Super Shally, met die score zou je idd bijna zeggen dat het moet lukken! Ik duim voor je! Dat wij 3en nu dadelijk het nieuws mogen brengen dat ook wij zwanger zijn! Meelanor wanneer is jou nod? Die van jou de 18e Shally? Die van mij gok ik op de 15e maar weet t niet zeker haha want dacht dat ik woensdag de eisprong gevoeld had! Fijne pasen lieve dames
Hallo meiden Leuk rieketje je trouwjurk gekocht. Mogen we weten wat voor iets? En hoe is t gegaan met die vriendinnen? Shally fijn dat de iui is meegevallen Nod mijn officiële nod is 12 april maar als ik me blijf voelen zoals vandaag wordt t Eerder. Ben al de hele dag echt heeeeel misselijk. Vind T irritant want ik had me voorgenomen om er zo weinig mogelijk bij stil te staan. Dat ging met best goed af... alleen dit is niet te negeren. Dus ik probeer maar te denken dat dit nog van die griep is van vorige week ofzo want vind 9 dpo nogal vroeg voor zulke "extreme" symptomen. Zeker gezien mijn hcg heel langzaam stijgt normaal gesproken.
Lastig te omschrijven hoe hij eruit ziet.. ik zal na mijn trouwdag wel een foto plaatsen Met de vriendinnen was het gezellig.. op een gegeven moment vroeg het meisje die het nog niet wist, hoe het traject ging. Ik kon mijn smile niet onderdrukken dus heb het toen verteld. Oeww spannend meelanor! Ik was ook al bijna een week voor mijn nod misselijk.. terwijl de test op mijn nod nog heel erg licht was (dus laag hcg?) Ik duim mijn duimen lam voor jullie 3 dames!!!
En hoe reageerde ze Rieketje? viel t allemaal mee? Oei Meelanor, het hoeft natuurlijk geen slecht teken te zijn! hopelijk voel je je snel beter of weet je dat het voor een goed doel is! Nou dan zijn we allemaal achter elkaar hihi! ben benieuwd! hoe is jullie eerste paasdag geweest dames? Ben benieuwd naar je jurk Rieketje nog even afwachten dan maar
hey sasiej ik probeer zo min mogelijk te denken aan dingen met zwangerschap laatste dagen van t wachtbankje zijn t ergste he 11 dpo nog maximaal 5 dagen wachten zondag is mijn nod Pasen was niet echt bijzonder was toen heeeel erg misselijk en moe. Maar datis gelukkig weer gezakt Hoe is het met shally en sasiej op t wachtbankje? En hoe is t met de zwangeren? Groeien alle smufjes goed? Sun heb je de uitslag van de nipt al?
Owow meelanor, je maakt het spannend! Hier gaat het aardig.. ene dag bijna nergens last van, andere dag kotsmisselijk. En ik ben zoooo moe. Ik slaap in het weekend met gemak de klok rond om vervolgens smiddags nog stiekem een dutje te doen op de bank haha.. oorzaak: pietje! Donderdag de tweede echo en als alles dan goed is mag ik het ziekenhuis verlaten. Op dit moment gebruik ik nog steeds utro.. mocht afgelopen zaterdag stoppen, maar ik durf niet. Ik wil het liefst doorgaan tot week 12 want dan neemt de placenta het over.. dus hopen dat ik dat voor elkaar krijg donderdag en anders koop ik denk ik utro via internet.. Waarschijnlijk vertellen we het aankomend weekend aan de familie en vrienden.
Spannend dat je het gaat vertellen rieketje! En dat slapen zoooo herkenbaar haha! Toen is tusse de 10 en 12 weken was (had toen gelukkig zomervakantie) sliep ik 18 uur per dag en ml had echt zoiets van stel je niet aan. toen flinke ruzie over gehad maar uiteindelijk snapte hij het
Ja, het is niet altijd gezellig dat ik al zo vroeg ga slapen, omdat we allebei veel (over)werken. Soms ben ik of mijn vriend net thuis en een half uur later lig ik alweer te pitten haha maar gelukkig snapt hij het wel! Als ik ervaringsdeskundigen mag geloven komt er straks een moment dat de vermoeidheid als sneeuw voor de zon verdwijnt haha
Haha begrijp ik Meelanor maar ik word gwn gek van t wachten haha! Fijn dat de misselijkheid nu weer wat gezakt is! Ik heb de laatste dagen zoiets raars.... Stom om te zeggen eigenlijk haha maar zo'n kleine steekjes net binnen in mn vagina... Heel vreemd kan t niet thuis brengen! Ooh nog tot zondag das gelukkig niet meer zo lang ik duim voor jou en shally! Ik moet nog tot volgende week woensdag wachten maar heb nu al geen geduld meer en ben ook bang voor de zoveelste teleurstelling... Al moet ik natuurlijk positief blijven denken! Haha rieketje lekker slapen is niet verkeerd;p moet je ook zeker de tijd voor nemen! Denk je dat ze je verplichten te stoppen met de utro?
Hoi meiden , Alles goed ? Ik duim voor jullie ik had ook last van steekjes voor mijn nod zelfs .. Ik krijg mijn echo pas 1 mei omdat mijn gyn op vakantie is pff zolang maarja ze wou me graag zelf zien .. Ik kan naar niet slapen word 3 x lef nacht wakker zelfs om te plassen vervelend kwam ik met dikke ogen op me werk maat blijkt erbij te horen .. Vrijdag jarig en dan maar een leuk dagje ervan maken Liefs
Ow mywish dus het is niks geks? Ik heb over 8dagen pas mn nod! Hhmm wel vervelend idd dat je zolang moet wachten!
Dat zou zeker super zijn hihi, maar eerlijk gezegd heb ik er niet zo'n vertrouwen in dames, ik heb namelijk helemaal geen klachtjes Hoe is t bij jou Shally
Ja sasiej het is niks gek ik had het nooit alleen deze x en was de innesteling ik denk ook dat het raak is maar je moet toch wachten met testen Liefs
Nou ik word nu al gek van mezelf. De hele dag door, dag in, dag uit, ben ik aan t letten of ik al steken in mn buik voel. Volgens mij is het ook nog vewl te vroeg om iets te merken maar toch.. dus het gaat wel maar toch weer niet. Soms vraag ik me ook af wat ik erger vind..het spuiten en de onzekerheid of er ieta groeit of die 2 verschrikkelijke wachtweken.