wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    hey meiden,

wij hebben een klusweekend gehad dus geen tijd gehad om bij te lezen. maar nu pauze dus kan wel even :)

@sasiej jeej een mooi eitje ik duim voor je dat je over 2 weken een mooie test hebt :)

@rieketje hoe was het vandaag in het zkh? hopelijk is je eitje er klaar voor :D

@sandrabk uhmm ja wel een goed gevoel als in ik wordt nu snel ongesteld maar een zwangerschap kan ik me niet voorstellen ;) 0,01% kans maargoed de wonderen zijn de wereld nog niet uit. mocht ik zondag nog niet ongi zijn dan ga ik eens testen maar verwacht niet dat dat nodig is :).
    Hopelijk gewoon snel ongi dan kunnen we verder met de behandeling en op naar één of twee eitjes ipv 5.

2. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    hallo dames,

Rieketje hoe was het in het ziekenhuis?

Meelanor, thx! ondanks dat je de kans klein schat duim ik toch voor je:)!

Sandra, top! lekker ontspannen is altijd goed:)!

3. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was allemaal slecht te zien op de echo. Bms ongeveer 5 mm en follikel 9 mm. Bloedwaarden blijven laag. Zelfde dosering door blijven spuiten en volgende week maandag weer terug!

4. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    hoi Rieketje,

vervelend dat het slecht te zien was! hopen dat maandag alles beter is! en er een mooi eitje gegroeid is:)!

5. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Balen is dat dan he rieteke. Hopenlijk maandag meer geluk!
    Hoe gaat het met klussen Meelanor? Is het huis al af :)!
    Sasie, nog bezig met de lijn? Bij mij gaat het niet meer zo snel, blijf een beetje steken helaas. Wil graag cambridge gaan doen. Veel collega's hebben dat gedaan en zijn er echt veel van afgevallen. Vind het alleen voor nu niiet zo'n goed idee.

Hoe gaat het verfer met iedereen?

6. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hoi Sandrabk,
    Ja nog steeds bezig maar heb ook een week op het zelfde gewicht gestaan en was zelfs een beetje bijgekomen, zit nu op een totaal van 2kg afgevallen in 3 weken... gaat heel langzaam maargoed het is iets:)! Ik denk ook dat het door de spuiten komt dat het niet zo snel gaat allemaal!
    en nu wil ik natuurlijk ook gezond eten voor als het een keer raak zou zijn;p!

wat is Cambridge precies dan?

met mij gaat het voor de rest goed hoor op mijn misseiljkheid na:p maar ook dat gaat weer over.

Jij nog 4 daagjes he en dan de nieuwe cyclus:)!

7. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Ik vind het echt knap dat je 2 kg kwijt bent. Ik ben door het spuiten 4 kg aangekomen. Vervelend dat je misselijk bent, alles voor het goede doel. Hopenlijk ben je ook bijna klarr met spuiten. Heb je al enig idee wanneer je de punctie zou kunnen krijgen?

Cambridge is een shake-dieet waarbij je bij een consulent loopt.

Ja, zaterdag eindelijk ongesteld. Hoop dat het dan niet meteen extreem is want we gaan naar skycity. Dancefeest, ben benieuwd, ben daar normaal niet zo van.

8. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hoi Sandrabk,

Ja hihi tis niet heel veel maar tis iets, ja erg vervelend dat bijkomen vam de spuiten! Hopen dat dat ook niet lang meer nodig is.

Ik krijg geen punctie helaas... Wij moeten het met "spontaan" vrijen zover krijgen haha ben ook bang dat hier al iets misgaat, dat het zeg maar niet op de plek van bestemming komt maar dat zijn allrmaal mijn eigen aannames:p!
    Ik hoop ook stiekem weer dat dit de laatste keer spuiten was maar durf ook niet echt meer te hopen ivm de teleurstellingen.

Nee dat lijkt me nu dan indd geen strak plan, in combi met zwanger worden! Leuk zeg een dance feestje:) heel veel plezier daar en idd hopen op een niet te heftige menstruatie!

9. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Zo spontaan is het dan allemaal niet meer he, wat een druk komt er dan op te staan. Ik dacht dat jullie ook ivf/icsi deden. Als ik het goed begrijp doen jullie dan iui?

10. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hoi Sandrabk,
    Dit is bij iedereen indd anders sommige iui andere icsi en ik helaas alleen OI met "spontaan" vrijen... En indd zo spontaan is t allemaal niet hahaha. Wij. Moesten eerst gewoon proberen en na een half jaar krijgen we hopenlijk de iui erbij... Onder het motto kostenbesparen;p!

11. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afvallen is inderdaad lastig terwijl je hormonen aan het spuiten bent. Ik ben nu 2,5 kilo afgevallen. Nu doorzetten! Ik wil afvallen door gezond te eten, meer te bewegen, maar vooral door niet meer te snaaien! Soms best lastig.. aangezien ik een emotionele eter (lees: enorme snoepkont!) ben!

Wat betreft het 'spontaan' vrijen.. tjah.. niks spontaans meer aan! Het is bijna tot op het uur uitgestippeld! Wij proberen er tijdens 'de moetjes' wel iets extra speciaals van te maken.

Er moet me ook nog iets van het hart..
    Gisteren hadden we hier in het dorp de hele dag feest. Bandjes, braderie, alcohol..
    Op zo'n dag kom je altijd veel bekenden tegen, sommige heb je al een tijd niet gezien.. en wat wil.. veel mensen vroegen aan mij.. goh willen jullie nog geen kinderen. En dan zeg ik altijd maar dat we nog jong zijn en nog tijd genoeg hebben (ik ben 26, vriendlief 28).
    Gisteren gingen het broertje van mijn vriend met zijn vriendin ook met ons mee en op een gegeven moment begon mijn zwager er ook over. Wanneer komt er bij jullie een kind, ik vind het wel leuk om oom te worden. Pfff op zo'n moment denk ik wel eens ik vertel het gewoon aan iedereen dat we bezig zijn en dat het bij ons niet allemaal vanzelf gaat. Maar mijn vriend en ik hebben besloten om het maar tegen een aantal mensen te vertellen, zodat we toch ons ei kwijt kunnen en we met een aantal mensen kunnen praten, maar ook voor een aantal nog een verrassing is.
    Ook was er een goede vriendin van mij. Zij is 33 weken zwanger en ze klaagt behoorlijk.. zij weet van onze situatie af en ze vindt het heel erg voor ons. (bij haar was het in één keer raak!) Nou begon ze aan het einde van de avond te klagen dat ze graag een biertje wou en dat dat nu niet kon enzo. ik kan begrijpen dat het vervelend is dat iedereen om je heen aan het einde van de avond behoorlijk in de olie is, maar om nu zoiets te zeggen (tegen mij)?! Ik heb een beetje kortaf gereageerd door te zeggen, ik wou dat ik met je mee kon doen.
    Toen was het vervolgens na 12en en toen moest ik een traantje laten.. (onder invloed van heel wat wijntjes) vorig jaar de dag na deze jaarlijkse feestdag, gingen mijn vriend en ik naar de huisarts om een doorverwijzing te vragen naar het ziekenhuis. Vandaag dus een jaar geleden. Er is veel gebeurd het afgelopen jaar. Vervolgens geeft het broertje van mijn vriend mij een knuffel en vraagt wat er was. Ik zei dat ik dat niet kon vertellen. Ik krijg nog een knuffel van mijn vriend en veeg mijn traan weg. We hebben nog een uurtje doorgefeest en toen was de dag ten einde.
    Het was een hele gezellige dag, met zeer gemengde gevoelens!

Hoe doen jullie dat als mensen vragen of jullie nog niet toe zijn aan kinderen?
    Weten jullie familie/vrienden er van af?

Excuses voor mijn lange verhaal, waar misschien wel geen touw aan vast te knopen valt, maar ik wilde het graag even van mij afschrijven!

Fijne avond.
    Liefs

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    hey rieketje allereerst dikke knuffel! Ik heb mezelf Door meer van zulke verhalen ook voorgenomen om die vraag niet meer aan mensen te stellen. die vraag kan alleen maar kwetsen volgens mij?

Ik krijg die vraag eigenlijk nooit. Ook niet of we bezig zijn voor een tweede. Maar heel veel mensen weten dat ik in t zkh loop om mijn cyclus weer op orde te krijgen. zeg daarbij niet direct dat ik een tweede wil maar als ze er naar vragen zeg ik gewoon dat dat wel een keer komt als mijn lichaam weer normaal is. Een ik moet zeggen werkt super niet iedereen weet dat we bezig zijn, maar ze weten wel dat het zkh gedoe met hormonen lastig is.

nogmaals dikke knuf echt niet leuk. hopelijk zijn we gewoon snel zwanger

13. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hoi Rieketje,

hehe indd een dikke knuffel voor jou!
    Het is inderdaad echt super vervelend, word hier ook niet goed van!
    Maar heb wel gezien dat zodra je mensen erover verteld ze er wel rekening mee houden. Al krijg je dan vaak vragen met hoe is het met je nog geen vooruitgang :| allemaal lief bedoeld hoor daar niet van maar wel vaak vervelend!

ja je moet er inderdaad het beste van maken van die moetjes haha:p maar precies niks is meer spontaan.... hierdoor heb ik er vaak ook gewoon geen zin meer in maarja het moet dan toch maar:p klinkt heel erg haha sorry!

Ik zat vanochtend op 2,1kg die ik afgevallen ben jeej ;p! En dat terwijl ik gisteren zwak was en frietjes gegeten heb haha!

14. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Sasie, wat goed!!!

Rieteke, wat ontzettend vervelend! Kan me voorstellen dat je je echt rot hebt gevoeld. Ik kreeg heel veel vragen over wanneer een tweede komt. Ik ben ook altijd erg open geweest over het feit dat we nog een kleintje wilde. Mede hierdoor ben ik er ook heel open over. Mensen vragen er daarna niet meer over en dat vind ik dan ook wel fijn. Vaak weten ze ook niets meer te zeggen als je zegt dat het niet vanzelf gaat. Veel sterkte meid, laat je niet gek maken! Ik denk echt dat het een opluchting voor je kan zijn als je het er met anderen over kunt hebben! Dikke knuffel

15. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de lieve woorden!!

16. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey rieketje al een beetje bijgekomen? en 2,5 kg is ook al super knap toch? En herkenbaar ik ben ook een emo eter... als ik zielig (ongi of iets)ben mag ik altijd mezelf troosten met wat lekkers;) maarja dat is natuurlijk niet zo handig (en als mijn man iets fout gedaan heeft wil hij t ook altijd goed maken met eten:) )

@sasiej goed bezig! 2 kg is toch al heel wat :)

Hier lukt het afvallen niet echt ben nu 1,5kg kwijt maar blijf hier al een week op hangen... komt door de verbouwing... dan hebben we eigenlijk geen tijd/zin/puf om fatsoenlijk te koken... gisteren een pizza en een flurry gegeten:) maar goed... verder neem ik weinig tot geen snoep alleen gezonde tussendoortjes zoals een appel of een snee roggebrood en probeer frisdrank ook minimaal te drinken. zoveel mogelijk thee en water.

volgens mij heb ik vandaag mijn nod maar ik weet ook nog niet hoelang mijn lf is kan ook 15 dagen zijn... als ik morgen nog niets voel dan ga ik testen maar verwacht dat dat niet hoeft :)

@sandrabk veel plezier moger op het feest en ik zal duimen dat je niet / of weinig ongi wordt :)

17. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Haha Meeleanor, bedankt! Ben gisteren al ongesteld geworden. Normaal een cyclus van 28 dagen en nu opeens 26 dagen. Als ik maar wel ovuleer straks...
    HIHi zo herkenbaar dat eten, ben bang dat ik het na vandaag ook niet meer volhou.

Meiden gaan jullie nog wat leuks doen komend weekend?

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @sandrabk wij gaan weer verbouwen.... komt echt mijn neus uit maar goed... we zijn op 3/4 en zijn in december 2013 begonnen dus nog even volhouden. voor kerst zitten we er zeker in. verder nog geen concrete plannen voor het weekend.

Ze hebben van de week de keuken geleverd en zijn ze nu aan het monteren :D wordt al echt mooi :) das wel fijn!

Ik denk dat ik hier ook nu snel ongi ga worden mijn buik rommelt heel erg. Nu elke keer broekstaren bij t naar de wc gaan :)

19. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Meiden, ik lees wel mee hoor maar heb weinig te melden. Alleen dat ik me weer ontzettend rot heb gevoeld van de week :(.

20. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Meeleanor, gelukkig zijn jullie al over de helft met klussen en als je ziet dat het steeds mooier wordt geeft dat denk ik ook wel weer een gevoel van trots! En voor je het weet is het kerst :)!

Shally, rot dat je zo'n slechte week hebt gehad. Houden jullie voorlopig nog even een geplande rust met het traject? En al op vakantie geweest? Knuffel!

Deel Deze Pagina