wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Uhh heftig was het niet maar wel lang. Ik heb geen leo gehad he. Misschien scheelt dat nog.

Ik heb de poli gebeld en hun raden me aan om toch nog door te gaan mey uyro want het kan nog alle kanten op. Ik weet wel beter maar volg hun advies toch maar op. Vanmorgen had ik er alleen geen ingebracht en had ze ook niet mee naat het werk. Maar mn vriend was zo lief om ze nog te brengen.

2. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ahhh das lief van je vriend.

En sasiej waarom zou je ongi heftiger zijn na een leo? Krampen en bloed komen volgens mij van de bm. En daar komen ze toch niet bij tijdens de leo. t kan wel zijn dat je hormonen wat uit balans zijn en er dan meer bms wordt aangemaakt? Geen idee hoor ik vroeg t me gewoon hard op af

3. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Oke ja klopt idd sorry shally dacht dat jij m ook gehad had...
    Wat lief van je vriend :)!

Meelanor haha ja dat klopt maar dat is wat ze bij de gyn zeiden:p weet ook niet waarom maar moest er rekening mee houden:p

4. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hoi dames ,
    Sorry even een ego berichtje heb een klein beetje bruin verlies mag morgen vroeg voor een echo heb geen buik pijn maar ben wel bang:(
    Ze zei dat het van een innesteling kan zijn ze wou me eerst niet helpen ik zeg hallo mevrouw wij hebben hier 6 jaar op gewacht en toen kon het wel opeens pff

5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    ahhhhh nee duim duim duim duim duim duim duim duim duim ik hoop dat het gewoon een adertje is wat even geknapt is. wel fijn dat je nog geen buikpijn hebt en dat het bruin is ipv roze of rood. dat geeft hoop. duim duim duim duim duim duim duim duim

6. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mywish, sommige mensen :x
    Ik snap dat je schrikt, maar volgens mij is bruinverlies meestal onschuldig. Bij rood en krampen moet je je zorgen gaan maken. En hoe kan het een innesteling zijn als je 6 weken bent? Of bedoelt ze dat t oud bloed is v een paar weken terug? Ik duim voor je, maar ik denk dat het goed zit hoor!

Meelanor, die kattenbak :D, heeel slim ;)

Shally, ook voor jou draaien de duimen. Zo lang het nog niet heeft doorgezet zou het kunnen. Lief dat je vriend de utro kwam brengen, kon je lekker op je werk klungelen ;)

Sasiej, is het bij jou al doorgezet? Idd wel een applausje voor je lichaam dat t zich herstelt heeft, nu volgende maand graag weer en dan een beter resultaat!

Hier is alles goed, we wachten op de uitslag vd nipt. De gyn had gezegd dat t er waarschijnlijk afgelopen vrijdag was, dus begin me langzaam toch beetje zorgen te maken. Pasen zat er nog wel tussen, zouden ze werken op goede vrijdag?
    Morgen goed nieuws zou wel bijzonder zijn, op 13+6. We wachten af..

7. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Jip helaas doorgezet.... En voor de zoveelste keer het gevoel dat ik gewoon niet zwanger kan worden... Alles was deze keer gewoon perfect eileiders beter doorgankelijk eitje op de juiste tijd seks gehad en dan nog niks:,( word er heel erg verdrietig van en ik had een week terug eindelijk weer n beetje hoop...
    Ik weet bij gezonde vrouwen is er ook maar een kans van 15% per cyclus en ik weet dat ik al blij moet zijn dat er unerhaupt een eitje was maar ik kan vandaag niet relativeren kan alleen maar zwelgen in zelfmedelijden hahaha

8. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Jullie zijn schatten dames laat zeker wat weten het is echt licht bruin , en niks bij het plassen enzo , pff wat ben ij onzeker maar wel heeél blij dat ik morgen al mag .

sasiej wat rot meis maar hou in je hoofd dat je wel een eigen eisprong had , probeer preseed gewoon eens bij mij heeft het zeker geholpen
    Dikke knuffel

9. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ze zei dat je met 6 weken je kindje zich meer vast gaat nestelen en dat wel eens kan gebeuren dus ben benieuwd

10. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Succes morgen mywish spannend dat je je beeb voor de eerste keer gaat zien

11. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasiej, wat enorm balen meid! Vandaag gewoon even lekker doen waar je zin in hebt en schijt aan de wereld hebben!! Sterkte!

Mywish, zolang het bruin is, is het onschuldig. Ik heb de eerste twee weken van mijn zwangerschap bruinverlies gehad en zolang ik geen kramp had of het werd helderrood hoefde ik niet te bellen. Sterkte en hopelijk een mooie echo.

Sun fijn dat het goed met je gaat! Spannend de uitslag van de nipt! Hopelijk alles goed.

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Heeey sasiej ik snap je helemaal. Lekker jezelf verwennen nu. En dat afvragen herken ik ook. Ik vraag mezelf ook wel eens af of mijn zoontje uberhaubt van mij is :( Maar ja dat moet ook wel ik heb hem er zelf uitgegooid :) maar af en toe voelt t heel onwerkelijk... alsof ik dat niet was. En waarom lukt t dan eerst wel en zo snel en daarna helemaal niet meer? Allemaal van die stomme vragen waar niemand een antwoord op heeft...

Meid ik duim echt super hard dat t deze keer raak ik voor! En hopelijk zit je lichaam nu in de goede flow!

13. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Thx rieketje jullie stellen me echt gerust!
    Liefs

14. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hoi mywish hoe was je echo?

15. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Dat mezelf advragen of het ooit ga lukken doe ik ook vaak. Het is echt gewoon een emotionele achtbaan. Je bent blj dat er follikels groeien, dan dat jebeen eisprong hebrlt en dan 2 helse weken wachten en wat een teleurstelling keer op keer als je dan weer ongesteld wordt.

Zo oneerlijk allemaal..de meest simpelen krijgen met bosjes kinderen en komt het zowat aangewaaid en bij ons, die er alles voor doen en laten lukt het niet :(

Mn bloedverlies is weer zo goed als over maar zit onder de pukkels dus even uitzingen tot vrijdag en dan kan ik weer ff lekker mezelf zijn zonder die troep.

16. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Duuuuuuuuuuuuiiiiimmmm voor shally!

Shally jij dekt je alvast in voor wat misschien komen gaat en wij duimen keeeeeeiiiihard voor jou door!!!!!

Ik heb die afspraak ook met andere vriendinnen. Die moeten heel hard voor me hopen en duimen en ik deel mezelf in in die wachtweken :)

17. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Alles goed ben nog geen 6 weken liefs wat zien jullie?

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Zie ik een tweeling? :D

19. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Een 2ling? Is dat andere niet buiten me baarmoeder?oh god ik weet het niet hihi

20. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Nou als t een tweeling was hadden ze t wel gezegt hoor :p ik ben ook geen echoscopist (is dat een woord?) ik dacht 2 zwarte stippies :) hoe is t met t bloed verlies.

En wat zeiden ze verder in t zkh?

Deel Deze Pagina