Aaah hij dringt door haha;p nee hoor ;p wees maar niet bang je hebt ook wel gelijk maar op een of andere manier vergeet ik m altijd te kopen😂 t wordt gwn ns tijd dat er iets gaat gebeuren
Sorry ik een type of schrijven. ... mijn hoofd is altijd verder dan waar ik typ. en dan ook nog autocorrectie dat helpt niet haha. Maar aan je reactie te zien snapte je me toch Hier op 9 dpo ik voel Vanalles maar ik weet nu ook dat ik altijd Vanalles voel dus probeer me er rustig onder te houden. Deze week met de tuin bezig dus fijn afleiding
Ah dat is fijn meid! Lekker afleiding zoeken! Ik duim iig voor je! Ik heb gisteren flink geshopt onder het motto "Als ik toch geen kindjes krijg, kan ik t ook aan mezelf spenderen!" Hahaha heerlijk ;p
Hoi dames, Ik wil even zeggen dat we een goede echo gehad hebben! Het hartje zien kloppen. Volgens eigen berekening was ik 6w 6d maar volgens de echo 6w 4d. Maandag hebben we weer een echo!
Ahhhhh wat super shally en 2 dagen kan een meetfout zijn maar ook gewoon dat hij wat later is ingenesteld ennbegonnen met groeien Ben ieg super blij dat je een kloppend hartje had
Dat kan toch nog zo verschillen zei ze nu het nog zo klein is dus daar maak ik me ook geen zorgen om hoor. Pff wat zijn we opgelucht en blij!
Ooh Shally wat super fijn voor jullie zeg!! En idd die 2 dagen verschil zegt op deze termijn helemaal niks! Nu proberen te gaan genieten, gelukkig maandag weer een echo. Vaak spieken helpt!
Hoi meiden , Ontzettend verdrietig typ ik dot maar ons kindje leeft niet meer ik was daar dus ziek van en had ik rug krampen ik voel me leeg en kapot .. Ik weet het niet meer als het niet vanzelf af komt kan ik kiezen voor tabletten of een curretage ik vind dit zo oneerlijk waarom mag ik geen moeder worden ?
Aaahhhh mywish wat ontzetten verdrietig het enige wat ik kan doen is je een digitale knuffel geven... verder kan ik geen woorden vinden... want intens verdrietig
Mywish .. Ik heb ook geen woorden, wel kippenvel. Ik wou dat ik iets kon zeggen om de pijn te verzachten, maar die woorden bestaan niet. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Dankjewel lieverds ! Meelanor en sasiej dat betekend dat ik wel weer hier kom dus jullie zijn niet alleen X
Ohh nee mywish ik schrik ervan zeg. Wat verdrietig en oneerlijk. Ik wil je een hele dikke knuffel geven.
Shally jij hoeft niet bang te zijn ik zat achter met de groei en dat is dus anders ik heb wel griep gehad en koorts waarschijnlijk dat het daarmee te maken had , ik kan wel negatief gaan doen nu maar uiteindelijk kunnen we wel zwanger worden had al baby sokjes van mijn schoonma maar die hebben we vast een keer nodig ,, Het is ook kut maar wat kan je eraan doen ? Niks want uiteindelijk heeft de baby dan iets wat ook niet fijn is .. Bedankt voor alle steunende berichten