wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Dames mag ik even heel hard schreeuwen ??
    Ik ben zwanger ! Woehoeeeee
    Test van de Etos verscheen meteen

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaa!!! Ik wist het!!!!
    Gefeliciteerd My Wish!!!!!! Super blij voor je!!
    Enne...super lief dat je toch even spam-tijd voor ons hebt weten te creeren ;)

3. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd my wish!!!

4. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Gefeliciteerd! Kon ook niet anders he ;) geen ongi zegt veeeeel! zkh al gebelt voor een echo? wanneer je je boontje mag bewonderen :)

Hopelijk volgen we nu allemaal!

5. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd mywish!

6. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Dankjewel lieverds ga ook voor jullie duimen ,
    Morgen belt ze me het is nog steeds onrealistisch ik geloof het niet haha.
    Ik wil zeker 2 weken wachten want anders zie je nog niks zou nu pas 4 weken en 3 dagen zijn . Als ik me niet verreken ..
    Pff dames toch blijft het raar he :)

Dikke knuf

7. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Rieketje jij gaat ook al hard! Hoe gaat t met je?

8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Enne mywish... Ben je nu niet heeel erg benieuwd naar het aantal? Je had 3 eitjes toch?

9. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Jawel eigenlijk wel hihi
    We gaan het zien dat is een verrassing ..:)

Liefs

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Gefeliciteerd my wish.

11. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Dankjewel shally

12. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Heel fijn voor jullie, die allemaal zwanger zijn. En vind het heel knap hoe Meelanor en Sasiej altijd zo meelevend en blij zijn voor anderen. Petje af voor jullie dames.

Maar ik kan het niet, sorry. egoïstisch, ik weet het. En het heeft absoluut niets te maken met het jullie niet gunnen want dat doe ik zeker wel. Maar het is confronterend en pijnlijk en maakt me verdrietig.

Moet je nagaan dat ik dit al heb op een forum, terwijl ik jullie niet eens echt ken. Hoe het dan nog een tikkeltje erger is bij vrouwen in m'n omgeving.

Dit betekent niet dat ik niks meer wil lezen of dat jullie hier niet meer mogen schrijven hoor maar wilde toch even eerlijk zijn wat de reden is dat ik niet nauwelijks of niet reageer op jullie zwangeren. Het spijt me, hopelijk heb ik jullie hier niet mee gekwetst.
    En mocht het me toch teveel worden schrijf ik gewoon niet meer mee Maar dat zien jullie dan vanzelf wel.

Ik gun jullie al het geluk van de hele wereld!!

13. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Lieve shally ,
    Ik snap zeker dat het moeilijk is kan je nagaan hoe het voor mij voelt na 6 jaar? En mijn zus wat 2 kinderen krijgt en ik niet?
    De mmm is ontzetten *** maar uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfde doel jaloers zijn is ook normaal maar in mate .
    Jammer dat dat bij mij erop word gezet want ik wacht al 6 jaar het maakt me toch verdrietig als ik dit lees , ik snap jou punt ook en hoop ook dat je snel zwanger mag zijn !

14. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou sorry zo bedoel ik het niet en het is m'n bedoeling niet om je verdrietig te maken. Nogmaals sorry. Ik zet het misschien ook op het verkeerde moment erop, was niet tactisch van me.

Ik weet er alles van als het zelf niet lukt en bij je zussen en broers wel. Zo hebben we dat allemaal wel denk ik.

Het is ook geen aanval naar jou toe, wat het is hartstikke fijn na al die jaren in de mmm. En ik wens je alle geluk toe!
    Maar het was, na weer goed nieuws voor mij even het moment om eerlijk te zijn en ik weet dat dat niet altijd in dank word afgenomen of niet altijd tactisch is. Helaas, zo ben ik :(

15. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Heey shally hartstikke begrijpelijk. ik kan t met periodes heel goed hebben (als ik me goed voel) en soms niet (meestal als k ongesteld ben of neerslachtig en moe) dan delete ik gewoon mensen die ik niet zo goed ken van fb als ze weer iets posten wat ik ook graag wil haha (en kun je nagaan ik heb al een smurf dus ik zit al niet meer in twijfel of ik moeder kan worden) (maar wel of ooit nog dat prachtige gevoel inmijn buik mag krijgen)dus dat zal voor jou NOG lastiger zijn. Dikke dikke knuffel

En inderdaad timing is wat minder tactisch maar ik kan me voorstellen dat je dit gevoel ook hebt bij sun, rieketje, Unbelivable en dus ook mywish. Zwangere in t algemeen. En ik kan me ook goed voorstellen dat nu weer de herinnering van de vorige groep naar boven komt waar je "alleen" overbleef. Dat is ook gewoon kl*te. ik meen t echt als k zeg dat ik hoop dat iedereen deze maand zwanger test!

Enne dikke dikke knuf.

@mywish idd niet persoonlijk gelukkig maar denk eraan je hormonsters spelen nu ook mee :p lekker om lachen straks :) gewoon heel hard duimen dat shally straks ook mag genieten van een zwangerschap!

16. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Sorry shally mijn homonem spelen denk ik ik Hoop dat je wens uig mag komen net zoals iedereen . Dikke knuf

17. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nee je hoeft je niet te verontschuldigen, dat moet ik doen.

Ik ben hartstikke blij voor je, echt waar. het heeft niks met jou te maken.

18. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Gelukkig shally voelde me wel schuldig maar ik snap jou ook jou tijd komt en hopelijk heel snel ! Ook voor meelanor dikke knuffel
    Nogmaals ik snap het echt .;) ik ga voor jullie duimen meiden echt!

19. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou alles is al gezegd :)
    Wat ik nog wilde toevoegen is dat ik probeer om echt rekening te houden met de niet-zwangeren. Ik weet hoe het is als je iets zooooo graag wilt en om je heen zie je iedereen bij wie het lukt. Ik vind dat hier ruimte is voor blijdschap en verdriet, maar ik probeer expres niet te veel te spammen en jullie te bombarderen met happy gevoelens of echo's. Niet om mezelf op de borst te kloppen, maar om aan te geven dat ik erg met jullie meeleef en jullie allemaal niets lievers gun dan een gezond beebje.
    ShallY (en anderen natuurlijk ook), mocht dat toch te veel gebeuren zeg het alsjeblieft. Het is hier niemands bedoeling om elkaar te kwetsen. En Shally, ik snap je gevoel en ook je angst om hier alleen over te blijven. Als je de verhouding zwanger-niet zwanger hier te veel uit balans vindt zeg het dan ook. Ik ga met alle plezier (oke dit klinkt een beetje raar misschien) hier weg. Niet dat ik jullie niet leuk vind, maar ik vind het belangrijk dat iedereen hier steun vindt. Ik voel me niet weggejaagd hoor, en ik weet ook niet of ik het nu helder overbreng, maar zo lang je niet zwanger bent heb je die steun extra hard nodig. En als je die hier niet meer kan vinden door teveel zwangeren, please zeg het, we willen elkaar allemaal zo goed mogelijk steunen en helpen waar dat kan. En als dat zou helpen, met alle liefde..

Nou, het is een heel epistel geworden :) Dikke knuffel voor jullie allemaal, ik wou dat ik iets voor jullie kon doen.

20. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nee dat hoeft niet Sun. Zoals ik sl eerder zei, als ik er genoeg van hebt, ga ik zelf weg. En je hoeft echt niet helemaal rekening te houden met de niet zwangeren hoor, wel heel lief maar jij moet ook je blijdschap kunnen blijven delen hier.

. Nu het al een aantal weken bekend is dat er zwangeren zijn hier, gaat het wel. Ik heb er vooral moeite mee met de aankondiging. Maar daarna zakt het ook weer hoor.

Deel Deze Pagina