Sasiej, wat krom dat de echo's op de kraamafdeling worden gedaan. Hebben ze in het ziekenhuis bij jou geen speciale fertiliteit poli? Prik mij in het ziekenhuis is fertiliteit wel op dezelfde afdeling als gynaecologie maar dat is aan het einde van de gang. Ik ben weer voor een echo geweest en geheel tegen mijn verwachting in groeit er een ei. Was nu 23 mm. Ik mocht kiezen of morgen terug om te kijken of ie al gegroeid is of maandag terug en dan wel de kans hebben dat ie bijna op springen staat. Heb gekozen voor maandag. Ben benieuwd! Succes morgen Sasiej!
De cetrotide moet ik iedere ochtend zetten. Morgen de 4de keer. Gonal-f hoef ik morgen eerst niet, misschien nog nadat ik uit het ziekenhuis kom. Maar hopelijk mag ik dan 's avonds de pregnyl zetten... Haha De punctie wordt gepland vanaf 18mm.
Oh wat super zeg Shally! hoeveel spoot jij ook alweer 150eh? Nu hopen dat de rest ook goed gaat het eitje is er in ieder geval al Turngirl, succes morgen in het ziekenhuis Ja is idd erg krom... de fertiliteitsarts zit inderdaad bij de gynaecologie, maar omdat ik 3x per week een echo krijg doen de artsen dit niet zelf maar wordt dit overgedragen naar een echoscopiste omdat dit anders te duur is ofzo. De echo kamer zit echt op de kraamafdeling zelf... echt niet fijn kan ik je vertellen... maarja niks aan te doen!
Vanmorgen ineens een grote verassing in het ZH. Er was een tweede blaasje te zien. Dit kan verklaren waarom het blaasje langzaam groeit. Maar morgen wel extra naar het ZH voor FM meting
Nee dat maakt niks uit. Worden gewoon beiden aangeprikt en icsi op verricht en eventueel dus 1 invriezen.
Wat super Turngirl, ben benieuwd! Shally, heb jij nog IUI erbij of gewoon met " spontaan" vrijen? Ik ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest en er is iets gegroeid, wel echt minimaal maar het is iets! het eitje is nu 8.8mm bij 11,5mm dus ik mag nog proberen tot maandag of hij verder groeit en anders moet ik maandag echt stoppen en weer 2 weken later met de provera starten.... laten wet hopen op het eerste! Maandag moeten we dus alle 3 naar het ziekenhuis hihi Fijn weekend!
Hallo dames Zo te lezen zitten jullie in hetzelfde schuitje. Misschien kan een van jullie mijn vraag beantwoorden.... Ik zit momenteel in de eerste ronde voor icsi. Hiervoor 2x iui gehad. Op woe 28 mei ben ik gestart met de pil. Op woe 11 juni is daar de deca bijgekomen. Op woe 25 juni ben ik gestart met gonal f 150. Bij mijn eerste iui spoot ik gonal f 75 waarmee ik op cd 8 al 4 grote follikels had tussen de 17 en 23mm. Ik had toen 5 dgn gonal gespoten. De tweede iui kreeg ik toen nog maar de helft omdat ik er zo goed en snel op reageerde. Toen heb ik zes dagen gespoten en had ik 2 follikels, moest ik meteen pregnyl zetten en de dag erna iui. Nu met deze icsi voorbereiding heb ik 5 dgn gonal f 150 gespoten en vanochtend mijn eerste follikel meting. Deze was twee dagen vervroegd omdat ze hadden verwacht dat ik snel ging reageren ivm mijn voorgeschiedenis. Nu vertelde ze het volgende: ow het gaat nu rustiger. Ik zie rechts wat kleine eiblaasjes en de grootste is nu 4. Het zijn er nog niet heel veel. Ik kijk even links. Daar zie ik op dit moment alleen twee cystes. Zo doorgaan en woe terug. Nu zat ik in de auto op de terugweg en vroeg ik me af of dit wel normaal is. Gaat het nu langzamer of te langzaam? Hoe ging dit bij jullie?
Het kan zo verschillen vrouwke. Als ik mezelf als voorbeeld mag geven. Ik ben direct begonnen met gonal spuiten, 150 IE. De eerste ronde kon ik na 7 dagen al de pregnyl zetten, die ronde daarna 16 dagen en nu pas op cd 21. Het groeien van de follikel ging heel langzaam. Moest een keer op maandag voor een echo en was er 1 van 13 en donderdag pas 15.. Het kan zijn dat het een volgende keer wel weer snel groeit.
En ik ben trouwens naar het ziekenhuis geweest. Heb eindelijk de pregnyl mogen zetten. Links was ie 18 mm en had er nu ook ineens rechts 1. Heb ik nooit eerder gehad. Deze was 26. Eindelijk weer even 2 weken rust en opladen.
Hallo, Vrouwke, het kan echt altijd verschillen, vorige cyclus mocht ik na 12 dagen gonal f 112,5eh ( eitje van 21mm)de ovitrelle spuiten en nu zit ik op dag 18 en mag ik vanavond gaan spuiten met eentje van 16,5-17,5mm dus het is echt iedere x anders. Turngirl hoe is t bij jou gegaan? Wat goed shally, mogen we vandaag beide spuiten!!! Mijne was na alle verwachtingen in na vrijdag opeens beginnen te groeien heb er nu rechts een van 14-15 en een van 16,5-17,5 nog niet heel groot maar dit zou de ovitrelle op gaan lossen vertelden ze me! Dus ik ben benieuwd! Nu hopen dat de rest ook goed gaat! Succes dames!
Vanmorgen bij mij 1 eicel gevonden. Nu wachten tot woensdag. Punctie was nu pijnlijker dan vorige keer, ze moest de echo aardig bewegen om de blaasjes goed leeg te zuigen. Nu erg moe. Dus ik ga even slapen. Hopelijk is de pijn daarna weg.
Vandaag opnieuw FM gehad. Nu waren er 10 follikels te zien van rond de 10mm. Nu hopen dat ze allemaal door gaan groeien. Hebben jullie nog tips voor mij? Wanneer denken jullie dat ik de punctie kan verwachten. Wat waren jullie klachten? Viel het je mee of tegen?
Hoi Vrouwke, Met de follikel groei kan ik je niet helpen, bij mij willen ze altijd maar dat er 1 hooguit 2 follikels groeien. Maar dat is omdat ik een ander proces heb. De kwaaltjes heb ik momenteel erg veel last van, enorm veel hoofdpijn en heel de dag door zo'n vies misselijk gevoel. Maar ook dit is iedere cyclus anders. Vorige maand had ik ook heel veel last van steken in mijn eierstokken, dit heb ik deze maand dan weer niet.... Hebben jullie trouwens een idee of het wel mag om iets van pijnstillers te nemen? het lijkt echt vrij veel op migraine hoofdpijn namelijk en is echt niet fijn... maar wil ook geen risico nemen