wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Sasiej, gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je toch nog een leuke verjaardag hebt gehad ondanks het stomste kado ever :(!
    Meiden hoop dat er snel vruchtbare maanden mogen worden voor ons allen!

2. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @sasiej Nog vergeten... GEFELICITEERD! Met je verjaardag! laat dit dan de eerste dag zijn van je zwangerschap dwz dat je over 4wkn positest en 4wkn zwanger bent 😊 Ik duim super hard voor jullie allemaal dat jullie maar snel mama mogen worden.

3. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Dank jullie wel allemaal:)!

Lief van jullie!

ja ondanks alles gelukkig toch nog een beetje kunnen vieren, al had ik er eigenlijk al geen zin meer in:|!

Ja haha dat zou indd wel heel erg leuk zijn mocht dit gebeuren, we moeten hoop blijven houden zullen we maar zeggen;)!

Ik hoop ook dat we allemaal snel een wondertje mogen verwachten:)

fijne dag allemaal! xxx

4. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @sasiej,

succes morgen in het zkh, dat het maar weer mooi schoon mag zijn en dat je mooi verder kan.

5. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Wat lief dat je eraan denkt meelanor!
    Ik laat jullie iets weten!

6. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo allemaal,

ik ben gisteren weer begonnen met de 112,5eh gonal-f.... wederom hopen op een betere afloop:) en hopen dat het deze keer sneller gebeurd is dan de maximale 20 dagen

fijne dag allemaal xxx

7. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Fijn dat je alweer zo snel kan beginnen! Hoop met je mee op een goede afloop en niet zolang 'spuiten' :)!

8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @sasiej welke dosering zat je hiervoor? dezelfde of hoger? En ik duim heel hard voor je dat ze mooi en snel grote eitjes zien. Waneer moet je weer terug?

@sandrabk doe je ook mee met de lijst?

Hier morgen voor de eerste fm ben benieuwd ☺ gister per ongeluk in een haarvat gespoten kwam best ff en flinke druppel uit oeps :D

9. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    thx Sandra :) ik hoop t indd:) zou leuk zijn als je mee deed met de lijst;)!

heel veel succes morgen meelanor!
    hihi dat gebeurd mij ook wel eens:p heb ook wel vaker echt een hele blauwe buik door het spuiten:$
    ik hoef volgende week maandag pas weer, omdat er nog nooit iets is gegroeid voor de 10e dag:p nee ik heb nog steeds 112,5eh deze had ik vorige maand ook:)!

10. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Meelanor succes met de fm morgen!

Voor het lijstje,
    Ik ben 30 jr, 2e kind, 1e icsi tp mislukt, 4 cryo's, waarschijnlijk rond 18 aug tp cryo. Ik loop in het Groenehart zkh icm Medischcentrum kinderwens.
    Gezellig meiden! :)!

11. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik voeg me graag bij jullie.
    Vorige week ben ik begonnen met de derde ronde Menopur, start dosering 150ie. Donderdag weer de eerste echo.

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    NOD en afsprakenlijst

Rieketje: OI met menopur 150 eh, NOD: ? eerste afspraak 17 juli
    Sasiej: OI met gonal-f 112,5 eh & ovitrelle, NOD: 8 augustus? eerste fm 21 juli
    Meelanor: OI met gonal-f 50 eh & Pregnyl, overstimulatie ,NOD: 1 augustus?
    sandrabk: ICSI met 4 cryo's 18 augustus waarschijnlijk turug plaatsing
    Shally: OI met gonal-f & Pregnyl, NOD: 8augustus? eerst een break

13. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hallo Dames,

Net naar het ziekenhuis geweest op cd 10... en overstimulatie... 1 van 20 en een aantal van 13, 14, 15 en 16... das een beetje te veel dus.
    Dus actuut stoppen met prikken, niet meer vrijen en wachten op de ongi. (ze verwachten nog wel een eisprong)

Vriendin van me zei dat pregnyl er voor kan zorgen dat er minder kans is op cystes dus naar het zkh gebelt en gevraagd of ik pregnyl mag zetten. Ik mag dit zelf kiezen dus vanavond maar een spuit erin dan weet ik tenminste zeker dat ik een eisprong heb en wanneer ik ongeveer ongi moet worden... beter dan wachten op mijn lichaam.

Ahhh ik heb er flink de balen in had gehoopt op een mooi eitje... maar zoveel is ook weer niet goed...

Ach ja het werkt in ieder geval... volgende ronde maar 37,5 beginnen met spuiten.

rieketje: welkom hopelijk ben ook jij aan je laatste ronde bezig.
    Sandrabk: heb je toegevoegd aan de lijst.

14. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    oh en we zijn verplaatst naar clubs

15. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Jeetje Meelanor wat een ontzettende tegenvaller bah. Hoop op meer geluk de volgende keer!

16. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    He Meelonar, wat vervelend:(! Ik had het je zo gegund!

indd verplaatst haha:p wat gek!

van harte welkom Riekete!

17. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen melanor van de overstimulatie!! Hopelijk de volgende ronde beter met een lagere dosering.

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Thanks meiden!

Ach ja gister ff flink een baal dag maar vandaag gewoon weer vooruit kijken :) Pregnyl werkt in ieder geval want heb een mooie zwangerschapstest met 2 streepjes :) ik dacht ff testen of die van de action werken :D

@rieketje hoe was/is het vandaag bij jou?

19. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    hallo allemaal

@Meelonar, die dag balen moet je je ook gewoon gunnen dat mag je, en is nodig om vooruit te kunnen:)!
    wel super dat hij wel aanslaat:)

@Rieketje, hoe was je echo?

pff ik krijg steeds meer klachten die duiden op diabetes.... :( waarschijnlijk omdat ik bijkom door de hormoonspuiten en ik al overgewicht heb:( kan ik er echt niet bij hebben... gelukkig is het nog niet zo ver. Maar het lange herstel van wondjes, de zwarte plekken in nek,oksels,voeten en borstbeen, het zweten als ik te laat eet in de ochtend.... :( pff word er niet blij van... dus vanaf maandag maar weer flink aan het dieeten geslagen... erg lastig die PCOS, nu dan maar een koolhydraatarm dieet.... maarja wel al binnen 3 dagen 1,2kg afgevallen:) nu volhouden...dan is de aankomende vakantie niet erg handig hihihi

succes ladies

20. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend echo gehad, zoals ik had verwacht nog niets te zien.. zelfde dosering aanhouden en dinsdag weer terug voor een echo.

Omdat ik het raar vond dat ik de vorige ronde 7 dagen na eisprong ongesteld werd heb ik het er met de arts over gehad. Ze antwoordde dat dat wel kon (lijkt mij vreemd want meestal nestelt het eitje zich pas rond de 6e dag in). Bij de ronde daarvoor (1e ronde menopur) had ik namelijk utrogestan bolletjes en toen werd ik wel pas 14 dagen na de eisprong ongesteld. Maar toen heb ik ook een punctie gehad en ik dacht dat die bolletjes misshien daarvoor waren. Maar mijn vriend en ik hadden er toch een raar gevoel bij en lieten het er niet bij zitten. Uiteindelijk ging de arts terug bladeren naar de bloeduitslagen en nu blijkt dus dat de lh waarde veel te laag blijft dus ik had wel utrogestan moeten hebben!! Ons vermoeden was dus juist.. wel extra zuur want heb de vorige ronde dus 6,5 week voor jan l*l gespoten!!

Haha ik hoop dat jullie het nog kunnen volgen.

Deel Deze Pagina