Ach meis dat is echt zwaar k*t! Dikke knuffel voor jou! Ik begrijp dat je dit uit zelfbescherming denkt maar er is nog hoop hoor meid! Ovulatietest is nu weer lichter kan tg niet zoiets...
Het sasiej balen zeg. .. Ja ovu testen kunnen ook weer lichter en donker worden zonder eisprong. Maar t kan ook nog zo'n dat je je lh piek mist (je zou niet de enige zijn) want soms kam hij sochtends donker zijn en savonds weer licht. .. stomme dingen icm gekke lichamen. ..
Shally hoop echt dat het iets onschuldigs is ben je al voor een echo geweest? Sasiej fijn ze lopen op eitje kom maar snel .. Meelanor ik snap dat het klote is als je bloed ziet hopelijk komt het allemaal goed ..en zijn jullie ook snel zwanger Rieketje met mij gaat het morgen echo ben doodsbenauwd ben niet meer misselijk wel grotere gevoelige borsten maar ook minimaal ik denk dat ik Niks voel vanwege de zenuwen maar moe kan wel een dag in bed blijven pff als dat alles is mag ik niet zeuren , maar toch die angst van Zou het goed zijn vandaag even afleiding lekker winkelen met me zusje Liefs
Sorry dat ik niet meeschrijf hoor..ik ben een beetje van de kaart en niet helemaal bij de les door dit allemaal. Ik heb van orgen weer bloed verlies gehad. Een inlegkruisje is wel genoeg, hoewel ik voor de zekerheid vannacht wel een maandverbandje in heb gedaan. Soms krijg ik er krampen bij, zoals gisteravond en vsn orgen ook nog last vsn krsmpen. Maar was al een paar dagen niet Nasr de wc geweest en daarna waren de kampen weer over. Elke keer als ik bloed verlies heb denk ik 'nu is het voorbij' en als het dan weer over is heb ik toch weer een beetje vertrouwen. Vandaag al een hele dag duizelig en moest vanmorgen ook bijna overgeven maar dst zal wel door spanning komen. Ik hoop alleen niet dat het morgen door gaat zetten, dsn heb ik de bruiloft van m'n broer. Ik stel me telkens de vraag waar ik dit aan verdiend heb.
Bah shally wat erg! Die gedachten begrijp ik goed! Ik heb ook altijd het idee van "ben in dan zo'n slecht mens dat ik maar niet zwanger mag worden" "wat heb ik misdaan dat het niet gebeurd" etc. Maar als je goed relativeerd weet je ook dat je niks misdaan hebt en dit ook echt niet verdiend! Hele dikke knuffel voor jou! Meelanor, het zou kunnen dat ik hem gemist heb, maar het lijkt me sterk, ik test momenteel namelijk s ochtends s middags en s avonds en heb ook geen steek gevoeld! Hoe dan ook zijn we gewoon netjes om de dag aan t klussen haha voor het geval dat;p! Hoe was t bij jou sun was de echo mooi? Mywish, genoeg kwaaltjes dus niet te druk maken! Veel olezier bij de echo!
Dikke dikke dikke knuffel shally... Die onzekerheid dat is gewoon tb aller ergste als t uit eindelijk mis gaat laat t dan mis gaan voorb en n positest en n als tn goed blijft gaam laat ons dan geen bloed verliezen. Zou t maar zo werken he. .. maar zo irritant de onzekerheid Ik duim voor een positieve uitkomst duim duim duim
Sasiej woow jij bent idd enthousiast aan t testen dat je hem gemist hebt is heel onwaarschijnlijk hopelijk komt het snel
Hahaha jaaa meelanor, dat krijg je als je vrij hebt en thuis zit en wilt dat hij positief wordt hahaha
Lieve ShallY, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik tegen je kan zeggen. Ik vond het zo ontzettend k*t voor je, die onzekerheid is echt niet te doen. Ik begrijp je beschermmodus, kun je niet eerder komen voor een echo? Hele dikke knuffel lieverd, dit verdien je niet!! Sasiej, hmm...vaag met die testjes. Kan het niet zijn dat ie al positief geweest is, maar dat hij bij jou gewoon wat minder knal wordt? Geen idee of dat kan hoor. Konden we hem maar positief krijgen door er lang genoeg naar te staren Voelt een beetje gek om nu wat leuk nieuws er in te gooien, maar misschien geeft het wat afleiding We komen net vh echo bureau en we krijgen een meisje!! Alles zag er verder goed uit. Ik vind het nog maar een onwerkelijk idee, maar uiteraard zijn we dolgelukkig.
Ahhhh wat leuk dat je het geslacht weet! Hoe voel je je erbij dat het een meisje is? Gezien je andere kindje ook een meisje was? Vanmiddag gelijk gaan shoppen? ?
Leuk sun, een meisje! Hier ook positief nieuws! De combinatietest was prima.. een kans van 1 op 17000 dat ons kindje downsyndroom heeft.. en de andere 2 syndromen kans van 1 op 200000!
Te gek dames! Wat een fijn nieuws allemaal! Wat leuk n meisje!!!! Haha ja sun dat zou wat zijn, dan zouden ze allemaal al aan t knallen zijn ik weet niet of t knalt maar de meest donkere is gister ochtend geweest en dat is nu ook niet echt n knaller geweest! Ben bang dat mn lichaam weer terug bij af is... Hopelijk wel nog te stimuleren maar niet zonder het wachten duurt gwn zo eeuwig lang... Zijn al 2 maanden verder en moet nog n maand wachten😓
Dikke knuffel meid ik zou willen dat jullie allemaal Zo makkelijk te stimuleren zijn als ik. Daar mag ik echt niet over klagen. Hopelijk springt hij toch snel of ieg binnen Een maand heb je toch wat.
Sun, wat leuk een meisje!! Het heeft geen zin om eerder te gaan.. want als we donderdag gaan zou er een hartje te zien moeten zijn, dan ben ik bijna 7 weken.
Sun gefeliciteerd! Rieketje jij ook wat een goed nieuws .. Hihi Sasiej dat is inderdaad moeilijk dan heb je ook het gevoel dat je minder kans hebt ik hoop echt mee voor jullie . Nou ik ben door de rug gegaan en heb zelfs een verhoging van de pijn ik kreeg alles te gelijk eerst rugpijn toen bandenpijn wat echt vreselijk is en misselijk trekkerig gevoel bij mijn bm Nou ik laat morgen wat weten duimen jullie? X
Hoi meiden alles goed met onze kleine hartje klopte goed ze schat me toch 7 weken en dat kom vaker voor zegt ze dus ik moest gaan genieten Ik heb een virus en echt ziek en pijn in mijn rug heupen verschrikkelijk X
Sasiej, . Ik snap dat dit echt niet te doen is. Nog een maand voelt eindeloos! Ik hoop maar dat je toch de piek gemist hebt en dat er gewoon een eitje is geweest. Dikke knuffel meis. Shally, hoe is het met je? Nog bloedverlies? Rieketje, jeeaah goed nieuws!! Fijn zo'n belachelijk lage kans! Mywish, wat fijn dat alles goed is! Een mooi kloppend hartje is toch een geruststelling! Ik vind 1,5 week terug zetten wel veel, maar ja het is zo klein en een m, er naast scheelt meteen een halve week. Als ze zeggen dat het vaker voorkomt lijkt het me geen reden tot zorg. Lekker genieten! Meelanor, meisje of jongen maakt me eigenlijk niet uit. Ons meisje blijft altijd onze eerste kindje en ik ervaar het echt als 2 verschillende kindjes (zijn t natuurlijk ook, maar ik ben niet aan t vergelijken of zo).
Het is ook veel ze heeft het ook niet gemeten 1,5 week geleden zat er alleen een dooier zakje en een mini vruchtje zonder kloppend hartje , het is nu echt goed gegroeid tov vorige keer dus daarom zag het er goed uit ... Ze zei het kan best zijn dat het vruchtje het volgende x weer in haalt , Ach ik ben toch nog voorzichtig maar voor nu doet hij zij het super Liefs