wie nog meer vandaag begonnen met spuiten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasiej, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden ,

Ja mag gelukkig weer beginnen zaterdag met spuiten .
    Meelanor dat is inderdaad zo buikkrampen niet normaal morgen uitgangs echo .. Ik duim voor je en je hoeft echt niks te voelen hoor 😋

Rieketje inderdaad te warm om te rijden wel fijn een nieuwe auto jij gaat ook hard he ik heb geen zwembad tenminste die wat wij hebben is te groot voor in de tuin verkoeling zoeken we binnen hebben een airco

Liefs

2. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen mywish!

Voor de liefhebbers, ik heb net 2 foto's geplaatst in mijn album zwanger. Helaas staat de een op de kop en de ander gedraaid.. geen idee hoe ik dat kan veranderen.

3. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hey rieketje mooie foto's en mooi buikje:)

Mag morgen beginnen alles was goed de buikkramp kwam nog van overig weefsel was normaal ik ben zo blij dat kan niemand zich voorstellen liefs

4. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    En meelanor??? Hoe was het zondag? Ben zo benieuwd!

5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Negatief getest en ben gister ongesteld geworden. Op naar maand 25 in de mmm :( ach ja... als t goed is de laatste maand dat t natuurlijk kan daarna gaan we over op iui

Vanavond weer beginnen met spuiten.

6. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh jammer meelanor! Succes voor deze ronde.

7. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    shit meelanor:(

8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Thanks meiden! Komt goed ff janken en daarna kop op schouders eronder en door!

@sasiej hoe is met jou denk wel aan je hoor

@mywish wanneer heb je weer fm?

9. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden ,
    Meelanor wat klote zeg had het echt voor je gehoopt !
    Iui is niet leuk maar wel als het je kansen groter maakt . Ik denk dat het wel goed komt dikke knuffel :)

Hier alles goed had al 2 mooie eitjes van 11 en 12 op dag 5 al :) moet vrijdag terug ze vond het heel apart dat het bij mij zo werkte normaal hebben mensen met pco dat juist niet .

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ik heb ook pcos mywish en ik heb eigenlijk altijd wel wat aan 10 mm eitjes zitten. :) zijn er maar een paar die doorgroeien bij mij. Vorige keer op dag 10 al 18.5 mm (en dat is niet de eerste keer) gonal werkt bij mij echt als een trein.:)

Moet volgende week woensdag voor fm. Ben benieuwd.

11. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ohh meelanor dat klopt sorry hihi maar ze bedoelde meer dat ze nooit mensen heeft wat van hoog naar laag beginnen meestal beginnen ze laag omdat je meer eitjes hebt is er meer kans op overstimulatie.

Nee heb echt kleine eitjes van mezelf nooit boven de 10 vandaar dat ze zeker weet dat het van de gonal komt ..

Ben benieuwd meelanor laat deze ronden aub wel lukken ! Zou een cadeau zijn dus jullie zoon is echt een geschenk :)
    Ik gun het jullie allemaal !!

Morgen weer fm ben benieuwd hihi :)

12. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    ik waardeer... (hmm is dat het woord wat ik Zoek t voelt niet goed genoeg) ik hou, ik vind het fantastisch... ik ben gewoon zo blij dat hij er is! Heb van de week jankend bij zn bedje gestaan gewoon omdat ik zo blij met hem ben een zoveel van hem Hou. ♡♡♡ en ik ben me er bewust van dat een kind zo speciaal is.

Laat je weten hoe t morgen is?

Bij mij zitten de eerste spuiten er weer in. Hopelijk doet t wat :)

13. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Meelanor dat is mooi dat je al een kind hebt maar dat neemt je wens niet weg mooi om te lezen dat je veel van hem houd:)

Ik heb overstimulatie en dit bestaat toch niet 8 eieren boven de 10 moet stoppen en hopen dat er veel afvallen :( ik ben hier echt verdrietig over in 2 dagen tijd van 2 naar 8? Ik neig meer naar een vergissing met de pen maar mijn vriend weet zeker dat dat niet zo is heb ook een verbod gekregen maar hebben gister wel gevreeƫn pff

Sorry voor mijn gezeur

14. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Komt goed zijn t allemaal 10 of 11 jes? Dan kunnen ze weer krimpen. Spuit je nu even iets minder? Zodat ze even tot rust kunnen komen. ik heb dat wel vaker gehad een stuk of 5 rond de 10 en de rest en 2 grote. 10 is niets bijzonder boven de 15 ga ik me bij meerdere pas zorgen maken. Ik denk altijd naar

Tussen 0 en 10 zijn ze niet te zien
    tussen 10 en 15 groeien ze misschien
    tussen 16 en 20 wordt het in bed gezellig :)

kom goed meid ff rustig spuiten.en daarna weer doorpakken of je gaat gelijk voor ivf :s

15. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ja de meeste zijn onder de 12 hoop het , nee ivf hoop ik nog niet op omdat zwanger worden het probleem niet is maar blijven wel ben nu gestopt met spuiten maandag moet ik weer terug hopelijk zijn er dan maar 2 doorgegroeid
    Dankjewel meelanor je bent echt een lieverd:)

16. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ik hoop ook daar dit gewoon zo gaat lukken meid. Is idd beetje vreemd maar goed onze lichamen hebben sowieso een gebruiksaanwijzing nodig :p hou je ons op de hoogte?

17. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Doe ik meid ..
    welterusten inderdaad een gebruiksaanwijzing
    * lacht hardop in bed en mijn vriend kijkt me aan haha

Welterusten dikke knuffel !

18. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mywish, dat is balen! Hopelijk houden de eitjes zich koest en zijn er 1 of 2 die wel goed doorgroeien! Laat je het weten hoe het is afgelopen?

Meelanor wanneer heb jij weer fm?
    Sasiej, hoe gaat het met jou?
    En de rest van de dames?

19. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden even een vraagje?
    Ik heb eentje stijve pijnlijke tepels dit heb ik normaal alleen tijden eens eisprong zou er dan toch een gesprongen zijn? Ik mocht niet vrijen maat dat hadden we al gedaan en ontzettend veel slijm soms zo erg dat mijn hele onderbroek nat is sorry ...
    Wie kan me helpen?

Rieketje hoe gaat het met jou en sun allang Niks meer gehoord

Liefs

20. Rieketje

Rieketje Actief lid

21 apr 2014
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig te zeggen mywish.. ze waren vrijdag allemaal rond de 10 toch?? Dan lijkt mij van niet want gemiddeld groeien ze 2mm per dag.. maar ja elk lichaam is anders en ik ben geen dokter.. je moet morgen weer terug toch?

Hier gaat het goed hoor! Sinds afgelopen maandag voel ik het kleintje in mijn buik. Toch wel erg speciaal.. misschien soms nog wel onwerkelijk. Dinsdag avond weer apk bij de verloskundige.. maar dat stelt niks voor.

Deel Deze Pagina