wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasiej, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasiej

sasiej Bekend lid

May 27, 2014
    714
    8
    18
    Thx dames!
    Ja ik was begonnen met ovulatietesten maar begrijp er niks van haha
    Eerst n piek daarna werd hij steeds minder zichtbaar en nu wordt hij weer meer zichtbaar.... Ik weet dat t kan liggen aan hoeveel je op een dag drinkt maar ik blijft het vreemd vinden want hij was bijna volledig weg.... Het tempen heb ik nog niet geprobeerd, heb ook momenteel geen thermometer die werkt in huis...:p

Hoe is t met jullie shally en meelanor is het nog allrmaal vol te houden? Dikke knuffel van hieruit voor jullie iig omdat jullie toppers zijn

2. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

May 5, 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Ik wil jullie even laten weten dat het allemaal goed is! we hebben een super mooie echo gehad! De verloskundige zei dat het er echt perfect uit zag! was alleen wel even minder fijn met zo'n volle blaas hoor haha!
    Nu moeten we in 2 dagen beslissen of we een nekplooi meting gaan doen... dat zou over 1,5 week al moeten zei ze. dus even nadenken... het kan geen kwaad dis waarom niet denk ik dan?

liefs xxx

3. sasiej

sasiej Bekend lid

May 27, 2014
    714
    8
    18
    Goed nieuws unbelieveble!
    Wat een prachtige echo foto! Geniet er maar lekker van meid!
    Ja als het geen kwaad kan zou ik ook denken waarom niet...

4. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ohhhh wat fijn van je goeie echo en er zit echt al een klein mensje nu he ♡♡
    ik heb bij mijn zoontje wel meeting gedaan. Kwaad kan het niet. Hey kan hooguit wat extra kosten met zich meebrengen (ligt aan je zorg verzekering). Ze maken gewoon een extra echo waarbij ze de meting doen en prikken bloed.

Ik heb t toen wel gedaan. ik wil het graag weten als mijn kindje een verhoogde kans heeft op een syndroom. Dan kon ik me er geestelijk op voorbereiden. Ik zou t bij een goede kwaliteit van leven graag opvoeden.
    Maar... en t klinkt echt heel hard... maar ik zou t nu weer laten doen alleen als het kindje een syndroom zou hebben wat veeeeel meer aandacht en zorg nodig heeft dan moet ik het helaas weg laten halen. Puur omdat ik het mijn zoontje niet aan wil doen. Want die krijgt daardoor ook ineens verantwoordelijkheid En minder aandacht.

Ohja sun jij kreeg een nipt he? Dan weet je binnenkort het geslacht al :) wil je dat ook weten?

Hier doen we alsof we op cd 5 zitten (maar vandaag ter controle fm) en volgens de echo zou dat zo stom nog niet zijn. T bloeden is bijna gestopt en mijm bms is aan het opbouwen was pas 4mm maar dat was t op cd 9 ook. links was nu een stuk rustiger kwam er 1 van 10 op en rechts zat er ook 1 op van 10 hopelijk nemen ze hun tijd om rustig te groeien zodat t straks een beetje gelijk oploopt met t bms. Zaterdag weer terug hopelijk wordt t nog wat deze ronde. Duim duim

5. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Unbelievablee, gefeliciteerd met je mooie echo! Fijn dat alles goed is! En idd al echt een mini mensje :)

Die combinatietest kost 160-180 euro en wordt dit jaar niet meer vergoed door de verzekering. Maar ja, dan heb je wel iets meer duidelijkheid..

Meelanor, ik duim voor de eitjes, dat ze maar goed hun best gaan doen! Voor nu is het wel oke toch in combi met je bms?

Wij gaan idd voor de NIPT, geeft meer zekerheid en kost ons alleen t eigen risico en die gaat toch wel op dit jaar.
    Ze kijken dan wel naar t geslacht maar dit gaan ze dus niet vertellen. Dit door de tegenstanders vd Nipt, ze willen voorkomen dat je de zwangerschap afbreekt omdat je een ander geslacht wilt. Echt erg dat dit nodig is...dus nog iets langer geduld voor het geslacht. Maar ach...

6. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh Sasiej, ik had je bericht wel gelezen maar vergeten te reageren :)
    Hoe vind je het zelf dat je nog zo lang moet wachten?
    Wel fijn dat er niks geks gevonden is, zou mooi zijn als je cyclus nu zelf weer op gang komt. En liefst snel een beetje ;)

Volgens mij moet je die ovutesten iig niet met ochtendurine doen. Je maakt altijd wat Lh aan 's nachts dus dan kan ie een streepje geven. Misschien dat het daar aan ligt?

7. Rieketje

Rieketje Actief lid

Apr 21, 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Unbelievable!! Wat een mooie echo! En wat heerlijk om te lezen dat alles goed is!

Meelanor, ik ga voor je duimen dat je follikels groeien en dat je bms mooi mee groeit!

Hier veel misselijk de laatste dagen en vanochtend zelfs overgegeven.. en vaak de aandrang om te spugen. Maar ik kan heel moeilijk overgeven bahh

8. sasiej

sasiej Bekend lid

May 27, 2014
    714
    8
    18
    Hoiii dames,

Sun, haha ja t irriteert me wel dat we weer zolang moeten wachten.... heel 2015 nog geen enkele kans gehad...

de ovulatie testen lijk me niet dat dit het probleem is, doe ze namelijk allemaal 's avonds rond hetzelfde tijdstip dus dat lijkt me niet het probleem... echt super wazig allemaal... en dat iedere dag klussen word ik ook niet vrolijk van......

hoe is t met jou meelanor, nog iets gegroeid?

haha rieketje, je zult weten dat je zwanger bent;P

9. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    Sasiej morgen even naar de action/kruidvat voor een thermometer. misschien... en ik hoop van niet!! Duurt Het nog wel een maand en ben je en fortuin aan testen kwijt. En nu weet je Door die gekke uitslag ook niet waar je aan toe bent. Ik zou in dit geval klussen wanneer je zin hebt evt om de 2 a 3 dagen. (Hou je slijm in de gaten) en verder tempen om te zien of je een eisprong hebt gehad 😊. Enne... Volgens mij moet je ze smiddags doen? Sochtends en savonds kunnen ze een verkeerde uitslag geven dacht ik. Afijn... 😅

Maar dat zou ik doen (puur om die kosten van de ovu testen)

Morgen weer naar t zkh "cd 8" ben benieuwd hopelijk wat bms... heb nog steeds bruinverlies

10. Rieketje

Rieketje Actief lid

Apr 21, 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe was het vandaag in het ziekenhuis meelanor?

11. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

Oct 17, 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hoi dames had 3 eitjes we hebben maandag de ovitrelle gespoten en goed gekust , moet zeggen dat ik nu nergens last van heb alleen wat gevoelige borsten van de ovitrelle , vorige keer zelf over de wc pot gehangen hihi achja lekker rust nu .

Liefs

12. sasiej

sasiej Bekend lid

May 27, 2014
    714
    8
    18
    Meelanor, hoe was t gegaan?
    Dus met tempen is het gewoon een hogere temperatuur de dag na de eisprong?
    Shally hoe is t met jou?

13. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mywish, als je alleen gekust hebt geef ik jullie weinig kans deze ronde :p typefoutje ;)

Sasiej, ja je temp stijgt na je eisprong met 0,3-0,5 graad kan niet missen. Maar het vergt wel wat discipline, elke ochtend om dezelfde tijd (ook in t weekend).

Meelanor, hoe was t bij jou?

14. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    Jep klopt sasiej. Je moet iedere ochtend gelijk tempen als je wakker wordt. Dan heb je de temp in rust. Maar je temp kan soms wel wat schommelen. Daarom zeggen ze dat als hij 3 dagen hoog blijft dat je een ei hebt gehad. Fertility friend is daarvoor een fijne app alleen wel Engels. Als je hulp nodig hebt hoor ik t wel. Weet je in ieder geval wanneer je ongeveer ongi moet worden (of hopelijk niet)

Vandaag een mooie echo voor "dag 8" bms 6 (is voor mij dik) en 1 van 12 links en 1 van 10 rechts.

Ben alleen bang om nu weer ongi te worden :(

15. Rieketje

Rieketje Actief lid

Apr 21, 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meelanor dat klinkt in ieder geval positief! Wanneer moet je terug?

16. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    Dinsdag laten we hopen dat ik dan pregnyl mag zetten :)

17. Rieketje

Rieketje Actief lid

Apr 21, 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Ik duim voor je!

18. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

Oct 17, 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Haha sun zie het nu , meelanor ga voor je duimen , nu echt naar bed is al laat :)
    Alle zwangere nogmaals gefeliciteerd !

Gr

19. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

Oct 17, 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    En hoe is het met iedereen?
    Het is stil hier ..:)

20. Rieketje