Dankje Shally. Hele stomme vraag misschien, maar ik heb vandaag dus een testje gedaan om te kijken hoelang de ovitrelle in mijn urine zou zitten, maar nu zit ik op dag 3 en hij is er al helemaal uit:O dit kan toch niet of wel? Groetjes Saskia
Geen idee eigenlijk. Ik heb wel eens na 8 dwgen getest en toen was de pregnyl er uit. Maar het zal dan wel toch als de test nu omo wit was.
Ja dat klopt, maar of het goed is is natuurlijk de vraag. achja afwachten en kijken wat er gebeurd. hoe is het wachten voor jullie?
Echt klote dat wachten. Ik heb er weer zo'n goeie hoop op maar waarom..geen idee. Gewoon een gevoel maar die laat mij vaker in de steek. En met jou?
Hoi meiden, Heb even met jullie meegelezen. Wanneer mogen jullie testen? Ik heb 26/6 voor het eerst een punctie gehad en 30/6 de tp. Ik moet nog wachten tot volgende week zaterdag. Pfffff...wat duurt wachten dan toch lang !
Ik test pas 14 of 15 juli. Maar als het een beetje tegen zit hoef ik niet eens te testen en word ik deze week al ongesteld. We zullen het maar weer afwachten.
Hoi Shally, haha vreselijk vind ik het, en het is de eerste maand dat ik ook helemaal geen vertrouwen erin heb, met name omdat de eitjes nog zoooo klein waren toen ik de ovitrelle moest spuiten! Maargoed ik hoop dat jou gevoel je deze maand niet in de steek laat. Hoi Sandrabk, Ja wachten duurt echt heel lang! Officieel zou ik de 14e pas mogen testen ( omdat het dan 2 weken na de ovitrelle is), maar de vorige keer was ik ook al na 10 dagen ongesteld. Dus ik denk dat ik de 11e op mijn verjaardag ga testen Hopelijk brengt dat een beetje geluk!
Ik heb net een bloeding gehad, op dag 8, ik denk niet dat het een doorbraakbloeding is maar een menstruatie . Blijf stiekem nog een beetje hoop houden. Succes meiden!
Bedankt voor jullie lieve reacties! Helaas toch ongesteld Nu een maandje rust en vol goede moed naar de volgende tp (als de 4 embryo's uit de diepvries goed ontdooien). Jullie nog heel veel succes de komende dagen, ga voor jullie duimen!
Ah wat rot Sandra. Sterkte! Ik heb nu alweer last van puisten dus denk dat ik gewoon ongesteld ga worden hoor. Dan hoop ik wel dat het na 10 dagen is en niet net als de laatste keer na 9 dagen al.
He wat vervelend Sandra! wat een gezeik allemaal he... dat het gewoon eens een keer lukt! Minder zeg Shally, maar wie weet, bij een zwangerschap kun je ook puistjes krijgen;p! Dus er is nog een kansje! Ik heb nog steeds nergens last van deze maand op de misselijkheid na, zo raar he... terwijl ik vorige maand echt alles had wat maar kon hahaha... maar wel beter zo hoor;P maar ook natuurlijk hopen op resultaat... heb alleen t idee dat ik geen eisprong gehad heb, vorige keer heb ik hem namelijk heel goed gevoel maar deze keer ook hier niks gevoeld.. of het is gewoon s nachts gebeurd Haha nu ik dit typ zie ik dat ik mezelf gewoon gek aan t maken ben;P. Nog een weekje en dan weten we t!
Je hoeft je eisprong niet altijd te voelen he. Ik voel m ook nooit. Ik denk echt serieus dinsdag of woensdag ongesteld te worden. Die steekjes die ik altijd voel als ik ongesteld ga worden zijn alweer aanwezig. Ik zit er even helemaal doorheen. Waarom lukt het niet meer. Heb er gewoon geen vertrouwen meer in. Donderdag wil ik naar de huisarts om een doorverwijzing voor psychische hulp. Ik heb echt de behoefte om met iemand te praten. Dat kan ik met m'n vriend wel maar toch anders.
Hey meiden, Zou ik hier mee mogen praten. Ik ga vanavond beginnen aan mijn eerste keer spuiten (50eh gonal f) hiervoor clomid gehad maar dat sloeg niet aan blijf maar tussenbloedingen houden... stom bloed :x Hopelijk is dit het begin van de oplossing. Vind het wel spannend voor de eerste keer. vanavond maar even filmpjes kijken op youtube waar je die naald precies in moet darten. gyn zei dat het zo makkelijk was dat ik alleen even de handleiding hoefde te lezen. (mocht als ik het niet begreep terug komen voor spuitinstructie van de verpleegkundige, maar het leek me wel te doen, ben er nu wel een beetje onzeker van) Hebben jullie een overzichtje van wie wanneer naar het zkh moet en wie wanneer haar nod heeft? Groetjes meelanor
Hoi Meelanor, Natuurlijk mag je hier mee praten. Is het spuiten gelukt? Ik moet wel zeggen dat ik het raar vind dat je niet verplicht voor prikinstructie moest komen maar dat je het zelf mocht weten. Het is zo belangrijk dat je goed weet hoe en wat. Hopelijk slaat de gonal aan. Ga er maar vanuit van wel hoor!! Succes ermee en als je iets wilt weten vraag het gerust. Er is geen lijstje, zou niet weten hoe ik die moet maken. Maar we zijn nog maar met weinig meiden, dus dat scheelt.
Welkom Meelonar uiteraard mag je gezellig met ons meekletsen Indd vreemd dat je niet voor een instructie moest komen. Al moet ik zeggen dat er wel filmpjes zijn die het duidelijk uitleggen, het is eigenlijk het zelfde als insuline spuiten, dit kwam ik vaker in mijn werkveld tegen, vandaar dat het ook niets nieuws voor mij was op het feit na dat ik het bij mezelf moest doen hihi Bij mij kreeg ik wel en eitje door de chlomid maar ondanks dat kwamen er ( denk ik) ook geen goede eitjes uit want het is nooit raak geweest! gonal f heb ik iets meer vertrouwen in, ook omdat je vaker en meer mee kunt kijken op de schermen hoe hij groeit! ik hoop dat het bij jou ook aanslaat maar dat denk ik wel! He Shally, wat vervelend zeg dat je je zo klote voelt zeg! maar ik begrijp het wel... als ik vrijdag ongesteld ga worden krijg ik die gevoelens ook weer... waarom lukt het nu NOOIT en zal het ooit nog wel lukken... helaas hebben we daar allemaal geen antwoord op anders maakte dat het allemaal een stuk makkelijker! Ik merkte ook al vandaag dat ik weer meer zin in vettigheid krijg dus ben bang dat het bij mij ook een dezer dagen weer zover is gezeik allemaal! Klopt idd dat je niet altijd de eisprong voelt, maar als ik ga piekeren ga ik denken ja maar dit had ik de vorige keer niet en dit had ik de vorige keer wel haha erg he hoe iemand zichzelf zo gek kan maken! fijne avond nog!
Wat lief dat je naar me vraagt Sandra! Ik voel me opzich wel goed. Heb me er al op ingesteld dat het toch weer niet gelukt is. Dat betekent niet dat ik me ontzettend tot zal voelen als ik ook daadwerkelijk ongesteld ga worden hoor. Maar tot nu toe nog niet ongesteld. Woensdag, donderdag of vrijdag. Al hoop ik van het weekend want dan is mijn lf eindelijk eens goed. Ik heb regelmatig steken bij m'n eierstok wat ik ook heb als ik ongesteld ga worden. Ik heb wel besloten om na deze ronde een pauze in te lassen en dan pas in september het weer op te pakken. Dan kunnen we eindelijk een vakantie gaan boeken en lekker even gedachten verzetten.