wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaaaaa rieketje!! Gefeliciteerd!! Hoe onwerkelijk is dat je eerste positieve test! Goed dat je een digitale had gekocht, het kan maar duidelijk zijn :) geniet ervan!

Meelanor, oh wat een heerlijke dag om paard te rijden (althans hier schijnt de zon), geniet er van. Lijkt me heerlijk zo buiten!

Ik ga het mijn ouders over een uurtje vertellen :) ik had mijn moeder getrakteerd op een dagje uit omdat ze er zo voor ons is (geweest) toen wij ons kindje verloren. En toen dacht ik waarom gaan we niet naar de 9 maanden beurs? Geen idee of ik dat wel leuk vind, maar ach. Mijn moeder weet nog niet waar we heen gaan dus ik ga haar de kaartjes geven. En mijn vader moest nog iets hebben van ons dus die komt haar brengen zodat hij dat meteen kan ophalen. Ze hebben dus geen flauw idee :) ik denk dat mams moet huilen..

2. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    hoiiii

wauwwww riekertje ik krijg kippenvel over mijn hele lijf!! wauw wat geweldig meis!!! Super gefeliciteerd!!

meelanor; vertellen? haha mam stond te wachten in het zh woensdag die was zoooo blij samen met pap (die hadden ook een afspraak in t zh omdat pap geopereerd moet worden maandag). vriendinnen weten t ook. en op mn werk ook haha. facebook nog niet :p. ik gooi hèt pas helemaal open als we de 10 weken echo hebben gehad.
    heeeeeel veel plezier vandaag met her paardrijden!!!!lekker van genieten!!

haha aah sun wat een leuk idee!! Veel. plezier vandaag!

3. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    wat fijn van jullie echo's sun en unbelieveble gefeliciteerd meiden:)!

wauw te gek rieketje van harte gefeliciteerd! geniet ervan!

Meelanor, nu wordt t voor jou nog spannend:) hoelang moet je nog wachten?

ik weet eigenlijk niet hoe het na de leo gaat.... ik heb die donderdag en weet eigenlijk niet wanneer ik de vervolg afspraak heb... hoe zat dat bij jou Shally?

Ik begrijp je dubbele gevoel Shally.... maar ik ben er ook nog... en nog lang niet zwanger:(! Ben dadelijk blij als ik überhaupt al eens een kansje ga krijgen... dat was de laatste keer ook volgens mij al 4 maanden terug... dikke knuffel voor jou!

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ook voor jou een dikke knuffel Sasiej!

In het foldertje stond dat je na 6 weken een afspraak hebt met je arts maar ik hsd m al 2 weken na de operatie. Hopelijk hoef jij ook jiet heel lang te wachten.
    Het zou mooi zijn dat je een mooie cyclus ga krijgen na de leo. Gebeurt dat nou ook wel hetzelfde als een laparoscopie, via sneetjes in de buik?

Bij jou moeten ze wel iets anders doen maar hopelijk heb je ook een spoedig herstel.

5. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    dikke knuffel voor jullie shally en sasiej! 😙

vannacht een vervelend nachtje gehad... vandaag toch wel ff moeilijk geweest. vorige keer op deze dag was de zwangerschap afgebroken en hadden we het begraven. blijf je toch aan denken.. ook al groeit er iets nieuws in je buik.

fijn weekend dames!!

6. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Thx meid!

Ja als de cyclus terugkomt is dat ook maar tijdelijk zei de gyn.
    Ik heb idd de laparoscopie een nieuwe tubatest en de leo in 1x en idd alles via die 3 sneetjes. Ik hoop ook dat ik niet lang hoef te wachten! Hoelang na de operatie heb jij de eisprong gehad? Sterkte meid! Hopelijk komen wij ook snel aan de beurt! Ben t wachten ook zat!

Unbelieveble sterkte vandaag! X

7. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    6 weken wachten na de operatie :( Klinkt mij erg lang in de oren, zo'n grote ingreep is t toch niet (lichamelijk gezien dan?). Sasiej, direct even vragen donderdag...
    Klinkt trouwens ook lekker hoopgevend als ze zeggen dat je cyclus maar tijdelijk is :) en hoe lang is tijdelijk?
    Ik hoop het zo voor jullie dames dat het snel mag lukken. Zeker het idee dat je geen kans hebt dat lijkt me het allerergste :( knuffel voor jullie

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Uhh ik zat tijdens de operatie operatie op cd 11. En als ik ook werkelijk een eisprong heb gehad is dat pas rond 23 dagen geweest. Of misschien iets eerder. Maar eerst maar eens zien hoor of er ook een eisprong is geweest. Ze zeggen wel vaker iets wat niet klopt.

Ik hoop gewoon snel ongesteld te worden want ik wil weer beginnen. Ik ben heel slecht in wachten.

9. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hahaha dat gevoel ken ik! We moeten al altijd veel te lang wachten!
    Ga ik donderdag ook zeker doen Sun!

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ben je al eens eerde geopereerd Sasiej? Hoe laat moet je er zijn?

11. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Nee nog nooit haha althans toen ik 5 was voor mijn amandelen haha:p maar dat weet ik niet meer;p
    Hoelaat weet ik nog niet moet ik woensdag tussen 14-15u voor bellen

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    zo hehe zp is weer online duurde even.

k heb vannacht gedroomd dat ik ongi werd. en net stukjes bruinverlies dus ik weet genoeg. :(

13. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meelanor :( maaruuh verlies je stukjes :(

14. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    sliertjes klontjes zeg maar...

pfff zit er nu ook weer ff dooor heen en wanneer t doorbreek zal ook wel ff heavy zijn.

heb gevraagd of mijn moeder morgen op mijn kleine wil passen dan heb ik even een dagje rust. ben ook stik moe en heb storingsdienst dus durf niet goed te gaan slapen. altijd als ik smiddags ga slapen met storingsdienst dan belt er iemand haha. dus morgen ochtend en middag ff bij tanken denk ik.

@rieketje nog verder getest om te zien of het oploopt?

15. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend sasiej! Laat je nog even weten hoe laat je donderdag moet? Dan ga ik even extra voor je duimen!

Dikke knuffel voor jou meelanor! Altijd weer een teleurstelling!

Ik heb vandaag niet getest. Ben vanmiddag na het eten al wel behoorlijk misselijk geweest, maar dat neem ik maar voor lief. Morgenochtend doe ik nog even een test en dan denk ik het ziekenhuis maar eens bellen. Geen idee hoe het allemaal in zn werk gaat maar komt vast goed.

16. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Wat vervelend Meelanor:(! volgende keer zijn Shally jij en ik aan de beurt:) nu 3 en dan weer 3 :) dat zou leuk zijn!
    En zeker Meelanor morgen even tijd voor jezelf... zover dat gaat dan....

Rieketje, zeker laat ik jullie woensdag weten hoelaat ik donderdag moet:)! ben wel een beetje bang nu hoor:p maar mag eventueel een anti stress middel krijgen;P!
    ik hoop dat hij morgen flink opgelopen is Rieketje, maar daar ga ik zeker vanuit:)!

17. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meelanor, wat naar, snap heel goed dat je er even doorheen zit. Goed dat je morgen een dagje voor jezelf hebt, hoop dat je dan een beetje bij kunt komen.

Sasiej, ja donderdag is nu opeens heeeel dichtbij. Spannend hoor, maar wel weer een stap de goede richting op!

Rieketje, morgen zh bellen dan dan aftellen naar de eerste echo ( ik vermoed rond 7 weken). Dringt het al een beetje tot je door?

Lijkt me een goed plan, in feb 3 en in maart 3 :)

18. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Sasiej, je hoeft echt niet bang te zijn!! Zeg ik nu ook hoor, nu het achter de rug is.

Ik was enorm bang en zenuwachtig maar op de ochtend van de operatie was is super rustig. Ik mocht ook een pilletje om rustig te worden maar heb ik niet nodig gehad. Voor je het weet ben je onder zeil en wordt je wakker op de uitslaapkamer.

Neem je rust daarna en laat je lekker verzorgen want daarna valt het best tegen. Veel spierpijn heb ik gehad in m'n buik, gelukkig niet veel van het gas.

19. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey meiden

Vandaag ff weer een flinke dip gehad :(. vanochtend naar de ha gebelt voor een afspraak voor morgen. ik wil nu graag een verwijzing naar een psycholoog. ik kreeg zelfdestructieve gedachtens :x ben gewoon zo boos op mijn lichaam wilde het echt even kapot maken, wilde mijn vuisten langs de muren schuren omdat het pijn moet voelen... :$

Zo ben ik dus ECHT NIET en daarom gelijk voor een afspraak gebeld. Ik ben altijd optimistisch maar deze gedachten moeten even ergens anders naar toe verhuizen ;)

morgen gaat het vast weer beter, gaat altijd zo op ongi dag maar toch... het wordt elke keer zwaarder. En idd goed idee nu 3x scheepsrecht en volgende maand ook 3x scheepsrecht :)

20. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wow Meelanor,maar schrik ik wel van dat je zulke gedacht hebt. Heb je dat vaker gehad die gedachtes?
    Heb je nu een doorverwijzing? Dikke knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina