Sasiej en shally, heel veel succes de komende ronde. Hopelijk voor jullie beiden kort spuiten en een mooie follikel! Meelanor, succes met klussen!! Haha
Wat goed Meelanor! heel veel succes met klussen! nou Shally dan gaan we samen de cyclus in, kunnen we wel goed vergelijken ! Thx Rieketje, hoe is het met jou?
Ja inderdaad Sasiej. Succes de komende ronde! Ik schijt m nu al omdat ik morgen voor een echo moet als ik ongesteld ben. Heb ik nooit eerder moeten doen. Zit nu al te bedenken hoe ik dat ga doen.
doordat. Ik voorheen altijd bloedde heb ik ze wel. vaker zo gehad. Je doet gewoon tampon of maandverband in. haalt dat eruit en pakt. Dan een inlegkruisje van t zkh. (Bij ons liggenn die) en dan hup je naar je stoel. charmant is t niet maar ze zijn t gewend hoor succes morgen hier vandaag zo goed als klaar morgen nog een paar kleine dingen schilderen en dan kan de grote schoonmaak beginnen. jeej bijna klaar.
hoi hoi! ik zit eindelijk eens op mijn laptop en kan nu uitgebreid reageren! Shally; wat vervelend dat je ongi toch is doorgebroken!! echt raar he.. hoe zou het komen dat je eerder bent gaan bloeden?? Je bent geen mislukkeling! mijn gyn zei het heel netjes; er zit gewoon een storing in je hormoonhuishouding ! Ja het is heel vervelend dat het moet.. ik hield in mijn hoofd dat hun dit iedere dag mee maken, en het hun werk is haha! hoe vies het eigenlijk ook is . en erna heb je zekerheid dat je geen cyste hebt natuurlijk! Meelanor; times fly when you have fun! haha.. lekker aan het klussen dus! fijn zeg, einde in zicht!! en dan lekker genieten van jullie nieuwe huisje!! hopelijk gaan je eitjes weer groeien! ze houden je weer in spanning.... oooh ik zie nu dat je de pregnyl mocht zetten!! wat goed zeg!! dus goed geklust het weekend! (ik ben vanaf blz49 aan het reageren dus op de verkeerde volgorde haha Sasiej; ja provera is echt rotspul om zo maar even te noemen! gewoon troep hahaha! succes morgen in het zh! hier zal ik jullie een update geven!! donderdag bij de gyn geweest om de provera op te halen en de gonal f.. maar ze wilde eerst even een echo maken. kijkt ze op het scherm, perfect baarmoeder slijmvlies ennnnnn een verassingsei van 18mm! ik had dat gevoel al want ik had al 2 dagen steekjes links! ik had 10/11 okt mijn miskraam en dit weekend dus pas een eisprong. ik heb vrijdag ochtend wel de ovitrelle voor de zekerheid mogen zetten (vond ik een fijn gevoel.. wist ik zeker dat het een eisprong zou zijn?) en woensdag mag ik bloedprikken of dat het een goede eisprong was! dus het is even helemaal apart.. ben nog helemaal hyper ervan haha! dit weekend dus goed en genoeg geklust hoop ik! nu ga ik weer op het wachtbankje zitten. wat het mindere nieuws is vandaag dat het het paard wat ik reed heb voorgereden voor klanten, en ze vandaag is verkocht en meteen is opgehaald! ze waren zo blij dat ze 2x op en neer zijn gereden vandaag van de Veluwen naar omg Eindhoven.. best een stukje!! nou, ik wens jullie nog een fijne avond! en fijn dat ik weer lekker met jullie mee kan kletsen!!! liefs xxx
Wauw Meelanor, wat fijn zeg dus dadelijk lekker alles klaar! Wat super unbelieveble, ga weer voor je duimen! ja Shally het is idd altijd iets minder, ik voel me er ook nooit echt prettig bij maar helaas moet ik het iedere maand omdat ik zo vaak cystes heb! Hoe was t vandaag bij jou in het ziekenhuis? Ik had gelukkig geen cystes dus mag vanavond beginnen met de meno-pur en volgende week maandag hoef ik pas terug voor de eerste echo, dus ben benieuwd!
Wat super goed nieuws unbelievablee dat er een follikel uit zichzelf is gegroeid. Succes ermee! Wat fijn Sasiej dat je mag beginnen met menopur. Hopelijk valt het klaar maken allemaal mee. Ik mag nog niet beginnen met spuiten. De cyste zat er nog maar was níet gegroeid en ook niet de reden dat ik nog niet mag spuiten maar er zaten allemaal stolsels in m'n baarmoeder. Snap er niks van en ben weer zo stom geweest om er niet naar te vragen. Iedere vrouw heeft toch gewoon tijdens een menstruatie stolsels in de baarmoeder? Of verliezen jullie er nooit? Ze heeft een uitdraai gemaakt van de echo waar de stolsels op te zien waren. Ben nu wel een beetje angstig.. Donderdag weer terug en dan zal ik er eens naar vragen, was vanmorgen meer gefocust op zo snel mogelijk van die stoel gaan. Haha.
Hoi Shally, ja ik heb ik denk inderdaad dat iedere vrouw dat heeft tenminste die wat eruit komen.... vraag me dan idd af wat ze op de echo gezien heeft.... ook raar dat ze het niet uit haarzelf uitlegt...... Ben benieuwd! heel veel succes!
super Shally! had ze nog gezegd wat het was? ik moet maandag terug.... ik moet wel zeggen dat de meno-pur met zetten wel een stuk gevoeliger is dan de gonal-f! Hij gaat niet zo makkelijk mijn buik in zeg maar..... Qua bijwerkingen heb ik er nu minder... het enige wat ik heb is met vlagen misselijkheid en flink wat steken in mijn eierstokken.... verder van de menopur niks terwijl ik bij de gonal-f heel veel last had van slapeloze nachten etc.
hey @unbelievable! Wat leuk en verrassingsei en we lopen gelijk alleen is mijn lf langer. hopelijk een leuk sint cadeautje! @shally gek idd dat ze je verwarren met zo'n boodschap over stolsels. die heb ik ook hoor! En de meeste. @sasiej mooi dat je minder bijwerkingen hebt. En hopelijk zeggen die steken iets. wel balen dat t wat minder fijn prikt. Maar ach als t nu wel lekker groeit is t dat Denk Ik wel waard. @Hier heel de week al aan t inpakken. van t weekend over. alleen nu lijkt de kleine man ziek te worden beetje prikkelbaar en 39 koorts maar toch vrolijk spelen. hopelijk valt t mee
Hoi Meelanor, Als dat zo is is t t zeer zeker waard! Spannend zeg dat overgaan! daarna lekker rust en genieten! Hopelijk is de kleine snel beter! Het heerst ook echt he!
Morgen zijn we uitgenodigd bij m'n schoonzusje en haar vriend.. Ben zo bang dat ze ons iets moeten vertellen. Aan de ene kant denk ik van niet, want ze wonen nog niet zo lang samen maar aan de andere kant, waarom niet.. Ik bereid me er maar vast op voor, dan valt het altijd mee.
Nee gelukkig niet. Ik zat daar heel zenuwachtig te zijn maar het was niet nodig. Spuiten gaat goed hoor. Ben er tot nu toe nog niet veel mee bezig en het is dat ik m'n wekker om z19:00 gaat omdat ik dan moet spuiten want anders zou ik het nog vergeten. Hoe gaat het met jou? Valt het mee de menopur klaar te maken?
wat fijn dat het niet zo was! mwa de een voor de andere dag... vaak krijg ik niet de hele hoeveelheid uit het potje dus zit ik wat aan te kloten hahaha vandaag in het ziekenhuis geweest en nog totaal geen groei.... was dus vandaag weer even helemaal in een dipje... ben zo bang dat het nooit gaat lukken! Donderdag weer terug.
Ow herkenbaar dat je niet alles eruit krijg. Ik had op en duur de handigheid om in 1 hand, tussen m'n vingers de ampul vast te houden en kon ik met de andere hand de spuit in een zo goed mogelijke houding vast hebben. En dan lukte het op en duur wel. Balen dat er nog niks gegroeid is. Hopelijk heeft het gewoon even tijd nodig en is er donderdag wel groei te zien. Hoeveel spuit je nu? Ik moet donderdag ook terug.
hey meiden sasiej balen dat er nog niets is gegroeid 😯 had anders voor je gehoopt! hopelijk toch straks wel iets. shally gelukkig geen gek nieuws van je schoonzus je bent vast wel blij voor ze dan maar je wil t zelf al zo lang. Ik denk t ook iedere keer bij schoonzus maar goed ik probeer die gedachtes zo snel mogelijk mijn hoofd uit te werken. .. Als t zo is is t zo een anders maak ik mezelf continue gek. Hier zijn we oververhuisd. Nu aan mij de taak om alle dozen weer uit te pakken. ... pfff lijkt geen eind aan te komen. En de kleine man in toch niet helemaal lekker. Wil t lieft gedragen worden maar dat wil hij nooit. Zelfs niet naar de tractor lopen. terwijl hij er altijd hem rent. hopelijk is hij snel weer fit. Zo zielig nu. @unbelievable hoe is t bij jou?
Sasiej, jammer dat er nog niks is gegroeid. Hoeveel spuit je nu? Ik houd de ampul altijd schuin en dan opzuigen met de open kant van de naald zeg maar. Ook buig ik de naald iets. Dan kan je nagenoeg alles eruit krijgen, maar dat is een handigheidje die je even moet krijgen. Komt goed! Shally, bij jou al groei? Meelanor, fijn dat je nu verhuisd bent. Nog even doorzetten en dan lekker genieten van jullie nieuwe stekje! Misschien moet de kleine even wennen nu je verhuisd bent? Er heerst ook griep, ik ben vorige week ook 3 dagen ziek geweest en op mijn werk is de een na de ander ziek nu. Hier niet zoveel te melden. Volg bij psych hartcoherentie training.. weet nog niet of dat gaat werken. De psych heeft ook geadviseerd een gesprek met bedrijfsarts aan te vragen om minder te gaan werken. Alleen weet ik niet of ik dat wel wil... lastig! Succes ladies!
hey rieketje zo'n psycholoog adviseert dat niet voor niets. praten kan altijd wie weet heeft een bedrijfsarts wel een goede oplossing voor je? En je kunt daar ook aangeven dat je niet minder wil werken maar dan weet de bedrijfsarts er in elk geval van.