wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden ,
    Meelanor fijn dat je ovitrelle mocht zetten hopelijk doet je vakantie goed :D

Sasiej , wat moet je toch veel geduld opbrengen ik duim voor jullie dames!

Hier al met al goed dagen gaat het minder maar heb meer goede dagen mijn borsten zijn echt aan de groei maar ook minder gevoelig ben wel vaak misselijk en humeurig maarja hoort erbij
    Vrijdag de echo pff wat ben ik onzeker en bang shally ik begrijp hoe je je voelt ! Hoe gaat het verder met je?

Rieketje gaat snel hoe voel jij je?

Sorry voor wie ik vergeten ben:$

2. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Spannend allemaal zeg! het lijkt me ook killing... eindelijk zwanger en dan weer de angst van gaat het allemaal wel goed!

Bij mij nog steeds wit:| terwijl eigenlijk morgen mijn eisprong zou moeten zijn..... pfff hoop dat hij snel op gaat lopen want mijn geduld raakt op.... nog meer 1,5 maand wachten tot ik weer terug mag naar de gyn....

gaan jullie nog iets leuks doen vandaag op koningsdag?

3. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ik ben gister even heel snel naar de vrijmarkt geweest. En daarna waren we dag gasten op een gouden bruiloft. Was wel leuk maar leeftijd 55+ haha. Vandaag weer naar de psy. Ben benieuwd.

4. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Haha leuk meelanor:)! Succes bij de psych

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik heb vanmorgen al een bezoekje gebracht aan het ziekenhuis. Gisteravond had ik ineens helder bloed verlies dus we zaten allebei erg in de rats. Hebben heel wat gehuild. Ik heb me gisteravond nog ziek gemeld voor vandaag.

Vanmorgen direct het ziekenhuis gebeld (oké een beetje overdreven) en we mochten langs komen voor een echo. Er was een vruchtzakje en vruchtje te zien, ze dacht zelfs al een hartslagje te zien. Het zat helemaal tegen de vruchtzak aan. In de baarmoeder was geen bloed te zien dus waar het goed verlies vandaan komt, geen idee. Het kan nu 2 kanten op..of het bloed verlies heeft niks te betekenen of het betekent dat het mis gaat.

We moeten hoop blijven houden en volgende week donderdag weer een echo.

6. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Oei Shally,
    Hopelijk is het niks! Ik duim voor je meid!

7. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ahhh neee shally :( das ff schrikken. Aan de andere kant hopelijk zagen ze echt al een hartje en was t gewoon een adertje wat gesprongen was :) laten we daar maar op hopen!

8. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Meelanor hoe gaat t wachten je af?
    En hoe is het met jullie allemaal unbelieveble en sun jullie heb ik echt al heel lang niet meer gehoord!

9. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Heel goed denk er heeel weinig aan behalve als jullie iets op t forum schrijven. Daarom probeer ik zelf ook niet te veel hier te zijn. Maar das niet echt gezellig. Idd waar zijn de zwangeren gebleven?

En hoe gaat t met jou sasiej krijgen die stomme stickies al wat kleur?

En shally nog bloed verlies gehad?

10. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames,
    Daar komt sun weer eens om de hoek kijken :)

Shally, das schrikken meid! Is het bloedverlies inmiddels opgehouden? Oh wat duurt dat mega lang tot volgende week een echo. Ik hoop zo dat alles goed is!

Sasiej, hoe is t met jou? Is er al een eitje in de maak? Dit is ook weer een buikluikjes moment, dat je even wilt weten hoe het daar binnen gaat..

Meelanor, hoe doe je dat toch, er weinig mee bezig zijn? Lijkt wel of je de beroemde knop gevonden hebt? Helaas beïnvloedt dat de kans op een zwangerschap niet, maar er zelf relaxter onder zijn is heel wat waard!

Ik heb eigenlijk een tijdje niks geschreven, omdat ik niet zoveel te melden heb :)
    Had ik al gezegd dat de NIPT goed was? Na 3 tergende weken wachten..
    Verder ben ik nog steeds een bejaarde met al mijn middagdutjes en ik heb ik veel,last van maag en darmen. Maar de misselijkheid is dan weer zo goed als weg :). We zouden volgende week de geslachtsbepaling hebben, maar ik moest de afspraak vandaag verzetten omdat vl een afspraak over t hoofd had gezien. En nu kunnen we morgen!!! :$ echt super spannend, komt opeens heeeel dichtbij!

11. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hihi fijn om te horen dames!
    Ja daarom heb ik de meldingen uit staan hihi zodat ik t niet merk alleen als ik er zelf aan denk! Knap van je hoor meelanor!

Wat super sun dat is natuurlijk weer m mooie geruststelling! Boh wat gaat dat snel zeg alweer 15weken zwanger:eek:!

Volgends mij begind hij iets te verkleuren... Of verbeeld ik t me maar? Ben namelijk al zolang stom naar die stokjes aan t staren😂

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,6 KB
      Weergaven:
      3
  12. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    He shit hij is verkeerd om gedraaid rechter kant is die van vanmiddag

13. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij is ie wel aan het oplopen hoor Sasiej! Kom maar eitje, kom maar!

14. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hij lijkt wat te gaan doen idd! Even doortesten.

En sun morgen geslacht! Spannend! (Nog steeds stom dat de nipt t niet mag zeggen...) wel de foto's showen he

De knop... uhm ja... het is meer en soort van overlevingsmechanisme... iedere keer hopen deed zo'n zeer dat ik nu nergens meer op hoop behalve en normale cyclus (dus geen verassingsbloeding elke keer) en ik denk er wel aan maar ik ben er niet echt mee bezig ofzo. Je komt dus alleen op deze mindset (in mijn geval) als je door een te diep dal bent gegaan.

Gister emdr gehad grappig hoe dat werkt die therapie.
    heel gek... voorheen zag ik mezelf schuddend trillend jankend onder de douche staan toen er voor de 100000x verrassingsbloed kwam. Nu kan ik het me niet meer voor de geest halen en als ik dan toch iets probeer dan zie ik mezelf gelukkig met mijn zoontje in mijn armen onder de douche zitten. Plaatje was ineens vervangen. hopelijk blijft dat zo :) dat is even afwachten :)

15. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi Meelanor! Kippenvel als je beschrijft wat er gebeurde bij de Emdr. Mijn ervaring is dat het blijvend is, maar ik snap dat je nog even afwacht ;)

16. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Oooh sun helemaal overheen gelezen :eek: wat spannend morgen:)!!!! Ben benieuwd!!!
    Haha ik hoop t vanavond weer n testje en dan hopen dat hij piekt:)!!!

Wat super dat het zo goed volr je werkt meelanor! Je bent een toppertje!

17. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej ladies!
    Ik lees alles mee, maar het is zooo druk op mn werk dat ik weinig tijd heb! (Ben nu ook net thuis) Ik vind het lastig om eerder weg te gaan dan de anderen, maar ze snappen het wel en sturen me zelfs naar huis haha

Shally, dat is even schrikken bloedverlies, maar gelukkig meestal onschuldig!

Meelanor, fijn dat de therapie zn werk doet! Wanneer is je nod?

Sasiej, ik zie hem mooi oplopen hoor! Ff doorgroeien dat ei!

Sun, spannend en leuk de geslachtsbepaling! Veel plezier morgen!

Mywish hoe is het met jou?

Hier lijkt de vermoeidheid iets af te nemen en misselijk ook niet meer echt. Wel krijg ik nu af en toe wat maagzuur.
    Morgenmiddag hebben we de combinatietest.. vorige week al bloed laten prikken, morgen de nekplooimeting en dan krijgen we meteen de uitslag.

18. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nee helaas is het bloed verlies niet over.
    Het is me wel opgevallen dat als ik een tijdje heb gezeten, ik pijn in m'n rug/bil krijg, en daarna begint het bloed verlies.

Heel vreemd.

Maar goed, uit zelfbescherming ga ik er vanuit dat het 1 dezer dagen afgelopen is. En anders dat we volgende week geen goede echo hebben.

Wat gaan we dan doen spookt het telkens door m'n hoofd? Even een pauze inlassen, dan alles weer oppakken en in de tussen tijd een afspraak maken in Gent, want ik wil me dan binnenste buiten gekeerd hebben en alles laten onderzoeken wat ze hier in Nederland niet doen.

19. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Shally meid. ....

Dikke dikke knuffel dit verdien je niet.
    Is het Veel bloedverlies? Akten bij afvegen beetje in een inlegkruisje of en maandverband in?

Als t geen maandverband is dat vind ik t nog positief klinken :) en heb je buikpijn oid?

Dikke dikke knuf en ik steek een kaarsje voor je aan

20. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Sasiej hoe gaat t met de ovutesten?

Shally hoe gaat t met je?

Deel Deze Pagina