Aah super rieketje, ga idd maar lekker hyper en gelukkig zijn! Shit zeg Shally, ik duim voor je eitjes! Bij mij momenteel wat minder, heb het idee dat we gewoon weer 3 maanden aan het verkloten zijn want volgends mij gebeurd er echt gewoon helemaal niets.... Wel netjes om de dag aan t klussen ( een moetje waar t ook natuurlijk allrmaal niet beter van wordt...) en verder gewoon niks om aan vast te houden...
Sasiej dat is vervelend hoop voor jullie dat jullie snel verder kunnen De vorige cyclus werd ik 4-5 dagen te vroeg ongesteld moet ik er dan vanuit gaan dat mijn LF korter is? Ik heb last van steken in mijn vagina en echt dikke afscheiding ruikt niet Liefs
Thx mywish, het kan zeker dat je een korte lf hebt, maar het schommelt ook vaker, dus het wil niet altijd iets zeggen.
Ok thx meiden Ik w8 gewoon lekker af Wat een vies weer vandaag.. Heb echt een druk onderin kan het niet uitleggen ik werd er wakker van en steekjes links en recht onderin toch spannend maar pin me nergens op .. Uit ervaring hihi
ik duim voor je shally! Mywish ik duim ook voor jou. Hier is iedereen in huis ziek en het komt er aan 2 kanten uit *bah bah* gisteren ook niet meer geklust voelde ons niet goed en is lastig je benen wijd en je billen bij elkaar houden haha dus op moment van de eisprong niets meer gedaan. Ach ja jammer ik had toch weinig hoop voor deze ronde. En vorige keren heeft t ook niets geholpen seks op de goede dag dus zal ook niet heeel nuttig zijn. Wel nog 1.5 dag van tevoren en dat zou t zaad moeten overleven.
Ah super Shally ik ga duimen dat hij flink gaat groeien! Hehe Meelanor, beterschap! Hahaha echt je reactie echt super grappig ! Hopelijk is die keer ervoor toch goed genoeg geweest en wordt je eitje alsnog bevrucht! Bij mij nog steeds niks helaas weet ook niet of er iets komt volgends mij is t gewoon echt 3maanden uitzitten! Vandaag lekker sushi gaan eten... Zitten serieus aan alle 3 de kanten van me mensen met baby'tjes ik dacht serieus dat ik gek werd
Dames, ik voel me schuldig dat ik niet reageer..sorry daarvoor. Ik lees wel regelmatig maar heb het ook te druk om te reageren want heb een deadline voor zaterdag, dat wil ik m'n sprei af hebben voor m'n schoo zus dus ben elk moment van de dag dat ik kan aan het haken. Lastig Sasiej, alsof ze het erom doen toch. Ben je nu wel met ovu testen bezig of niet? Meelanor, er hoeft er maar 1 de weg te vinden dus wie weet! Beterschap in ieder geval! Mywish, dankjewel. Maar zat donderdag nog maar op dag 9 dus was ook wel erg vroeg. Verwacht er morgen wel meer van. Morgenochtend om 8 uur gesprek bij de psycholoog en 9.50 een echo. Gezellig ochtendje ziekenhuis!
Shally, ik hoop dat ie morgen mooi is doorgegroeid, ik duim voor je! Meelanor, beterschap! Je beschrijft het wel grappig en 1,5 dag overleven moet lukken dus wie weet. Jouw theorie dat ziek zijn maakt dat de aandacht vd lichaamsvreemde zaadjes af is, heeft bij mij gewerkt. Zou fijn zijn als je theorie ook op jou van toepassing is Sasiej, kan me voorstellen dat het als uitzitten voelt. Mag je pas over 3 maanden weer terug komen? En idd, gebruik je ovu testen? Denk je even een avondje te gaan ontspannen krijg je alleen maar baby's om je heen Mywish, wanneer mag jij weer, ben het even kwijt
Succes morgen shally! en joh dat je t druk hebt maakt yoch niet uit. lekker haken joh ff ontspannen! Laat jet het resultaat zien?
Hey sun , vandaag zit ik 14 dagen na pregnyl vorige x een korte LF , nu echt een ongelooflijk raar gevoel zon zeurderige trekkerige gedoe en gevoelige borsten dat zou toch al weg moeten zijn ? De vorige x was het wel weg nu niet .. Ik wacht tot donderdag of woensdag dan ga ik testen hihi Dankje meelanor mijn duimen draaien voor iedereen.
Oja en steeds honger leeg gevoel in buik gister etentje hier zegt ze jij krijgt een buikje ik zo waar heb je het over ja jij bent altijd zo plat als het kan nu niet ik zo ohh nee dat zijn mijn darmen haha
Bedankt mywish maar moest vanmorgen.. Er was er nu - te zien van 12 mm. Woensdag weer terug. Als het een beetje doorgroeit dsn heb ik misschien vrijdag of zaterdag wel de IUI. Ik hoop eigenlijk zaterdag niet want dsn heb ik een vrijgezellenfeestje.