een kleine felicitatie dan.... eerst maar even afwachten. Ik heb weer super last van mijn buik, soms wat misselijk en heel moe. Hmmm Wij hebben besloten om de test pas volgende week zaterdagochtend te doen, al begin ik te twijfelen als ik zo jou bericht zie hihi. Maar ik probeer het vol te houden!! groetjes
Bloeding is gestopt en over gegaan in roomgeel..morgen doe ik nog een test..erg spannend! En ik heb besloten om de 2 dagen te testen volgende week. .
Hoi Lieke, heb je getest vandaag?? Of begint bij jou om de dag pas morgen? Nou hier gaat het goed. Gisteren wel echt een slechte dag, veel buikpijn. Maar een kruik doet wonderen. Hou het nog steeds vol om niet te testen haha. Nu is het voor mij aftellen, zaterdagochtend zullen we het weten!
Nou bij elke test ga ik je gewoon feliciteren; Gefeliciteerd! Ik heb vanochtend het ziekenhuis nog gebeld, slechte nacht gehad. Echt veel buikpijn, dus dat is balen. Ze zeggen dat het erbij hoort ivm de hormonen die bezig zijn. Naja... als er maar niks ernstigs aan de hand is. Die vrouw zei dat ik vrijdagochtend al mag testen, dus vrijdag (nog 3 dagen) ga ik testen! Duim... duim...
Spannend meid! ik hoop echt dat het positief uitpakt vrijdag..nog 2 daagjes! ik heb vanochtend weer een test gedaan..hij knalt gewoon..kan het niet geloven nog..even onwerkelijk dat het weer zover is..
Nou dan ga ik je nog een keer feliciteren! Vannacht gelukkig een betere nacht gehad. Inderdaad nog 2 nachtjes!
Ook hier positief getest!!! Zelfs 2 keer haha! Meteen ziekenhuis gebeld, met 8 weken mijn 1e echo! Kan het nog niet echt bevatten, maar we zijn wel super blij!
Wauwww Sas Gefeliciteerd!! Zie je wel hihi spannend he?? Ik heb met 7 weken mn eerste echo 3 September..en jij?
Ik heb de echo 9 september, met 8 weken. Ben wel blij als het zover is, dan kan je het met eigen ogen zien
Ik heb nog maar wat dipsticks gekocht, dan kan ik voordat ik de echo heb af en toe even kijken of het nog echt zo is Sinds ik ben gestopt met de bolletjes, heb ik minder last van misselijkheid gelukkig. Hoe is het met jou?
Hoi kom er even tussen vallen...hihi, maar wil jullie enorm feliciteren!! Wat een geweldig nieuws en wat leuk dat jullie samen positieve testen hebben! Geniet ervan en heel veel succes! Ik heb vandaag terugplaatsing gehad, misschien kom ik ook wel iemand tegen die ook vandaag heeft gehad, lijkt me wel leuk als ik jullie verhaaltjes zo lees x
Hoi dames lees af en toe mee. Omdat wij afgelopen vrijdag ook een tp hebben gehad. Proficiat voor de zwangeren.... heerlijk die positieve testen. Dat geeft een beetje meer hoop voor de andere dames met een cryo. .. hopelijk snel wat meer zwangeren hier
Chipy en Lobke2 succes met het wachten in de wachtweken. Het zal erg spannend zijn, maar probeer vol te houden!!