Vervelend van de bloedingen Meelanor! Hopelijk is het niets ernstigs! Vanochtend heb ik weer een echo gehad. Er waren 2 vochtblaasjes te zien.. de arts was er een beetje onduidelijk over. Ik moest ook bloed laten prikken. Vanmiddag gebeld door het zkhuis en de bloedwaarden waren nog veel te laag. De dosering opgehoogd naar 225 IE. Over de vochtblaasjes hoefde ik me niet druk te maken. Volgende week dinsdag weer terug op controle.
heey wij zijn weer terug en hebben heerlijk gegeten daarna nog even naar de Kermis geweest en nu lekker naar bed. En over die bloedingen maak ik me niet echt zorgen ze hebben me al helemaal nagekeken maar mijn hormonen zijn gewoon van de leg 😕 morgen echt maar beginnen met lijnen of laat ik het bewust eten noemen en een keer zondigen moet kunnen was nu toevallig en t begin @rieketje jeejtje wat een Hoge dosering zeg dat moet ook heftig zijn? hopelijk gaan die blaasjes weg of zijn t mooie embryo's
Even weer tevoorschijn getoverd NOD en afsprakenlijst Rieketje: OI met menopur 225 eh, NOD: ? fm 29 juli Sasiej: OI met gonal-f 112,5 eh & ovitrelle, NOD: 8 augustus? eerste fm 21 juli Meelanor: OI met gonal-f 50 eh & Pregnyl, overstimulatie ,NOD: 1 augustus? sandrabk: ICSI met 4 cryo's 18 augustus waarschijnlijk turug plaatsing Shally: OI met gonal-f & Pregnyl, NOD: 8augustus? eerst een break @sasiej wel echt balen dat je eitjes maandag nog niet goed gegroeid waren. Wanneer moet je terug?
Zullen we gewoon met z'n allen gaan lijnen?! Haha! Bij mij gaat het opzich wel..of in ieder geval, op m'n eten letten. Ik kom nu niet aan maar val of minimaal af
Hahaha strak plan zeg! Bahbah ik heel goed bezig met dat koolhydraatarme dieet ben ik nu weer 2 van mijn afgevallen kilo's bijgekomen zonder iets geks te hebben gedaan😡! Nu kom ik dus nog maar op 1,2kg die ik daadwerkelijk ben afgevallen tot nu toe! Zou dit met de hormonen te maken kunnen? Wat hebben denken jullie? Meelonar, erg duidelijk lijstje thx! Ik ben gisteren weer geweest voor de fm maar nog steeds niks dus ik hoop morgen op beter nieuws!
Rieketje, hoe gaat t nu met deze hoeveelheid? Heb je er veel last van? En meelonar gelukkig heb je een fijne dag gehad! En heeft t gesmaakt!
hey meiden plek voor nog een beginnende spuiter? vandaag is mijn 4e dag van de eerste ronde spuiten vanwege mijn pcos heb ik nu menopur+pregnyl+utrogestan maandag heb ik fm maar ben zo bang voor overstimulatie
Haha iemand ook nog intresse voor een afval lijstje? dan zet ik die gewoon onder de nod en afspraken lijst hoor Ik ben een kilo kwijt maar das meer omdat ik nu sochtends gewogen heb ipv savonds @sasiej jeetje wat balen zeg dat het er weer aankomt. Ik heb tijdens mijn 3 maanden afvallen ook even gehad dat ik weer aankwam en daarna ging het weer verder (deed ook niets vreemds) denk dat je lichaam even omschakelt ofzo? (sport je er ook bij want dan kan t ook zijn dat je spieren aanmaakt, en spieren zijn zwaarder dan vet, dus kg zegt ook niet alles het is maar hoe jij je bij dat gewicht voelt) En eten was mjammie een vreetschuur met luxe gerechtjes zeg maar. Dus lekker veel vis gegeten en een biefstukje @dutch tuurlijk ben je welkom (tenminste zeg ik dan want ik ben ook pas op pagina 10 ingestapt maar neem aan dat het voor iedereen prima is?) zal je gelijk toevoegen aan de lijst. Ik heb trouwens ook pcos maar wist niet dat menopur dan beter was? Mijn temperatuur vliegt alle kanten op en ff snapt er ook niets meer van ben bang dat er weer een slechte eisprong is geweest :S ach ja nog 8 dagen wachten.
NOD en afsprakenlijst Sasiej: OI met gonal-f 112,5 eh & ovitrelle, NOD: 8 augustus? fm 25 juli Dutch diamond: OI met menopur & pregnyl & utrogestan, NOD? fm 28 juli Rieketje: OI met menopur 225 eh, NOD: ? fm 29 juli Meelanor: OI met gonal-f 50 eh & Pregnyl, overstimulatie ,NOD: 1 augustus? sandrabk: ICSI met 4 cryo's 18 augustus waarschijnlijk turug plaatsing Shally: OI met gonal-f & Pregnyl, NOD: 8augustus? eerst een break
Is dat zo dat menopur beter is? Waarom dan? Ik heb ook Pcos en ben vorig jaar september begonnen met menopur. Ik was direct de eerste ronde zwanger dus het werkte wel. Maar na mijn miskraa sloeg het ineens niet meer aan en zat aan 225 IE. Daarna overgegaan op gonal en dat sloeg ook wel aan. Dus weet niet of het bij iedereen met Pcos wel zo is. Sasiej, dat komt ook zeker door de hormonen hoor. Vervelend hoor. Dan doe je zo je best en dan geeft het niet echt resultaat.
Dag dames! Leuk jullie berichten te lezen! Sasiej, vervelend dat je nu niet het gewenste resultaat ziet, ondanks dat je zo hard je best doet! Het kunnen inderdaad de hormonen zijn of het kan zijn dat je over een paar dagen wel afgevallen bent. Jammer dat er op de fm nog niets te zien is. dutchdiamond, waarom ben je bang voor overstimulatie?? Ik heb ook gehoord dat menopur beter is, ik weet alleen niet meer waarom... je leest ook veel succes verhalen over gonal dus het ligt er volgens mij maar net aan de situatie? De artsen zullen niet zomaar iets voorschrijven. Met mij gaat het goed hoor! Ik merk er verder weinig tot niets van. Dinsdag weer fm en dan ben ik alweer 3 weken aan het spuiten! De tijd vliegt! Hoe voelen jullie jezelf? ik ben altijd heel gestrest geweest en ik stond best wel negatief in het leven. (Depressief) Sinds een maand of 2 is bij mij de knop totaal om. Ik maak me niet druk om dingen en ik ben nog nooit zo positief geweest! Echt een heerlijk gevoel!!
@dutch, uiteraard ben je welkom! Ik wist ook niet dat menopur dan beter was:O! ik heb ook pcos maar kreeg meteen gonal-f voorgeschreven. @ Rieketje, wat fijn zeg dat je je zo goed voelt! is er toch nog iets positiefs aan al die hormonen! ik heb ook wel eens zo'n periode gehad, maar met het spuiten van de hormonen heb ik een maand dat ik goed in mijn vel zit en de andere maand dat ik echt slechte zin heb ! @ Shally, ja echt vervelend maarja even doorbijten denk ik hopen dat ik dan uiteindelijk toch nog afval! Hoe is t met jou? @ Meelanor, sporten niet echt maar wel veel wandelen, ivm pcos haha. Hopen dat het er indd dadelijk weer vanaf vliegt! 8 dagen duren lang he, die wachtweken zijn niks voor mij! Even een stomme vraag misschien, bij mij is in al die jaren nog nooit een positief resultaat geweest, ook geen bijna zwangerschap, betekend dit dat ook dat het misschien helemaal niet mogelijk is of dat er iets mis gaat tijdens de innesteling? misschien hele domme vraag maar ik vroeg me dat net af! Kom net weer uit het ziekenhuis van de fm, bms was nu 7.0 en een eitje was gegroeid tot 10,5 bij 11,5 dus ik mag zondag terug! jeej hihi dus ik ben benieuwd. ik wens jullie alvast een heel fijn weekend
Sassie, ik was 4kg aangekomen van 30 dagen spuiten met gonal f en triptofem. Nu gelukkig net onder de 80 kg, het begin is er nu . Snoep niet meer zoveel eet kleinere porties en ben gaan hardlopen. Begin gaat bij mij altijd wel snel, maar na 2 weken blijf ik vaak stil staan. Jij zit nu weer midden in het traject, zou lekker aan jezelf denken en rustig aan doen. Niet te streng zijn voor jezelf . Fijn dat er groei is van een eitje, hopenlijk zondag nog meer resultaat ! Rieteke, goed om te lezen dat het zo goed met je gaat! Knap hoor dat je die omslag hebt kunnen maken!
Hoi Rieketje, lief dat je eraan denkt! mijn bms was flink gegroeid, deze was nu 10,4cm ! het eitje was nu 13,5 bij 16,5 dus vandaag nog gonal-f spuiten en morgen de ovitrelle en dan weer flink klussen! En wederom hopen op een goede afloop! Hoe is t bij jullie dames?
Dat is goed nieuws sasiej! En een bms van ruim 10 is ook goed! Veel plezier samen! Hier gaat het prima, dinsdag weer fm.
Super Sassie! Meelanor, hoe gaat het wachten? Nog een paar dagen...Heb je er een goed gevoel over? Nog 6 dagen en dan word ik ongesteld ! Straks even kijken voor een camping in zuid Frankrijk. Dan gaan we na de tp (als dat allemaal goed gaat) lekker twee weken weg. Hopenlijk word ik dan niet al na 7 dgn zwaar ongesteld. Fijne dag allemaal!