wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo dames,
    Ja hoor hij is gelukkig doorgegaan... Ik kwam aan en was direct aan de beurt er waren er namelijk 2 uitgevallen :p. Gisteren echt de hele tijd wakker worden en 5min later weer aan t slapen:p vandaar dus ook geen reactie van mij op het forum haha:p. Nu nog redelijke pijn aan mn rechter schouder en nek en aan mn eierstokken voor de rest gaat t allemaal wel prima:)! Ze zijn er wel achter gekomen tijdens de narcose dat ik waarschijnlijk slaapappneu heb pfff haha ze willen me nu doorverwijzen naar de kno arts heb ik dus weinig zin in haha:p dus ik laat dat nog even wachten;p!
    Hoe is het met jullie?

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    sasiej, wat fijn dat je uiteindelijk gewoon terecht kon zeg!
    Is dat normaal pijn aan je schouders? Zal vast wel een logische verklaring voor zijn, maar schouder-eierstokken klinkt toch niet echt als in dezelfde regio zeg maar ;)
    en hoe gaat het nu verder? krijg je nog een afspraak of kun je al weer beginnen met spuiten? Hebben ze trouwens al iets gezegd of het überhaupt gelukt is?
    Zo, einde vragenvuur :);)

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat fijn dat het is door gegaan. En gelukkig heb je het achter de rug! Is er verder niks bijzonders uitgekomen? En voel je je ook alsof je bent overreden? Doe het lekker rustig aan en laat je maar goed verzorgen!

Sun, die pijn in dr schouder komt door het gas die ze hebben ingespoten om rbeter bij te kunnen.

4. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn sasiej dat het toch doorgegaan is! Hoe nu verder?

5. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hallo lieve dames,

Sorry nu pas een berichtje... Bah wat voel ik me slecht zeg... Flink veel bloedverlies misselijkheid duizelig en idd Shally alsof ik overreden ben!

Operatie zou gelukt moeten zijn maar of de cyclus zich gaat herstellen is altijd nog de vraag:(! Over 2 weken heb ik een afspraak en gaan ze kijken hoe nu verder. De nek/schouder pijn is idd door het gas dat ze ingspoten hebben... Ik heb ook nog steeds een opgeblazen buik... En kan niet naar t toilet gaan.... Erg vervelend allemaal... En dat terwijl ik gisteren dacht dat t beter ging pfff maarja komt wel goed denk ik haha

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ow zo herkenbaar sasiej.. maar over een paar daagjes ga je je echt beter voelen. Sterkte!

7. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Thx Shally! Had jij ook zoveel bloedverlies en het niet naar het toilet kunnen?

8. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap sasiej!

9. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Bloedverlies viel wel mee. Alleen de dag van de operatie wel veel maar daarna vloeide ik wel maar niet veel. En niet naar de wc kunnen had ik ook..ik durfde ook niet vanwege de hechtingen. Heeft wel 4 dagen geduurd.

10. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Thx rieketje:)

Jaa precies Shally het geen druk kunnen/durven zetten zeg maar.... Erg vervelend...
    Heb ook het idee dat door de druk de bloedingen zijn... Het is zeg maar net als een van de ergste ongi dagen.... Maarja zal wel goed komen haha;p anders morgen alsnog even langs in t ziekenhuis

11. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Zooo pfff meiden ik ben ook weer boven water :) ik heb me dinsdag middag opnieuw ziekgemeld bij mijn leidinggevende. Ik was zo instabiel continue janken en ik maakte fout achter fout achter fout van die simpele dingen die niet nodig waren. Waarschijnlijk toch richting burn out of iets dergelijks. Ik ben een gesprek gehad met mijn leidinggevende een aangegeven dat ik graag wil werken en me nuttig wil maken maar dat ik bang ben om dingen fout te doen. Bovendien loopt t af en toe ook even spaak in mijn hoofd en dan komt er niets uit. Dus nu afgesproken om sochtends 2 uurtjes te werken aan dingen die geen haast hebben en weer gecontroleerd kunnen worden. Dus dat is wel heel fijn.

Verder woensdag sochtends afspraak met de gyn en sMiddags met de bedrijfsarts. Ben benieuwd.

Verder is mijn zoontje vrijdag 2 geworden en daar dus heel t weekend druk mee geweest.

Sasiej fijn dat t goed is gegaan de operatie dacht even aan je handtekening dat t uitgesteld was. :)

En fijn dat t met de zwangere goed gaat!

12. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    He Meelanor,

he wat shit zeg... maar idd even goed rust nemen en doen waar je goed in bent! Fijn dat je zo openlijk kunt spreken met je leidinggevende!

hoe was de verjaardag van je zoontje?

haha ja zie je ook hoe ik bezig ben met die handtekening:p vergeet ik toch allemaal;)!

vandaag maar eens een tramadol ipv paracetamol genomen want die paracetamols helpen echt niet... alsof ik overreden ben hahaha :p maar moet zeggen die tramadol doet me goed:)! helaas heb ik er nog maar 3 thuis liggen hhmm... hopen dat t goed blijft gaan hihi

hoe is t verder met jullie allemaal?

13. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meelanor, goed dat je het hebt aangegeven bij je leidinggevende en fijn dat hij/zij zo met je meedenkt. Hopen dat deze oplossing je weer wat rust geeft.
    Gaan ze bij de gyn een plan van aanpak maken of hoe zat t ook alweer? Oh vind het zo erg dat ik dat telkens vergeet. Ik doe mijn best om t van iedereen te onthouden, maar soms blijft het echt niet hangen. Sorry!

Sasiej, hebben ze iets gezegd over hoe lang het herstel kan duren? Klinkt nl of je er best lang veel last van hebt?

14. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je het hebt aangegeven bij je leidinggevende meelanor! Hopelijk helpt de combinatie minder werken en de psych voor jou! Ik heb over 2 weken de laatste sessie bij de psych en ik ben echt een heel ander mens geworden. Ik heb gewerkt met een stress reductie programma, kan het iedereen aanraden. Heel simpel, overal toepasbaar en werkt direct.

Bah sasiej, kl*te dat je er nog zoveel last van hebt! Heb je het ziekenhuis nog gebeld of dat normaal is dat je nog zoveel pijn hebt?

15. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het stress reductie programma heet trouwens HeartMath.

16. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Ja haha herstel is gemiddeld een week... maar ik zie me in deze toestand nog niet mijn werk uitvoeren.... ik bedoel mijn collega's hebben op deze manier niks aan me als de pleuris uitbreekt:p...... "oeh wacht even... niet slaan even rustig blijven, ik moet even...oeh" hahaha;) zie het al voor me..... :p

wat goed Rieketje dat je zoveel profijt hebt gehad van de psych

ja ik kon flink pijn hebben aangezien ze natuurlijk ook 30eitjes weggebrand hebben:p maarja.... ik heb niet meer gebeld na zaterdag aangezien paracetamol eigenlijk nooit werkt bij mij.... en ik had toch nog een paar tramadol liggen van toen ik nierstenen had... dus ik kijk even hoe het aanhoudt.... volgende week dinsdag mag ik weer op controle en gaan ze kijken wat ze gaan doen.... ben benieuwd:)

17. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat heftig Meelanor. Doe het rustig aan.
    Hoe was het bij de gyn? En succes vanmiddag!

Sasiej, wat balen dat je nog zo'n pijn hebt.

Ik heb net het ziekenhuis gebeld want we zijn 2 weken verder en ben niet zwanger maar ook niet ongesteld dus..de arts heeft weer eens iets gezegd wat niet klopt :(
    Ik baal er wel van, 2 verloren weken.
    morgen mag ik langs komen voor een echo en krijg ik hopelijk provera mee. Dan kan ik eindelijk weer beginnen.

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ohhh pfff artsen af en toe. Hopelijk kunn je snel verder shally

Ik doe rustig aan :) hersens hebben t gevoel ondertussen uit gezet dus k ben lekker onverschillig nu haha vannochtend naar de gyn geweest verwijzing gehad en 2 eitjes van 12 en bms van 4.2 Ik ben niet blij naar ook niet niet blij... Zoals ik al zei ik ben onverschillig (terwijl t prima is hoor).

Sasiej Hoe gaat t nu met de pijn?

Rieketje Hoe gaat het met jou? Beetje uitgestuiterd :) al last van kwaaltjes

19. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Aah Shally wat vervelend! Hopelijk krijg je idd de provera zodat je verder kunt!
    Wat goed Meelanor, beetje zelfbescherming moet af en toe!

Unbelieveble hoe is t met jou?

Met mij gaat t weer een beetje beter maar nog steeds wat zwakjes ik ga morgen ook nog niet werken hoop wel dat ik snel weer aan de slag kan:)

20. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen shally, hopelijk kan je snel starten met een nieuwe ronde!

Jeetje sasiej, pittig zeg! Hopelijk knap je snel op.

Meelanor, dat is alweer een mooi begin toch?!

Hoe gaat het met de andere dames?

Hier gaat het prima. Mijn borsten knallen nog steeds uit mijn bh haha echt niet normaal maar ja niet zeuren. Verder nog steeds klein beetje bruine afscheiding, niet veel, maar het is er wel. Denk dat ik morgen toch het zkhuis even bel..

Deel Deze Pagina