Met mij gaat het even niet zo lekker en daarom geen reactie van mijn kant. Het is me allemaal een beetje te veel aan het worden de zwangeren om mee heen. De afgelopen dagen alleen maar zwangerschapsaankondigingen gehoord. Dat word binnenkort weer een gesprekje bij de psycholoog want merk aan mezelf dat ik weer down ga worden. D
snap het helemaal meid... dikke knuf. En volgens mij las ik dat je evt ook over de grens wil gaan kijken? Het zijn ook allemaal zulke dingen en beslissingen die je niet wil nemen omdat je niet wil dat het nodig zou moeten zijn.
shally dikke knuffel!! Dat is echt zwaar om iedere keer weer een nieuwe aankondiging te krijgen. . koppie op en kletsen met een psycholoog is altijd prima! ga ik donderdag ochtend ook weer heen! nog even slapen en dan..... ben echt zo bang!!! ik laat het jullie meteen weten. om 9:55 is het moment van de waarheid! liefs
Lieve ShallY, ik kan het me heel goed voorstellen. Het is ook zo ontzettend zwaar en confronterend, ik denk dat je er goed aan doet om met iemand te gaan praten. Dikke knuffel voor jou, en je weet ons te vinden als je je hard wil luchten! Unbelievablee, succes vandaag!!
Sterkte Shally, ik begrijp precies wat je bedoelt! Zelf alsmaar negatieve dingen en overal om je heen mensen die zwanger worden! dikke knuffel voor jou meis! Rieketje, nog even volhouden nog 3 daagjes ! Al begrijp ik dat het lastig is hihi! Sun, nog 2 daagjes en dan mag jij spannend zeg! oooohhh unbelieveble wat hou je ons in spanning! ik hoop voor goed nieuws
ahhhhhhhhh gefeliciteerd ♡♡♡♡♡!!!! nu nog 3 dagen en dan ben je over je "drempel" en dan kun je echt gaan genieten!!!
Ik denk ik zal eerst even de foto upload en en dan vertellen hahahahaha het was allemaal goed! geloof t nog steeds niet joh! Zo spannende tijd tegemoet nu! mn ouders hadden ook afspraak in t zh omdat pap maandag geopereerd word dus hebben we even afgesproken na de afspraken hihi! helemaal blij allemaal!♡ dus vandaar dat t wat langer duurde! pfffff wat een last van mn schouders eraf valt! super bedankt voor het aan ons denken! heeft geholpen!!!! liefs
aaaaah ik krijg weer helemaal kippenvel hihi! ja idd nog 3 dagen! maar daar komen we overheen ik voel het!!!
ahhh groot gelijk hoor meid lekker vieren! hoe voel je je nu? opgelucht? en was je beebje volgens de meeting ook 7+0? edit: kijk dat gevoel moet je hebben! dan gaat het ook gewoon helemaal goedkomen!
gefeliciteerd Unbelievablee Dat is stap 1 en die 3 daagjes gaat ook goed komen! Lekker van genieten nu!
pfff ja echt wel opgelucht! jq precies 7 weken nu en dat weet ik ook zeker want ik heb toen die dinsdag ochtend ovitrelle gezet en woensdag avond avond mn eisprong gevoelt hahahaha! ik zei dat tegen dr... oooh ja dan ben je echt 7 weken hahahaa!! was zo leuk! we hebben het kloppend hartje ook gefilmd! ik zal kijken of ik ze op YouTube kan zetten!!
wauw super unbelieveble wat fijn! wat een mooie foto ook hihi morgen jij he sun! spannend ik ben benieuwd naar jou wondertje ik ben zojuist terug uit het ziekenhuis, ik heb morgen een gesprek met de anesthesist en word volgende week donderdag geopereerd! blij dat ik een week eerder met de provera begonnen ben want anders moest ik tot eind april wachten