wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey Shally

Hopelijk wordt je snel gerust met de echo :)

Hier bloed ik nog steeds iedere dag even veel sochtend beetje bruin smiddags tussen 10 en 12 een stolsel en rood en daarna weer bruin... erg fijn not. Ik kan het iedere dag net aan met een inlegkruisje.

2. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Fijn Shally dat je een echo krijgt om je gerust te stellen!
    Poeh meelanor t zit je niet mee meid!

Ik ben echt zoooo kwaad/verdrietig....
    Gisteren de afspraak in t ziekenhuis gehad en om een lang verhaal kort te maken... Ze gaan niet door met behandeling tot ik 10/15kilo afgevallen ben.
    Ook gaven ze aan dat je ivf sowieso onder een bmi van 30 niet kreeg.... Althans niet in nederland....

Dus met andere woorden zoek t lekker uit val flink af en anders hoef je niet meer terug te komen, want wij doen toch niks meer voor je. En het andere ziekenhuis in de buurt hoef je ook niet aan te kloppen want die doen ook niks als je zo zwaar bent.... Echt wtf....

3. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    :$:$:$:$:$:$:$:$:$

:$:$:$:$:$:$

:$:$:$:$:$:$:$:$:$

Jeeeejzusssss....

Zak dan lekker door de stront klote zkh. Gaat lekker weer...

Eerlijk gezegt snap ik best dat ze vragen dat je in een bepaalde gezondheid moet zijn voor hulp bij zwanger worden. Een aantal problemen kunnen worden opgelost door op een gezond gewicht te zitten. Tevens worden de risico's op complicaties tijdens een zwangerschap voor moeder en kind groter. Dus ja tot zover snap dat.

MAAAAAAR... ik vind dat ze dit gezegt moet worden VOOOOOOR dat er aan enige behandeling wordt begonnen. Want wat maakt t in hemelsnaam uit of je zwanger wordt met oi, iui of ivf voor de rest van de zwangerschap...?? NIETS!!!

nu zit je al in de mmm je wordt f*cking veel dikker van alle hormonen doordat je moe kunt zijn (=minder actief) en door die hele emotionele rollercoaster is het moeilijker om van slecht eten af te blijven als je een emotie eter bent (en veel mensen zijn dat)...

Leuk is het niet als je niet zwanger kunt worden en naar de dokter gaat en dat er daar op je gewicht gewezen wordt. Maar ga niet mensen helpen en halverwege zeggen... ohja we doen het maar niet meer ivm je gewicht. IDIOTEN dat kun je NIET maken.

En waarom willen ze overstappen op ivf? Hoeveel eitjes heb jij gehad? hoeveel kansen heb jij gehad? Waarom geen iui? Ik heb nu 9 rondes gehad waarvan 1 cancel dus eigenlijk 8 kansen. Heb jij dat ook?

4. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Ben je gek ik heb nog bijna geen kansen gehad.... want er kwam nooit een eitje... volgends mij heb ik met spuiten 2x een fatsoenlijk eitje gehad.
    En voor ik met de mmm begon was ik ook zeker 8kg lichter dan nu.... dus wat denken ze wel niet... terwijl ze zelf erbij zegt....
    " ik weet dat het niet alleen van het eten is, want door je pcos is je hormoonspiegel anders en daardoor wordt je flinker en met name bij je buik, je hebt gewoon dubbele pech"

5. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    En waarom die ivf begrijp ik ook nog steeds niet... want ik spoot 112,5eh en heb nooit de iui gehad...

6. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Als je geen eitjes hebt Hoe willen ze dan in hemelsnaam ivf doen domme pannenkoeken!!!

Op dit punt zou ik overstappen! Kijk naar rieketje die bleven ze gewoon stimuleren. En een hormoonpompje kan ook nog. Sterker nog wie weet doet fsh t nu wel na de leo... ik vind in deze t zkh niet goed voor je zorgen. Ideaal is anders want ik zou liever ook niet overstappen maar dit slaat nergens op.

7. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Als ze ivf doen gaan ze wel hoger qua eenheden;p lekker logisch toch;p ik word er iig schijtziek van, alsof t nog allemaal niet zwaar genoeg is

8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey sasiej dikke knuffel.

Echt naar een ander zkh gaan en dan niet voor ivf (want na ivf doen ze niets meer voor je volgens mij) en als jij nog geen eisprong hebt dan heb je ook geen kans. En ik denk zelf (weet niet wat je eigen gevoel zegt) dat ze qua ovulatie inductie nog niet alles uit de kast hebben gehaald. dus ik denk dat je OF terug moet naar t zkh met de melding ovulatie inductie alles eruit halen. OF secend opinion in ander zkh :( waaaaarom is het zo moeilijk om naar mensen te luisteren en ze te behandelen als mensen... echt he...

9. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Ja ik weet t anders ook niet meer ik eet echt niet extreem veel hoor... T klopt dat ik wat meer zou kunnen bewegen, maar daar heb ik na n avonddienst ook geen zin meer in en met alle andere lichamelijke kwaaltjes zoals de hoofdpijn en maagpijn die ik dagelijks heb werkt t ook niet echt goed... Aangezien wandelen dan de enige oplossing is waardoor ik niet teveel pijn heb... Kun je rekenen op een hele lange tijd voordat ik 10/15 kilo kwijt ben... Lekker dan weer een 2 jaar verder voordat we eindelijk verder kunnen.... Komen we al op 7 jaar "proberen"

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ik ben zelf in 4 maanden 18 kilo kwijt geraakt maar ben daarvoor naar de diëtiste geweest voor tips en controle. het ging er voornamelijk om dat ik vaak kleine porties en gezond at. En voor het afvallen heb ik wel een aantal heerlijke maar gezonde recepten geleerd. en dan icm met 2 a 3x per week sporten ging het super. Dit lukt alleen als je het 200% wil EN emotineel stabiel bent. En een gezond bmi kan wat dat betreft nooit kwaad.

Maaaar ik vind dat ze je gewoon moeten helpen en iets meer mogelijkheden moeten bieden als ivf... want ivf ben je naar mijn mening nog niet aan toen (tenzij je dat psygisch wel bent?)

11. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasiej, ik vind het nog steeds belachelijk dat ze je zo behandelen! Goed van je afbijten en volhouden!

Meelanor, het kan zijn dat ik het gemist heb, maar heb jij het gesprek al gehad?

Shally, hoe was je echo? Ik weet niet precies hoe ver je bent, maar na 12 weken had ik ook van de een op de andere dag geen kwaaltjes meer. Maar wees gerust, na een paar weken krijg je weer andere kwaaltjes!

Hier gaat het echt een stuk beter! Een wereld van verschil met vorige week! Vermoeidheid is weer weg en gelukkig wat minder pijn aan mijn been! Heb nu lichtere werkzaamheden op mijn werk en dat is wel te merken!

Goed weekend!

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey rieketje

Nee nog geen gesprek gehad pas de 11e weer
    ik bloed hier gewoon rustig verder... dag 9.

Blijft t zo gek vinden wat mijn lichaam doet. Al 9 dagen min of meer dezelfde hoeveelheid alleen de stolsels worden iedere dag ietsje groter. Vandaag een stolsel van ca walnoot grote verloren :s bah bah hopelijk stopt het snel

13. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Wil je die recepten met me delen:)?!
    Nouja dat emotioneel stabiele is er momenteel niet... En doordat t tot nu toe niet werkte de motivatie ook niet meer voor 200% al zal ik moeten.... Jij had ook pcos toch?

14. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad raar meelanor! En een stolsel ter grote van een walnoot? Dat lijkt mij ook niet helemaal gezond?! Hopelijk gaan ze eens wat meer onderzoeken..

15. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Oei ik heb een hele pagina vergeten te lezen voordat ik reageerde...

T is ook belachelijk Rieketje en ik ben er ook nog steeds heel boos over eerst zorgen dat ik dikker word en dan ineens alles stoppen omdat ik te dik ben geworden...

Oei meelanor, dat is idd wel een heel groot stolsel, ook belacchelijk dat ze jou niet helpen!

16. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Meiden het is ontzettend klote voor jullie ik heb dan wel een mk achter de rug maar jullie schieten niets vooruit vind het heel moeilijk om dit te lezen ik hoop voor jullie dat alles snel goedkomt!

Hier alles oké we mogen 22 juni starten ik kan niet wachten even 1 ding
    Mijn buik is weer opgezet mn savonds en mijn borsten beginnen aardig raar te worden! Ik ben er totaal niet mee bezig, dit is wel vreemd want ze hebben alles weggehaald en voelde met 1 week ervoor al niet meer zwanger , ik zou toch nooit zelf een eitje kunnen hebben gegad? De bekende eierstok lies pijn is ook weer terug toch vreemd?
    Ik heb weken nergens last van gehad en nu begint het raar te worden ben ook erg moe enzo .. Tsja ik w8 het maar af meer kan ik niet doen ..
    In het begin van mijn zw precies hetzelfde gevoeld ik ga nergens vanuit wachten tot eind juni krijg dan sowieso een echo sorry voor mijn gezeur..

Shally hoe gaat het met je ik las dat je een goede echo had? Hoop dat de angst minder word 💋

En met de rest?

17. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Rieketje, echo was weer goed zaterdag!!

Sasiej, echt achterlijk dat ze je niet verder eillen helpen na al die jaren.. Wat denken ze wel niet. Dan hadden ze dit in het begin moeten zeggen.

Mywish, gaat goed hoor, echo was inderdaad goed!!
    Fijn dat jullie weer mogen beginnen. Het kan zomaar hoor dat je uit jezelf een eisprong hebt gehad. Ik had er vorig jaar ook ineens 1 uit mezelf.

18. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    heee dames!

sasiej; oohh wat heftig zeg! Ik vind ook echt niet dat ze je zo mogen behandelen.. het heeft niks met je gewicht te maken want anders had je al niet zolang in de mmm gezeten. sjonge jonge... dikke knuffel voor jou!

meelanor : jou lichaam werkt ook nirt lekker mee! Wat zegt de gyn over die stolsels? hoop dat het snel weer op het juiste padje zit hoor!

riekertje; vervelend van die zenuw die bekneld zit in je bovenbeen! hopelijk houd het genieten van je zwangerschap het niet tegen hihi! gaat het verder goed met je?

shally: wat fijn dat de echo goed was! hoever ben je nu??

hier; vandaag 22 weekjes zwanger van ons mannetje... wat gaat het hard! voel hem steeds meer bewegen en je ziet het ook al aan de buitenkant als hij schopt! met het werk gaat het wat minder.. ik heb een zenuw klem zitten in mijn rug waardoor lopen en staan vaak veel pijn doet! werk nu max 4 uurtjes per dag.
    Verder gaat alles wel goed! en voor de nieuwsgierige heb ik nieuwe foto's geplaatst in mn album hihi

liefs xxx

19. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey Unbelivable

Fijn dat jullie KNUL :) het zo goed doet! Maar wel balen van een zenuw die klem zit. :(
    Leuk is dat het die schopjes (nu nog wel :p) ! Lekker van genieten dit duurt maar even :)

Hier bloed ik gewoon weer verder... dag 12... al heb ik het idee dat het vandaag voor t eerst doorzet wat ook niet zo gek zou zijn want vandaag is mijn "NOD". zou wel intressant zijn want dan heb k wel een eisprong gehad maar dan bloede ik gewoon ineens op 5dpo ???

Morgen gesprek met gyn. Dan ga ik wel even aangeven dat ik me geen nummertje wil voelen maar patiënt. Wacht maar tot je ongesteld wordt zonder eind datum is niet oké. Het is allemaal al zo vaag...

Ik laat weten wat t gaat worden bij de gyn:)

20. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meelanor, spannend morgen! Ik hoop dat je eindelijk wat duidelijkheid krijgt, want dit schiet niet op. En die stolsels klinkt ook niet zoals het hoort te zijn...en goed dat je er wat van gaat zeggen, dat je niet als nummer behandeld wil worden!

Sasiej, ik weet eigenlijk niet meer of ik al had gereageerd op jou :) echt belachelijk, dat argument vh gewicht. Klinkt bijna alsof ze het zelf ook niet weren en je hiermee willen afschepen. Ja doei! Dat laten we dus even niet gebeuren!

Mywish, zou best kunnen een eigen eitje toch? Ze zeggen wel eens dat door een zwangerschap (hoe kort ook) je hormoonsysteem een boost kan krijgen, dus wie weet...

Unbelievablee, fijn dat alles goed gaat met de kleine, wel balen van die zenuw. Klinkt erg pijnlijk.

Hier gaat alles ook wel oke. Sinds een paar dagen veel menstruatie achtige krampen, harde buiken (terwijl ik echt een bejaarde leven heb momenteel) en steken. Ik kan slecht tegen pijn, dus word er een beetje naar van. Vk maakt zich geen zorgen (toch maar ff gebeld), lijkt op een groeispurt vd mini (en dus ook vd bm). Dat kan wel kloppen, want ik kan mn buik bijna zien groeien! (Staat ook een fotootje in mn profiel). En laatste voorbereidingen voor vakantie zondag :)

Deel Deze Pagina