Haha mywish! Wij hebben het ook over hij en weten nog niet wat het is. Maar het praat makkelijker als hij.
Ik praat al vanaf het begin af aan over HIJ.. we noemen hem al sinds de positieve test pietje. Ik vind het niet leuk om het te zeggen..
Hihi het was ook een grapje . Shally ik ben echt super blij voor jullie dat het nu eindelijk goed gaat ! Ik gunde het je zowieso .. Ben echt blij voor jullie .. Ik ben benieuwd wat het word .. Jullie kletsen toch wel nog mee? Vond het zo stil hier .. Ik ben ook een tijdje weggeweest maar nu niet meer . Hoe voelen jullie je verder? Liefs
Lief mywish, dankjewel!! Het is nog steeds rete spannend ondanks ik morgen al 14 weken ben. Ik zoek trouwens nog een leuke werknaam voor de baby. We praten nu alleen ver de baby maar vind het wel handig om een naam te hebben als we straks het geslacht weten, kunnen we ons niet verspreken ! M'n neefje kwam met de geniale naam scheetje maar zoek toch nog even verder, haha!
Wat fijn rieketje dat je 20weken echo zo mooi was en wat goed dat het beter gaat Shally! Sun hoe is het met jou? en Unbelieveble met jou? Meelanor: ik mag niet terug komen voor ik een beter bmi heb.... dus het kan net zo goed zijn dat ik nooit meer terug mag maar moet niet gaan doemdenken... wat een gedoe haha en idd belachelijk dat je een kapot pakje met pregnyl krijgt:O! wel creatief in oplossingen bedenken! hopelijk heb je snel een positieve test! my wish, wat fijn van de ultrogestan! Bij mij gaat t wel... morgen naar de dietiste... maar minder eten dat wat ik nu doe gaat echt niet.... ben nu al iedere dag doodmoe door te weinig energie haha en idd meelanor, de hogersnood is er niet;P
Wat een onzin ik heb ondergewicht in Sittard wouden ze me niet helpen hier wel kan er echt noet tegen zolang je gezond eet is er niks aan de hand ! Pff meid hoop dat voor jou ook het zonnetje schijnen dikke knuffel
Meid ik ben echt blij voor je een zs blijft spannend ik heb er een goed gevoel over hou me op de hoogte je kwets mij niet hoor dan weet je dat dikke knuffel
Ja aan het eten zal t bij mij niet liggen. Tuurlijk eet ik af en toe frietjes of sushi maar over het algemeen eet ik gezond en ook echt niet teveel! Gezeik allemaal, heb het idee dat het ook flink vocht vasthouden is... Ik heb vandaag "plastabletten" gekocht... Misschien dat dat helpt ( ze zijn homeopatisch, dus kan geen kwaad denk ik)
Heej sasiej, ben je al bij de dietiste geweest? Klinkt misschien gek.. maar het kan ook juist zijn dat je te weinig eet.. Liefs
He Rieketje, Ja ik ben vrijdag geweest... Helaas kon ze me niet meer vertellen dan dat ik zelf al wist dus een behoorlijke domper... Hhmm zou dat echt kunnen door te weinig eten? Hoe is t met jou?
Hey sasiej Ja dat kan echt dat bedoelde ik met dat je lichaam denkt dat er hongersnood aankomt / is. Dit denkt hey ik krijg minder eten terwijl ik er om vraag hmmm.... Die gaat dan op spaar stand (kan zijn datje daarom te moe bent) en probeert dan zoveel mogelijk vet op te slaan. probeer zo vaak mogelijk te eten. Ik had namelijk een dieet wat zoveel was dat ik t amper weg kreeg en ik ben wel echt een vreetzak 😂. Gaat erom dat je metabolisme aan de gang gaat. Ik zou verder zoeken naar Hulp want je moet af kunnen vallen als je goed eet en sport! Misschien wat langzamer dan een "gemiddeld" persoon maar t moet er gewoon afkunnen. Succes meid! Het mywish Hoe gaat t met jou? Ben je nog naar de psy geweest of kun je het zelf allemaal en beetje een plaatsje geven. vind t sowieso stErk van je dat jullie doorgaan! Respect! Hier weer op t wachtbankje... jeejtje wat een stom woord is dat eigenlijk... bank insinueert relaxt rustig fijn knus... nou echt hè als iets dan zijn de dagen na eisprong niet relaxt rustig fijn. Eerder sta je op scherp en ben je gestresst door wat je voelt en dat die dagen zo rustig weg tikken... ik wil een nieuw woord eens denken.... uhmm de wachttrap? Trap 1 leid maar de plank die eindigt met een flinke sprong naar beneden in t diepe. Trap 2 eindigt met een leuke "rit" van de glijbaan. je weet pas op welke trap.je staat als je al boven bent. Iemand een andere idee want vind tn eigenlijk nog niet geweldig 😂
Haha Meelanor, moet altijd zo lachen om jouw opmerkingen. Maar succes weer op de wachttrap ! Heb je er trouwens nog wat meegedaan na je kapotte pregnyl? Bedoel, iets laten weten in het ziekenhuis?
Heei dames, Ik ben ook weer op nederlandse bodem.... Ik heb wel alles gelezen, maar om na al die weken nog op berichten van tig dagen geleden te reageren... Fijn dat alles goed is met de mini's en hup afvallers!! Duimen draaien voor t wachtbankje enne...wat een pregnyl gedoe zeg! Slecht vd apotheek! Hier alles goed met de kleine, groeispurt van 2 weken geleden gaf de nodige buikkrampen, bandenpijn en harde buiken maar dat is gelukkig over. Ik voel me goed, nergens pijn oid, alleen vaker kuitkrampen en omg wat zweet ik 's nachts . Ik kan nog steeds 5-6x pw sporten en kan alles doen wat ik eerst ook deed, mag dus niet klagen... Er staat een fotootje in mijn album voor de liefhebber. Donderdag start de zwangerschapsyoga, ben benieuwd...
Hoi meiden Sun een fijne vakantie gehad ? Fijn dat alles goed is met je kleintje hoe voel jij je verder? Meelanor , ik heb niet met een psy gepraat ik heb het zelf een plekje kunnen geven . En ik moet wel verder ik hoop dat het goed komt .. Ik neem normaal 7 utro nu ben ik nog niet ong normaal word ik op dag 3 al tussen het slikken in .. Ik moet nog 3 dus 10 ipv 7 tab maar vind het wel gek .. Ik denk dat ik vrijdag een test doe als ik dan nog niet ben op 18 juni getest was negatief maar wel opgezwollen buik en moeilijk naar de wc kunnen .. En zoo moe pff niet normaal heb ook weer veel slijmverlies sorry ! Sassiej wat een domper ik vind het echt zo rot voor jullie .. 😔
Jeeej mtwish ongesteld zij is altijd voor 1 dag "fijn". Fijn dat je duidelijkheid hebt daarna is t irritant :,) Mag je nu weer beginnen? Wat doen jullie tijden deze warme dagen?
Haha mywish, fijn dat je er zo blij mee bent! Nu weer starten? Meelanor wanneer is jouw nod? Hoe is je gevoel? Wat een pleuris hitte zeg! Gelukkig werk ik vanaf deze week al 2 middagen minder en ik heb vandaag ook nog maar even een dagje vrij genomen. Op mijn werk (in de kas) is het dus echt niet te harden. Wij hebben een zwembad opgezet in de tuin, alleen hebben we geen parasol en staat hij de hele middag in de volle zon. 'S avonds vanaf half 7 zoiets kan ik er in als ik met 2 tuinstoelen en een handdoek een zonnescherm bouw hahaha Voor de rest lekker binnen bij de ventilator, af en toe een koud voetenbadje en verder helemaal niks doen! Gisteren mijn nieuwe auto opgehaald, maar heb met dit weer ook geen zin om ergens naar toe te rijden..
Hey nod is dinsdag. Maar ga zondag (14 dpo) testen omdat er dan een aantal meiden komen van zwangerschapspagina waar ik al heeeel lang contact mee heb (toen gingen we voor ons zoontje) dan kunnen ze me steunen of juist juichen Gevoel eerder niet raak dan wel. geen kwaaltjes die ik eerder niet had. We zie t wel ik ben ieg blij dat ik weer goed in mijn vel zit hoef ook niet meer naar de psy En is t deze maand raak is de uitgerekende datum 7 dagen na de geboortedatum van mijn zoontje heeft ook voor en nadelen Parasol kopen dan? Hier heb ik een zwembad gemaakt van afdekzeil en stro. voor 8 euro was ik klaar En gewoon je auto op afstand bewonderen dan volgende week maar lekker in rijden! Hebben jullie dat je nu slechter tegen de zon kunt? Ik kon tijdens mijn zwangerschap geen zonnestraal verdragen haha. Vandaar dat mijn zoontje en bleekscheet is denk ik
Wat fijn dat je weer goed in je vel zit! Dat is toch wel het belangrijkst! Leuk dat je zondag gaat testen en dat je dames ontmoet van zwp. Grappig dat zwembad! Gaat om de verkoeling toch?! Ik zag straks een foto op facebook van een zwembad die gemaakt is van kratten bier haha je moet er maar opkomen. Ik kon al niet zo goed tegen de zon, ik ben erg bleek en ik verbrand ontzettend snel ook al smeer ik factor 40. Nu durf ik helemaal niet zo goed in de zon. Ik krijg er ook gelijk zo'n naar/sloom gevoel van.