Ik sluit me bij meelanor aan hoor, ik ben blij als jullie meekletsen! 5juni mag ik eindelijk weer naar t ziekenhuis. Wat fijn dat t zo goed met jullie gaat dames! Shally, dadelijk kun je lekker genieten! Sterkte morgen mywish en veel plezier in parijs! Geniet ervan rn hopelijk knap je snel een beetje op! Ik ga de foto's straks bekijken, ben benieuwd! Liefs!!!
Mywish heeeeel veel sterkte vandaag. En klagen? Jij hebt alle recht om je zo te voelen. Ik hoop dat het je allemaal lichamelijk mee valt. Dikke knuffel en mocht je gelijk doorgaan naar Parijs veel plezier.
Hoi meiden , Ik ben al thuis ik ben goed uit de narcose gekomen toen ik op de tafel lag stroomde de tranen eruit ze waren echt super lief ik voel me leeg heb ontzettende krampen gehad niet normaal maar nu gaat het gelukkig .het een plekje geven duurt nog het heeft een ontzettende impact op ons gehad .. Verdrietig ben ik natuurlijk maar blij dat het uit mij is ik voel me ook niet meer zwanger ik kan het afsluiten .. Voor ons gaat ook de zon ooit schijnen dus het komt goed na ronde 2 al zwanger was al een mooi cadeau maar hopelijk lukt het nog.. Meiden bedankt voor alle steun en shally ik duim voor je lieve schat je verdient een lief kindje wat je lekker kunt knuffelen probeer er van te genieten ook voor jullie komt het goed Veel liefs
Sun en rieketje ontzettend mooie foto's en wat zien jullie er mooi uit met jullie buikjes laat de spruit maar lekker groeien 😉
Hey mywish Dikke dikke knuffel... het is ook allemaal hartstikke zwaar meid. hopelijk kun je nog een beetje van parijs genieten en stukjes ontspannen. Hoe is je vriend / man eronder? Dikke knuf
Mywish, dikke knuffel!! En bedankt voor je lieve woorden. Hopelijk kan je een beetje genieten in Parijs. Owja, wel goed aan jezelf denken he. Niet gelijk teveel hooi op je vork nemen.
Mywish, dikke knuffel, heb zo met je te doen Ik hoop dat Parijs helpt om even wat afstand te nemen..weet verder niet zo goed wat ik tegen je kan zeggen. Ik denk aan je! X
Mywish, dikke knuffel! Sterkte voor de komende tijd. Doe het lekker rustig aan en geef het maar de tijd. Liefs
Vandaag eerste controle gehad bij de verloskundige. Het was een beetje een tegenvaller.. wij waren in de veronderstelling dat we een echo zouden krijgen, maar helaas. Blijkbaar kunnen en mogen ze dat niet doen. Ik werd apk gekeurd en het was allemaal in orde. Ook nog even naar het hartje geluisterd, dat was wel weer een mooi moment. Over 4 weken weer een apk keuring en ik mag een afspraak maken voor de 20 weken echo.
Rieketje, jammer geen echo Bij mijn vk praktijk scheiden ze intake/controle ook van de echo's, maar ik wist t van tevoren. Toch balen als je je er op instelt...gelukkig wel geruststelling door naar t hartje te luisteren! Ik vond dat ook wel weer anders dan met een echo erbij, ik besefte me echt dat het hartje uit mijn buik kwam. Echobeeld was letterlijk verder van me af (minstens net zo fantastisch, begrijp me niet verkeerd). Had jij dat ook?
Het hartje luisteren is ook altijd super mooi, maar toch vind ik het ook fantastisch om het kleintje rond te zien zwaaien. En wat ik altijd leuk vind is om te zien hoe hard hij groeit! Das echt niet te bevatten..
Hey meiden Gaat goed hier lekker rustig zo. Ben weer aan t spuiten en morgen fm. Emotioneel gezien vind k dit de fijnste tijd geen ongi en geen symptomen. En ik mag in mijn handjes knijpen dat ik meestal vlot een eitje heb. Dus k geniet even van de rust in mijn hoofd ben begonnen met start to run met t buurmeisje dus ik ga zo ff hardlopen @sasiej Wanneer mocht jij weer? @mywish dikke knuf en hopelijk geniet je van je uitje je naar Parijs