wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ik heb besloten om niet meer hier te reageren , jullie hebben je clubje en wens iedereen succes met zwanger worden liefs

2. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey mywish Ja beetje druk met ontspannen :) klinkt gek maar ik ben nu lekker buiten bezig en heb gelukkig geen tijd meer om veel op mijn telefoon te kijken. En moet zeggen vind t echt heerlijk dat mijn gedachten er niet zo op gefocust zijn.

ik wil je in elk geval veel succes wensen. En ik hoop dat t snel raak is! Wie weet nu al. Wanneer was je nod?

@hier vandaag naar t zkh geweest en mag morgen pregnyl zetten zat links 16mm en rechts 14 mm dus nog even groeien en dan mogen we weer klussen. :)

Zo weer lekker naar buiten! Ik voel me echt zoveel beter dan 2 weken terug!

3. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Dames had vorige week dinsdag pregnyl gespoten.
    Net even een testje gedaan en was negatief.
    Is pregnyl al zo vroeg uit je lichaam ?

4. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ja hoor dat kan bij mij is t na 7 a 8 dagen uit mijn bloed. Verschilt per persoon natuurlijk maar t Is niet gek

5. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw meelanor dat is goed nieuws! Ja het is (nog) heerlijk weer. Bij ons (ik werk in een kwekerij) is het zelfs al behoorlijk warm af en toe haha
    Veel klusplezier..

6. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meelanor, goed te horen dat je zo relaxt bent, wie weet heeft dat ook nog een positieve invloed op de rest ;) En die eitjes van jou doen goed hun best!

Anoniempje, als je test negatief is zal de pregnyl idd wel uit je lijf zijn. Nu maar hopen dat ie snel weer oploopt.

Mywish, jij ook succes, ik hoop voor je dat het snel raak is.

7. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk een vraag.. weten jullie of wij hormoonspuiters op controle blijven in het ziekenhuis of dat je na een bepaalde tijd over mag/moet naar een verloskundige? Of is dat per situatie/ziekenhuis verschillend?

8. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Nadat ik zwanger raakte destijds liep ik gewoon via de verloskundige

Bedankt dames. En nu wachten totdat ik mag testen, heb sterk t gevoel dat t niet raak is

9. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rieketje, gyn zei afgelopen vrijdag tegen mij dat ik terug mag naar de vk :). Bij 7 weken echo en hartactie zei de gyn: met hartactie op deze termijn heb je nu net zoveel kans als 'normale' zwangeren, dus ik werd van 'speciaal hormoon exemplaar' weer gedegradeerd tot 'normaal' ;):D

10. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx ladies! En sun, ik blijf jouw humor echt grappig vinden!

11. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Even een snel berichtje tussendoor, sorry als ik dus niet op alles reageer haha;p!
    Te gek Meelanor! Veel klusplezier!
    Hahaha sun wat fijn dat je weer tot de "normalen" behoord;p!
    Rieketje, ik denk dat het per situatie en ziekenhuis verschilt maar weet t niet zeker:eek:!
    Anoniempje, dan denk ik idd dat het uit je lichaam is, bij mij duurde het ook altijd maar een paar dagen!

12. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hey meelanor fijn dat het goed met je gaat;)
    Ik hoop ook voor jou fat het deze ronde raak is .
    Vannacht werd ik wakker omdat mijn borsten pijn deden daar lag ik op ik zit op dag 11 na de ovitrelle de rest nergens last van alleen eetbuien haha vorige maand overal last van en tien was het niet raak ik probeer me er niet op te focussen

Sun al 10 weken wat vliegt de tijd gelukkig heb je goede echo's gehad:)

13. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Zo pregnyl zit er weer in een goed geklust :)
    Vrijdag nog een keer klussen en dan zitten er weer op t wachtbankje! :)

mywish hoelang is je lf? En wanneer ga je evt testen?

En jeejtje 10 weken al :) tijd vliegt!

Hoe gaat y met jullie shally en sasiej?

14. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Gaat goed, zolang ik niet teveel op het forum kom. Haha.

Vanmiddag eerste fm maar zit nog maar op dag 9 dus er zal nog niks te zien zijn.

15. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Herkenbaar shally ;) ik begin er nu ook weer te veel op te kijken. Ik ga mijn abonnement eens uitzetten dat ik alleen kijk wanneer ik er aan denk ipv dat ik een melding krijg en er aan herinnerd wordt. Zeker nu ik weer op t wachtbankje zit :). kan zijn dat i dus wat minder actief ben (maar misschien ook niet) maar als ik op zp kom kijk ik gelijk ff hier.

Ohja ik heb trouwens een echo foto van mijn eitjes gehad. Haha heb ik toch wat :) :D

16. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend eerste echo gehad! We hebben een mooi kloppend hartje gezien en gehoord! Verder konden we nog niet veel zien. Over 2 weken nog een echo en als alles dan goed is mag ik over naar de verloskundige bij ons in de buurt. Ik merk dat ik nu pas echt blij ben (lees hyper loop te stuiteren haha)

17. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Aaaaaaaahhhhh wat fijn rieketje!!! Lekker genieten van het feit dat er leven in je groeit! Was ff vergeten dat t vanaf al 26e is... heb je een mooie foto van een boontje gehad?

18. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb een echo foto mee gekregen, maar je kunt niet zo veel zien omdat 'pietje' (zo noemt een collega van mij hem) helemaal in het hoekje zat haha

19. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Fijn rieketje yeahhh ,

Mijn LF is kort hopelijk nu niet , ik moet nog 5 dagen wachten hihi
    Achja hopelijk brengt het wachten toch eens geluk :)
    Fijn meelanor dat je pregnyl gezet hebt ik ga duimen dames shally ik snap wat je bedoelt het is ook niet niks allemaal

Liefs

20. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag meiden,
    Ik snap heel goed dat sommige even minder actief zijn, dat kan best helpen om t even wat meer los te laten ondanks de steun die je ook krijgt.
    Spannend weer die NoD's, ik duim voor jullie, zou zo leuk zijn als dat wachtbankje eindelijk eens leeg raakt!

Rieketje, wat fijn een kloppend hartje!! :) ik snap dat je nu pas kunt genieten, dat had ik ook. Hoewel t besef er nog steeds niet is. Stuiter lekker verder :)

Tja, de tijd vliegt, sterker nog vandaag alweer 11 weken. Vandaag in t zh voor de NiPT (of althans de info) en omdat we 45min moesten wachten kregen we ter compensatie een snelle echo :) onofficiele meting vd nekplooi was 1,1mm dus herhaling op Turner is zo goed als uitgesloten! :) helemaal blij!

Succes Shally morgen, je weet maar nooit, misschien verrast je lichaam je ook eens positief ;)

Deel Deze Pagina