Dat is toch wel heel bijzonder shally, een kerstkindje! Mywish ik heb het gelukkig nooit meegemaakt, maar ik snap dat je het moeilijk hebt! Het is ook niet niks wat je hebt moeten doorstaan! Sterkte meid! Sasiej ik begrijp je frustratie volkomen! Hopelijk is volgende week alles in orde en kunnen jullie gelijk beginnen. Moet je ook provera gebruiken als er geen eitjes gegroeid zijn? Hier gaat het deze week wat minder. 3 dagen ziek gemeld. Ik ben gewoon helemaal op, mijn energie is gedaald naar het 0 punt! Ben in 2 dagen tijd bijna 1,5 kilo afgevallen. Volgens de vk geen ramp, maar ik moet toegeven aan de vermoeidheid.. uhm hoe moet dat? Daarnaast erg last van mijn been, lig vaak wakker van de pijn. Helaas moet ik er maar mee leven. Zo dat was mijn geklaag. Meelanor, hoe gaat het op het wachtbankje??
Sasiej jij hebt goed recht om te klagen en je frustratie af te blazen. Ik kan me af gefrustreerd voelen als ik alleen maar aan je situatie denk. hopelijk maakt dit je niet nog meer down... maar denk dat je er vanuit moet gaan dat je een kuurtje provera krijgt mocht je toch een lucky eitje hebben dan is dat mooi meegenomen maar als t al zo lang blijft hangen... Dikke knuf Weet je zeker dat je geen eisprong hebt gehad? Heb je nog getempt of ovu testen gedaan? Dikke knuffel ik zit hier onzeker op de wachtbank... heb t idee dat mijn eitje niet , niet goed of erg laat gesprongen is... nou ja we zien t wel. 10 juni mijn nod en 11 juni gesprek bij de gyn hoe nu verder. want ik wil graag een beetje een beeld erbij hebben als t nu allemaal niet lukt hoelang weer dan nog bezig zijn en wat we allemaal nog kunnen proberen. As maandag ga ik naar een natuurgeneeskundigachtig iets. wie weet wat daar uit komt
Rieketje ik heb toen ook een tijdje 16 uur per dag geslape :,) letterlijk en ook als ik dan wakker was wilde ik nog slapen maar moest wel eten natuurlijk. En was toen ook half misselijk dus viel ook af. Maar die kilo's haal je straks ruim weer in hoor! Don't worrie
Sasiej, ik snap je frustratie heel goed. Proberen nog niet te veel op de zaken vooruit te lopen, maar ja das makkelijker gezegd dan gedaan (ik zou ook al die doemscenario's al voor me zien) Rieketje, jij ook al narigheid hoe komt die pijn in je been, zit er iets knel ofzo? Moeilijk is dat, toegeven aan je grenzen. Ik hoop dat je snel opknapt! Meelanor, heb je ovutesten gebruikt/getempt? Goed dat je een afspraak hebt gemaakt voor een beeld hoe nu verder, kan me voorstellen dat je je een beetje een beeld wilt vormen vd opties. Shally, yes! Gefeliciteerd meis! Weer wat gerustgesteld? En lekker genoten van je mini? Veel last v klachtjes? Wij hadden vandaag de uitgebreide 20 weken echo (GUO) en ons meisje is helemaal goed gekeurd! Wow wat ze allemaal kunnen zien, niet te geloven zeg. Inclusief hartkleppen, tongetje en niertjes (nou ja, die laatste zag ik niet echt, alleen grijzig gebied maar alles was grijs ). Ze wreef heel schattig met haar handje over haar buikje en we hebben haar zelfs zien in-en uitademen. Kortom, helemaal verliefd!
Geweldig sun hihi echt genieten! Oei rieketje, das lastig toegeven terwijl je toch alles wilt doen maar wat is er dan mis met je been? Meelanor, spannend dat wachtbankje! Ik duim voor je! Ja helaas moet ik iedere keer voor ik begin met spuiten aan de provera gezeik allemaal! Eitje ga ik niet van uit heb tot vorige week nog iedere dag n ovu test gedaan totdat ze op waren dus nee helaas! En het tempen is vreemd want ik heb iedere dag een andere temperatuur😓 denk dat zo'n voorhoofdthermometer gewoon niet precies genoeg is!
Oh sun, wat geweldig! Heerlijk dat alles goed is! En je bent alweer op de helft! Wij hebben de 20 weken echo op 23 juni. Ik heb een zenuw bekneld zitten in mijn bovenbeen. Heb ik jaren geleden ook gehad, maar toen was het maar een kleine plek waar ik last van had. Nu heb ik al sinds het begin van de zwangerschap erg last. Branderig, doof en tintelend gevoel. Ongeveer halverwege bovenop mijn bovenbeen tot aan mijn knie en nu begint de zijkant ook al gezellig mee te doen. Ze kunnen nu niks geven qua medicatie of pijnstilling want dat mag niet ivm zwangerschap. Lig vaak 's nachts wakker van de pijn. De huisarts hoopt dat het na de zwangerschap wegtrekt, maar omdat ik het in het verleden ook al eens heb gehad is de kans wel kleiner. Na de zwangerschap mag ik wel pijnstilling en als dat niet helpt kunnen ze de zenuw doorsnijden, maar dan heb je nooit meer gevoel in de bovenbeen.. maar ik hoop voor alsnog dat het na de zwangerschap gewoon over gaat!
Sasiej shit is dat he hoop dat er snel verandering inkomt Sorry dat ik niet op iedereen reageer Gellukkg is alles goed met je meisje sun 👍 Liefs
Ennnn ja hoor gevoel had gelijk... eisprong heeft niet doorgezet en ik ben ongesteld... druppelt ineensflink roest bruin bloed uit. En ik kan hopen op een innesteling maar dan hou ik denk ik mezelf voor de gek... Klote bloed elke keer....blijf gewoon weg...
Ahh meelanor! Kl*te! Heb je enig idee hoe het komt dat de eisprong niet goed is geweest? Je spuit toch ook pregnyl/ovitrelle? In ieder geval wel fijn dat je een gesprek hebt, hopelijk kunnen ze je meer duidelijkheid geven. Sterkte!
Geeeeen idee wist ik t maar... eitjes was 18 mm. En daarna pas savonds gezet. Ovitrelle 250.... ze zetten me maar mooi weer op pregnyl ga morgen t zkh bellen en ze gaan iets doen! En echo of en bloedtest ik wil eig sowieso een Bloedtest om te kijken wat er gebeurd is... ik haaaaaaaat bloed sorry voor mijn ego berichten en mijn gevloek maar bedankt dat ik even mag ventileren.
Nou meelanor ik vind er niets egoistisch aan hoor! Het is niet de bedoeling dat je voor jan met de korte achternaam spuit! Hopelijk kunnen ze vinden waar het aan ligt of veranderen ze in ieder geval iets in hun plan van aanpak!
Jeetje Meelanor, dat is balen zeg! En wat gek dat je ei niet springt met Ovitrelle. Gelukkig snel een afspraak, je hebt groot gelijk dat je wilt weten hoe of wat. Op deze manier schiet het ook niet op toch? Enne...ventileren mag altijd, dat heb je soms gewoon even nodig!
Potverdori meelanor wat stom! Hopelijk wijst t onderzoek iets uit! Miss een stomme vraag maar ik dacht dat je geen ongesteldheid had als er geen ei springt ?
Hoi meiden jullie gaan snel groei maar goed baby's hihi Meelanor rot is dat he ik vind dat echt rot voor je hopelijk snel zekerheid Ik voel me wat Beter en als jullie het goed vinden klets ik weer mee Dikke knuffel voor iedereen !😀
Geen stomme vraag sasiej. Ze noemen t dan officieel geen menstratie maar een bloeding. In theorie is t dus anders maar in praktijk bij MIJ geen verschil. . maar mijn lichaam is sinds de bevalling kampioen bloedverlies! Om elke scheet wil t weer bloeden. ... echt hè. .. zelfs dwars door de pil heen...niets lijkt te helpen. Wereldwonder dat ik nog geen bloedarmoede heb haha fijn dat je je weer wat beter voelt mywish. Let wel op jezelf hè.
En.....toen was ik helemaal over de zeik!!!:x:x:x Zaterdag kreeg ik voor t eerst bruinverlies. Dus kon pas maandag bellen... want hey ik weet niet wat ik nu moet? Is dit een menstratie zo ja moet ik dan spuiten? of is het een n innestelingsbloeding??? Ik denk van niet want ik heb t gevoel dat ik geen eisprng heb gehad... (dat heb ik toen hier ook aangeven dat ik dat gevoel al had voor t bloedverlies) dus wat moet ik nu? ochtends ziekenhuis gebelt. Assistent zou overleggen met gyn en dan smiddags kon ik terug bellen (mijn agenda zat nogal vol anders gaan ze mij gebeld) Smiddags gebeld. Nee ik kon geen bloedtest krijgen want dat had geen nut, daar was het nu te laat voor. Ik was maandag 7 dpo en ik weet niet beter dan dat progesteron op 7 dpo geprikt moest worden. Maar de assistent bleef stug volhouden. dat het 9 dagen na ovitrelle moest een ik was volgens haar berekening 10 dagen erna.. 3x uitgelegd en daarna begon ik te twijfelen aan mezelf... Dus ik dacht oké nou dan niet joh! :x Ik zeg en nu..??? Moet ik nu gaan spuiten?? Nee mevrouw het is nu nog een beetje te vroeg voor een echte menstratie (joh!!!:x) u moet maar gewoon afwachten.... oh en hoelang dan Zegt dat mens... Ja ik heb ook geen glazenbol... ik weet niet hoelang het duurt voordat u uw volgende menstratie krijgt nou ben blij dat ik dr aan de telefoon had en niet voor de bali stond ik was echt pissig!!!:x:x:x (Ofwel wij doen niets voor je je zoekt t zelf maar uit. ) Ik was helemaal overrompeld omdat ik verwacht had gewoon een bloedtest te krijgen die kreeg ik al niet een dan nog dat ik maar even moest wachten... ik heb gezegt dat ik t wel met de gyn bespreek (die afspraak staat 10 juni) een daarna opgehangen. Daarna allemaal dingen bedacht die ik nog kon of wilde zeggen maar t spreekuur was voorbij dus dan nemen ze de telefoon niet op. ofwel ik moet nu wachten tot ik ongesteld wordt... uhm bloedingen zal ik wel krijgen maar een eisprong is wat minder waarschijnlijk een zodoende een menstruatie al helemaal. Dus sasiej ik ga met jou op de "je zoekt t maar uit wachtbank" zitten. Echt hè je gaat om met mensen...sjonge:x:x:x kleine frustratie merken jullie wel haha.gelukkig goed kunnen ventileren en mijn boosheid is redelijk afgenomen. Je kunt er nu toch niets meer aan doen (wil ik nu ook niet) maar t moet r wel even uit. Gister ook naar de natuurgeneeskundige geweest ook en een lang verhaal typ ik even een andere keer. De hele korte samenvatting is dat ze denken dat ik een bacterie (brucella abortus) in mijn baarmoeder had en die hebben ze gelijk behandeld. Wie weet werkt t.
Meelanor, die assistentes zijn soms (op zn zachtst gezegd) echt waardeloos!! :x ik snap,echt niet waarom ze dat soort domme dozen daar neer zetten. Of je zelf achterlijk bent of zo. Hallo, ze kunnen toch ook even overleggen of de gyn zelf laten bellen? :x Ik snap je frustratie maar al te goed, duidelijk een type dat niet weet hoe erg onduidelijkheid is en dat elke dag wachten er 1 te veel is! Hopen dat de gyn je beter begrijpt en er een duidelijk verhaal,komt! En ondertussen duimen dat de natuurgeneeskunde zijn werk doet!
Ze begrijpen t ook gewoon echt niet he alsof we gewoon maar idioten zijn en maar moeten doen wat hun willen en hun alles beter weten de schijt krijg ik van die mensen😡 belachelijk meelanor! Maar helaas weet ik precies hoe je je voelt!
Sorry dat ik nu pas reageer hoor dames maar zit niet zo lekker in mijn vel..verder ook druk geweest en 's avonds de puf niet om te reageren. Sun, ik was wel een paar dagen gerust gesteld masr hoe verder deze week, hoe ongeruster ik weer ben geworden. De kwaaltjes lijken af te nemen en heb er al niet zoveel. Dus gisteren een afspraak gemaakt voor weer een echo, die we straks hebben. Dit keer gewoon bij een echo bureau. Fijn dat jullie meisje helemaal is goed gekeurd! Zijn jullie al begonnen aan het kamertje? En je gaat toch binnenkort op vakantie? Rieketje, hoe gaat het met jou? Nog steeds die zenuw die bekneld zit? Wel lastig zeg dat ze er niks aan kunnen doen. En je moet nog zo lang.. Meelanor, hoe kan het dat je eisprong niet goed is geweest? Meestal springt ie toch met ovitrelle/ pregnyl? En hoe is het nu? Want je moest wachten tot je menstruatie zou doorzetten? Wel raar en balen dat je telkens bloedverlies hebt. Kan dit niet een keer onderzocht eorden dmv een operatie? Of zeg ik nu iets stoms? En wat een stom wijf zeg asn die telefoon.. Op de een of andere manier zijn het meestal van die kenaus die daar werken.. Sasiej, hoe is het? Bijna afspraak in het ziekenhuis? Werd tijd he.. Jouw geduld wordt wel op de proef gesteld. En mywish, hoe is het met jou meid?