wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasiej, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh Shally, wat spannend! Gefeliciteerd!!!
    Ik begrijp dat het eerder mis is gegaan? (Kan t niet zien in je handtekening :)).
    Begrijpelijk dat je nog voorzichtig blij bent, maar als t streepje weer is opgelopen kan t toch niet meer v pregnyl zijn?
    Ik hoop op een knoeperd van een plakkerd voor je!
    Wat zou het een mooie manier zijn om 2014 uit te gaan :)

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Klopt Sun, ik heb in november 2013 een miskraam gehad met 7 weken, na een goede echo en in februari 2014 bij 6 weken.

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Klinkt raar hoor maar laat mij nu maar overgeven 's ochtends. Geeft me misschien wat meer zekerheid dat het goed zit. (Hoeft natuurlijk niet maar vaak hoor je dat wel).

4. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, kwaaltjes zeggen niks, maar gevoelsmatig maakt het wel verschil! Het is ook nog erg vroeg om kwaaltjes te hebben. Ga je morgen weer testen om te kijken of ie oploopt?

5. sasiej

sasiej Bekend lid

May 27, 2014
    714
    8
    18
    wauw wat te gek Shally van harte gefeliciteerd!
    Ik begrijp dat je nog met de angst zit dat het mis zou gaan... maar we hopen op een mooie plak baby! Wat geweldig zeg wat een mooi kerstcadeautje!!!!

En Rieketje wat een geweldig mooi aanzoek! gefeliciteerd met jullie verloving!

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Ja de komende dagen ga ik nog wel testen. Maakt me er niet geruster op hoor. Vorige keren had ik ook knaltesten.

7. Rieketje

Rieketje Actief lid

Apr 21, 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shally! Gefeliciteerd! Ik begrijp je angst, maar probeer ook van dit moment te genieten!

Liefs!

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Ik heb de afgelopen weken zulke pijnlijke borsten gehad..tot gisteren. En nu ik weer dat ik zwanger ben heb ik er minder last van. Direct alweer een puntje om me zorgen over te maken.

9. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik snap het hoor Shally, en toch, kwaaltjes zeggen niks en ze verschillen per dag. Hadden we maar een buikluikje zodat we ff konden spieken dat alles goed zat :(
    Heb je wat afleiding? En hoop blijven houden hoor!

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Haha dat zou handig zijn.

Uhh nee heb niet zo veel afleiding. Ik zit te haken maar dan heb je ook genoeg tijd om na te denken hé. Ik leef nu echt even van dag naar dag. En kan ik morgenochtend weer testen. Pff.. We zijn allebei nog helemaal niet enthousiast of blij, vanwege de eerdere miskramen.

En dan denk je, 3e keer moet scheepsrecht zijn. Ohh wat zou dat mooi zijn.

M'n vriend droomde van de week dat ik zwanger was van een meisje, vond het best bijzonder want hij droomt zoiets nooit.

11. Rieketje

Rieketje Actief lid

Apr 21, 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shally, moet jij ook de utro blijven gebruiken als je zwanger bent? Ik moet als ik zwanger ben nog een paar weken doorgaan..

12. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Ik moet net zolang met de utro doorgaan tot er een goede zwangerschap is vast gesteld dmv een echo. Dus kan best dat het tot 8 weken of nog langer is.

Ik ga wel proberen om de arts zover te krijgen dat ik tot 22 weken mag gebruiken. Daarna neemt de placenta het over.

13. Rieketje

Rieketje Actief lid

Apr 21, 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee goed zo! Ik zou het ook sowieso tot en met week 8 moeten gebruiken..

14. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    en shally weer een mooie test of niet getest vandaag?

15. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Ja weer getestaar net als die van gisteren. Loop mezelf dus helenaal gek te maken.

16. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    die van gister was voor jou termijn zeker geen gestaar! das al een goed lijntje en 3x lijntje is in elk geval geen foutieve test ;) meid Ik snap je heeel goed maar positief denken je bent weer een stapje dichterbij naar een baby. Wij zijn stiekem jaloers hoor ;) gewoon gaan genieten!

17. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Dat snap ik heel goed dat jullie jaloers zijn, ben/was ik ook altijd. En dat is niet meer dan logisch. Ik blijf jullie zeker volgen en meeschrijven maar dan niet over mezelf.

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    maar blijdschap voor jou overheerst meer hoor begrijp me niet verkeerd :) we hebben allemaal een flinke hobbelige weg bij de wens voor een kindje/compleet gezinnetje. dus als iemand van ons zwanger wordt geeft dat mij hoop :). heb je het zkh al gebelt voor een echo?

19. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    vind t hier ook wel spannend worden trouwens... gister met niezen verkrampte mijn baarmoeder en vandaag flink rugpijn en hele tijd een zeurend gevoel in mijn baarmoeder. zondag ga ik testen ook al is mijn nod pas 7 jan. Ik ken mezelf nu Ik kan t toch niet laten haha

20. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Spannend Meelanor!!

Nee heb het ziekenhuis nog niet gebeld. Doe woensdag nog een test en bel dan ook het ziekenhuis. Hoe zullen ze het nu rekenen? Omdat ze niet de exacte dag weten van eisprong? Ze zij tegen mij dat ie vermoedelijk maandag op dinsdag zou zijn.

Share This Page