Ahhh balen mywish hopelijk wordt t niet erger. Het is "fijn "om de belevenis van zwanger zijn te hebben maar t moet wel leuk blijven. en ik kom er wel weer over heen. Vanavond uit eten om te vieren dat ik ongi ben dat maakt ongi zijn wat "leuker" ohhh en had ik gezegt dat ik niet erg ongi meer was. ..? Nevermind t komt er nu met bakken uit!
Thx Rieketje en mywish! Het klopt ook wel maar ik wil t te graag(uiteraard) en daardoor maak ik mezelf gek! Jaaa Meelanor er het beste van maken dan maar lekker eten en genieten en ook lekkere dingen eten en drinken die je als zwangere niet mag;p x
Letten jullie in de wachtweken op op wat je eet? Ik heb het altijd gedaan maar ben ermee gestopt. Filet american eet ik dan niet maar gisteren een heerlijke maaltijdsalade met carpaccio op.
Hoi Shally, Goede vraag, ik let er altijd wel een beetje op maar ga niet alle lekkere dingen laten staan, anders kun je de helft van iedere maand maar alles minimaal eten... Ik let wel erg op medicatie, en drink geen alcohol ( maar dat deed ik sowieso al niet) maar qua eten ga ik niet alles laten hihi
Ik deed dat altijd wel, dan kon ik mezelf niks kwalijk nemen. Geen alcohol en geen filet americain. Wat je voor de rest niet mag, lust ik eigenlijk toch niet.
Ik eet gewoon wat ik lekker vind (zeker nu vreet ik als haha ben heus geen emotie eter ) ik drink alleen niet aan alcohol vind dat niet lekker. ... alleen cocktails! maar die maak ik toch niet voor mezelf en bij een ander kom ik t ook niet tegen. Bij t stappen als drankje vind ik t te duur. Dus komt er op neer dat ik t af en toe in de zomer op t terras pak. En dan kan t me ook niet schelen. Je hebt pas en bloedband met 6 weken en ik zuip mezelf nooit lam dus zal wel meevallen Enige wat ik niet doe is de kattenbak verschonen. ... ik heb mijn man wijs gemaakt dat dat slecht is als je zwanger wil worden lekker houden zo Filet, zalm, carpacio, rood gebakken vlees alles gaat erin hoor
Hahaha meelanor je bent een topper;p met je kattenbak denk dat ik die ook moet gaan gebruiken Net een action testje gedaan maar was negatief... Ik kon mezelf niet meer weerhouden! Maargoed over 2 dagen opnieuw mocht ik dan niet al ongi zijn!
Haha meelanor. Die is goed van de kattenbak ! En je man gelooft je direct natuurlijk. Ik kan denk ik ook weer meedoen voor de volgende ronde. Ik heb alweer sliertjes bloed gespot. Ik vind het wel erg vroeg maar sta nergens meer van te kijken. Even aankijken tot woensdag en dan stop ik al met de utro.
Dat is waar Shally, Kan het bij jou niet nog een innesteling zijn? Aangezien je eigenlijk nog 6dagen hebt?
Ahhh ik duim door! Action testen schijnen taai te zijn dus pakken niet gelijk t eerste beste hcg op (wel beter want als er dan een streepje komt is er al wat meer hcg en dus een grotere kans op een goed vruchtje. Maar ik weet hoe t voel verstand zegt game over maar t hart blijft hopen gelukkig maar want anders kunnen we dit niet aan. ja leuk he van de kattenbak ach ik wordt door heel de molen gegooid het is voornamelijk voor mij belastend dus hij mag ook wel iets doen
Balen sasiej. Al has je al een vermoeden, het blijft rot. Maar je moet het ook wel zien..je lijf heeft een cyclus opgebouwd!! Weten jullie dat misschien..zal het ziekenhuis op koningsdag gesloten zijn?
Ik denk dat het een "zondag" is wat moet dat moet en verder niets. Sasiej pffff balen zeg maar ik ben wel trots op jou lichaam dat t zo maar zelf een eitje heeft laten groeien en springen.
Jaa dat klopt... Nu wachten tot t door gaat zetten! Shally, had jij de eerste menstruatie na de leo een heftige menstruatie? Ik heb namelijk gehoord dat dat zo zou zijn....de eerste erna bedoel ik dan...? Ik denk dat koningsdag idd als zondag gezien wordt!