T voelt alsof de boel daar beurs is een dan door t niezen/hoesten daarin "knijp". Ik overleg t vanmiddag wel even bij de gyn.
Ik heb het gisteren aan de gyn gevraagd want mn fertiliteitsrts is op vakantie. zij zei inderdaad dat ik mag stoppen en hoef niet af te bouwen. Maar voor mijn gevoel heeft de utro er wel aan bijgedraagd dat ik nu een goede zwangerschap heb dus vind het toch wel erg spannend om ineens te stoppen. Ik gebruikte tot gisteren 3x 1 bolletje en vandaag ga ik er 2x 1 bolletje doen. En dan op en duur (weet niet wanneer) nog maar 1 bolletje.
Lijkt me ook lastig hoor... ze zeggen t wel maar.... gewoon doen wat je gevoel je ingeeft Ik ben onderweg naar t zkh
Gister en 16 12 10 mm eitjes en vandaag 17.5 12 en 2x 10 mm eitjes dus ik mag vanavond ovitrelle zetten! Ik hoop dat jij ook snel weer een eitje hebt sasiej! Hoe gaat het met jou mywish? Nog last van de curettage gehad en hoe was parijs?
Sow dat is snel Meelanor! Wat goed Bij mij helaas nog steeds niks! Wel enorm veel maagklachten en krampen in mn eierstokken.... 14 april de laatste menstruatie gehad dus rond 1 april de laatste eisprong t werkt echt niet zo hoe t moet.
Heej lieve dames! Hoe is het met jullie? Hebben jullie nog iets leuks gedaan of gaan jullie nog wat leuks doen met pinksteren? Wij hebben vandaag gebbqt met schoonouders en morgen gaan we naar mijn ouders, verder weinig bijzonders.. Ik heb de laatste tijd erg veel last van maagzuur.. bah. Verder gaat het prima. Liefs
Hoi Rieketje Klinkt alsof je een gezellig weekend gehad hebt! Toppie! Ik heb helaas moeten werken dus we konden niet veel haha wel even n bliksembezoek aan mn oma gebracht en gister avond gebbqt ;p dus toch wel iets hihi. Oei vervelend dat maagzuur! Ii weet er helaas alles van! Met mij gaat t ik principe goed alleen nog steeds n beetje frustie doordat er niks is en we alweer bijna 2 maanden verder zijn... We hebben het ook maar opgegeven met seks hebben... Kreeg er de schijt van als ik eerlijk ben haha Hoe is t met de rest vd dames?
Nou dat begrijp ik heel goed hoor Sasiej. Het is al een moetje als je in de mmm zit, en dan was ik altijd blij dat het weer voorbij was. Maar wel echt ontzettend k*t dat je lijft niet mee werkt. Ik'had zo gehoopt voor je dat de Leo zou helpen en je elke maand een mooie eisprong zou hebben. Heb je nu niet een beetje het gevoel dat je die operatie voor niks hebt gedaan? Meelanor, wow alweer in de wachtweken. Fijn dat je altijd snel een ei hebt! Ik ga weer voor je duimen!
Meelanor, die eitjes groeien als een speer elke keer. Als ze nu ook nog eens als een speer bevrucht worden Sasiej, frustrerend zeg, je had toch iets meer gehoopt van die operatie denk ik? In juni mag je weer terug komen toch? Ben benieuwd wat het plan dan wordt. Shally, jij nog steeds gerustgesteld of begint de onzekerheid alweer toe te slaan? Hoe voel je je? Hier een druk weekend gehad, veel achterstallige klusjes gedaan en mijn mams is jarig dus op visite en uit eten. Met mij gaat alles goed, heb erg veel last van mn darmen en van maagzuur, maar welkom terug energie! Dus ik mag niet klagen. Vrijdag de GUO, das wel spannend. Verder druk bezig met de voorbereidingen v onze reis naar Japan over 3 weken
Hey wij hebben niets bijzonder gedaan. Ik heb altijd lang weekend ivm maandag ouderschapsverlof... wat straks ook afgelopen is als ik niet snel zwanger raak Normaal ga ik op zaterdagochtend naar peutergym maar ik moest nu helaas naar t ziekenhuis baalde daar wel van... maarja hopelijk de laatste keer (zoals ik iedere keer hoop) daarna naar mijn opa geweest die was jarig. Verder had er een kat bij ons op de boerderij kittens maar die is doodgereden. Kittens waren 2.5 a 3 weken oud... brak mijn hart dat gepiep dus maar in huis genomen en proberen te flesvoeden... nou dat wilde ze ook niet echt graag een t moet om de 2 a 3 uur... Dus ook snachts... 1x geprobeerd maar ben gebroken. gelukkig heb ik ze bij een pleegmoeder gezet en die wilde er wel 1. Dus die andere 2 gaan denk alsnog maar ik heb t geprobeerd ieg Ook nog even naar de beekse bergen geweest en vandaag rust dagje alleen even boodschappen gedaan.
Wat leuk Sun dat jullie naar Japan gaan! Vind je dat niet spannend nu je zwanger bent? Wat betreft wel/niet eten en hygiene? Ik was vrijdag en zaterdag wel gerust gesteld maar nu begint de ongerustheid wel weer toe te slaan. Ik zal er mee moeten leren omgaan want anders gaat het heel lang duren. Als die eerste 3 maanden maar voorbij zijn. En ik moet er gewoon vertrouwen in hebben dat die kleine kruimel Gaat groeien en in december geboren gaat worden ! Vandaag intake gehad bij de verloskundige en donderdag de termijnecho. Daarna gaan we het wereldkundig maken! Meelanor, wat zonde van die poes en kittens. Lijkt me inderdaad wel een hele opgave om ze te voeren om de zoveel uur. Je bedoelt dst die andere 2 was doodgaan omdat de pleegmoeder ze niet meemt?
Ja die heeft er nu al een dag niets mee gedaan. Ach ja... En sun spannend naar Japan maar ook leuk hoelang ga je? Sasiej Ik zou willen dat ik wat eitjes voor jou kon produceren dat gonal f werkt gelukkig voor mij als een trein... helaas zijn t volgens mijn windeieren ofzo want bevruchting en innestellen gaat minder goed. Hopelijk gaat de tijd wat sneller zodat je snel weer verder kunt
Aaaah die kittens hartverscheurend! Ik als dierenvriend kan echt niet tegen dat soort verhalen, arme poesjes. Maar jij hebt gedaan wat je kon Meelanor! Shally, die onzekerheid zal nog wel blijven. Gelukkig heb je snel weer een echo en kun je weer even spieken of alles goed gaat! Wb Japan, ik zie wel op tegen de lange reis (moet vlg mij ook vaker opstaan in t vliegtuig enzo) en de jetlag, maar het is super schoon overal (lees ik tenminste overal) en met eten kan er ook niet zo heel veel misgaan. Ik eet al geen vlees of vis dus dat scheelt al een hoop. Als ik verder vooral warm eet (goed verhit en geen salades etc) moet ik een heel eind kunnen komen denk ik. Gezondheidszorg is ook erg goed (voor t geval dat het nodig is), ik moet alleen nog even uitzoeken in welke zh ze Engels praten want dat doen ze blijkbaar niet overal. En het is nog even zoeken naar een hotel met een normaal bed. De meeste bedden zijn 140x110 cm en de kamers vaak niet groter dan 12-16m2. Ik weet niet zo goed waar ik vl moet laten aangezien ik met mijn buik het bed al vul
aah die poesjes wat erg!wel goed hoe je het opgepakt hebt! jip sun in juni terug... wordt idd eens tijd zeg! wauw te gek zeg Japan... enjoy! Shally spannend weer een echo in het vooruitzicht, gelukkig begin je er al een beetje van te genieten! haha nee er is idd niks leuks meer aan aan die hele seks niet.... wat lief meelanor!
Gefeliciteerd shally! Ik ben weer aan het werk mag 22 juni pas beginnen vind het wachten vervelend os dat normaal? Pff moeilijke week gehad en nog steeds niet te bevatten hoe gaat het met iedereen ? X
Gefeliciteerd Shally hihi n kerstkindje ! Wachten is heeeeelll vervelend mywish! Logisch dat je t moeilijk hebt!!! Ik krijg momenteel de schijt van alles volgende week vrijdag zijn die eindeloze 3 maanden eindelijk om zul je zien dat ik dan of n cyste heb of dat ik eerst weer met de provera moet starten en we weer 2 weken verder zijn voordat ik uberhaupt kan beginnen met de chlomid of het spuiten... Duurt gewoon allemaal te lang en word er enorm gefrustreerd van! Gezeik allemaal! Maargoed dat was even mn frustratie haha Hoe gaat t met de rest van jullie dames?