wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasiej, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    Spannend meiden. Hier nog niets alleen ongi krampen en boobies staan ook weer op standje theezakje :p

Zondag testen als t al niet eerder komt

2. sasiej

sasiej Bekend lid

May 27, 2014
    714
    8
    18
    Spannend allemaal! Ik vind t idd 100x erger dan t spuiten haha ik maak mezelf knettergek

3. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sasiej, geeft niks hoor adhd posts ;). Je wordt toch echt helemaal gek van dat lijf. Het is iig wel positief dat je nu uit jezelf een eisprong hebt gehad toch?

Spannend, volgende week hopen we goed nieuws te horen! Mijn duimen draaien overuren!

Mywish, gefeliciteerd ! Maak er een leuke dag/avond van, maar met zo'n prachtig cadeau in je buik moet dat vast wel lukken :)

Wij gaan vanavond uit eten, dus ik ga nu nog even een uurtje plat. Ik ben echt zoooo moe, niet normaal, word er gek van. Ik weet ik mag niet klagen, ik ben tenslotte zwanger en al lig ik 9 maanden te slapen dan doe ik het ook. Maar af en toe...

4. sasiej

sasiej Bekend lid

May 27, 2014
    714
    8
    18
    hahaha :p je mag gerust klagen hoor;) gewoon lekker dutten en genieten van het uiteten dadelijk:)! laat t je smaken!

haha jaa tis al heel wat dat er idd zelf een eisprong kwam... nu nog verder resultaat en een kleine bibi in de buik (L)

5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hier t bruinverlies op gang zal morgen wel rood zijn en dan tellen we dat weer als dag 1.

6. sasiej

sasiej Bekend lid

May 27, 2014
    714
    8
    18
    He Meelanor wat shit ik had t je zo gegund! Dikke knuffel voor jou! X

7. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Ah nee Meelanor. Wat rot.

8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ach ja ik had weinig al hoop denk nu nog 1 ronde zo doorgaan en dan zal de gyn wel iets anders bedacht hebben. Maar weet niet of ik daar zelf al aan toe ben

9. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    In de zin van IUI? Laparoscopie?
    Je moet er inderdaad wel zelf klaar voor zijn.

Dat heeft bij mij ook even geduurd voordat ik klaar was met IUI.

Nou ik moet nog een dikke week wachten maar weet toch al dat het niet gelukt is . De pijn in m'n borsten door de utro neemt af.
    Ik ben alleen elke nacht rond 3 uur wakker :( toch teveel mee bezig denk ik. Ik wil gewoon te graag..duh logisch.

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ja je kunt t niet uitzetten he. ... ik nu weer wel das het enige voordeel van ongi zijn weet van de wachtbank af.

Ja iui en laparoscopie. ik denk nog steeds dat mijn bms geen lekker matras is zeg maar. 2x vmk gehad en altijd aan de dunne kant bms. Plus mijn ongi is niet zo heftig als hij vroeger was dus denk echt dat mijn bms dun is.

Ik duim nog even voor je Door shally en ook voor Sasiej. Ik zou t wat dat betrefd niet erg vinden om als laatste in deze groep (maar dan wel snel volgend op jullie) zwanger te zijn. Ik heb er immer al 1 maar ik zou toch graag een tweede willen.

11. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    Oh zie dat ik hier nog niet verteld heb wat er bij de psy uit gekomen is. Ik krijg emdr soort van trauma therapie. ben benieuwd 21e starten.

12. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Heb je wel eens gehoord van tarwekiemolie? Dat slikt men toch ook wel eens als je bms te dun is of is dat voor iets anders?

Er zou toch wel een oplossing moeten zijn voor he dunne bms? Heeft de arts er al eens iets over gezegd?

Nee ik kan het niet uitzitten. Ik hoop teveel dat het doorspoelen van de eileiders, 2 follikels en een goede score bij IUI een verhoogde kans zou geven. Stom ik weet het.
    Ach ja, dan is het 1 dagje verdrietig en dan weer gaan met die banaan.

13. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ja tarwekiemolie heb ik gebruikt deze en vorige cyclus Hielp wel iets maar niet super. Vind t ook zo gek dat ik geen vruchtbaar Slijm heb of überhaupt afscheiding... seks wordt er niet leuker op.

14. sasiej

sasiej Bekend lid

May 27, 2014
    714
    8
    18
    Wat fijn zeg Meelanor zo'n trauma therapie hopen dat t je wat opleverd! Ja dat is idd het enige "goede" aan t ongesteld zijn... Maar tegen dat bms kunnen ze daar niks tegen geven dat dat meer wordt?

Haha shally ik begrijp dat je t niet uit kunt zetten... Ik denk ook de hele tijd ja maar zou t niet toch omdat door de operatie de eileiders beter doorgankelijk zijn.... Maar aan de andere kant... Ik heb geen
    Pijnlijke borsten ongesteldheidskrampjes en enorm veel puistjes :-|! Dus denk dat t toch mis gaat en ik ongesteld ga worden... Ik moet nog tot woensdag wachten en word er helemaal gek van!

15. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Wat fijn Meelanor, dat ze aan de slag gaat met je. Hopelijk gaat het werken! Het zal wel pittig zijn denk ik. Succes!

Haha ja Sasiej, dat zou toch moeten eigenlijk. Die garantie moeten ze gewoon geven :p!

Je hoeft ook niks te voelen he. Ik let daar op omdat het de vorige kerr
    En ook zo was mssr hoeft echt niet.
    Sterkte nog met de laatxtr dagen in onzekerheid.

16. sasiej

sasiej Bekend lid

May 27, 2014
    714
    8
    18
    Haha jaa dat zou mooi zijn toch;p!
    Ja dat klopt maar ik word echt gek van mezelf:p
    Jaaa jij ook nog succes de laatste week! Ik denk aan je! Tis gewoon bijna niet te doen hahaha

17. sun123

sun123 Fanatiek lid

Jun 25, 2014
    2,873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, ik leef zo met jullie mee...
    Logisch toch dat je hoop krijgt met een eisprong, goede 'zaad score' en een nieuwe kans? Je probeert jezelf te beschermen door er vanuit te gaan dat t niet raak is, maar die hoop is killing (maar tegelijkertijd ook nodig anders hou je t helemaal niet vol).

En geen klachtjes hoeft niks te betekenen, ik dacht ook zeker te weten dat ik niet zwanger was omdat ik niks voelde (en mn borsten ook niks deden) en toen was t raak. Ik wil jullie geen valse hoop geven, maar t kan dus wel.

Ik blijf duimen!

Meelanor, balen dat de ongi er is :(. En je zou idd zeggen dat ze toch wel iets moeten kunnen doen aan je bms? De volgende stap pas doen als je er klaar voor bent hoor!
    Emdr werkt trouwens erg goed en vaak ook heel snel. Ik geef deze therapie vrijwel dagelijks, beetje moeilijk uitleggen maar ik hoop dat het bij jou ook snel baat heeft!

18. sasiej

sasiej Bekend lid

May 27, 2014
    714
    8
    18
    Thx Sun voor je inspirerende woorden;)!
    Hoe is t met jou?
    Bij mij is t "broekloeren" weer begonnen hahaha omg ik wist gwn niet meer hoe erg t ook weer was na bijna n half jaar geen eisprong meer gehad te hebben😂

19. Rieketje

Rieketje Actief lid

Apr 21, 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames!
    Meelanor, echt rot voor je dat het weer niet raak is! Hopelijk helpt emdr therapie, ik heb het in het verleden ook gehad, maar bij mij heeft het niet gewerkt. Maar dat kwam denk ik omdat het tussen mij en de psych niet klikte en ik niet in de therapie geloofde en misschien ook nog helemaal niet klaar was om het trauma te verwerken. Heb jij ook al eens menopur gespoten? Daar zit ook lh in en dat zorgt voor een dik(ker) bms.

En sasiej en shally, positief blijven en niet nu al roepen dat het niet is gelukt. Wel of geen kwaaltjes zegt echt helemaal niks. Succes nog even en hopelijk is het minimaal bij een van jullie raak!!

20. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

Oct 17, 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Meelanor,, wat lees ik meid, wat ontzetten verdrietig en had nog zo geduimd , hopelijk dat het helpt.

Sasiej spannend hoop ook dat er tenminste een iemand zwanger is maar gun het jullie allemaal.

Nou de ochtend misselijkheid is toegeslagen als ik al maar wat eet s'morgens komt het 10'x eruit daarna gelukkig niets meer.

Liefs

Share This Page