Dikke knuffel voor jou sun! Ik had een zelfgemaakt hartje in de kerstboom gehangen en daar opgeschreven dat hij naar de slaapkamer moest lopen. Boven had ik rozenblaadjes neergelegd en een cadeautje (geurtje). Daar lag ook weer een hartje met de opdracht cadeautje uit te pakken en weer naar beneden te lopen. Ondertussen had ik onder de kerstboom van hout i love you neergezet en daarachter het doosje met ringen verstopt. Ook gauw op tafel een hart gemaakt van kaarsjes en daarin weer een cadeau. In dat cadeau zat een zelfgemaakt boekje waarin ik allemaal foto's heb gedaan van ons samen van de afgelopen 9,5 jaar. Als laatste bladzijde had ik geschreven wil je met mij trouwen en dan kon hij aankruisen ja of nee. Hij vond het echt super leuk en had eigenlijk totaal niks door. Ik had een jurkje aan gedaan en hij maakte al een grapje.. zo hittepetitje moet je nog ergens heen vanavond.. haha ik lag echt in een deuk!! Gisteren aan mijn familie verteld en vandaag aan schoonfamilie. Ze vinden het allemaal erg leuk! Waarschijnlijk gaan we ergens in september trouwen.. maar dat weten we nog niet.. eerst alles maar eens even laten bezinken haha
Wauw Rieketje, wat een mooi aanzoek!!! Hebben jullie iets leuks om naar uit te kijken. Jullie gaan toch wel gewoon door in de mmm en dan spelen stoppen rond de trouwdag of niet? Ik weet niet zo goed wanneer ik zal stoppen met de utro. Ik heb maandag op dinsdag de eisprong gehad, dus was van plan om zeker tot maandag door te gaan en als ik dan negatief test dan ermee stoppen. Nu had ik de gedachte om vandaag de laatste bollen te gebruiken en dan vanaf morgen te stoppen. Maar nu heb ik vanmorgen getest en lijkt het alsof ik een heel licht streepje zie. Maar kan het ook verkeerd gezien hebben hoor. Dus voordat ik morgen nog een bol inbreng test ik, mocht ik dan nog een duidelijker streepje zien ga ik door en anders stop ik.
Wij starten volgende week weer met de mmm. In principe kunnen we gewoon doorgaan tijdens trouwen, alleen zouden we tegen de tijd moeten kijken wat we doen met de huwelijksreis. Maar daar ben ik nu nog niet mee bezig. En waarschijnlijk gaan we in september trouwen en wie weet ben ik voor die tijd al zwanger.. ohja.. in principe minimaal 14 dagen utro gebruiken. Hoe lang geleden heb je pregnyl gezet? Kan ook nog daar van zijn?
Rieketje, wat een mooi aanzoek! En een super leuk vooruitzicht! Gefeliciteerd! Lijkt me toch wel even spannend, of hij wel ja zegt shally, een licht streepje klinkt goed. Spannend hoor! Is het bloedverlies weer gestopt? Misschien idd voor de zekerheid nog maar even doorgaan met utro? Hier inmiddels officieel op het wachtbankje. Tweede bankje pas sinds we begonnen zijn. Heeeel raar, voelt soort van alsof we nu pas gaan beginnen terwijl we alweer ruim 1,5 jaar verder zijn Nou, we zullen het gaan zien. Denk niet dat het meteen raak zal zijn, maar ergens heb ik toch de naïeve illusie dat dit wel zo is, omdat het bij mijn allereerste ei ook meteen raak was...lekker stom natuurlijk...we wachten maar af..
Het bod verlies heeft niet doorgezet. Soms wat oud bloed en gisteren een keer helder rood maar nu niks meer. We zullen het wel zien, ik ga er maar niet vanuit, dan valt het altijd mee.
ik duim voor een klein kerst wonder! En wat leuk gedaan rieketje. .. Misschien moeten we aanzoeken aan vrouwen overlaten wij kunnen dat Veel beter denk ik Hi Hi
Ik heb morgen 2 weken gelden de pregnyl tl gezet dus lijkt me sterk dat het big van de pregnyl is. Maar ik ga er maar vanuit dat ik het verkeerd gezien heb hoor. Ben nog wel even om een test geweest, dan doe ik er morgen nog 1 en a Dan stop ik eventueel met de utro.
Dat kan inderdaad niet meer van de pregnyl zijn. Als je nu niet meer bloed kan het ook innesteling zijn geweest. Zou gewoon doorgaan totdat je echt ongesteld bent..
Ik denk dat ik zwanger ben. Vanmorgen een duidelijkere streep op de test als gisteren. Spannend en maar weer afwachten. Voorlopig spring ik nog geen gat in de lucht van blijdschap.
jaaaaaaaaaa!!!!!! Gefeliciteerd! !!!!! wow toch nog mooi t jaar uit hier! maar b wij willen wel een foto
meer opties bij reageren onderaan roze knop beheer bijlage dan bestand kiezen en daarna op uploaden drukken en dan zit hij er volgens mij bij
Haha nee dat niet hoor. Ben ook nog helemaal niet blij. Die angst dat het weer misgaat overheerst. Telkens naar de wc om te kijken of ik nog geen bloed verlies heb.
dat snap ik maar jij bent zwanger ongeacht of t mis gaat of niet. Het is toch maar weer gelukt om iets in elkaar te zetten. Ik ga duimen dat het een ontzettende plakbaby is en dat deze maar bij jullie mag blijven!
aaaaaah shally!!! wat lees ik nu!! geweldig meis!! Die angst is begrijpelijk! Doe het even rustig aan allemaal!! aaah echt super! Liefs xxx
Dankjewel, lief van jullie!! Maar het kan niet van pregnyl zijn toch? Dan ga ik hopelijk zwanger het nieuwe jaar in!