hoi dames! Zo wat is hier veel gebeurd... en gekletst. .. meelanor. . wat heftig zeg! heb het steeds meegelezen maar ik heb helemaal geen puf om ergens op te reageren... t spijt me!!! knap dat je naar de huisarts bent gestapt en een doorverwijzing hebt. erg verstandig! dikke knuffel!!! shally; nou idd ff bellen!!! hoop dat je snel Door kan!! sasie; jij weer helemaal boven water?? Vind jullie zo'n sterke dames! Wat jullie allemaal moeten doorstaan.. dikke knuffel voor jullie allemaal!!! hier; eigenlijk gaat het kij goed... op vandaag na😑.. gisteren een enorme pijnlijke steek Door heel mijn buik gehad! en was zo bang! vannacht bijna nie t geslapen en vanmorgen de vk gebeld dat ik het gevoel had Day het niet goed zat. kon vanmiddag terecht! een hele snelle echo gehad (volgende week 18e termijn echo) om mijzelf even gerust te stellen. hebben het hartje weer zien kloppen en het was al veel groter! ze had niet gemeten omdat ze niet alle tijd had ivm 3 zieke collega's. maar was fijn dat ik even terecht kon!! was exht even helemaal in paniek vanmorgen.. geen pijnlijke borsten meer.. niet misselijk.. haha nouja hoort er allemaal bij! ik ga een poging tot bijslapen doen hihi! slaap lekker allemaal!!! sun Hoe is het met jou?? liefs xxx
Rieketje, bellen kan nooit kwaad, het kan je waarschijnlijk alleen maar geruststellen! wat fijn dat ze je meteen lieten komen unbelieveble! En wat fijn dat het harte klopte! zo blij voor jullie alle 3! Idd Sun hoe is t met jou meid?
Fijn zeg unbelievable! Gelukkig gaat het goed. Ik heb vanochtend gebeld en kreeg het antwoord dat ik had verwacht. Moet rustig afwachten tot de echo en zo lang het geen helder rood bloedverlies is met krampen/buikpijn was het niet zo erg..
Zo dames, Daar ben ik ook weer even. We hadden t weekend onze housewarming en dat vergde veel voorbereiding. En ik ben nu nog aan t bijkomen, heb echt weinig energie. Rieketje, goed dat je gebeld hebt. Blijft killing die eerste weken. Ook al zeggen ze dat t geen kwaad kan, je schrikt je toch elke keer de pleuris (althans dat lijkt mij). Meelanor, onverschilligheid is mss ook wat vervelend, maar iig beter dan hoe t eerst was... Sasiej, hoe gaat je herstel? Alweer aan t werk gegaan? Spannend je gesprek dinsdag, maar dat komt vast goed. Dinsdag 17 maart brengt vast geluk (lees: is mijn verjaardag ) ShallY, dat voelt idd als verloren weken. En dan die stomme provera weer. Pfff..soms vraag ik me echt af waar jullie t geduld vandaan halen. Echt diepe bewondering voor, maar ja je hebt ook zo weinig keus... Unbelievablee, fijn dat je snel terecht kon en dat alles goed is! Wij hebben gisteren ook een extra echo gehad. Geen aanleiding, maar 20 maart is nog ver weg en iets te veel verhalen in mijn omgeving van goede eerste echo's en dat alsnog t hartje stopt. Hele fijne gyn die uitgebreid te tijd nam, frummel vanuit alle hoeken bekeek en veel uitleg gaf. Was perfect gegroeid, fantastisch kloppend hartje en de kleine schudde nog even met zn kontje... Hij zei 'voor deze termijn had je geen betere echo kunnen hebben'. Ben zo blij. Volgende week waarschijnlijk de nipt en dat wordt nog wel weer spannend moment, die echo zal wel even zwaar zijn omdat de vorige keer het bij die echo en termijn mis ging. Maar we houden hoop en moed. Ik voel me een stuk beroerder dan de vorige keer en hopelijk is dat een goed teken. O lieve meiden wat gun ik jullie dit ook, ik strooi wat hcg jullie kant op
Hoi meiden , Hoe gaat het met iedereen? Hier goed er groeit een eitje yes werd 4 x 75 en nu weer 37,5 ik wist dat dat zou werken , ik had het heel druk daarom lees ik niet alles meer maar so af en toe kijk ik even Liefs
Hier echt een lichaam wat niet spooooort.... weer bruinverlies op cd 12... ik haaaaaaaat bloed en ik ben echt onverschillig. Zit nu echt ach laat ook allemaal maar bms was toch al prut 4.2 wel irritant morgen echt met bruin of rood verlies
Oei Meelanor, dat is idd wel echt irritant! Ik hoop dat het bloeden snel stopt! Rieketje hoe is t bij jou met je bloedverlies? mywish, fijn dat er een eitje is! Sun, haha ja laat die kwaaltjes maar een goed teken zijn! lijkt me zoooo fijn zo'n echo ik hoop dat wij die ook snel krijgen... en met ons ook jullie Meelanor en Shally (dikke knuffel voor jullie). Met mij gaat het weer goed hoor, ik ga maandag weer werken! En ik heb gisteren te horen gekregen dat het officieel is en ik vanaf april een vaste locatie krijg... en daar draaien ze geen nachtdiensten helemaal happy! weer een stap in de goede richting! Nog even deze maand volhouden ( heb nog 2 nachten deze maand) en daarna relaxt op een locatie en eindelijk weer eens fatsoenlijk mensen kunnen begeleiden! haha Sun, als het jou verjaardag is dan ga ik er vanuit dat het alleen maar goed nieuws gaat zijn! Fijn weekend dames!
Sun, wat fijn dat jullie een extra echo hebben gehad! En uiteraard fantastisch dat alles goed is! Mywish, wat fijn dat er een ei is, hopelijk snel pregnyl?! Meelanor, wat rot zeg dat bloedverlies! Hoe gaat het nu? Misschien moeten ze de dosering iets omhoog doen. Ik heb dat ook een keer gehad en toen de dosering omhoog ging had ik geen bloedverlies meer. Misschien kan je het eens vragen. Hopelijk is het niet eens nodig en is het al gestopt! Sasiej, gefeliciteerd! Wat fijn dat je dat je een vaste locatie krijgt! Hopelijk brengt jou dat meer rust! Succes dinsdag met het gesprek! Vrijdag nog wat meer oud bloed verloren.. maar sinds vrijdag avond zo goed als niks. Hopelijk blijft dat zo! Dan kan ik misschien ook meer 'genieten' van de zwangerschap. Het is echt de dagen aftellen tot de eerste echo.. fijn werkend dames!
Sasiej, gefeliciteerd!! Wat fijn dat je een vaste locatie krijgt en geen nachtdiensten meer! Hopelijk geeft dat ook wat rust en kan je lichaam die energie gaan stoppen in een mooie ei-groei! Meelanor, hoe is het met jou? Is het bloedverlies weer gestopt! Rieketje, is het bij jou ook weggebleven? Echt aftellen tot 26 maart, wat klinkt dat nog ver weg! Hoe ver ben je nu? Misschien kun je t in je handtekening zetten dan vergeet deze demente het niet steeds?
Hey meiden Bij mij staan de kranen weer open. Ben zo mogelijk nog meer aan t bloeden als dan ik normaal ongi ben... fijn... toch bizar vorige week begonnen en nu weeeer... Gister fm gehad. Rechts zitten er 4 van 12 en links echt en exsplosie van ukkies... bms 2 mm en ik bloed nog steeds flink dus dat zal ook niet Dikker worden. Overleg met de gyn gehad en Nu en beetje rare constructie bedacht qua spuiten. Normaal zou je gewoon door moeten spuiten. Maar dat wil ik niet want dan zit ik evt straks met 4 eitjes en met dun bms. Dus toen heb ik voorgesteld om dit te zien als een normale ongi en dan pas op cd 3 weer te beginnen. Dan krijgen mijn eierstokken even rust en dan kan mijn bms zich hopelijk weer opbouwen. Verder zei die gyn dat ze nooit 37.5 en 50 om en om zou spuiten. En dat ben ik t eigenlijk wel mee eens is en beetje verwarrend voor mijn lichaam misschien. Maar 42.5 zit niet op de spuit. Dus ik heb toen voorgesteld om menopur te Gaan gebruiken. Een dat vond ze wel een goed idee omdat dat ook iets in zit wat t bms aanmaak ondersteund. Maar kan natuurlijk nu niet ineens overstappen. Dus dat doen we de volgende cyclus. Ik ga er vanuit dat deze cyclus niets wordt maar moeten er maar t beste van maken Sasiej wat fijn! Gefeliciteerd eindelijk de goede kant op weer een zorg minder. Shally ik las dat je iui ging doen? Zwangere is t goed vol te houden? Een beetje kwaaltjes zijn wel "fijn" en horen en ik wel beetje bij vind ik maar continue boven de pot etc is ook niet nodig jullie hebben al genoeg afgezien.
Jeetje meelanor, wat een gedoe! Het zit je niet mee. In menopur zit fsh (follikelgroei) en lh (aanmaak bms). Hopelijk helpt dat bij jou! Liefs
Ja klopt, heb ik dat niet verteld Meelanor? Ik denk dat ik erover heen gelezen heb of niet goed maar wel vreemd toch dat je weer san het bloeden ben? Hopelijk slaat de menopur bij jou goed aan. Wat fijn Sasiej, gefeliciteerd!! En goed om te lezen dat het weer goed gaat. Komende week een gesprek in het ziekenhuis toch?
Jip Shally, morgen om 10.10u ! Ben benieuwd haha Spannend dat je nu verder mag met IUI erbij! Meelanor, wat gek en vervelend zeg dat bloeden.... hopelijk gaat de menopur je wel goed helpen! Rieketje, hoe is het het weekend gegaan met jou bloeden? Zwangeren, jullie al lekker aan het genieten en het beseffen dat jullie een kleine gaan krijgen?
Spannend sasiej! Laat je morgen even weten hoe het is gegaan? Succes meid! Zaterdag nog een ieniemienie beetje bruinverlies gehad, eigenlijk niet noemenswaardig. Sinds zaterdagavond helemaal niks meer! Jippie!
Sasiej, succes morgen! Ik hoop dat er een duidelijk plan komt waar jullie snel verder mee kunnen! Rieketje, pff gelukkig geen bloedverlies meer! Man wat is dat toch schrikken. Ik ken genoeg verhalen van vrouwen met bloedverlies dat goed is afgelopen, maar toch willen we dat natuurlijk liever niet! Zwanger zijn blijft onwerkelijk. Had vandaag op t werk een kennismakingsgesprek met 2 mensen die ik supervisie ga geven. En toen 'moest' ik zeggen dat ze maar tot de zomer kunnen en dat was zooooo raar. Alsof t over iemand anders ging. Als ik mezelf dan hoor zeggen 'ik ben zwanger' denk ik meteen 'huh'? Maar dat besef gaat vast steeds meer komen..
Gefeliciteerd met je verjaardag Sun en de beste wensen!!!! Haha ja sun ik denk dat dat steeds meer gaat komen naarmate je meer gaat voelen en je buikje gaat groeien! Te gek rieketje! Blij dat het bloeden over is! Ik heb een doorverwijzing gekregen voor de kno arts omdat ze een slaapapneu syndroom vermoeden... Dit omdat het zuurstof in mijn bloed op de uitslaapkamer ineens enorm kelderde en ik toen met een raar geluid wakker werd... Nou heb ik weer hahaha;p Verder moet ik in juni pas terug dus 3 maanden afwachten of de cyclus zelf terug komt... Hhmm afwachten dus weer... Ook geen echo enzo gehad alleen de foto's bekenen en daar zag alles mooi uit... En had ik geen verklevingen etc dus dat is dam wel weer fijn!
Ik duik voor je sasiej dat je cyclus zelf op gang komt. Ga je tempen of ovulatie testen doen om de kijken of t al vorderd? Met tempen heb je een goedkoop middel om te zien of je een eisprong hebt gehad. Dan komt een evt ongi ook niet onverwacht of stel je bent zwanger dan wët je wannner je eisprong hebt gehad en wanneer je evt kunt testen.
Hoe voel je je er zelf onder sasiej, dat je 3 maanden moet wachten? Heb je er vertrouwen in? In ieder geval goed nieuws dat ze geen rare dingen hebben gevonden!