wat fijn dat je snel wordt geopereerd dan is t noodzakelijke kwaad maar zsm voorbij. Een goed idd dat je eerder bent begonnen! Ook spannende tijd voor jou. En hoe gaat het verder na de operatie? kijken ze dan een tijdje aan Hoe het gaat? Morgen sun voor haar echo! Ik duim Door een. Dan daarna heeft rieketje haar nod Ik duim voor geen rood! Ik zit nu op 10 dpo Nog 6 dagen pff wat. duurt het lang! !!
Haha jaaa we blijven duimen eerst sun dan rieketje dan jij we zijn iig al een stuk beter opweg dan vorig jaar!
Fijn sasiej dat je volgende week geholpen wordt! Ik duim voor sun! Hopelijk net zo mooi nieuws als unbelievable! Wachten duurt inderdaad lang meelanor!! Ons geduld wordt flink op de proef gesteld!
Sasiej, jemig dat is nogal een verschil volgende week of eind april! Goede actie tijdig beginnen met Provera! Spannend hoor, ik hoop dat het helpt. Hoor je dan meteen hoe of wat verder? meelanor, met een lf van 16 dagen duurt het wachten heeeelemaaaal lang! Nog even volhouden, heb je al een voorgevoel? rieketje, spannend ook voor jou! Jij al zwangerschap-specifieke klachten? Ik ben zo enorm gespannen voor morgen. Ik heb er een goed gevoel bij, maar durf daar voor geen meter op te vertrouwen. Dat had ik de vorige keer nl ook. Vl werd gisteren boos op mij omdat ik zei dat ik zo bang was. Hij vond dat ik er vanuit ga dat het mis gaat (wat niet zo is, maar ik uit het alleen als ik me zorgen maak) en dat zo denken niet helpt. Joh echt niet :x. Hij vond de zelfbeschermingstheorie maar onzin, tja...Eigenlijk kwam het er op neer dat hij net zo onzeker is, maar bang is dat mijn negatieve gedachten invloed hebben op de uitkomst. Mannen...soms...zucht... Ik heb vandaag en morgen wel drukke werkdagen dus dan gaat de tijd wat sneller. En 's avonds lig ik toch voor pampus
Dag dames! Ik ben zoooo ontzettend stom geweest! Ik ben totaal geen voorstander van eerder dan je nod testen maaaar.. Net toen ik uit mijn werk kwam heb ik een zw test gedaan.. jaaa erg wanhopig met een middagplasje maar ik kon het gewoon niet meer laten. Ik heb al vanaf zaterdag avond het gevoel dat het gelukt is.. ik gebruik ook utro en daar krijg ik ook veel kwaaltjes van maar nu heb ik al de hele week steken in mijn buik. Ook ben ik erg moe en nog veel meer.. Nu heb ik dus een heeeeeeel licht streepje. Je moet echt goed kijken maar ik zie hem echt. (Heb er wel een uur naar zitten kijken) Straks maar eens aan mijn verloofde laten zien.. kijken of hij het ook ziet en ik het mij dus niet inbeeld hahaha Morgen of overmorgen nog maar eens een testje met een ochtendplasje!
Die steken in m'n buik had ik ook vorige keer rieketje. Ik ga een beetje een déjà vu krijgen om eerlijk te zijn. Blijf ik straks weer als laatste over..was op een ander forum ook en dat voelt best wel k*t. En dit betekent niet dat ik het jullie niet gun hoor, want jullie moeten er net zo hard voor werken als ik.
oooooowwwwwhhhh spannend!!!! rieketje morgen dan nog maar een testje. laat je het morgen zien? En sun Ik snap t helemaal hoor die zelfbescherming. Wat je eerst hebt met wel/ niet zwanger in de wacht weken. Heb je nu wel of niet en hartje en goed gegroeid etc. Je hebt al genoeg klappen gehad. Hier... mmmm tja ook zelfbescherming... ik weet niet of het blijft maar er zit voor mijn gevoel in elk geval weer iets in mijn baarmoeder. voel van alles. 7 en 8 dpo ongi gevoel en gelijktijdig voel ik mijn eierstokken / banden trekken. Dit had ik de vorige keer ook met die vroege positesten die mis gingen. daarom test ik ook pas woensdag zou wel echt super zijn aangezien ik heel graag voor de 2e verjaardag van mijn zoontje zwanger wilde zijn. Maar ja er dat wilde ik eigenlijk ook al op zijn 1e verjaardag :') ach ja ik geloof nergens meer in een ik wacht netjes af heb al bedacht dat ik woensdag lekker met ml uit eten ga. of ik ben zwanger er we vieren het. of ik ben ongi en ik troost me haha. shally acchhh meid we moeten nu gewoon allemaal binnen 3mnd zwanger zijn. Wanneer gaat het voor jou weer verder? moet jij nu wachten op een natuurlijke eisprong of weer spuiten? Weet eigenlijk niet hoor en wat NA een LEO
Ben vandaag terug geweest en moet 2 weken wachten want heb deze week een spontane eisprong gehad. Jammer dat we daar niet optimaal gebruik van hebben gemaakt
owh das ergens ook goed nieuws! doet je lichaam toch eens iets wat het moest doen. vraagje niet optimaal of helemaal niet? Anders zet ik je nu ook op ons wachtbankje hoor
Niet optimaal. Ik durfde nog niet goed na de ingreep dus zondag pas weer voor het eerst. En voor de kleine kans die er is vanmiddag. Haha ja beter iets dan niets toch..je weet nooit.. nu maar hopen dat ik snel ongesteld word. Ik ben heel slecht in wachten.
Ik zet je bij deze op de wachtbank ! Wie weet het zal niet de eerste keer zijn dat iemand er minder me bezig is en zwanger raakt!
koppie op shally! knuffel! riekertje.... wauw wat spannend meid!! Heb je een foto? ?? sun heeeeeel veel succes morgen!!hoelaat mag je? meelanor ook weer spannend sus.... spannend clubje op t moment! hihi
Spannend rieketje die zie ik idd! pfff Ik ga Denk ik ongesteld worden heb zulke krampen pffff nou ja hopelijk snel duidelijkheid
Ik zie ook een licht streepje riekertje!! meelanor.. dat wil niet altijd iets zeggen! nog even afwachten😆
Spannend Meelanor, helaas lijken menstruatie klachten vaak op zwangerschapskwaaltjes...de duimen blijven draaien voor je. Hier loopt de spanning enorm op, nog een paar uurtjes! Vannacht alleen maar over nare doemscenario's gedroomd...altijd fijn
hoelaat mag je sun? Ik ook hoor ik heb volgens mij over een hele oceaan aan ongi bloed gedroomd ofzo haha. vannacht wel echt af en toe wakker geweest van krampen Nog niets te zien... we wachten af.