shally dikke knuffel voor jou. ik snap je volkomen! ik zal hier ook niet meer spammen net foto's van echo's. is ook erg confronterend voor jullie. ik denk er ook iedere keer bij na als ik iets laat weten. Maar ik kan gewoon niet iedere dag mee reageren op alles maar lees alles wel mee! ik ga hierbij afscheid nemen van jullie. ik wens jullie heel veel succes en ik zal af en toe nog spieken Hoe het met jullie gaat. en als jullie iets willen weten dan kun je me altijd een pb sturen. Liefs xxx
Achja , het is niet vanwege jou .. sun ik snap waarom iedereen hier terug komt on te kijken of er nieuws is ik vind dat echt lief veel mensen doen dat niet Liefs
Zo meiden ik ga afscheid nemen ik kom regelmatig kijken maar zal hier niet meer reageren ik wens jullie veel sterkte en hoop dat jullie allemaal zwanger zijn Dikke knuffel
Ik vind het jammer dat 'ons' groepje uit elkaar valt. Ik vind het leuk om jullie verhalen te lezen of jullie nou zwanger zijn of niet. Het is natuurlijk aan iedereen zelf of je nog wel of niet mee blijft schrijven. Liefs
Mywish, gefeliciteerd met je zwangerschap. Shally wat fijn dat je eerlijk bent, en ik weet dat je niemand wilt kwetsen maar t is ook heel moeilijk! Ik zou t zelf erg jammer vinden als er mensen van ons "groepje" wegvallen, ik heb heel veel aan jullie en vind het ook erg fijn om met jullie te kletsen! Fijn om te horen dat er nog kansen zijn gezien er toch een aantal zwanger geraakt zijn ondanks hun problemen maar ook fijn om elkaar te kunnen steunen dat we niet alleen zijn in het niet zwanger worden! Het is natuurlijk ieders eigen keuze maar ik zou t erg jammer vinden! Liefs
Hoi dames , Ik ben totaal niet van plan om mensen te kwetsen en toch ben ik hier best bang voor , het voelt alsof ik jullie tegen het hoofd stoot en dat wil ik echt niet als we jullie kunnen steunen doen we dat en blijf ik ook hier komen , ik denk ook aan jullie hoor! Ik weet hoe graag jullie ook willen en hoop ok echt dat jullie snel zwanger zijn Dankjewel sassiej! Veel liefs
Mywish, die angst herken ik wel hoor. Maar ik probeer er rekening mee te houden en ga er ook maar vanuit dat als het onbedoeld wel gebeurt de andere dames het wel laten weten. Ik vind jullie te lief en heb teveel steun aan jullie (gehad) om 'zomaar' weg te gaan hier. Ik hoop alleen maar dat ik de rest ook steun kan bieden die jullie zo hard nodig hebben en dat de verhalen vd zwangeren naast verdriet ook hoop geven. Uiteraard moet iedereen doen wat goed voelt. Ik wou dat zwanger zijn/worden besmettelijk was dikke knuffel
Wat shally zegt heb ik ook (een heb ik bij iedereen. Gehad ook bij mensen in mijn omgeving) dat het even wennen is aan t nieuwe. zodra iemand de eerste echo heeft gehad ben ik er overheen en ben ik echt blij voor diegene. Dus voor de mensen die zwanger zijn ik hoor graag "klachten" en ik.zie graag echo's ) geld dat ook voor sasiej en shally? En dan zou ik t waarderen als iedereen hier blijft een gezellig wil doen want wij hebben jullie steun hard nodig!
Ja hoor Meelanor, ben ik t mee eens het zou zonde zijn als we elkaar niet meer zouden kunnen steunen! Er ook rekening mee houdende dat het moeilijk blijft, maar dat het de rest van de dames hier ook enorme moeite gekost heeft om totaan een zwangerschap te komen
Gisteren mijn trouwjurk gekocht! Ben er helemaal blij mee. Het passen was echt onwijs leuk, hebben dubbel gelegen van het lachen! Bij de jurken die ik mooi vond deed de verkoopster een kussen onder de jurk om te laten zien hoe het er straks ongeveer uitziet.. spannend! Vandaag ga ik uit eten met 2 dames waarmee ik mijn studie heb gedaan. Met een van hen heb ik nog veel contact, met de ander wat minder, maar het is altijd gezellig. Nu vind ik het best wel lastig, want degene met wie ik veel contact heb, weet dat ik zwanger ben, de ander niet. Bij de dame die het weet is net haar eerste poging eicel donatie mislukt, omdat de donor maar 2 follikels had. Ik vind het dan ook lastig of ik het andere meisje erover zal vertellen dat ik zwanger ben.. dan gaat het er toch over en ik weet hoe kut dat voor die ander kan zijn.. ze gunt het mij enorm omdat het bij ons ook veel moeite heeft gekost, maar toch... Haha ik hoop dat jullie het verhaal nog snappen..
Oh dames , ik vind het ook jammer om weg te gaan alleen al om jullie te steunen zoals jullie ook bij ons doen . Als er inderdaad iets verkeerd word gezegd zou het fijn zijn om dat gewoon te zeggen . Ik vind het leuk om mee te lezen omdat ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn ! Dikke knuffels
Hoi rieketje , Wat leuk dat je gaat trouwen wou ik zelf ook wel hihi , gefeliciteerd ! Tsja hoe kan je hier het beste mee omgaan ik zou altijd eerlijk zijn tegen mijn vriendin maar wel op een andere manier zeggen een etentje misschien? Het lijkt me ontzettend moeilijk maar uiteindelijk zou ze wel blij voor je zijn Liefs
Rieketje, idd een lastige situatie, maar ik denk dat het onderwerp hoe dan ook aan bod zal komen... En het is natuurlijk ook raar als je nu niks zegt en over 8 maandjes je beebje hebt;p! Ik zou het gewoon proberen te vertellen, ik weet zeker dat ze het jou ook zal gunnen! Hoe moeilijk het misschien ook is, ik zou het zelf erger vinden als iemand t me niet zou vertellen omdat hij/zij bang is me te kwetsen dan dat diegene het me verteld. hopelijk komt mn getyp n beetje duidelijk over hahaha! Maar wat leuk met je trouwjurk, wat een ervaring rijker weer! En wat een klantgerichtheid! Met een lekkere bolle buik trouwen heerlijk!
Goed hoor, viel allemaal reuze mee. Heb nauwelijks iets gevoeld van de eendenbek en het inbrengen van het zaad heb ik helemaal niks van gevoeld. Daarna wel veel krampen en gisteren ook nog wel. We hadden volgens mij wel een top score wat zwemmers betreft als ik andere reacties of het forum lees..90 miljoen zwemmers. Daar zal er toch 1 tussen moeten zitten zou je denken.