het ziekenhuis bellen wat ik moet zien als dag 1.

Kijk, dat het niet gelukt is kan ik nog een beetje accepteren maar dat ik zelfs door de utro al op dag 10 (was gisteren, had verkeerd gerekend) na eisprong al ga bloeden kan ik moeilijk verkroppen. Voel me nu echt een mislukkeling. :(

9. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    heeey meiden

is het serieus alweer 8 dagen geleden dat ik hier reageerde ... pffff de dagen vliegen voorbij en weet nog steeds niet of ik voor of achter leef. moest van de week vragen of we nou in 2014 of 2015 zaten. haha :)

en aaaaahhhh sally dikke knuffel. Ik snap wat je bedoeld. Ik vond t ook geen ramp dat ik niet zwanger was maar dat je lichaam niet gewoon een normale cyclus heeft dat is zo kut. Ik voelde me echt in de steek gelaten Door mijn eigen lichaam.

gelukig heb ik nu al 2x een mooie cyclus gehad en hopelijk gaan weer nu voor een 3e vandaag op cd 8 fm en ik ben alweer flink aan t broeden. 11 12.5 en 14 rechts en links 1 van 13 hopelijk gaan ze niet allemaal groeien. morgen weer terug.

@sandra Hoe is t bij jou?

nogmaals sorry meiden dat ik er zo weinig ben. Heb t echt zo druk met de verbouwing en verhuizing

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Haha dat vroeg ik me van het weekend ook af in welk jaar we nu leven, wist het echt niet;)!

Ik heb de hoop wel opgegeven maar het bloeden is niet heel veel en soms helemaal niet en zet niet door. Heb verder ook nog geen buikpijn.
    Heb advies gevraagd hier op het forum en de dames adviseren me toch om nog door te gaan met de utro tot ik zeker weet of ik wel/niet zwanger ben. Dus vanaf morgen ga ik maar elke ochtend testen.

11. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Shally, balen zeg! Hier ook weer te vroeg ongesteld geworden ondanks de utrogestan. Kan gelukkig wel meteen weer door. Zie alleen weer zo op tegen de punctie straks bah.
    meelanor, succes morgen! Logisch dat je minder vaak reageert, je hebt wel wat anders te doen....verbouwen :).

12. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    He wat vervelend om te horen Sandra:(!
    Shally ik weet ook niet wat wijsheid is! ik zou gewoon even naar de gyn bellen, die zullen het wel weten!

Meelanor, hoe is het met het verbouwen? gaat t allemaal goed?

Ik heb vandaag dag 10 van de provera... en bah wat ben ik er ziek van geweest de afgelopen dagen (nog steeds trouwens) Ook echt slechte zin ervan hahaha:p dus ik hoop dat ik morgen ongesteld ga worden.... maarja we zullen zien

13. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah kl*te zeg sandra en shally! Ik had gehoopt dat het gelukt zou zijn bij jullie, daar zouden wij allemaal wat positiever van worden.. helaas.
    Succes de komende ronde!
    Liefs

14. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    hey meiden

verbouwing gaat goed volgend weekend verhuizen dus t einde is in zicht.

vandaag naar t zkh geweest maar had achteruitgang. moest lager spuiten en gelijk reactie van mijn lichaam dat ie t daar niet voor doet. Dus vanavond weer omhoog. Nu rechts 14 13 11 links niets. hopelijk groeit er iets door en bedenkt mijn lichaam nu niet gelijk dat t niet gaan spoelen... vrijdag terug.

hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte

15. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Bij mij is de kans nog niet helemaal voorbij. Heb alleen wat bloedverlies bij het afvegen en ook nog niet eens elke keer. Gister een vroege test gedaan van predictor en was een licht streepje op te zien. Helaas blijken deze testen erg onbetrouwbaar te zijn.

Zit vandaag op dag 12 en vanmorgen nog een witte test. Maar kan nog want mn eerste positieve test was ook pas op dag 15. Heb verder nog geen klachtjes wat duit op een zwangerschap maar ook niet op een naderende menstruatie.

Ik verwacht het ook niet hoor.

Ik hoop maar dat de menstruatie snel doorzet ala ik stop met de utro want dan kan ik nog 1 ronde spuiten voordat er stop is in het ziekenhuis.

16. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Vanmorgen weer een witte test dus helaas. Vandaag ook de laatste dag dat ik de utrogestan neem, morgenochtend nog een allerlaatste test doen en dan wachten op m'n menstruatie.

Ik heb het er niet eens heel moeilijk mee, ben blij dat ik weet waar ik aan toe ben.

17. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Sterkte vandaag Shally!

18. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Fijn dat het einde in zicht is Meelanor!

hier vandaag menstruatiedag 1 :p dus hoop maandag nog terecht te kunnen in het ziekenhuis.

19. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    hey meiden even snel

@shally Hoe is het?

Ik had gister en follikel van 18.5 dus mocht pregnyl zeggen :)! hier de hele dag klussen nu haha.

ohhh fijn sasiej duidelijkheid!

druk druk dus truste :)

20. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Letterlijk en figuurlijk dan Meelanor;)! Succes ermee! Haha!

Ik ben uiteindelijk gisteren pas ongesteld geworden.
    Ben blij dat het zo snel is na stoppen met utro. Morgen het ziekenhuis bellen want vanwege die cyste vorige keer moet ik voor een uitgangsecho, dus hopelijk hebben ze morgen nog een plekje vrij.

Op naar een nieuwe kans!

Deel Deze Pagina