wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Mywish wat fijn meid!! Je hebt nog steeds weinig kwaaltjes? Want dat geeft me ondanks het bloed verlies toch wel hoop.

Ik sta elke ochtens op met helder rood bloed verlies. 1 malig en dan soms wst oud bloed. Echt zo gek..en zo zenuwslopend.

2. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shally, misschien stelt het je een beetje gerust, maar ik heb de eerste 2 weken elke dag bloedverlies gehad. Ik hoop dat het bij jou ook snel weg is!

Mywish fijn dat alles goed is! Voor jou: beterschap!

Meelanor, wanneer is jouw nod?

Sasiej, wachten is echt het vervelendste wat er is.. bah. Heb je nog nagedacht over verdere stappen? Ander ziekenhuis?

Sun, prachtig hoe jij het verwoordt! Liefs

3. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ik heb helemaal nergens last van alleen moe de rest is verdwenen , ik geloofde dat het niet goed zat heb ik geloof ik een paar x tegen jou gezegd toch een mooie baby pff ik kon wel janken meid kwaaltjes zeggen echt niks , en weet je ik heb ook een paar x bloed verloren na het vrijen dat kan ook 1 dag aanhouden bruin verlies heb ik ook het zegt echt niks
    Ik ga voor je duimen meid je verdient het !!! 🌹
    Liefs

4. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Fijn dat je vrijwel geen kwaaltjes hebt Mywish, en wat fijn dat er een kloppend hartje te zien was:)!

Shally, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! het is je zo gegund om een wondertje te krijgen!

Rieketje, zolang ze in het ziekenhuis nu gaan doen wat ik ook vind dat ze moeten doen heb ik geen reden om weg te gaan;)! en mezelf in moeilijkheden te brengen gezien het lastig wordt qua vervoer... ik wacht dus af wat ze gaan zeggen in juni... maar vind 3 maanden wachten wel lang hoor...... hoe is t verder met jou?

Meelanor, idd wanneer had jij je nod ook weer?

5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey meiden ik heb 13 mei mijn nod maar test op moederdag denk ik of misschien ook niet, maar dan zit ik op cd 13.

6. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Ah spannend! Nog eventjes:)!

7. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Zoooo pffff ben kapot. Gaan de tuin deze week doen vandaag begonnen met alle planten, bomen en stenen rot te trekken. Pffff wat een werk... maar hopelijk straks wel een kindvriendelijke tuin ;)

8. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg

Wie weet brengt dat geluk cross my fingers 😁

9. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    hihi precies tis hard werken maar dan heb je ook wat moois:)

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Sasiej, heb je inmiddels al je eisprong gehad?

11. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hoi Shally,
    Nee helaas niet:(, hoe is t bij jou? Liefs

12. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat balen zeg. Daar had je niet op gehoopt dat je lichaam je nu al in de steek zou laten. Maar kan het nog wel komen?

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Ik heb niet elke dag meer bldverliednhebbe en vermoed nu dat het komt door het inbrengen vsn de utrogestan. Dat ik telkens iets raak daarbinnen.

Ik heb nog steeds weinig kwaaltjes masr heb er wel een goed gevoel over. Donderdag om 9.20 weten we het. Ik ben nu toch wel zenuwachtig aan het worden.
    Als we donderdag een goede echo hebben gehad en de vrijdag gehaald hebben, heb ik een eerste mijlpaal bereikt. Vorige keer is het met 7 weken mis gegaan en dat ben ik vrijdag.

13. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Wij krijgen een jongen!!! ♡

14. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Wat een prachtige echo unbelieveble! Leuk een jongetje! Gefeliciteerd!

Shally, fijn om te horen dat t iets beter gaat:) nog 2 daagjes volhouden!
    Het zou best nog kunnen dat hij komt maar ik verwacht er niks meer van bij mij aangezien hrt ook enorm schommelt van een beetje kleur naar niks meer... Zit nu op dag 21 ... We klussen nu wel gwn om de dag om er zeker van te zijn dat we niks missen... Maar ik ben er bang voor hoor:( over n maandje mag ik weer naar de gyn, duurt allemaal veel te lang!

15. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    aaaah dames... ik kom t jullie toch even vertellen... Wij krijgen een jongen!!!!
    ik heb on mijn album foto's staan!!!
    zooo mega gaaf hihihi

liefs xxx

16. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat een mooie echo unbelievable! Gefeliciteerd met de kleine man! Helemaal leuk!

17. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Waaaauw Unbelivable wat een gave echo wat gaat dat snel he? je hebt nu al en compleet mini mensje. Hij moet alleen nog groeien :)

Sasies eierstokken ff goed luisteren!! sasiej wil graag een eitje asap en daarna graag bevrucht. De bezorg dienst doet er wel erg lang over dus ik doen hierbij en officiële klacht in... Hopende dat t nu snel opgelost kan worden

18. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hahaha top Meelanor;p die humor van jou!
    Helaas nog steeds niks:( gaat ook echt van licht naar iets donkerder naar licht denk dat ik maar ga stoppen met testen.. Want dit werkt ook niet en kost enorm wat ovu testen haha

19. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ja is gewoon irritant meid. ivm kosten deed ik dus temperaturen. Als je toch om de dag seks hebt komt t wat dat betrefd wel goed. Maar ik neem aan dat je ook graag wil weten wanneer een evt nod zich aandient. (en ik wil je niets opleggen maar daar begint is volgens mij wel op te lijken :) mijn excuses als t zo is. Ik geef alleen aan wat mij geholpen heeft in de eiloze periode van 1.5 ;))

20. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hhmm ik begrijp je zin niet echt:eek: sorry voor mn lompheid haha;p
    Ja zou t erg prettig vinden mn nod te weten... Maar ben bang dat er weer niks aan de hand is in mn eierstokjes dus weer moeten wachten tot we met medicatie moeten beginnen... Ik ga iig proberen morgen eraan te denken nieuwe kapjes of een nieuwe thermometer te kopen:p

Hoe is t met jou?

Deel Deze Pagina