Ik duim dat het rustig door groeid en dat t niet op zAterdag springt! Maar wat fijn dat er in elk geval weer iets groeit!
Top Shally, dat hij maar mooi door mag groeien en idd dan niet zaterdag de iui is hihi;p! Nou mywish dat klinkt veel belovend
Sorry shally , had niet goed gelezen , maar hij is gegroeid hopelijk groeit hij mooi door Sasiej ja hoop het moest vandaag ongi zijn ben anders stipt op tijd . Ik heb wel hele dikke afscheiding ook nooit gehad niet zo dik althans Ik hou jullie op de hoogte woensdag is mijn man jarig zou een mooi kado zijn voor ons beide want ik volg de 10 e hihi Ik hoop dat jou lichaam ook wat gast doen het lijk mij erg moeilijk als het niet gaat zoals je zou willen dikke knuf
Spannend idd! Zou een mooi cadeau zijn! Ja tis idd frustrerend als je lichaam je zoo enorm in de steek laat, vooral omdat er totaal geen kansen uit komen dus het wordt tijd dat er eens iets gaat gebeuren in mn lichaam! Nou mn ovutest begind iig op te lopen hopen dat hij niet weer lichter wordt voor de piek!
Ja test woensdag hihi Het is echt dik wit normaal altijd dun gehad . Ik hoop het meelanor en sasiej Sasiej kan het me voorstellen hoop echt voor je dat ik wat gaat gebeuren hebben ze al gezegd wat ze gaan doen . wij maken een kans en jij niet ik wens je veel sterkte en hoop , en dat jij het ook allemaal gauw mag meemaken ! Vind het echt rot de mmm is al rot maar dit vind ik dan echt erg omdat je compleet stilstaat .. Liefs
Hallo Dames, Ik neem aan dat ik er vanuit kan gaan dat dit een lh piek is toch? Je kunt m niet zo donker krijgen als er niks is toch? Zouden we dan eindelijk een kansje krijgen???!!! Liefs,
Mywish, dat klinkt veelbelovend en wat zou het een mooi verjaardagscadeau zijn! ShallY, spannend, ik hoop dat ie mooi doorgroeit (tot zondag ) Sasiej, ik heb weinig ervaring met ovutesten, maar deze ziet er reuze knal uit! Lijkt me sterk dat je zo'n streep krijgt als er niks gebeurt in je lichaam! Hup hup aan de klus
Ja sasiej wat fijn de leo heeft toch wel iets geholpen! Dat is een mooie positest! Hoef je niet meer af te wachten behalve op je nod 😊 lekker klussen meid!!!!
Jaaa dat zou mooi zijn hihi! Vind t wel raar dat ik geen slijm heb zeg maar... Hopelijk dat t dan alsnog n goede eisprong is, zou nu tg binnen 36uur moeten komen dan als ik t goed begrijp (de eisprong bedoel ik)
Meelanor, ja met de spuiten had ik wel slijm maar geen eisprong hahaha! Waar in de cyclus zit jij nu meelanor? Haha jaa rieketje gelukkig wel
4 dpo (banner loopt op een of andere manier voor in de avond) ik voel weer van alles maar dat is altijd haha dus ik zie wel. Ik ben gewoon lekker mn ding aan t doen en we zitten rustig t wachtbankje weer uit.
Het voelt al dagen alsof ik ongi ben maar er is niks hihi . Ik hoop het ook dames! Ik gun het iedereen ontzettend Ik had ook geen slijm dus maak je gern zorgen Er bestaat preseed dit x ook gebruikt . Oh ik vind het spannend , krijg kriebels in mijn buik Maar soms ontzettende krampen raar he . Ik besef me nu dat ik 3 verschillende dingen aan het eten ben chips worstjes en koffie leutjes in de thee aant soppen lol
Smakelijk! Jah pre seed wat een reddingsmiddel! Nooit geweest maar sinds de mmm zo droog als een kurk haha. Nou dikke kans dan mywish ook dat had k toen ik zwanger was